Slováci v Egypte  

Stránka 43 / 152 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/01/2008 15:23  

ved v tom je pruiser ze okrem jej mobilu, cisla ICQ a mailu nemam na nu kontakt 🙁 a ja viem presne ako to je… ona chcela ist robit do omanu a nevedela ani kde oman poriadne je 🙁 stale jej volam kazdy den a nic.. fakt som vystrasena kiez by zbytocne.. ale to teraz posudit neviem..


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/01/2008 15:48  

Skús sa poradiť na našom veľvyslanectve, čo v takejto situácii robiť. Ak nie si v Káhire, je možný aj kontakt cez E-mail alebo telefón. Je na internete. Informácie o ňom nájdeš na tejto web. str:
class=“postlink“ href=“http://www.foreign.gov.sk/App/WCM/main.nsf?Open“> http://www.foreign.gov.sk/App/WCM/main.nsf?Open

alebo class=“postlink“ href=“http://www.cairo.mfa.sk“>www.cairo.mfa.sk

Adresa: 3, Adel Hosein Rostom
450/11794 Cairo, Cairo
Egypt

Telefón: 00202/3 3358240, 3 3357544, 3 3376901
Telefón: 0020122171845-mob.tf-pohotovostná sl.
Fax: 00020 2 33355810
E-mail: href=“mailto:zukahira@tedata.net.eg“>zukahira@tedata.net.eg

Web: class=“postlink“ href=“http://www.cairo.mfa.sk“>www.cairo.mfa.sk
veľvyslanec: Zsoldos Peter, PhDr.
Úradné hodiny: utorok – štvrtok 9:00 – 12:00


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/01/2008 15:50  

ja sa poznam s konzulom v Kahire… to neboj lenze som nevedela ani priezvisko.. teraz som si vsimla ze na pokeci bola pred dvoma dnami napisala som jej.. jejda dufam ze je ok.. ale snad ano.. dakujem si mila ci mily teraz neviem 🙂


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/01/2008 15:51  

inak som nasla jej fotku aj fotku toho jej egyptana… ale snad bude ok ved ked bola na pokeci asi bude ok.. tak snad odpise.. dam vediet 🙂 dakujem


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/01/2008 16:01  

Držím palce. Hádam je OK. Ale naozaj treba byť opatrný počas pobytu v cudzej krajine. Je dobre dať kontakt viacerým ľuďom, aby sa mohli v prípade problémov navzájom kontaktovať. Opatrnosti nikdy nie je dosť. Napíš, ak sa na ňu nakontaktuješ, či je v poriadku.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/01/2008 16:05  

ano mas pravdu.. a ok jasne ze dam vediet. dikes 🙂


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/01/2008 16:49  

Basbort,vystihol si to spravne.Ale,ako tu uz Tinkah spomenula,vsetci sme ini.Kde na svete najdes cloveka,ktory rozmysla presne ako ty ? Asi nikde.
Skor by som povedala,ze moja povaha spociva v tom,ze dokial muz nema autoritu a nerespektujem ho,tak zneuzijem jeho slabu stranku vo svoj prospech.A muza bez autority si vazit nikdy nebudem.A len vtedy nastane halooooo.Pokial si neomota on mna,tak to urobim ja.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/01/2008 16:50  

A teraz ocakavam moju diagnozu 🙂


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/01/2008 17:14  

ja suhlasim s basportom jeden z mala ludi na exile co ma zdravy nadhlad a vie pomenovat veci ako su… zoje tam s nimi vie ako to fuguje a neprikrasluje veci a vie sa na to pozriet triezvo.. jasne Alena tak si vezmi diktatora a potom nam daj vediet ako sa mas… myslim ze to bolo myslene dobre… kazdy sme sice iny ale aj ich kulturu treba poznat a nie len slepo doverovat niekomu.. autorita.. hmm som zvedava o par rokov ked teraz ti diktuje co mas robit a este ste sa nevideli… poviem ti len jedno good luck…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/01/2008 17:16  

basbort je maly zavistlivi chlapec ktory robi co robi aj tak vela mat nebude.Na nom naozaj nieje co obdivovat.Maly komunisticky duch


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/01/2008 17:35  

Pre Tinkah
Diktator a autorita su dva rozdielne pojmy.Diktovat vie, moze hocikto,ale respekt si u mna treba ziskat.Na urcitych zakladoch.
Rada si o o tej kulture precitam od teba.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/01/2008 17:39  

