GM RECRUITMENT & SERVICES LIMITED  

Stránka 2 / 3 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Ivka29
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 2
27/09/2010 21:57  

Vierka máš pravdu…chcela som tam ísť ale zdá sa že si mi „poriadne vyčistila žalúdok“ 😀
ďakujem


ReagovaťCitovať
 nela22
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 20
28/09/2010 15:44  

ahojte…
chcela by som s priateľom vycestovať za prácou do UK…neviete mi prosím niekto poradiť fakt serioznu agenturu a ešte lepšie by bolo kontakt na anglického zamestnávateľa…chceli by sme ísť pracovať do hotela, ja sa po anglicky dorozumiem, bola som tam 3 roky…priateľ zas menej…mohli by to byť na začiatok aj nejaké distribučné sklady, no proste niečo v pohode, kde nás neokradnú a nevy…ú sa na nás…
my sme tiež rozmyšlali ist cez GM recrutiment na to puzzle, ale už fakt neverím nikomu a neviem aké sú s nimi skúsenosti???
ak by ste mali niekto info-najlepšie skúsenosti a kontakt na zamestnávateľa, bola by som vám veľmi vdačná…
majte sa…


ReagovaťCitovať
 gmrecruitment
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 9
30/09/2010 10:00  

Dobrý deň, prajem, možno by bolo dobre, aby som sa k týmto drízdom, ktoré tu istá Viera 60 zverejňuje vyjadrila aj ja sama. Takže v prvom rade by som rada vedela meno tej dioevčiny, ktorá sa podľa Vierky dostala cezo mňa do ŠPanielska či kam to a zobrali sme jej doklady a nedovolili telefonovať. To by ma naozaj zaujímalo a týmto ťa Vierka vyzývam, aby si zverejnila jej meno. Lebo to takto napísať, že viete oni tam niekoho okradli môžem aj ja na teba. Takže sa skús nehrať na to, že jedna babka povedala a daj fakty, ja môžem všetky svoje inzeráty, ktoré som podala podložiť faktami a zmluvami. Ďalej by ma zaujímalo, aby si mi napísala takisto aj všetky chyby, ktoré ako uvádzaš som v inzerátoch urobila. Keďže píšeš, že všade v inzercii píšem inak, rada by som bola, aby si zverejnila konkrétne inzeráty a rozporné informácie, ktoré v nich boli. Ak som takúto chybu naozaj niekde urobila, rada si ju priznám a ospravedlním sa za to a všetko okamžite napravím. Zároveň by som rada vedela a bola by som teda rada ak by si mi objasnila čo si myslela tým, že kontrakt a info je jedna a tá istá vec a že to ľuďom posielam ako info? To by zaujímalo, lebo na to, aby som mohla niekomu vystaviť kontrakt musím vedieť kedy a ako vycestuje, takže kontrakt sa posiela až v štádiu, keď je človek naozaj rozhodnutý cestovať a niekoľkokrát už so mnou hovoril. A ešte prosím, chcem vedieť, že odkiaľ ty máš info, že ľudia nerobia? Ty si cezo mňa vycestovala a máš osobnú skúsenosť? O tom pochybujem. Takže zase ťa vyzývam, aby si zverejnila mená ľudí, ktorí vycestovali cezo mňa a nerobia. No a meneniu telefónov, je mi ľúto, číslo mám stále rovnaké, predvčerom sa mi vybil telefón cca o druhej popoludní, preto nebolo možné sa mi dovolať, inak som stále dostupná od 9:00 do 18:00, takže aj k tomuto sa môžeš vyjadriť, že koľkokrát si sa mi pokúšala dovolať a nedovolala si sa a bola som nedostupná ako tvrdíš, ja rada zverejním aj svoj výpis hovorov, kde kľudne môžeme tvoje číslo skontrolovať. Teším sa na
tvoju odpoveď. Miklošovičová


ReagovaťCitovať
 henrietta67
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 6
01/10/2010 14:56  

