Slováci v Belgicku a Holandsku  

Stránka 25 / 42 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/12/2008 16:41  

Citaj o vykradani,tunelovani Slovenska tentokrat cez zahr.Slovakov.Aj ked sa jedna o par exotov,podvodnikov dost financii z dani sl. ludu stacia prelietat,prezabavat a ziju v najbohatsom svete.
citaj class=“postlink“ href=“http://www.p.r.o.p“>www.p.r.o.p. sk. (naklep bez bodiek nazov prop-u) V uvodnej tranke vlavo hore zajdi na rubriku a stat s nazvom Slovensko.V nej klikni na clanok od Karola Sitnana s nazvom;Marnotratni zahranicni Slovaci.
Stop vykradania Slovenska!Stop robenia si dojnej kravy so Slovenska!Stop parazitovaniu na slovenskom narode ktore sa jeje v maske zahr. Slovakov a pomoci im!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/12/2008 18:56  

ako tu niekto spomenul a bola to dobra myslienka vratme sa na prvu stranu a hlavne si uvedomme na co by mala sluzit tato stranka.je to pravda ze ine narodnosti tu maju vacsiu sudrznost.maju svoje restauracie kluby bary a podobne kde sa mozu stretavat.(no asy nas tu neni tak vela)alebo je aj pravda ze nevieme drzat spolu a radsej sa sami sebe vyhibame ako napr.tato stranka by mala sluzit nato aby sme sa ako tak poobjavovali skuste vy co tu prispievate a mate zaujem sa s niekym zoznamit a najst novich znamich pisat na rovinu napr.ahojte som zuzana som v Belgicku mesto Maasmechelen mam 28rokov momentalne pracujem s priatelom predaj aut nepracujem v ziadnom kolektive tak mam trochu problem sa s niekym zoznamit(priatelovi znami su spolocni tak som neni uplne opustena a mam postarane o zabavu )ale kto uz zije dlhsie v zahranici urcite ma raz za cas sa stretnut s rodakmi a s novimi ludmi.zijem tu uz 4 roky a planujem tu zit asy na stalo(clovek nikdy nevie)a urcite by som tu rada nasla nejakich znamich proste nejaku kamosku co raz za cas pobeha po obchodoch alebo pariky na nastevu.mam priatela tak kamaratstvo s chalanmi by bolo asy komlikovane ale ak by bol s priatelkov neni problem .moje dvere su otvorene neni problem hocikedy prist na nastevu a mozno urobime mali sk klub.no a mozno ak by ste mali problem s autom a nevedeli by ste si rady(zohnat garaz alebo nieco )mozete sa ozvat ak sa bude dat pomozem.proste ide mi o to ak tu niekedy niekto bludi co zhana kontakt a znamich budem rada ked sa ozve.mail href=“mailto:zuzysk@hotmail.com“>zuzysk@hotmail.com


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/12/2008 19:37  

No mila Jarmilka je na ulici. Ta rodina a kamarati co o nich tak rozpravala, ty ju poslali prec….hadajme vsetci preco asi. Aj svokor je nemohol zniest, tak Jarmilka sa bude musiet inac obracat….konecne.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/12/2008 21:57  

Kedze si v Belgicku ako to , ze si sa naucil tak razne a nahle po slovensky. V minulych prispevkoch si spieval „pomous“ tak ako ako a Jarmila. ROMOVIA NEROBTE HANBU SLOVAKOM.
GENOEG


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/12/2008 22:04  

Aj tak su Romovia, oni su iba Sloveski obcania. Oni musia povedat svoju narodnost. A to je Romska.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
13/12/2008 8:45  

neviem ako vy ja som docitala prvy prispevok a uplne s tim suhlasim hlavne si kliknite na class=“postlink“ href=“http://www.belgiumszm.com“>www.belgiumszm.com (na stranku toho kto vlastne otvoril aj tuto stranku a uplne s ni suhlasim)prosim mohol by si mi vysvetlit ako to myslis ze v minulich prispevkoch som spievala o pomous.nerozumiem tomu co tym myslis.tak to mozes trocha rozviest nech ta pochopim co tym myslis.a tiez nechapem preco by som sa mala ucit slovencinu (ako zopakovat gramatiku by sa zislo to sa nehadam) no a vlastne vobec nerozumie co si mi chcel svojim prispevkom povedat pre Kurta 23.57