Poznala som jednu taku. Dnes ma z tej autority „stiahnute hrdlo“. Presli ju uz take tuzby. Je v tomto pripade zmenit seba a najst si primeraneho a harmonickeho partnera, nie nejakeho „mucha“.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/01/2008 17:43  

Myslím, že má úplne normálne zdravé zmýšľanie. Cítim z neho harmonickú normálne akcentovanú bytosť. Problém nie je v ňom, ale v benchmarkingu – teda v osobe s ktorou ho porovnávaš. A tá nemusí byť vhodnou referenčnou veličinou na porovnávanie. Porovnanie sa spravidla robí k priemeru alebo k najlepšiemu výberu a nie k najhoršiemu výberu. Je to v Alenkinom prípade jasná chyba metodiky a vnímania.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/01/2008 17:47  

Alena: ja ta tu neidem poucovat ved sama prides na to ake to je… kazdy ti tu moze povedat vlastnu skusenost ale toto co si napisala s tou autoritou sorry… ale ak uz teraz dovolis aby ti diktoval co mas robit.. nechcem ai ani len predstavit co bude potom. a ja to nepisem so zlym umyslom tym si bud ista.. lenze mam obavy .. no koniec koncov je to tvoj zivot.

Anonymný, Streda, 30.1.2008, 19:16 : no skor mam dojem z teba ze si maly zyvistlivec… mozno porovnanie s komunistami nebolo dva krat stastne ale urcite hovori veci s nadhladom a zije v egypte takze ma toho urcite co povedat… ja si ho vazim nepovedala som ze ho obdivujem


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/01/2008 18:04  

heh, netusil som ze sa tu o mne rozprudi taka diskusia. Velmi dakujem vsetkym zucastnenym, aj mna to calkom bavi tu s vami polemizovat. Zatial ma este v zivote nikto nenazval ani malym, ani komunistom, tak sa bavim.
Anonymny – tebe konkretne rozhodne nemam co zavidiet, takze mozes byt kludna/y

yalla, pekny vecer vsetkym muslimom, kafirom, krestanom a inym bytostiam.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/01/2008 19:30  

no tak si to trochu rozanalyzujme: Alenka cíti autoritu k neznámemu arabovi, ktorého v živote nevidela. ten jej na diaľku diktuje čo má a nemá robiť a ona to aj robí- lebo v jej očiach je on autorita.
čím si asi tak získal tento muž jej obdiv a autoritu???? odpoveď je jednoduchá: Alenka zacítila prachy! a to je celá autorita! lebo sa nazdáva, že vysokoškolsky vzdelaný muž pracujúci v Gulfe nesmrdí korunou.
pochybujem, že keby si začala písať so Slovákom a on by jej začal diktovať čo má a nemá, že by bol v jej očiach autorita!
holt, peniaze= najlepšie afrodiziakum, však Alenka?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/01/2008 20:27  

Tak to som sa pobavila 🙂
Alenka ma zabezpeceny podstatne kvalitny zivot aj doma na Slovensku.Bola by som pekne hlupa,keby som odisla zit do spiny a biedy,alebo si uviazala na krk bremeno zvane podla niektorych z vas „otvorena brana do europy“ Ved naco si budeme klamat.
Tak teraz uz chapem,preco sem spravidla pisu tie „nestastne“ pripady.Aj ked,este som nepreskocila.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/01/2008 21:36  

Pre anonymneho 21.30 A pochybovat nemusis,nezatazuj si s tym hlavku.Tak isto by to bolo aj so Slovakom 🙂


