Máte problém sa v cudzine udomácniť?  

Stránka 63 / 87 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/01/2007 12:04  

Tia: Ked ides na SK, nesmies prist na Phaetone s privesnym vozikom plnym eur a celym sluzobnictvom v troch autobusoch… :-)))))

Mam podobne skusenosti – som proste prazsky milionar, a nikomu nevysvetlim opak – argumenty nepomahaju – asi necham sukromne lietadlo vzdy doma a na Sk si kupim Skodu 120…:))))))


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/01/2007 12:06  

To predtym som bol ja…

neexistuje tu moznost sa prihlasit a neotravovat sa vyplnanim koloniek?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/01/2007 13:05  

Mas pravdu, s tym prihlasovanim je to o drzku… Potrebovalo by sa to trochu zmenit. Ja si momentalne budujem vlastnu stranku a planujem tam pridat sekciu pre priatleov s jednoduchym diskusnym forom a s moznostou pridat vlastny profil. Mozno najskor dam stranku s moznostou pridania feedbacku – objednajte si co by ste tam chceli mat 🙂


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/01/2007 15:04  

Super napad s tym lietadlom, nabuduce priletim uz na mojom……:-)
Objednavam si na tom novom fore, aby bolo mozne, ten kto chce prispievat, musi dat aj svoje foto…. Inac nemoze prispievat. Daj vediet….:-)


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/01/2007 8:37  

Tia
z toho si nic nerob.Aj ja ked chodim domov cela rodina sa nahrnie.Cakaju co donesiem,zavalia ma otazkam,ze co robim,kolko dostavam,kolko platim za byt,ako splacam auto ,ci im najdem pracu atd.Najma prve roky to bolo hrozne.Vzdy som vsetkym nosila aspon nejaku tu somarinku,potom som sa na to vykaslala.Ved oni co-nikdy mi nic nedali.Otazkam som sa zacala vyhybat,alebo niekedy naopak narozpravala hocicoRozpravam o pribuznych(tety,strykovia a mnozstvo bratancov a sesternic..)Teraz sa uz ukludnili.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/01/2007 12:39  

Tak nech vidia ze na to mame – domov iba vlastnym boeingom 747… 😉
A Moncin napad s tym ze narozpravat hocico vyskusam, odteraz zarabam 350 000 Kc mesacne na polovicny uvazok a chodim 4 krat rocne na dovolenku… ;-))))))))

S tou fotkou to urcite nemyslis vazne – snad by si nechcela mat nocne mory, ked uvidis moju fotku? 😉


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/01/2007 16:10  

Coze nocne mory?
No vtipny si, tak mozes aj dobre vyzerat. S tou dovolenkou 4 krat rocne, to by uz moc zavideli aj s tou sumou, to by potom nedali pokoj, a vsetci by sa mi tu nahrnuli. Vsak ma ,nech nas stravuje a povodi hocikade. Ja so sestrou som nie v kontakte, koli tomu, lebo iba rypala.Kedy mozeme prist?
Nakoniec sa nastvala a prisla, no ked volala, tak sme neboli doma, lebo nedala vediet, isla len tak na slepo. Myslela si, ze ked nas prekvapi, tak sa jej uz musime venovat aj noclah zabezpecit, tak sa „ofajcila“. Jej chyba.
Dokonca zvonila pri dverach, a kedze dovolenkujeme casto, tak sme boli akurat v Prahe. Smola.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/01/2007 20:12  

Tia
No to ja mam presne opacne problemy.. Ku nam nik prist nechcel!!! Jedine Manzelova mamka prisla asi tak po polroku, ta bola mila. Moji rodicia prisli navela navela po 3 rokoch presviedcania!!! A moju sestru som nepresvedcila vobec. Nechapem to, ved to je zaujimave kuknut sa do cudziny.. Pritom aj vedela, ako je mi tu samej otupno. Skor este bratia manzelovi, ti prisli. Ja si to naopak velmi cenim. Raz ma tu bola pozriet aj moja najlepsia kamaratka s 10 mes. babom, nikdy jej to nezabudnem (v dobrom).. No, Ludia su rozni.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/01/2007 20:15  

Este to tak, ze fotku!!! To ja tiez nechcem sposobovat psychicke problemy.