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
13/12/2008 8:50  

no ked kliknete na to co som napisala tu adresu asy sa vam nic neobjavi(pred chvilou som to skusala tak si to najdete na prvej strane tu adresu a tam kliknete)a s tymi slovami suhlasim a niektori aj na tejto stranke su tim dokazom


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
13/12/2008 14:45  

tieto prispevky sa mi pacili a suhlasim s nimi a myslim ze patria momentalne na popredne miesto(no a snad diskusia zase neupadne)no s snad to nevadi tym co to pisali ze som to prekopirovala.Anonym, Streda, 26.11.2008, 15:06
Koniec hadok na tomto fore???
Kedy sa prestanete hrat na male deticky???
Nechajte sem ludi chodit a prispievat s cim chcu,je tato stranka urcena pre verejnost alebo noie???
Tak co sme vsetci Slovaci a kazdy ma pravo navstivit stranky pre Slovakou!
A nikto z nas nema rad ak sa nanho vsetci zacnu skaredo pozerat a vypisovat o nom hlupe poznamki s urazkami alebo sa vrtat hlbsie do sukromia a zacat ohovarat aj rodinu dotycneho!
A potom kazdy z nas potrebuje obcas poradit ,ci najst novych priatelov alebo dostat obcas dobry tip,alebo nie?
Nikto perfektny,ci uceny este z neba nespadol!
Podme sa venovat sebe a svojim problemom a nestuchat s urazkami do druhych.
Ak tu niekto ziada o radu podme mu poradit ,(ale bez hlupych urazok ).
AK niekto hlada novych priatelov podme sa spriatelit,(priatelov nikdy nieje dost!).
Ak niekto je slabsi ako mi nezacinajme donho kopat,(nie kazdy vie vsetko zniest lahko!).
A ak si SLovak a SLovak hlada pomoc medzi Slovakmi pod mu pomuoct ak sa da,(Sme predsa jeden narod,pochadzame z rovnakej zeme a niesme rasisti!)

Dakujem
REAGUJ NA TÉMU »
Anonym (Holandsko), Streda, 26.11.2008, 15:11
Iba typ“: MUDREJSI USTUPY…
alebo“: DOSPELI SA VEDIA POCHOPIT…
a nie „: POMUOZ SI CLOVECE AJ PAN BOH TI POMUOZE…
ale“: POMUOZ DRUHYM A PAN BOH TI TO STO KRAT VRATI…
REAGUJ NA TÉMU »
ANONYM, Streda, 26.11.2008, 15:17
vsetci by sme sa mali vratit na chvilku casoim spet a ist na prvu stranku na tomto fore !
Hned prvi clanok !
Je ozaj perfektny a pravdivi a stoji za to si ho znova precitat a dobre pochopit!
Skuste si nan kliknut a pozorne citat….
Vela stastia a zabavi…
KURT: hned po tom nasleduje jarmilkin prispevok ano mate pravdu zmenila si prezivku(vsimla som si to aj ja)nechcem sa jej zastavat ale hovorim svoj nazor(no a dufam ze ani jej nevadi ze ju tu rozoberam) ale myslim si ze chcela zacat od zaciatku.Tak sa prosim vas ak sa da drzte toho co tu napisali tie tri anonymi myslim ze su to spravne veci a ak sa bude chciet pridat Jarmila nezacnite zase. v niektorych prispevkoch ani ja s nou nesuhlasim ale chapem ze to pisala asy pod hnevom na niektore reakcie.no po par mojich prispevkoch boli reakcie ze som vlastne Jarmila tak tu mate moje tel.cislo 0032 487103474 ona ma ine tel cislo dokonca holanske snad to uz niektorich presveci tak sa majte a prepacte ze som zabrala tolko mista dnes so svojimi prispevkami