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
31/01/2008 3:13  

pre basborta dik za zoznam. MAS PRAVDU TAK TOTO KONTROLOVANE NENI MYSLIM TIE NAZVY VSAK ZLO SA MUSI NIECIM ZAKRYT, ONI NIE SU UPLNY VSAK NAPKON T VYPLIVA Z ICH SKUTKOV ALE OPAKUJEM ISLAM NEUCI TERORIZMU ANI HO NEPODPORUJE. ISLAM JE NABOZENSTVO MIERU. A K TYM NEVZDELANIM MOSLIMOM AK SA MAJU RIADIT TAK JA TI POVIEM AKO – PRIRODOU PREDSA KAZDY MAME MOZOG A VYUZIVAME HO T NEZNAMENA ZE, KED SA NIEKOMU NEDOSTALO VZDELANIA V ZIVOTE NEZNAMENA ZE JE HLUPI A KED NIEKTO CHCE NAJST SVOJU CESTU TAK JU NAJDE V ARABSKYCH KRAJINACH JE MESITA V KAZDOM ROHU AK NIEKTO CHCE ZAJDE ZA IMAMOM, SEJCHOM A PITA SA .NAPRIKLAD MNE SA STALA JEDNA PEKNA PRIHODA KED SOM V TU UK ZACALA CHODIT DO SKOLY TAK SOM MALA SPOLUZIACKU Z INDIE A TA PRISLA ZA MNOU ZE JE MOSLIMKA ALE NENOSI HIJAB A CHCELA BY VEDIET PRECO SA MOSLIMKY ZAHALUJU A NA MOJE POCUDOVANIE NASA DALSIA SPOLUZIACKA POLKA VYTIAHLA KORAN Z TASKY A POVEDALA POD TU JE TO NAPISANE ONA JE KRESTANKA AKO MI NESKOR VYSVETLILA LEN ZO ZAUJMU SA DOZVEDIET NIECO O ISLAME CITA CEZ VOLNY CAS KORAN A ESTE MY POVEDALA ZE PRECO NOSI NA CM VYSTRIHANE VLASY LEBO JE TO NAPISANE V BIBLI ZE BUD SI VLASY VYHOLI ALEBO SI ICH ZAKRYJE.A NESUHLASIM S TEBOU, ZE NABOOZENSTVO VZNIKLO Z LUDU JUDAIZMUS KRESTANSTVO OBSAHUJE V SEBE TAKE ZAZRAKY , ZE NIKTO ALE NIKTO Z NAS NIE SME TOHO SCHOPNI OKREM BOHA A TO POTRVDZUJU AJ NESTRANNY VEDCI NAPRIKLAD VIES TO ,ZE CO BOLO V KORANE OPISANE PRED 1400 ROKMI DOSLI NA TO VEDCI ZE JE TO SKUTOCNOST LEN PRED 50 ROKMI NAPR VYZNAMNY DOKTOR EMBRYIOLOG A PORODNIK MIKEL MOORE Z KTOREHO KNIH STUDUJE VACSINA STUDENTOV MEDICINY VO SVOJEJ KNIHE NA UVOD UVIEDOL ZE TO CO TU OPISUJE UZ BOLO DAVNO OPISANE A TO V KORANE A PODOTIKAM NIE JE MOSLIM. NIEKTO TAM PISAL , ZE JEHO PRIBUZNE SA NEZAHALUJU V EU ABY NEPROVOKOVALI TAK V PRVOM RADE JE TO O TOM AKO TO CITIS A AKO SA SPRAVAS A AJ MOJ ODEV REPREZENTUJE MOJE POCITY A NAZORY JA SA NEZAHALUJEM LEN PRE TO LEBO TO TAK CITIM . V DNESNEJ DOBE SU VELMI ZNEUZIVANE ZENY MUZMI Z KAZDEHO HLADISKA A JA SI TAK BUDUJEM RESPEKT U MUZOV JA NECHCEM ABY MA NIEKTO HODNOTIL PODLA VELKOSTI MOJHO HRUDNIKA ALE PODLA MOJHO INTELEKTU A PODLA TOHO AKA SOM.JA NESUHLASIM S TYM ZE VELA ZIEN SA STAVA OBETAMI OBCHODU S BIELYM MASOM KTO JE ZA TO ZODPOVEDNI ? PREDSA MUZI.A INAC TOTO BUDE REAKCIA PRE NEZNAMU CO MI PISALA O TOM CHOMUTE JA SI NEMYSLIM ZE SOM VIAC CUDNA AKO TY KED SA ZAHALIM ALE IDE LEN O TO, ZE JA SA CITIM TAK SLOBODNE A JA SI AJ TAKYMTO SPOSOBOM AJ SAMU SEBA CENIM A NEMUSIM TYM ROBIT OTROKA MUZOM NAPR KEBY TVOJA DCERA NAFOTLA REKLAMU NA SPODNE PRADLO A BOLA BY V KAZDOM CASOPISE TO BY STE BOLI NA NU HRDI CO . A UVEDOMUJES SI ZE POPRI TOM BY SA NAD JEJ FOTKOU UTESOVALA CHUTKY POLOVICA MUZSKEHO POKOLENIA?A UZ POMALY MUZOM NEPREDAJU POMALY NIC BEZ TOHO ABY TAM BOLA NEJAKYM SPOSOBOM ZOBRAZENA PEKNA ZENA.A KED TI TVOJA POOLOVICKA S RIADNYM PIVNYM BRUCHOM SPLECHNE :POZRI SA NA NU ONA MA TIEZ 2 DETI A AKE MA PLOCHE BRUCHO.A KED MU NEDAS TAK SI ZAPNE JEDEN Z TYCH NECHUTNYCH NAJVIAC ZENY POONIZUJUCICH FILMOV.A CO MUSIS DENNE ROBIT ABY SI SA VONKU PACILA ?PRE MNA JE DOLEZITY LEN MOJ MUZ TAKZE DOMA ROZHODNE V TEPLAKOCH NECHODIM.A MOJ SA DO MNA NEZALUBIL KOLI TOMU AKO VYZERAM ALE AKA SOM LEBO KED SOM HO STRETLA SOM BOLA ZAHALENA .A ROZHODE VAS ZENY PRE TO NEOSOCUJEM A NEODSUDZUJEM. TO JE MOJ NAZOR A AJ VLASTNE BOJ ZA TO ABY SME BOLI INAK UZNAVANE AJ PRETO SA TAK OBLIEKAM NEMYSLIM SI, ZE SOM LEPSIA AKO TIE CO MAJU KRATKY RUKAV JA SI LEN UVEDOMUJEM MOJU LUDSKU HODNOTU TAKYM SPOSOBOM. DALSIA NEZNAMA SA MA PITALA PRECO MOSLIMKY NOSIA NIKAB. ZA PROROKA MOHAMEDA EXISTOVAL ISLAMSKY STAT TO JEST ZE SA V NOM RIADILI ISLAMOM A V TEJ DOBE LUDIA NEBOLI CELKOVO NA CELOM SVETE TAKY POKAZENI .STALE SA DEJU HORSIE A HORSIE VECI AKO SA POOPULACIA ROZVIJA AJ TO JE JEDNO ZO SVEDECTIEV V ISLAME DO BUDUCNOSTI NAPR ZIADNA Z VOJEN V MINULOSTI NESPACHALA TOLKO ZLA AKO 2 SVETOVA VO SVEDECTVACH SA TEN CAS NAZYVA FITNA CAS KED BUDE ZLO HORSIE A VELA UDALOSTI NASVEDCUJE TOMU ZE FITNA UZ EXISTUJE TAK SI ZENY ZAHALUJU TVAR PRE VACSIU OCHRANU NAPR.HOORE UVEDENE DOVODY.A PO DRUHE KRASNA ZENA KTRA BY PUTALA OBROVSKU POZORNOST AJ NA PRIEK TOMU , ZE MA HIJAB BY SI MALA DAT NIKAB A PRVY NIKAB KTORY ZACAL NOSIT OKREM PRORKOVYCH MANZELIEK BOL MUZ TUSIM UZ TO BOLO PO SMRTI proroka MOHAMEDA[pbuh] ktory v mekke alebo v medine velmi svojim zjavom putal zeny.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
31/01/2008 9:08  