Pekny den,
aj ked v anglicku je uprsany.neda mi nereagovat na tuto pani.Sli sme s priatelkou cez agenturu,pracujeme v Liwerpoole v nemenovanom zavode(radi bysme Vam pomohli,teraz neberu ludi,maju dost).Agentura nam zabezpecila ako ubytko tak aj robotu,blizko zavodu.Nic sme slov.agenture neplatili,lebo nam povedala,ze nas zamestna angl.firma,ze oni od nich dostanu peniaze,to znamena,ze vieme,ze mame menej na hodinu a agenture(ako vraj by mala byt tato pani!!!)platia za nas viacej a ona nam dava menej na hodinu=ma z nas zisk za kazdu hodinu.Totiz prescasy su platene napr.robime od 8-17hod pon-pia a nadcasy su po tejto hodine aj sobota do 12hod 1 aj1/2 nasobok a po 12hod a nedela duplom,takze vazeni,agentury Vas takto zdieraju a okradaju,ale firmy im platia takto,ako sem piseme.Kontrakt sme osobne podpisovali a nie ako tu tvrdi tato zena,ze poslali a telefonovali niekolkokrat.Kde pani,na slov.cislo do anglicka a v roamingu,dajte sa nam zasmiat a pobavit! lebo stranku mate do Liwerpoolu a dokonca este nazov MTNUK. V inzeratoch Vasich sme si pozreli,ze mate zaklady angl a posielate info ludom,ze mozu ist bez jazyka,aha to je ten KONTRAKT,lebo to ine nieje len info.Este raz KONTRAKT sa podpisuje mila pani OSOBNE!!!
my si ubytko platime samy a nebude nam nikto siahat na nas ucet,takto je to spravne a nie ziadne poplatky,este co nebudete vyberat,na wietnamske deti? ci za klamstva?sme zvedavi,kolki ludia tu budu pisat,ked pojdu na puzzle,sendvice a do kuracej fabriky,co ste z toho Vasho infa dodrzali a potom sa budeme tu rozpravat a nie zavadzat osial,len aby Vam stupli poplatky.
Precitali sme si tu par blogov od ludi,ako vidime,maju fakt pravdu,aj to ze podvodnici tam maju zelenu vo Vasom okoli.
Pani ci zase Zlatka45 zaregistrovana ste z Vasej agency a robite si tu dobre meno?v anglicku agentura nesmie vyberat ziadne poplatky,je to trestne !!! a dokonca uz ani neviem,myslim,ze poplatky Vam maju platit 100,potom za ubytko,kartu,vybavenie prac.cisla a podobne 265 lib a este lepsie nakoniec,ze poplatok sa stiahne z vyplaty,pre koordinatora,kdee zijete??? ked vsetci ste plateni od firmy???? a naco maju ist na prehliadku k doktorovi,ze idu skladat puzzle a budu vraj!!! sediet pri linke,no uvidime,ako slepy povedal a sadol si v kine do prvej rady a kolko budu hodin robit aj rokov,ako pisete aj ako dlho a ci vobec.
Pozreli sme este dalsie stranky,posleme Vam na dalsie agentury=podvodnikov clanky,ako vyberaju poplatky a skryvaju sa za druhe mena.
Tak vazeni,ktori idete zarobit cez tuto agenturu,poplujte si ruky a makajte na nich a jasne,napiste tu,budeme so zvedavostou cakat kazdy den,co sa ztoho vykluje,ze zarobite vela penazi,ani ich domov neunesiete,lebo ste v tych spravnych rukach… Good luck.


ReagovaťCitovať
 gmrecruitment
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 9
02/10/2010 7:03  

Dobrý deň, ja neviem, či tu dámy máte problém rozumieť slovenskej reči ale znova sa pýtam aj Vás Henrieta(ak to teda nie je len iný nick pre tú istú osobu), Vy ste vycestovala cezo mňa? Ak áno, čakám, že tu zverejníte svoj contract a potom sa môžeme baviť o tom, čo z toho, čo som Vám vopred povedala nebola pravda. Nie, že vycestovali sme cez nejakú agentúru a bla bla. Ja sa tu takisto nevyjadrujem k tomu, ako pracujú iné agentúry ale vyjadrujem sa tu k svojej práci a preto, ak k nej máte nejakú výhradu tak prosím, napíšte sem, aký problém ste so mnou mala.


ReagovaťCitovať
 Petr7
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 31
02/10/2010 16:38  

Pokud mozno, tak se ted do Velke Britanie necpete. V rijnu nabiraji minimalne, nemaji zajem neco nekoho ucit a zaskolovat. Pockejte si na jaro, to opet zacinaji zamestnavatele nabirat. Sam jsem to zazil na vlastni kuzi pres zimu, jak me nikdo nechtel a ze mam prijit az v unoru.