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
14/12/2008 14:08  

Tak teda toto ste uz ozaj prehnali ze tu pisete tolko o me a teraz uz aj o tom,ze sme s priatelom a dcerkou na ulici!
Ano ocitli sme sa na ulici to je pravda ale nie vlastnou vinou a hladame ubytovanie kde sa len da!
Nejde mi tentokrat o nic ine len najst slusne ubytovanie pre nas troch a hlavne pre nasu dcerku,ved ma len 7mesiacou a na ulici zostat nemuoze!
No skoncite uz teraz z rozoberanim mojej rodiny????
AJ tak viem kto to tu pise tak co????
Nie nehnevam sa ….
Ale dakujem za krityku ,poucim sa z toho!!!!!!

Slubujem!!!!!!!!!!
ALe ak by niekto nahodou vedel o nejakom volnom mieste hoc aj jedna izba prosim ozvite sa mi na cislo 0624881999 alebo na muoj email href=“mailto:jamina1987@hotmail.com“>jamina1987@hotmail.com
MY sa snazime tiez neziadam aby ste vy hladali za nas ,ja som na internete skoro celi den a hladam prenajom ,iba ak by ste nahodou o niecom vedeli!!!
Dakujem za rady ,za postrehy a aj za krytyku,pomohla!!!!!!!!!!
Dakujem


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
14/12/2008 15:27  

ak ste na ulici, mozete sa obratit aj na armadu spasy. tu su kontaktne adresy vo vsetkych provinciach.

class=“postlink“ href=“http://www.legerdesheils.nl/website/basicsite.nsf/wwwVwContent/ADA4534E14B66B63C1256E8C00467CFC?opendocument&categorie=Dak-~~~en~~~thuislozen“> http://www.legerdesheils.nl/website/bas … thuislozen


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
14/12/2008 20:18  

Kurt nie je Jamina. Ked sa Kurt rozculi, tak je viac rozumnejsia ako Jamina, okrem toho Jamina nemala pristup k internetu par dni, az toho 14.12….zazrakom.

Jamina….ty nepoznas nikoho kto tu pise. Ale ludia teba poznaju. Nie je ani tak tazke si hodit tvoje vsetky prezviska do Google, aj to holandske, ktore vobec nie je officialne, pretoze nie si vydata, a z google sa dozvies viac o sebe.
Ved tvoje inzeraty su vsade po slovenskych strankach.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
15/12/2008 8:18  

pre Tjaaaa
Prepac ale pochybujem ze ma tu ozej niekto v Holandsku skutocne pozna ,ano mam par kamaratok ale ani tie ma skutocne az tak dobre nepoznaju!
Takze pochybujem ze ty alebo niekto iny ma muoze iba z inzeratov dobre poznat!
Inzerat je o nicom ale zivot je o niecom a o mojom zivote malokto vie skutocnu pravdu,takze prepac za ten vyraz,ze ma tu ludia poznaju!
Ale dobre nehadam sa ,som rozumna a vela som sa od vas Slovakou tu na tejto stranke naucila!
Chcem sa podakovat za vsetki vase postrehy a rady a taktiez sa ospravedlnit tym ktorim som nahodou ublizila alebo ich urazila!
Taktiez som rada,ze su ludia ako vy,co vedia krityzovat,alebo zavidiet alebo ohovarat lebo aj to je k zivotu treba,ak sa chces ucit na vlastnych chybach!
A ja som sa ozaj poucilka!!!!!!!!
DAkujem


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
15/12/2008 10:41  

Ahaaa cize vsetko co si doteraz vsade popisala je „o nicom“ a nie je pravda? Takze vobec nemas ziadne problemy a tym padom nie je co riesit?