Ale musim povedat, ze u nas to fakt neni tak, ze ked prideme, tak odo mna ludia nieco cakaju. Skor naopak, ked nieco prinesiem pre kamosky, su skor zaskocene.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/01/2007 20:44  

no rodicov som tu mala uz 3 krat, dokonca boli aj na svadbe. Bolo super.
Ale to mi staci, kamoska tu bola tiez, to je nieco ine, ked pridu dvaja. Ale segra ma 2 deti a 4 -clennu rodinu nemam ani kde ulozit, a bola by tu najradsej mesiac, alebo by tu deti nechala a odisla. Aby sa naucili nemecky.
Vsak ked navsteva pride som nie proti.
U vas je to ine, lebo ludia vedia, ze sa chcete vratit. A obaja ste slovaci….
🙂


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/01/2007 5:55  

Ludia dobri, chyba Vam trochu lateralneho myslenia. Pre rodinu so 4 detmi nie je jednoduche najst byvanie na par tyzdnov. Zamyslite sa ale ze to nie je jednoduche pre ine rodiny ktore mozno maju tiez par deti. Ak naozaj chcete pribuznych na nejaky cas na navstevu a Nemecko je pre nich pridrahe musite to urobit inak. Nieco za nieco. Zoberte si vlastnych kamaratov co byvaju niekde za rohom, mozno by sa radi pozreli na Slovensko, mozno mate nejakych znamych co su dokonca zo Slovenska a tiez uz nemaju kde byvat ked chcu ist „domov“ na dovolenku. Urobte vymenu – pribuzni poskytnu Vasim znamym byt na par tyzdnov, na oplatku im Vasa rodina poskytne ubytko u nich. Treba len skusit, vsetko sa da 🙂


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/01/2007 8:56  

ja s navstevami problem nemam, ja sa im tesim a moj muz tiez, hoci sa o nemcoch hovori, ze na take nieco nie su, on si zvyka…mojou prvou navstevou bola moja byvala sefka, potom moja mama, potom spoluziacka so strednej nejaky cas byvala aj s dcerou v mnichove, prisli akoze na vikend, ten sa pretiahol o tyzden a bolo super..potom sme na dialnici zle odbocili smerom na mnichov a robili sme si srandu, ze ak nevezmeme dalsi vyjazd, skoncim u nej v mnichove:):):) no a este tu bola moja sestra, obcas tu prespavaju mojho muza sestry deti, obcas svagor, a tyzden po porode sa k nam nastahovala svokra….ale nikto s tych ludi nezavadzal, poniektori u mna radi zehlia a vysavaju:):):)..a v sobotu budeme mat zase navstevu, spoznali sme sa cez exil, byvaju vo francuzsku, prave sa vracaju z vychodu slovenska, tak si u nas oddychnu, aby sa im lepsie cestovalo..erika, zdeno, a deti ak to citate, tak vedzte, ze sa na vas tesime:):):)…a my na oplatku robimr taku mensi zastavku v rakusku alebo vmnichove…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/01/2007 9:30  

K tym navstevam,tu taliani si to velmi udrziavaju a navstevy pre nich su skoro svate.
Mne osobne sem chodili casto rodicia,najma mama(otec ako je dost starsi,cestuva menej).Takze tie navstevy su pre mna velmi vzacne.Ale teraz je to stale menej.Moja sestra do minuleho roku zila v Milane,ale strtavali sme sa velmi zriedkavo.Bola u mna najviac za 15 rokov 3krat.Ale bolo to tak lepsie,lebo ona ma za vsetko kritizuje,nic jej nie je dobre atd.Ja som k nej chodila castejsie,dokonca nejaky cas som zila v Milane s nou,ked som este nebola tehotna.Ako som sa dostala do Perugie nemala viac menej o mna zaujem.Ale nevadi to malo co sa stretavame a telefonujeme si mi staci.
Ked sme zili s muzom rok pri mori vo Fane prisla nas pozriet moja najlepsia kamoskla so Slovenska aj s muzom.Bola som velmi rada,boli u nas tyzden a poriadne sme sa zabavili.jedine co vadilo mojmu muzovi,ze kamoskin muz vecer si daval dost do poharika aj aj my s kamoskou trichu sme si nalievali a on to velmi nechapal.Je skoro abstinent.Vysvetlila som mu,ze u nas je to normalne,ked sa znamy stretnu tak si trosku aj popijaju.Len som mu nevedela vysvetlit aka a kde je ta hranica popijania!!!
Potom ako sa vratili domov zacali rozpravat,ze ako dobre byvame vo vilke hned pri mori atd,tak sa k nam chceli vsetci valit aj taky co som len ledva poznala.Dala som vediet,ze na buduci rok.Po roku sme sa vratili do Perugie a bolo ticho.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/01/2007 9:39  