Baleni puzzle? Tomu uz vubec neverim, zajimalo by me, ktera firma se tim zabyva. Proc platit agenturam, kdyz dostane za vas zaplaceno od zamestnavatele? Takhle dostane zaplaceno 2x. Malokdo vas zamestna, aniz by vas videl nebo slysel. Neni problem i pohovor po telefonu. Dokud nejste v UK, neni prace. Pokud jste v UK, obejdete vsechny obchody, nekteri maji na dverich letaky, ze hledaji lidi. Na co platit za otevreni uctu a WRS? Kdyz stejne to musite vyplnit a poslat sami, zdarma. Jak vam muze agentura pomoci pri WRS, kdyz nemate papir od zamestnavatele, ze u nej pracujete? Zalozeni bankovniho uctu treba u NatWest je celkem porod, chteji takove papirovani, ze je lepsi zkusit Lloyds TSB nebo Barlays, HSBC atd….

Doufam, ze jsem vsem pomohl, pripadne dotazy zodpovim….

S pozdravem Petr


ReagovaťCitovať
 viera60
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 23
02/10/2010 17:13  

Petr7,diky a
ak mas este nejake znalosti,vysvetli to ludom,lebo vidis ako sikovni ludia z agentury ako citam,(hned sa tu obhajuje pani),dostanu 2x zaplatene.Presne,ako ti moze niekto cudzi vybavit ucet alebo nejake WRS,ci NIN alebo Home Office,ked si ty z tvojich dokumentov musis sam vyplnit aj podpisat,snad si dokumenty nedate z ruky cudzim odrbavacom a potom z vas urobia otrokov a nebudete sa moct dostat ani domov.Rozumiem sa tomu,lebo som tiez vo svete a take podobne papiere som si tiez vybavovala sama,este aj v inom state,vazena pani!Jasne ide im len o poplatky!!! nesedim v agenture a nekopirujem inzeraty,no za chvilku sa dozvieme ako pochodia ludia,co sa im teraz ozvali na tie inzeraty,ja cakam a potom sa zasmejem,ak nebudu mat pracu a pani si tu z agency pise rozpravky starej matere a od Wolkra O ocich topicovych.Aj ja si napisem,ze GM recruitment a budem vypisovat bajky,pockame na skutocnost za par dni.Na puzzle,to schvalne napisali,ze sa ludia hned prihlasia,lebo to vyzera byt akoze dobra robota.Lenze ludia uz neveria ziadnej agenture,lebo zle pochodili,myslim vseobecne,co ich oklamali,vid pisane clanky.
Ked bude praca na puzzle mozno sa aj ku vam pani prihlasim,alebo robit do vasej agency,aby som vedela ako to u vas chodi,dufam,ze ma prijmete.Tak ahoj.


ReagovaťCitovať
 Petr7
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 31
02/10/2010 18:25  

Ano, agentura dostane zaplaceno vzdy od zamestnavatele, jak jinak si vydela anglicka agentura, ktera nebere zadne poplatky 🙂 Zkratka dodrzuji zakony. Pas, obcanku a udaje o vasem bankovnim uctu nikdy nedavejte agenture. Pouze zamestnavateli, ktery vam bude posilat penize na ucet. Neverte v UK Cechum, Slovakum a Polakum – ti se vzdy snazi s vama vyjebat a obrat vas o penize. Je to smutne, ale bohuzel je to tak.

Ohledne WRS – vyplnit ho zvladne kazdy, dokonce je i navod v cestine i slovenstine. K tomu potrebujete tzv. proof of employment od zamestnavatele, to je dukaz, ze vas zamestnava a od kdy jste nastoupili. Doporucuju WRS neodkladat, ano je to £90, coz neni malo, ale pokud budete zadat o napr. tax credit nebo vraceni dani tak urednika bude zajimat jestli jste registrovani. Pak zamestnavatel muze dostat tucnou pokutu a vas vyrazit.

Ohledne NIN – nekdo z agentury tam muze zavolat a objednat vas na pohovor. To je asi tak vse nebo zkusit nekoho poprosit, aby tam zavolal, ze moc nerozumite. Urcite se nekdo ochotny najde. NIN se snazte ziskat co nejdrive. Je na to mensi trik – pri zavolani na cislo ohledne pohovoru staci rict, ze mate minimalne tri negativni odpovedi (samozrejme musite poslat cv a cekat na odpoved), tim padem jste hledali praci a proces se urychli a muzete prijit na pohovor behem par dni. Jinak to trva i tri tydny. Pak uz jenom cekat az dorazi NIN z HM Revenue.