Tak to mi fakt odlahlo. Hura, konecne mozeme vsetci ZMENIT TEMU!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
15/12/2008 22:55  

Jarmila Jarmila, takze si sa poucila? Sa mi nezda. Keby si sa bola poucila, uz by si na tuto stranku nechodila. Keby si sa bola poucila, tak by si vedela, ze vsetky chybi co si v zivote urobila, nikoho ineho problemom nie su, su len tvojim a preto by si ich nemala tu rozoberat s cudzimi ludmi. Keby si sa bola poucila, bola by si vedela, ze nikoho v podstate nezaujimaju tvoje problemy a nikto sa na ne nepytal. Kazdy si tu len vydedukoval vlastnu verziu a ty si sa len do pasce chytila a rozvyjala si temu.
Keby si sa poucila, uz by si sa naucila pisat, ze moct nepises ako muoct atd atd.
Keby si sa bola poucila, nebola by si prosikala o pomoc, zlutovanie a odpustenie…koli comu? Ci si nestojis za svojimi nazormi, ktore si tu rozpisovala pred rokom?
Nauc sa byt prvorade zenou…..zenou so sebarespektom, ktora sa nebude kazdemu ponukat za zlatom podnose.
Bud zenou a matkou hodnou pre svoje deti a muza. Ty si naozaj myslis, ze Huub by bol na teba pysny, keby cital vsetky tie zvasty a zobranie, ktore tu predvadzas? I dont think so.
Prestan sa ponizovat a znevazovat a zacni konat ako zena a matka, ktora si zasluzi respekt. Tu si ho stratila vdaka vlastnej hluposti. Keby si zacala rozumne rozmyslat, uz by si tu nepisala tie ‚srdcorvuce pribehy a prosikania‘. Daj sa do kopy a zacni naozaj od znova.
Viac trav casu hladanim roboty a bytu ( class=“postlink“ href=“http://www.marktplaats.nl“>www.marktplaats.nl)( class=“postlink“ href=“http://www.werk.nl“>www.werk.nl) ako vysedavanim na nete, a snazit sa tu nieco dokazat, co sa ti uz neda dokazat.
Succes meid, je hebt het echt nodig.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
15/12/2008 23:27  

Ja mam dojem, ze to nie je iba Jarmilin problem, ale aj jej manzela. Ja skutocne som to mala v NL lahke, co sa tyka materialnych statkov, tak ja tu nikoho nebudem kritizovat kto to ma tazke.
Ovsem ked som opustila svoju zlatu klietku a isla do inej krajiny, tak som sa musela snazit, i ked predtym rozmaznana, do prace sa islo i ked s diplommi pod pazuchou, zacala som robit nieco uplne ineho a zatala zuby. Vysledok sa dostavil. Takze materialne nie je vsetko, ale clovek sa citi tak dobre ked sa sam realizuje a jeho praca sa ceni.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
16/12/2008 16:48  

ahojte Slovaci zijuci a pracujuci v Holandsku, obraciam sa na Vas
so ziadostou o pomoc, partia bab sme tu prisli pracovat cez agenturu
konkretne zbierame huby/robime ani neviem poriadne kde sme,ale
tak 1 hod od Eindhovenu/ a agentura nas riadne oklamala, ale
nechceme to vzdat a ked sme tu v Holandsku, tak chceme skusit
inu pracu
Tak dik za info


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
16/12/2008 21:06  

Ahoj Lubka,

no ono to je tazko v tejto dobe a este pred vianocami. Ale v podstate mozes skusit kazdu pracovnu agenturu tu v NL. Vzdy sa tam najde nejaka praca pre cudzincov. Tie agentury sa tu volaju..Uitzendbureau….a su roznorode a v kazdom meste. Skus tam.

Vela stasia.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
17/12/2008 14:57  

Ahoj,nemozem ti pomoct,lebo som na sk.a zhanam nejaku pracu v zahranici ale ty urcite mozes pomoct viacerim,prezrad prosim ta ,ako ta ta agentura oklamala a taktiez napis nazov,cim pomozes vela ludom,aby nenaleteli podvodnikom,Dakujem Janka.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
17/12/2008 23:47  