Ja si drzim kontakt so starym krajom cez internet na class=“postlink“ href=“http://www.prop.sk“>www.prop.sk
Tam je asi najrealistickejsi obraz toho co sa na Slovensku deje.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/01/2007 19:02  


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/01/2007 20:57  

dakujem PROTINOZEC, aspon Ty ma chapes. V 3- izbovom byte je to tazke niekoho ubytovat. Ale to nikto nechape. A tie priatelstva su uz nie take 100 % na Slovensku.
pekny vecer


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/01/2007 21:01  


Zeby miesto pre mna na spanie?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/01/2007 21:06  


TIA
mam lepsi napad


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/01/2007 21:20  

Tia,
ja Ti verim. My mame teraz 4 izby, hoci 2 z nich su skutocne malicke, tak ci tak to pomoze. Totiz teraz si mozem vzdy pozicat postel od kamosky, a do tej izbicky mozeme dat niekoho spat. Aj posledne tam spala moja mama, aj svokra, aj ked tu boli naraz 3 ludia na navsteve, tak to bolo lepsie. Myslim, ze aj pre nich to bolo prijemnejsie, ako spat v obyvke. To sa da skutocne na kratsiu navstevu, ked to ma byt tyzden – dva, je to vela. Hoci ja navstevy mam skutocne velmi rada. Je to vsak vzdy aj velka zataz. Hoci odkedy mame umyvacku riadu, uz sa tak nestazujem;-)) No tak ci tak si navstevy az tak neuzijem, kedze som zvacsa pri sporaku. A je fakt, ze navstevu s malymi detmi si tu neviem predstavit. To uz clovek skutocne potrebuje extra izbu na tento ucel. A rodinny dom;-))), aby mali vybeh.

Protinozec
Ten napad je fajn. Napr. mne by sa aj taka dovolenka pacila, lenze je to dost narocne s malymi detmi. I tak, ked prideme na Slovensko stale len kocujeme, zvacsa nakoniec vsetci pochorieme, ako to je vycerpavajuce. Ale musim povedat, ze na niektorych mojich kamaratov sa mozem skutocne spolahnut. Teraz som mala tiez problem, ako vykryt jeden tyzden v BA, tak sa mi viacere kamaratky uprimne ponukli, ze mozem byt u nich, prip. mi zhanali volny byt, alebo mi dokonca jedna kamoska s muzom chcela na ten cas byt uvolnit;-))) (ze vtedy pojdu na dovolenku). Proste niektori ludia su fakt mili;-)) Moj manzel ma vsak radsej dovolenku, kde ide, a nikoho nepozna, aby si oddychol od prace aj ludi.. Cize v tomto smere dovolenka pri znamych je prenho nie dovolenkou;-)))


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/01/2007 21:28  

Tina
Vsak v lete sme tu mali 3 ludi, jeho syn na 8 tyzdnov, ten spaval na gauci, ten ale vyzera. ))))))) A moji rodicia na 3 tyzdne, wau to bola fuska aj s pranim aj s varenim. Toto leto idem ja domov si oddychnut.
🙂
No to je dobry napad s tym stanom. Vyskusam, ked uz budem mat dost.
😉