Ohledne bankovniho uctu – musite mit tzv. proof of address. Ten vam da ten, kdo vam pronajal pokoj. Pak staci zajit treba do Lloyds TSB a domluvit si na druhy den otevreni uctu. Trva to asi 30 minut a mate ucet. Byl jsem treba u NatWest a tam po me chteli samozrejme proof of address. Ten jsem mel, ale oni tam chteli i moje jmeno na tom papiru. Opet jsem volal na plyn a at me tam pridaji. Pridali me tam, ale poslali to se spatnym datumem. Opet jsem neuspel, ale uz mi dali svuj formular, ktery mel 13 stran. To uz mi dosla trpelivost, formular jsem pred managerkou roztrhal a sel do Lloyds a druhy den byl ucet zalozen.


ReagovaťCitovať
 gmrecruitment
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 9
03/10/2010 8:14  

Dobrý deň, veľmi pekné, čo tu píšete, ešte prosím všetkých zúčastnených, aby si prečítali ešte raz info keď už chcú do vecí rozprávať a zároveň ešte stále čakám od pani Vierky tie fakty, lebo nejako záhadne sa k nim nijako nevyjadrila. Čo sa týka Petra, tu zase iba hovoríme o tom, čo agentúry, pýtam sa teda znova, máte nejakú neblahú skúsenosť s mojou prácou? Alebo iba s nejakou „agentúrou“. Pretože ja som sa tu ohradila voči veciam, ktoré sa písali k mojej práci. Vaše rady sú veľmi cenné ale bohužiaľ iba v prípade, ak kandidát hovorí anglicky na úrovni, aby sa dohovoril. Čo poradíte tým, čo anglicky nevedia? Že sa majú najprv dva roky učiť a až potom vycestovať? Pretože človek, ktorý neovláda jazyk asi nemôže obísť obchody a pýtať sa, nemôže si sám vybaviť účet, nemôže si sám vybaviť všetky doklady. A ešte jedna vec, neviem koľko ste v UK ale je bežnou praxou na pomocné pozície naberať pracovníkov aj bez osobných pohovorov, prípadne interview, túto informáciu ste skreslil. Ak človek nechce teda pracovať niekde v obchode tak čo mu poradíte? obchádzať sklad za skladom? Alebo jeden hotel za druhým?


ReagovaťCitovať
 gmrecruitment
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 9
03/10/2010 8:18  

Pre Vierku: Milá Vierka, hľadáme človeka do agentúry. Nech sa páči, pošli tvoj CV, preskúšame angličtinu( aj keď sa tváriš tak suverénne, že asi si tlmočníčka rovno) a môžeš nastúpiť:-)Len si budeš musieť naštudovať legislatívu a hlavne stále čakám na tie prípady, ktoré teda poznáš, ktorí šli cez moje ruky keďže si zhodila moju prácu. Stoj si za svojím a pošli tie konkrétne prípady.


ReagovaťCitovať
 Petr7
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 31
03/10/2010 17:58  

@gmrecruitment wrote:

Dobrý deň, veľmi pekné, čo tu píšete, ešte prosím všetkých zúčastnených, aby si prečítali ešte raz info keď už chcú do vecí rozprávať a zároveň ešte stále čakám od pani Vierky tie fakty, lebo nejako záhadne sa k nim nijako nevyjadrila. Čo sa týka Petra, tu zase iba hovoríme o tom, čo agentúry, pýtam sa teda znova, máte nejakú neblahú skúsenosť s mojou prácou? Alebo iba s nejakou „agentúrou“. Pretože ja som sa tu ohradila voči veciam, ktoré sa písali k mojej práci. Vaše rady sú veľmi cenné ale bohužiaľ iba v prípade, ak kandidát hovorí anglicky na úrovni, aby sa dohovoril. Čo poradíte tým, čo anglicky nevedia? Že sa majú najprv dva roky učiť a až potom vycestovať? Pretože človek, ktorý neovláda jazyk asi nemôže obísť obchody a pýtať sa, nemôže si sám vybaviť účet, nemôže si sám vybaviť všetky doklady. A ešte jedna vec, neviem koľko ste v UK ale je bežnou praxou na pomocné pozície naberať pracovníkov aj bez osobných pohovorov, prípadne interview, túto informáciu ste skreslil. Ak človek nechce teda pracovať niekde v obchode tak čo mu poradíte? obchádzať sklad za skladom? Alebo jeden hotel za druhým?