Tinkah, musím korigovať svoj výrok zo včerajška čo sa týka lokalizácie účastníka – majiteľa mobilu (keď je vypnutý). Neviem, či to tak naozaj je. Nie som z kruhov, ktoré disponujú takýmito informáciami. Človek je v tej nešťastnej situácii za každú cenu schopný uveriť, že takéto niečo je možné. Preto sa na to netreba spoliehať. Pri tej príležitostí ma napadlo, že čomu všetkému je človek schopný uveriť a čo všetko by bol ochotný podniknúť, aby našiel svojho blízkeho. Bol by schopný stiahnúť aj UFO z oblohy alebo oživiť kapitána Nema z knihy Julesa Verna Tajuplný ostrov, aby mohol nájsť/zachrániť svojho blízkeho. Toto by si mali uvedomiť všetci tí, menej i viac zodpovední, ktorí sa pohybujú v cudzine akoby boli „veční“. Mali by si uvedomiť, že tu na Slovensku sú ľudia, ktorí majú o nich strach a ktorých by trápilo, keby sa im niečo zlé prihodilo. Porozmýšľajte o tom.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
31/01/2008 9:25  

Alenka, nerob sa sprostá, až tak dementná zas nie si, aby si si nevedela zrátať koľko je 2+2.
Niktorá sa predsa nevydáva za Araba s vedomím, že bude žiť v chudobe, špine a biede…
Zvlášť, ak jej ten arab už stihol pretiahnuť popod nos čo všetko robí, aké má vzdelanie a kde pracuje.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
31/01/2008 9:49  

Tinkah-Ivca: uplne mas pravdu v tom co pises… vela krat ked su baby zalubene vykaslu sa aj na vlastnu rodinu alebo ju nechaju trpiet… a pritom ked nastane problem prave rodina ich z toho vytahuje.. ale to si kazda uvedomi neskor….