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/01/2007 22:16  

Tia
Ja som myslela 3 ludi naraz. To sme mali vtedy svokra v izbicke a Stevovho brata so snubenicou v obyvke. Ale bolo to dost neprakticke, napr. moje deti tu uz samozrejme robia riadny krach, cize ich hned zaranky zalarmovali;-))) Boli tusim na 10 dni, to sa mi zda este taka prijatelna horna hranica. Ked som tu mala mojich oboch rodicov na 2 tyzdne, tak som sa z toho dalsie 2 zotavovala. Chcela som, aby mali dovolenku, tak som skutocne varila, upratovala, vsetko sama, a to este som s nimi chodila kdekade na vylety. myslela som, ze to zvladnem, dako mi nedoslo, ze mam okrem toho aj 2 male deti a z toho jedno polrocne babatko… Sice mi samozrejme deti aj trocha postrazili, cize som aspon mohla varit pomerne v klude, ale aj tak – babatko bolo tak ci tak 5 x v noci hore, nedalo si vysvetlit, ze mame navstevu a mne treba dakedy aj spat;-))) Hm, ja som mojich rodicov nechcela fakt nejakymi pracami a pomocou zatazovat. No i tak si dnes myslim, ze sa mozno mohli aj sami ponuknut, ze mi nieco pomozu. Sice sa aj „symbolicky“ ponukli, ale to clovek vyciti, ako je to myslene. Oni uz maju v kazdom pripade pocit, ze sa o nas starali hodne, a tak to ma byt teraz naopak;-)) Ked mi sem dojde vsak svokra, to mi je sveta zit… Pomoze mi strasne vela, az mi to je blbe a musim ju brzdit. Vidi veci nejak inak..

No navsteva 8 tyzdnov na gauci v obyvacke, Ti poviem Tia, to by ma asi fakt dost dobre nervovalo. je to skutocne prilis vela, prilis dlho. Este tak mesiac. Musite ho bravat na tak dlho?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/01/2007 22:22  

ahojte.je pravda ze v zahranici sa clovek neciti ako doma. Pred pol rokom ma situacia donutila odist od manzela na druhu stranu krajiny koli praci.Zili sme oddelen 4 mesiace.Nakoniec som to nezvladla, nechala som ten job a sla za manzelom. Zatial sme spolu ale situacia ma opet postavila do rozhododnutia ktore ma nici.Opet odchadzam od manzela ani neviem na ako dlho. Nechcem aby siel so mnou lebo by musel nechat job ktory ma a to by bola skoda kedze sme tu prisli zarobit. To je moje zahranicie.Pre prachy clovek urobi uz snad hocico.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/01/2007 0:10  

Tu je nieco take ako protinozec spominal. Domy na vymeny. Kazdy kto chce hodne cestovat, musi vlastnit pekny velky dom, alebo musi mat dom rozdeleny na polovicku, ktoru poskytne ludom z celeho sveta ktori casto cestuju. Kazdy rok je vydany hruby katalog, kde su domy vyfotene a podrobne napisane ake atrakcie su blyzko domu, plus adresa. Ludia si tak vyberu ktory chcu, tak sa rodiny vymenia na dovolenkach. Australcani napr idu na mesiac do Anglicka, potom mesiac Amerika a mesiac Kanada. Vyberu si dom ktory im vyhovuje a tak maju cely dom zdarma, ale musia potom poskytnut inym ludom tiez ich dom zdarma. Vacsinou su to domy velke, v pripade ze inej rodine to nevyhovuje, tak musi im aspom poskytnut 2 spalne, samotnu kupelku, samotnu vchod do domu, ze si neprekazaju jeden druhemu. Ale vacsinou sa rodinu spriatelia a cestuvaju spolu ako sprievodcovia. Kazdy moze byt member kto ma pekny velky dom v peknom prostredi. Moji znami maju obrovsky dom vedla mora, kazdy rok cestuju 2-3 krat do Kanady a kandadani su v ich dome, iba polovicke, ale v tej polovicke maju 4 spalne, obyvacku, kupelku, WC, malu kychynku. Stale tam niekoho maju. Ked som videla fotky, kadial oni cestuju bolo to ozaj krasne, vzdy byvaju v luxusnom dome ako dlho chcu zdarma. Tie domy su aj po Australii, ze si vymenia severcani s juznymi. Ja nemam velky dom, iba v peknom prostradi a tak nemozem byt clenom. Skoda:)