S vasi praci nemam zkusenosti, ale po zadani jmena vasi agentury, tak mi to ani nenajde webove stranky. To uz ve me bude neduveru. Co poradim lidem, co neumi anglicky ani slovo? Nikam nejezdete a doucte se doma slovicka a gramatiku. Staci zaklad 🙂 No vidite, ja prijel se zakladni anglictinou a vybavil si vse sam. Vzal jsem si slovnik a spustil. Treba v bance jsem je vsechny pobavil, ale pochopili to a nebyl problem. Navic pan byl fanousek do fotbalu, tak jsem si povidali o fotbale. Proc nekomu platit za pomoc pri vyplneni 4 papiru pro Home Office? To zvladne kazdy sam, kdo neni na hlavu padly.

Ano, zkreslil jsem to, ze je mozne prijmout i bez pohovoru. Ale to se stava malokdy. Clovek nemusi obchazet sklad za skladem, v dnesni dobe internetu sklady berou CV pouze online a musite vyplnit jejich formular. To plati pro Tesco, ASDA, Mark a Spencer atd….

Abych nezapomnel ohledne NIN muzete pozadat pracovnika na Job Centre o tlumocnika a oni Vam ho prideli. Opet clovek nemusi platit agenture 🙂 Pokud clovek zna nekoho, kdo mu bude tlumocit, tak mu za to dokonce i zaplati.


ReagovaťCitovať
 viera60
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 23
03/10/2010 22:16  

Jasne,Petr
mas pravdu a za tlmocenie mu nezaplati ani 100 ani 265 libier.Neni som tu sla som s vami na brigadu na puzzle,pani =uz my aj tyka.Naco sa mam vyjadrovat,vsak uz sa vam prihlasili nejaki ludia?cakame na ich ohlasy,ci su neni na ulici,alebo ci si nepojdu hladat pracu samy.Tiez som hladala na nete vasu najlepsiu agency,ale mi ju akosi nenaslo,pochybujem,ze existuje,no ale nepredbiehajme.Mozno budu ti ludia aj robit,nooo.Tak papa.


ReagovaťCitovať
 viera60
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 23
07/10/2010 19:47  

Ahoj Petr,
no tato pani tu uz nepise,co sli ludia na puzzle?ako oklamala ludi,ze netreba anglicky jazyk a ludia sa museli vratit domov,lebo ich tam skusali a nevedeli,nech tu teraz kvaka,uz tu nepise,co?chcela chytro zarobit,lenze ludia prisli o peniaze co dali na letenky,ale ziadne peniaze vopred nedavali,to je este stastie.Teraz mudra nech cita,podvodnicka,aj to su peniaze,co im vyhodila z kapsy.
Ludia kto nevie anglicky nechodte na puzzle,lebo tam skusaju anglictinu!!! radim vam,ahoj.


ReagovaťCitovať
 viera60
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 23
07/10/2010 20:02  

Vazeni,
zabudla som napisat,ze pani ich poslala na puzzle z agentury GM recruitment ,napisala im domov info na papieri,ze neni treba anglicky jazyk,prisli tam do Liwerpoolu,tam ich skusali angl,nevedeli,museli ist domov.
Takto im vyhnala peniaze z kapsy a ja bysom jej tu letenku dala preplatit!!! alebo napisala na nich na UPSVaR do Blavy aj skontrolovala na nete,ci su vobec registrovani,ci maju licenciu.Pozrem sa nato a napisem vam tu.


ReagovaťCitovať
 nela22
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 20
08/10/2010 12:56  

smiem sa spýtať Petr, ty si išiel do UK na vlastnú päsť? Len tak si tam došiel a hľadal si si prácu???


ReagovaťCitovať
 Petr7
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 31
11/10/2010 15:32  

Ahoj nela22, zajistil jsem si ubytovani a pak hledal praci sam, zeptal jsem se i pronajimatele jestli nevi o nejake praci, zkontroloval mi CV a doplnil ho. Pak uz to bylo jenom na me.


