Slováci v Egypte  

Stránka 76 / 152 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2008 15:32  

stale si myslim ze nieje normalne aby krestanka konvertovala na islam z vlastnej vole a viem preco ! NEVERIM ze ta co sa narodila v EU a vyrastala ako krestanka prijme do srdca ISLAM ! A toto je nazor vela muslim ze je to DIVNE !


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2008 15:33  

Ja beriem zivot pragmaticky, nie som romanticka. Preto ma ani tento ,,muslim,, neudivuje. Je len produkt svojej doby a moralneho poklesu. Ved sa prezentuje sam , netreba ho komentovat. Je mi len luto, ze uraza svojim spravanim Islam…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2008 15:34  

v Islame ma zena upierane niektore prava a je brana INAK…..nemyslim ze by zena ktora vyrastla v emancipovanom,krestanskom duchu rosti naozaj chcela ist niekde……Vsak muslimky same sa buria proti vela zakonom sharie a vidia islam ako nastroj muzov na opresiu zien


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2008 15:36  

Mas na mysli, emancipovany nekrestansky duch?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2008 15:37  

musim ja pozriet ten slovensky preklad quranu co ake rozpravky su tam prelozene ked sa to slovenkam tak lubi….zrejme poriadne je vsetko prekrutene tak ako anglicky preklad…hehe !


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2008 15:40  

Ako inak by mohla konvertovat krestanka na islam ak nie z vlastnej vole?
Ze jej manzel bol asi vo vacsine pripadov tym prvym, ktory ju priviedol k islamu je zrejme jasne.
Ale preco by nemohla najst krestanka v islame nieco, co ju plne neuspokojilo v krestanstve , a ze prave islam ju fascinoval natolko, ze sa rozhodla stat moslimkou?
Islam nie je iba nabozenstvom, ale je to isty zivotny styl.
Teda Ty sa ako moslim divis tomu?
Keby si si Ty ako moslim, mal brat za zenu Slovenku, ktora prijala islam, bol by si proti tomu?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2008 15:41  

Madonna,kjez by ten entuziazmus konvertitiek mali aj rodene muslimky….


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2008 15:41  

No mas pravdu, ten slovensky je ,,prekruteny,, preto ho necitam…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2008 15:44  

Muneera chod zit do Iranu kde je zakon sharie,islam v praxi,kde je vsetko nazivo,nie hra ako v UK.Kde ako zena si NIC bez muza a potom chcem vidiet tvoj entuziazmus.Ked nezijes v muslimskej krajine,nevies co je pravy islam so vsetkym co s tym ide spolu ! Ty sa len hras na muslimku a provokujes anglicanov svojimi satami.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2008 15:53  

Nie,slovenku konvertitku by som si nikdy nezobral.Niektori muzi to maju radi ze je cerstva vsetko berie ako naozaj,vysvetluje jej aj co tam nieje zmanipuluje ju a oblbne.Ja taky niesom.Pre mna je dolezite v akych zvykoch a tradiciach vyrastala,aku ma povahu,temperament,nazory a nie to ze prijala moju vieru.Ja si preto nevezmem inu ako arabku a tiez nie taku ktora je fundamentalna…..viem preco….chcem mat doma zenu a nie recitujucu knihu ktora si najprv precita co moze a co nie….a nad vsetkym a kazdym sa bude pohorsovat ako muneera. ….muneera budi len usmev svojim pisanim….je cerstvaaaaaaaaaa


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2008 16:03  

Diky za uprimnu odpoved.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2008 16:07  

Ale snad ti tu ziadna nenadbieha.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2008 16:59  

DUFAM, , ze ta tvoja buduca arabka bude este horsia ako ty. A bude mat horsie tradicie ako v ktorych si vyrastal. A , ze nebude panna a bude aspon 100 krat pozasivana pred tebou. A bude robit urfi , aj ked bude s tebou s mladimi chlapcami, to bude skola pre teba. A to tymi chudobnymi Bahrejncanmi si myslel , svojho tatka ne? Lebo keby ste mali prachy tak uz si davno zenaty. Vsak sam si pisal , ze urfi je len pre chudakov , co nemaju nic, ide len o s..ex a ziadny mahr. TY SI JASNY GIGOLO ZADARMO ROBIS ROZVEDENYM ARABSKYM TETUSKAM RADOST!!! FUJ AKA HAMBA . A ESTE SA SEM CHODIS CHVALIT. TAK TO BY SOM SA NIKDY NECHVALIL , ZE ROBIM STARE TETUSKY A ZADARA. TAK ASI TAKY DOBRY ANI NEJSI KED PONUKAS SLUZBY ZADARMO ALEBO ZA ALMUZNU. A TERAZ MI TU ZACNI TREPAT , ZE JE TO POVOLENE V ISLAME ROBIT GIGOLA!!! TY SI FAKT CHUDACIK GIGOLKO A RIT TA NEBOLI? LEBO SA AJ CHLAPCOM PONUKAS NE? HLAVNE V KUWAITE A BAHREJNE A TI TI PLATIA IBA ZA CESTU NE? ked uz si zacal s dievcatami aby neboli panny , tak sa ti to zapacilo ne? AKO TO TU OPISUJES. AJ NA TO CAKAM , ZE MI POVIES , ZE JE HALAL HEHE TRANSVESTYTNI GIGOLKO A ESTE TAKY MLADI , ZE 19 A URCITE SI ZACAL UZ SKOREJ PONUKAT SVOJE SLUZBY NE? ked uz mas tolko skusenosti za sebou