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
31/01/2008 13:29  

To ste tu akoze rozbehli patraciu akciu po nejakej holke, co sa odtrepala dakde ani nevedela kde, a neozyva sa?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
31/01/2008 13:30  

No dovolim si oponovat, to nie je pravda, ze baby sa vykaslu na svoje rodiny, ked su zalubene do niekoho, koho rodina vacsinou neakceptuje.
Aj tak si urobia svoje a ako chcu, ale pritom nezabudnu odkial su, kto su, a kto jej ich rodina.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
31/01/2008 13:31  

A akoze ktora Slovenka sa vydava za Slovaka, aby zila v chudobe a spine????
To co bola za poznamka,ze ziadna sa nevydava za Araba, aby zila v chudobe a spine????


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
31/01/2008 14:50  

Bolo by dobre, keby dievcata, ktore sa chcu vydavat za egyptskych chlapcov, si zistili ako a kde je sa najlepsie vydat, ako to legalizovat v krajine druheho partnera (poznat narodne a medzinarodne pravo), ako vybavit trvaly pobyt (poznat narodne pravo), kolko peciatok, dokumentov, casu a penazi budu potrebovat a pod. a tiez kde je sa najlepsie rozviest , co predtym este treba podniknut a kolko ich to bude vsetko stat – penazi, casu, peciatok, nervov, navstevy lekarov, pripadne aj policie … a co podniknut na to, aby sa mohli rozviest podla medzinarodneho prava a ako to potom legalizovat bud na podmienky Slovenska (ak rozvod prebehol v Egypte) alebo na podmienky Egypta (ak rozvod prebehol na Slovensku), teda kolko peciatok, prekladu, penazi a pod. budu potrebovat a pod. Treba pamatat totiz na to, ze vacsina tychto manzelstviev konci skor ci neskor rozvodom. A mali by tiez poznat narodne pravo jednej alebo oboch krajin co sa tyka ziskavania trvaleho pobytu, zamestnavania, vzdelavania, rekvalifikacie, socialneho zabezpecenia a pod. Preto by si mali uz teraz zhromazdovat tieto informacie a premysliet ako vsetky tieto kroky uskutocnit (najlepsie to postavit ako rovnicu o 2 neznamych s optimalizaciu vysledku, t. j. s ucelovou funkciouu zalozenou na principe maximalneho zisku a minimalnych strat). A to sa este nevyjadrujem k tomu co sa moze v ich sukromi a v ich vzajomnych vztahoch udiat, co sa neda vyjadrit ziadnym matematickym vztahom, lebo tieto vztahy, ktore podliehaju roznym sezonnym a dennym vykyvom, a ktore su spravidla viac ako nelogicke, nie je mozne vyjadrit ziadnym exaktnym matematickym vztahom. Preto vam uz teraz zelam maximum zisku a minimum strat, ale netreba zabudat, ze zisk moze byt aj zaporny. Mozno by si mohli nastudovat matematicku disciplinu teoriu hier a zistit aku vyhru/stratu mozu ziskat pri tejto hre s obmedzenymi informaciami.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
31/01/2008 14:54  

To je asi taka poznamka,ako to pretiahnutie popod nos,co Arab robi,ake ma vzdelanie a kde pracuje.S tym rozdielom,ze u Slovaka som o tom vedela uz od prveho dna a u Araba az o dva mesiace.
Neviem,neviem,ci by nejaka vystudovana Slovenka bola ochotna sa vydat za nejakeho slovenskeho asociala poberajuceho socialne davky..ved je to predsa logicke.Aspon pre tie,ktore si dokazu zratat 2a2


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
31/01/2008 15:08  

Vydaj,dakujeme za vseobecne informacie…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
31/01/2008 15:18  

No, tak nadherne si to tu vsetko napisal, ak by si toto mala precitat kazda, ktora sa chce alebo je vydata za Egyptana…
Ty si asi celozivotny pesimista.
Len som Ti chcela povedat, ze je vela stastne vydatych zien za Egyptanov.
A vobec nerozmyslaju nad vecami, ktore si tu popisal Ty.
Prajem Ti do zivota viac optimizmu.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
31/01/2008 15:25  

Mariam, nedrístaj zas…


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Slováci a Češi v Afrike
Stránka 43 / 152 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.