Vacsine firiem tu chybaju ludia, mozno by bolo rozumne len tak porozposielat CV-cka na personalne oddelenie, obcas aj motyka vystreli ako sa u nas pekne vravi. Podla mna je tu kopa nizsich pozicii a volnych pomocnych kancelarskych jobov, treba skusat. Drzim palce, nevzdavajte sa.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/12/2008 10:25  

ahojte chcela by som vas o nieco poprosit co si o tomto myslite.Chcela by som niekoho zohnat kto tu zije v Holansku a Belgicku a mal by zaujem alebo mu tiez chyba aspon raz do roka si uzit nejaku zabavu nejake stretnutie.Neviem ako vy ale ja a hlavne ked sa blizia sviatky mi nieco take chyba.Viem ze zorganizovat nieco take neni jednoduche a treba na to cas a preto som sa rozhodla nastivit tuto stranku a zistit aj ine nazory co si o tom myslia.Ako u mna do buducnosti neni problem zorganizovat nejaku malu grilovacku ale to asy tak max pre 10ludi nemam vilu(skoda haha)Ale malim stretnutim by sme aspon urobili prvy krok.a proste do buducnosti mi ide o nieco take (ale najprv by som musela zistit ci je zaujem a je to hudba do buducnosti)ale myslim si ze aspon raz do roka zorganizovat nejake stretnutie(myslim ze by sa prenajala nejaka miestnost obcerstvenie muzika)neni az take zlozite.Ale zase ani take jednoduche/Ako zorganizovat to a tak to by som dokazala ale kde mam istotu ze by niekto prisiel.Chapete zajednat miestnost a to vsetko co k tomu patri neni zadarmo.ale keby sa nas zislo viac v tej miesnosti tak si mozeme urobyt pekny vecer(a nevyslo by nas to draho) a blizsie sa zoznamit.Alebo je tu este jedna moznost ako sa zoznamit a stretnut ak by mal niekto zaujem.Napr.by sme sa dohodli myslim ze sa to da aj cez internet a cez tuto stranku na nejakom dni kto kedy ma cas a zaujem a dali by sme si stretavku pred nejakou restikou v mojej blizkoste je zopar dobrych prijemnych restik.v oblube mam wok zaplati sa vstupne plus minus okolo 30eur a 2hodinky mozete konzupovat a popijat co len chcete.myslim ze keby sme sa jeden den dohodli tak by sme sa mohli jednej z tych restauracii stretnut.(vyhodou tej restiky je ze ma aj velke stoly tak ak by nas bolo viac tak stale mozeme sediet za jednym stolom)zadalo by sa miesto cas a kto pride tak pride.no ja by som urcite prisla ak by sme sa s niekim dohodli ale keby to nevyslo a nikto by neprisiel nic nestratim (myslim investiciu ako napr.keby sa prenajala ta miestnost a nikto by neprisiel tak by bolo horsie.ale pred tu restiku ak by nikto neprisiel nic strasne sa nedeje pojdem aspon s priatelom na veceru ale ta vecera by bolo urcite prijemnejsia keby sa tam dalo s niekym pokecat.tak skuste pouvazovat nad tymiti napadmi navrhmi a skuste napisat co si o tom myslite a ci by mal niekto zaujem.tak sa zatial majte a nech sa vam dari


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/12/2008 20:27  

janka ahoj, tak ta agentura sa vola ACP CCS Trencin ,ale uz sme
zistili, ze vsetky agentury,ktore vysielaju ludi zbierat hruby tu do
NL , klamu, ani jedna agentura ti nenapise,ze sa zbiera na ukol,cize
kolko nazbieras tolko zarobis, ze tu tahame 3 dni aj 15 hod.denne
/ked dorastu hriby/, poviem ti je to riadna drina, tak si to vsetci
co ste este doma a rozmyslate o tejto praci dobre rozmyslite,
nestoji to za to,hladajte si inu pracu,nedajte sa zlakat dobrym
zarobkom


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/12/2008 20:41  

Ahoj Mirka som rada,ze sa aspon niekto ozval, lebo dost sa hovori o tom,ze Slovak Slovakovi v zahranici malokedy pomoze, mam na teba este jednu otazku, agentura nas tu doviezla pracovat s tym,ze nemusime
vediet ziadny jazyk, nakolko len jedna baba z nas vie nemecky/ostatne
ziadny,t.j.NJ a AJ, nakolko sme pracovali cez leto v S panielsku/ mame nejaku sancu si tu najst pracu/inac mame uz vybavene prac.povolenie/
Dik