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2008 17:52  

V Irane su predominantne shia! Nie sunna.Takze o com bolo toto vlastne muneera ked tvoj muz je z Iranu?Vsak ako shia je z pohladu sunna SHIT ! Niekto sa tu hra a mysli si ze niekoho oblbne nejakymi prekladmi koranu a pritom pise uplny gulas


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2008 17:57  

muslimka,daj si celenku shaheedky na celo,okolo pasa bombu a chod sa vyhodit niekde do lesa aby si nahodou pritom niekoho nezranila ! A vypni si predtym CAPS LOCK ! Ty hlava vymleta!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2008 18:12  

No, som rada, ze nie som moslimkal. A som tiez rada, ze moja dcera mala tolko rozumu, ze sa napriek manzelstvu s moslimom nou nestala. A to jej nikto nic neprikazoval. Ja som sa dozvedela, ze je vydata az po 8 mesiacoch, ked ten jej manzel tuzil prist sem a vidiet „svoju“ mamu. To je hrozne ako Vy medzi sebou navzajom konverzujete. To co tu pisete odradi dufam od vydaja s moslimom kazdu normalnu zenu. A ja som nesmierne rada, ze sa uz roky nezaoberam ziadnym nabozenstvom (aj ked som vychovana ako katolicka) a zijem taky normalny zivot a riadim sa svojimi moralnymi zasadami (aj ked priznavam, ze v mnohom nie su odlisne od krestanskych, resp. vseobecne akceptovanych moralnych zasad : „Nerob druhemu to co nechces, aby Tebe robili druhi“. Zastavte sa mladez … To co ste predviedli by som sa nikdy nikde nedozvedela. Je to naozaj zaujimave citanie, aj ked miestami morbidne.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2008 18:34  

A muslimka to co si tu opisala to presne robi tvoj egyptsky muz.Ti su tym znami a ako vidno aj teba o svojom zivote dokladne informoval .Kazdy vie ze egyptania su gigolovia len slovenky su tak sproste ze sa za nich vydavaju….a este aj kvoli nim konvertuju.No bomba spravila si zo seba muslimku kvoli gigolovi HAHAHA !


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2008 19:08  

Ano mate pravdu, ze morbidne pisanie ale co by ste robili vy? Mimochodom ON NIEJE MOSLIM, pretvara si islam na svoj obraz, a z nepovoleneho robi povolene. A TO JE V ISLAME NAJVETSI HRIECH. TO JE TO ISTE AKO KEBY ROBIL SIRK BOL POLYTEISTA.

AKO TERAZ KED VAM NIEKTO POVIE , ZE , STALIN VSTAL Z MRTVYCH TAK VY MU VSETCI UVERITE? Bez dokazu?Povinnostou kazdeho moslima je podlozit to o com pise . Ako to tu robime cely cas.A OD NEHO SOM TU ESTE NEVIDELA SURU , KDE BY PTRVRDIL SPRAVNOST JEHO KONANIA. A LEN NAS TU NA 60-TICH STRANACH URAZA.