ReagovaťCitovať
 viera60
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 23
19/10/2010 18:59  

Ahojte, ako tak pozeram,mila baba z GM recruitment zmizla z obzoru,ci sa zase ozve pod nejakym inym menom?Lamala tu len krasne reci,pokial nezohnala a neoklamala ludi a uz je fuc.Tak tu vypisovala litanie,koho ona vraj oklamala a teraz to mate cierne na bielom,jej sladke recicky,mrcha jedna.Vidite,takto sa lakaju ludia na pracu podvodom aj klamstvom.Stastie,ze ti ludia im nedali vopred nijake peniaze,ktorych oklamala,ze neni potrebny jazyk na puzzle,pokial prisli do anglicka a zrazu bola robota do chladu a smradu na kurcata,bez jazyka,len aby ryzovala ako na poli ryzu a ludia dreli na jej prdel.Nedajte sa klamat a nenalette na take inzeraty,lebo to stoji kopec penazi a potom to odriekanie,co som si mohla zato kupit,co som mohla za tie peniaze zbytocne vyhodene do vzduchu,mat.Treba vediet aspon trochu jazyk,alebo z dvoch aspon jeden aby vedel.Hodte tu nejake ohlasy,nech je tu trochu rusno…pa.


ReagovaťCitovať
 nela22
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 20
24/10/2010 11:00  

@Petr7 wrote:

Ahoj nela22, zajistil jsem si ubytovani a pak hledal praci sam, zeptal jsem se i pronajimatele jestli nevi o nejake praci, zkontroloval mi CV a doplnil ho. Pak uz to bylo jenom na me.

a ako dlho ti trvalo nájst si tam po príchode prácu…jazyk máš predpokladám na dobrej úrovni, ked si takto zariskoval…


ReagovaťCitovať
 Petr7
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 31
27/10/2010 14:24  

@nela22 wrote:

@Petr7 wrote:

Ahoj nela22, zajistil jsem si ubytovani a pak hledal praci sam, zeptal jsem se i pronajimatele jestli nevi o nejake praci, zkontroloval mi CV a doplnil ho. Pak uz to bylo jenom na me.

a ako dlho ti trvalo nájst si tam po príchode prácu…jazyk máš predpokladám na dobrej úrovni, ked si takto zariskoval…

Uz jsem tu nekdy psal, vyplnil jsem formular vecer a rano sms, ze mam prijit na pohovor v ten den jestli mam cas. Prisel jsem, 15 minut jsme si povidali a jeste o par hodin mi prisla dalsi sms, ze me berou a mam jim dat cislo uctu a dalsi podrobnosti. Jazyk nic moc, neco jsem nerozumel, ale rekl, jsem ji, at mluvi pomalu 🙂 Jak to rict, tady lidi hrozne melou a do toho prizvuk. V CR zkratka rozumis, protoze neuvyucuji rodili mluvci.


ReagovaťCitovať
 nela22
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 20
28/10/2010 9:02  

tak tomu sa hovorí šťastie…


ReagovaťCitovať
 dulko
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 1
28/10/2010 14:37  

NESKUSAJTE ICH !!!! JA SOM SA PRAVE VRATIL SO SPANIELSKA KDE MAL BYT MANDARINKOVY ZBER INZEROVANY NA class=“postlink“ href=“http://www.profesia.sk“> http://www.profesia.sk . PO PRICHODE DO VALENCIE MA NA LETISKU NIKTO NECAKAL, PO HODINE CAKANIA SOM SA OZVAL NA PRE-CONTACT KDE SA MI OZVALA RUSKO-HOVORIACA ZENA ,KTORA MI POVEDALA ZE TAM MAM CHVILU POCKAT A NIEKTO PO MNA PRIDE. PO CASE MI ZVONIL TELEFON : CHALAN SA PREDSTAVIL AKO NIEJAKY PETER A ZE PRISIEL PO MNA NA TEN ZBER ,TAK SME SA STRETLI PRED LETISKOVOU HALOU A SLI K UBYTOVANIU. UZ CESTOU SA MI TO NIEJAKO NEPOZDAVALO KAZDYCH PAT MINUT CHALAN SPLIETAL NIECO INE A NIEJAKO SA ZAKRIKOL ZE JE TO TAM S PRACOU TACHSIE A TREBA NIEJAKY CAS CAKAT !(NIEJAKE TRI-STYRI TYZDNE)… NA UBYTOVNI(PEKNE ZARIADENY BYT S ASI S 14-TIMI SLOVAKMI) MA POPYTAL 500E ZA SPROSTREDKOVANIE , NA TO SOM HO JA PYTAL POTVRDENIE O ZAPLATENI A VTEDY ZACAL PROBLEM… PETER S NIEKYM VOLAL V POLSTINE A HOVORIL MU ZE MAM PROBLEM SO ZAPLATENIM,TEN MU NA TO ODPOVEDAL ZE KED SA MI NEPACI MOZEM IST !! SYSTEM DAS-NEDAS! SA MI VOBEC NEPACIL. MEDZI JEHO HOVOROM S NEZNAMYM SOM SA ROZPRAVAL SO SPOLUBYVAJUCIMI KTORY MI POVEDALI ZE TAM CAKAJU TRI TYZDNE A ESTE NEMAJU ANI POVOLENIE PRE PRACU V SPANIELSKU, TO MNE STACILO A PYTAL SOM PETRA ZAVIEST NA LETSKO ,ODPOVED BOLA NIE ,VRAJ SA TAM MAM DOSTAT AKO CHCEM!!!