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/12/2008 21:14  

Ahoj, ak mate prac. povolenie tak to bude este lahsie, len ta rec, niekto bude s vami musiet ist do tej prac. agentury aby vam mohol prekladat. Inak tie sance su….hotely, restiky, zavody, skuste drzim palce.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/12/2008 22:44  

napisal si to pekne len ti slovaci su asi mimo


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/12/2008 22:47  

co tak prist spet na slovensko


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
19/12/2008 7:06  

Pocuvaj ty zasraty anonymny, ty si len hubu otieras o kazdeho a urazas. Co tak keby si uviedol/a svoje cislo a adresu, nech kazdy ma pravo ta nakopat do riti. Ty budes nejaky uboziak, ktory sa sam neuplatnil v zivote, tak si svoju ubohost vybija na inych.
Ty vypadni naspat na Slovensko.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
19/12/2008 7:11  

Kde presne zijes? Mas aj Hyves?

Idea je ok, no len neviem, ci sa to aj tak zrealizovat. Nase slovenske baby sa tu vacsinou hraju na nieco viac a vlastna kultura je im cudzia. Vzdy maju len plno reci, ale k cinom sa nemaju. Ja sama mam nejake slovenske kontakty, ale nie vela. A ani velmi nechcem. Lebo jedine co pocujes pri takych stretavkach je: ako maju len znackove veci doma, co vsetko v dome maju, koho oni poznaju, kde vsade boli a pritom v zivote nic nedokazali. Vacsinou su to vydate aupairky, ktore lahko prisli k majetku a teraz sa hraju na velke panicky. Ale ked potrebujes pomoc, vacsinou rychlo zabudnu, ze maju aj slov. kamosky.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
19/12/2008 9:28  

Ahoj som rada ze sa aspon niekto ozval.Hyves mam len sa moc tomu nerozumiem ale pracujem na tom.ale mam tvoju mail adresu tak si ta ulozim do mns a ked budes onlian mozeme popisat.Ja som v mestecku Maasmechelen Belgicko.A urcite ak budes mat zaujem nieco zorganizujeme bud u mna alebo mozeme skocit do tej restiky.Ja som s priatelom (neni slovak ) potom tu mam dobru kamaratku od detctva nahoda dala a s manzelom a s dvoma kolegami pracuju v Antverpach (je to odo mna 100km)tak posledne dva roky mam kontakt aj s nimi a su ok a niekedy sa stretavame bud u mna bud u nich alebo v restike vzdy sa da dohodnut.Ale uvedomujem si ze kamaratka tu nema na plane zit ako ja (su tu len pracovne)preto zhanam aj nove kontakty ked mi raz odide nech sa nezblaznim a ked mi bude trocha sputno nech mam s kim pokecat a zabavit sa.Tak snad sa mi to podari


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
19/12/2008 10:13  

V Holandsku od maja 2006 nie je nutne ziadne pracovne povolenie pre obcanov novych statov EU, teda aj Slovensko!
To vam povedala ta agentura, ze musite vybavovat povolenie? Nenechajte sa oklamat.

K prispevku: „pre Kurt 9:11“
Tiez som sa tu uz stretla s par Slovakmi/Slovenkami ale nikto z nich mi nerozpraval o ziadnych znackovych veciach ani o tom, co ma doma. Mna osobne tieto veci tiez absolutne nezaujimaju a nezakladam si na nich.
Ak by som musela v ramci sprijemnenia vecera viest s niekym debatu iba na taketo temy, po pol hodine by som asi upadla do komy od nudy.

Podla mna to zavisi aj od toho, s akymi ludmi mas docinenia a nie s tym, ci su zo Slovenska.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
19/12/2008 14:19  

Ahoj, ok a odkial mas teda moju adresu? Oops…mala som dojem, ze adresu ktoru tu zadavas, ked uvadzas prispevok, ze su utajene a maju sukromny charakter.

Ked, tak mi posli email ma moju suk. adresu. Ahoj


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Slováci a Češi v Belgicku, Holandsku a Luxembursku
Stránka 25 / 42 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.