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/01/2007 7:40  

Prespavanie navstev nas nici podobne – mame trojizbovy byt a mali sme tu jednych aj druhych rodicov po jednom tyzdni – odhliadnuc od toho ze jedina nasa volna izba ma asi 8m2 to bolo zmiesane Boli sme strasne radi ze sa vidime, ale hrozne bolo ze nie sme zvyknuti prisposobovat sa, tak to bolo utrpenie. Ale kedze chceme aby nasi k nam prichadzali kazdy rok, tak sme naprojektovali radsej vacsi dom…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/01/2007 8:24  

no, myslim, ze navsteva samotna nie je problem, skor ako dlho sa zdrzi a ci sa citi ako na navsteve(znamena, necha sa obskakovat) alebo sa citi ako doma(a trosku prilozi aj ruku k dielu)…my mame stastie na tych druhych, aj ked nie vzdy dovolim, aby mi pomahali…s domami na vymenu skusennost nemam, ale boli sme dvakrat v dansku na dovolenke, a tam je to bezne, ze ak niekto ma vikendovy domcek, tak ho ponukne cestovke, aby ho v case, ked ho majitel nepotrebuje, prenajme zakaznikovi…tak sme to skusili, pacilo sa nam, prisli sme tam, zakladne potraviny tam uz boli, aj drevo v kozube, pri odchode bolo treba vsetko zanechat tak, ako sme nasli…nakolko majitelia tam mali okrem hier, kuchynskej vybavy, televizora a pod. veci aj svoje osobne oblecenie a oblubene veci vo vitrinke,nic nebolo zamknute… citili sme sa ako votrelci..inac by sme sa asi citili, keby tam boli s nami…druhy raz sme cestovku poziadali, aby nam nasla nieco menej osobne, staci nam vybavena kuchyna a matrace, prikryvky si vacsinou trepeme so sebou…tak to uz bolo lepsie…asi na to treba mat naturu…neviem si predstavit, ze by niekto spal v mojej posteli…prezeral si moje fotky a knihy…vnikol do mojho sukromia, sice s mojim vedomim ale bez mojej pritomnosti…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/01/2007 9:00  

Jana
Ja suhlasim s tym co pises. My sme uz tiez boli v takychto vikendovych domcekoch, avsak boli to take, ze majitelia tam nebyvali a bolo to vyhradene len pre turistov. No i tak, raz to bolo podkrovie na dome a to uz bolo predsalen trocha moc osobne. Najlepsie je nieco samostatne. Neviem si to predstavit, ze by sme sli byvat do nejakeho domu, kde ti ludia byvaju normalne. Ani ze by ku mne takto niekto prisiel. Iba ak by som mala fakt velky dom a vyhradeny na to priestor.

Myslim, ze s navstevami si to vystihla. Presne o to ide. Ja som totiz velmi typ, co navstevy rad ma. A ked sme tu mali svokra, svagra so snubenicou, hoci boli traja, bolo to fajn, lebo tiez sem tam prilozili ruku k dielu, a vedela som, ze ak pomoc potrebujem, mozem ich poziadat. U mojich rodicov je to ine. Clovek musi vzdy rozmyslat nad tym, cim ich urazi a cim nie.. Tak ci tak moja mama raz zahlasila, a to mi stacilo, ze „ved ja by som Ti aj mohla pomoct, ale som tu predsa na to, aby som bola s detmi, nie? “ Co ma na to clovek povedat??? No comment. Hovorim, nechcem robit z navstev otrokov, ale zase trocha pomoci sa hodi, na jedneho cloveka je cele to varenie, upratovanie a popri tom 2 deti fakt moc.