VSETKY DIEVCATA , CO TU PISEME SME KONVERTOVALI NA ISLAM Z VLASTNYCH DOVODOV, NASICH MUZOV SME SPOZNALI DAAAVNO PO TOM , CO Z NAS BOLI MOSLIMKY. MAME MUZOV MOSLIMOV , ARABOV , PERZANOV…A KAZDA Z NAS SI JASNE PRESTUDOVALA ISLAM PREDTYM AKO KONVERTOVALA, A PODOTYKAM, ZE VSETKY KNIHY BOLI PISANE ARABMI A VYTLACENE V ARABSKYCH KRAJINACH. A TIEZ SME STRAVILI NIEKOLKO CASU V ARABSKYCH KRAJINACH, SAMOZREJME,ZE AJ OVLADAME ARABSKY JAZYK. A O TAKYCH BAKTERIACH TYPU ANONYMNY SME LEN POCULI ALE TERAZ HO MAME ROVNO TU. TAK SA NEBUDEME NEMO PRIZERAT A HOVORIT , ZE TO JE ISLAM O COM PISE. A VY BY STE HO NEMALI BRAT NA VEDOMIE , BEZ DOKAZU A LUDIA S PORUCHOV OSOBNOSTI SA BOHUZIAL NAJDU PO CELEJ ZEMEGULI.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2008 19:10  

MOJ MUZ NENI EGYPTAN


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2008 20:01  

Ano, suhlasim, ze vsade ziju rozni ludia. Ale ja sa aj tak Vam divim, ze tolko casu venujete nabozenstvu. Da sa predsa zit slusnym zivotom aj bez prilisneho zaoberania sa nabozenstvom. Ja by som ten cas radila vyuzit skor na sport alebo vzdelavanie. Nepovazujem Vas za nieco co sa nevyskytuje a najma v mladosti, ale aj tak to povazujem za zbytocne marenie casu.
Raz na to pridete, ak sa ovsem neprestanete neustale v tom nabozenstve babrat (prepacte mi za ten expresivny vyraz). A len tak mimochodom nieco pre dievcata, ktore maju velky zaujem o egyptskych chlapcov. Len nedavno som sa nahodou pri urcitej prilezitosti rozpravala s Arabom z Turecka. A on mi povedal, ze bohuzial Araby z Egypta nie su „bohvieco“.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2008 20:18  

Takze,v Turecku nie su Arabi,ale Turci.A ked sa uz tak vzdelavas,tak Arabi sa pise s makkym i.
A este podotknem,ze Turci su pre Arabov najvacsia chamrad,aj ked ich spaja islam.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2008 20:57  

Najprv tu niekto pise o vzdelavani a potom si popletie arabsky stat s nearabskym.A ked uz aj nemas taky rozhlad,tak si aspon preopakuj gramatiku.A nemudruj.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2008 21:44  

PRE AMEN Piseme sem hlavne preto lebo ludia sa pytaju, niektory si chcu potvrdit vlastnu spokojnost so zivotom, rozsirit obzori, alebo nemaju daleko stat sa moslimami. A neboj sa my sa cely den v beznom zivote nezaoberame tym, co je to a to , a mame aj vlastne konicky a studia.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/02/2008 1:21  

Muslim je zaujimave ako pises o svojom skutocnom zivote.
Tiez sa divim, preco tak lahko Europanky konvertuju k nejakemu nabozenstvu, ked ta dotycna kultura je im absolutne cudzia. Skratka nevedia, ze kultura a nabozenstvo su spojene.
Citovanie tychto versikov z koranu bez kulturneho kontextu je prazdne.
Keby aspon pisali, aky to ma dopad na ich osobny zivot.
Dobre, konvertky mi pripadaju a Turcin Ponican. Horsi Janiciar ako Turek, to vieme nanestastie z historie.
Muslim, pis ako to v skutocnosti je.
Basbort si A.O.K.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/02/2008 7:07  

Muslimka ty tu len citujes versiky bez toho aby si ich pochopila.Ved si na smiech.A nadavas,urazas a poriadne hnusno ty ! Ty si taka primitivna sliepocka ktorej niekto dobre vymlel mozog.Ty budes urcovat co je haram a co nie?Ty slovenska konvertitka zijuca v EU ktora pozna len versiky a nic zo skutocneho zivota a sveta muslimov?si na smiech!Ty niesi muslimka,si len baba ktora obhajuje nieco co precitala!Preco muslimky niesu vacsinou take horlive v sv nabozenstve????Lebo poznaju jeho pravu tvar !A mnoho muslimov je dost rozhladenych na to aby si urobili svoj nazor tiez! Ty tu nemas ziadne pravo vykrikovat kto je aky muslim.Pre muslimov si aj tak na smiech ako vsetky konvertitky co sa zahaluju a cituju versiky kade chodia a pohorsuju sa a vykrikuju na vsetko haram ! Vies co je haram?Bavit sa s muzom takto emotivne ako to robis ty ! To je dokonca smrtelny hriech ! Ak by si to robila v SAUDI tak ta za to mozu ukamenovat lebo si len zena ! Chod zit do arabskej krajiny a potom zistis ako chuti pravy zivot muslimiek vo fundamentalnej rodine!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/02/2008 7:28  