Ako je v Dansku? Je tam co kukat?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/01/2007 10:15  

no, my sme boli v dansku vzdy len v zime, na pobrezi na konci danska, BLOCKHUS…v nemecku prsalo, nam tam cely cas svietilo slniecko, nas pes bol z toho tiez paf, v lete v horucavach sme ho mali problem dostat do vody, a on v decemri vlezie do nej dobrovolne…my sme ani nechceli tak kukat, viac sme sa prechadzali, obcas nejaky vyletik do okolia, vecer sedeli pri komine…muz mi ukazal miesta, kam s rodicmi chodil ako dieta, obcas sme si prenajali plavidlo, nechcem napisat ci to bola lod, cln a pod., lebo aj tak sa v tom nevyznam…mestecko bolo malinke, ale vybavene vsetkym, aj nemeckou edekou, plavaren, sauna…restauracie a obchody ako vsade, kde su turisti dost drahe, a ked sme sa boli aj najest, boli sme dost sklamani..nechutilo nam…ale aspon sme si oddychli a mali cas jeden na druheho..


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/01/2007 10:48  

Tina
Tych 8 tyzdnov musi byt, inac sa syn doma nervuje, ze uz chce k nam. Hroza. Potom sa tu nudi, lebo vsetky deti su este v skole, a ide nam na nervy… No co uz …deti….
Ked tu boli moji rodicia to bolo tazke, vsetko prekladat, nic nepomohli, lebo nevedeli co, a opytat som sa nechcela. Ale mama mi aspon pozehlila. V kuchyni je ledva miesto pre mna, tak by mi tam len zavadzala.
Ale bolo to narocne.
Aj s tym synom je to narocne, aspon uz vie nemecky…..:-)
Na leto idem domov, takze budem mat klud, necham ich samych, nech sa staraju. Idem na mesiac a potom este mesiac snad vydrzim, uz to idem robit kazdy rok, lebo nasi uz nechcu chodit, lebo je to hrozne daleko.
🙂 Ja mam len jeden zivot…. 🙂


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/01/2007 23:54  

Moji svokrovci maju tiez dom zapisany na vymenu. Nikto nepozera ich fotky a ine. Dom na vymenu vzdy musi mat 2 vchody, 2 kychyne, minimalne 5 spalni, 2 obyvacky, 2 kupelky. V polovicke pre turistov su pekne vsetky zakladne veci, tak ako je v normalnej domacnosti. Tiez internet, satelitovu T.V., niekde bazen a ine. Poistka zaplati za vsetko, ak sa televizor pokazi nahradia ho uplne novym, pocitac tiez, no skratka vsetko vymenia za nove, netreba sa bat ze turisti nieci pokazia, ved poistka da uplne novu vec. Nikto nespi v nasej spalni!!! Cela polovicka domu je zamknuta, ak by sme tam neboli. Vsetko je dobre organizovane, kazdy musi opustit dom taky ako ho nasiel, vcitane prezliest postele a ine.
Toto nieje organizovane cez cestovku, lebo sa za to neplati, je to celosvetova organizacia.
My so svokrovcami sme uz precestovali cely svet a nikdy sme neplatili za ubytovanie. Kazdy rok ide nas 7 na 3 mesiace. Plus kazde 3 mesiace na 2 tyzdne cez skolske prazdniny cestujeme po Kanade.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
13/01/2007 3:11  

ahoj Tia,plne s tebou suhlasim,to Slovensko uz nie je tym,co bolo,tie svagrine nie su,co boli,atd.to iste pocitujem aj ja.Slovenska SPZ stoji na chodniku,to je ok,stojim ja, s Regensburgskou znackou a hned ti prasivi potkani su pri mne.Pozor.pokial by prisli mestski policajti,ziadat si treba cudzinecku policiu a doklady im vobec nedavat.Statni policajti ich maju tiez v krku.Skusenosti mam take,ze sa na to obycajne vykaslu a poslu prec s dvojstovkovou pokutou.ozaj som na SK casto,dnes sa zatvaram v aute,ked prechadzam cez Blavu,aby mi tam stetka neskocila,ako v minulosti.Hnus….


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Rady a tipy
Stránka 63 / 87 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.