Mozem povedat ze zacinam mat s tych konvertitiek az neprijemny pocit ,ved takto zmanipulovane su schopne aj nieco spravit.V Iraqu tiez 2 konvertitky sa stali shaheedky,vyhodili sa do vzduchu v skole plnej deti.Zmanipulovane baby


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/02/2008 9:03  

Mne sa tak zda,ze tento kuwaitsky suhaj vie iba tolko,ze zena je menejcenna,ze si nema brat krestana za priatela,ze sa moze vytesovat so s.exom kolko chce,ze urfi je v sulade s islamskym pravom, a to je asi tak vsetko,o com dokaze hovorit.Zatial tu nic ine nepodlozil.Takze do toho..otvor ten tvoj arabsky koran a o rok ta tu znovu radi uvidime.Mozno toho budes mat viac co povedat.A medzi casom dufam aj dozrejes.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/02/2008 9:55  

S tým i to bol preklep. A ja som sa rozpravala s Arabom, ktory zije v Turecku a aj jeho rodicia su Arabi. Predsa vie akeho je povodu. Nebol to Turek.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/02/2008 10:01  

Anonym, preco sa nechovas ako muslim? (pardon, ak ide o inu osobu, mam totiz pocit, ze je vas viac) Alhamdulilah poznam velke mnozstvo rodenych muslimiek (kedze akceptujes lem take…) ktore sa nezhoduju s tvojim opisom. Su to slusne zeny, zijuce podla Koranu, tak ako ich rodiny. Jednej svojej priatelke som precitala tvoje prispevky a bola s teba sokovana. A musim ti pripomenut, ze arabi su z hladiska svetovej muslimskej populacie, len mensina. Takze neplati to zauzivane muslim = arab (a svetovou populaciou myslim ,,rodenych,, muslimov). Budes takto nadavat a urazat aj Malayziu, Indoneziu a ine nearabske krajiny? Nikto ta tu neurazal. A napriek tomu si sa vyjadroval vulgarne a ponizoval Islam. Ja ta nesudim za to, ze pachas zina, ale neuvadzaj to prosim ako mormu. Patri k slusnemu chovaniu muslima, ze si svoj sukromny se.xualny zivot nechava pre seba. A tu sa zrejme dostavame k podstate veci. Je len jeden dovod , preco som s tebou komunikovala. Je mi ta luto, pretoze pripadov ,ako si ty poznam uz dost. Ja ta nelutujem, pretoze ta chcem urazit, myslim to uprimne. Si clovek, ktory sa na verejnosti prejavit nedokaze (v realnom zivote), mozno ta niekto zneuzil, spominal si Madrasu. U teba sa se.x (sudim podla tvojich prispevkov) nespaja s citom, dokonca ani s pozitkom, ide len o vykon. Vybijas si zlost na internete, ale preco? Snazila som sa napravit mnoho nepravd, ktore sa o araboch siria, a to iste vysvetlujem arabom o slovakoch. Ide mi len o porozumenie na oboch stranach. Je ironiou, ze to za par minut znicil napol arab/slovak. Poznam kulturu lepsie, ako si dokazes predstavit. Preto aj sa snazim pochopit tvoje spravanie. Neberu ta ako ,,cistokrvneho,,? Preto tak zufalo preberas tradicie, nech su akokolvek nezmyselne? Muslimky totiz bojuju prave proti tymto tradiciam. A ked uz si spominal Iran, nezijem tam preto, lebo sme Sunni a manzel je politicka opozicia…nebudem to dalej rozoberat. V kazdom pripade, je to jeden slusny clovek, ktory nikdy neodsudzuje nikoho len preto, ze patri k inej rase, alebo hovori inym jazykom (on totiz ovlada dost jazykov na to, aby sa bez problemov dohovoril takmer vsade). Som zvyknuta na urazky, pretoze som ,,miesanka,, a mam tmavsiu plet, nez bolo na SK bezne. Preto ma dost sokovalo, ked toto zazivam z ,,vlastnych,, radov. Tak prosim ta prestan, petoze ponizujes nielen Islam, ale aj seba. Priznavam, ze som stracala trpezlivost, preto boli moje prispevky ,,strohe,, ked som ta vyzvala na uvedenie dokazov, ale neurazala som ta. Uved prosim aj to, co sa ti moze stat doma na verejnosti, keby si sa takto choval k zene…

Mier s tebou…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/02/2008 10:02  

Koncim s konverzaciou s ludmi, ktori nevedia slusne konverzovat. Idem robit radsej uzitocnejsie veci. Skoda namahy.


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Slováci a Češi v Afrike
Stránka 76 / 152 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.