ReagovaťCitovať
 gmrecruitment
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 9
09/11/2010 9:51  

Dobrý deň,

asi je čas, aby som sa po čase znova vyjadrila k veciam, ktoré sa tu pretriasajú. Takže v prvom rade, prípad v UK. Poprosím Vierku, ktorá opäť raz píše o „niekom niekde“ bez mena a dát, aby zverejnila ja tieto a môžem sa k tomu vyjadriť. Lebo to môže napísať každý, že niekto niekde bol a niečo sa mu stalo a snáď mu aj ladvinu vybrali a predali. Tak sa prosím poďme baviť o konkrétnych prípadoch, s konkrétnymi menami a situáciami. Takže Vierka, čakám na mená. Okrem toho by som si rada vyprosila osobné invektívy a urážky.

K príspevku pána Dulu – poprosím Vás, pán Dula, aby ste zverejnili aj to, že situáciu som po oznámení Vášho problému okamžite riešila a že Vás následne spätne konktaktoval aj koordinátor a všetko bolo vyriešené vo Váš prospech ale Vy ste už odmietol sa vrátiť. Počas celej doby som s Vami aj s koordinátorom komunikovala a v priebehu asi troch hodín bolo všetko vyriešené vo Váš prospech. Celú komunikáciu môžem aj zverejniť. Všetci ľudia, ktorí vycestovali do Španielska z našej spoločnosti pracujú a sú ubytovaní, o tom, či tam je niekto cez inú agentúru a musí čakať nemám vedomosť a ani to nie je mojím problémom, takže tiež treba rozlišovať, či tam tí Slováci boli cez našu spoločnosť alebo cez inú, každá agentúra si totiž za svojich klientov zodpovedá sama. Všetci moji klienti, ktorí nastúpia, čakajú na vybavenie papierov max 5 pracovných dní ak je na úradoch veľa žiadostí, v priemere to však trvá cca 3 dni a nastupujú do práce.


ReagovaťCitovať
 viera60
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 23
11/11/2010 18:56  

Dobry podvecer,
kedze mila pani sa schvalne neozvala,aby sa na vsetko zabudlo,asi schvalne zaspala na latrine,teraz tu chce po 6tich tyzdnoch nieco riesit a hlavne zamotat situaciu.Pozri sa tu,ked si mi bez vsetkeho zacala tykat,tak sa tu ani viac neopytuj na nic,a vraj si neziada urazky,dovol sa mi zasmiat dobrucka agentura,uz sa obava navalu nadavok za velmi „korektne„ sprostredkovanie vraj kontraktu=poslane info na papieri…Vidte hore vyssie,ako pise tiez pan Dulko,ako sa tiez dostal v Spanielsku cez nic,vobec nebola robota a ako tam cakali ludia bez roboty,staci ked im tam platili ubytko a chceli aj od neho tiez rentu!!! za ubytko a dobre spravil,ze pohol rozumom a odisiel,neni to tu niekde za rohom,tiez musel platit za cestu fajn penazi.Ludia nechodte cez tuto agenturu nikde,vsak viac ludi tu pisalo,nielen ja,mam to zo skusenosti a viac sa tu vyjadrovat nebudem,nech si pise ona co chce.Citajte dozadu prispevky ako klamu ludi.Raz je to agentura na hov.. a pise si tu na obhajobu same chu…..ny(prepacte mi za vyraz),je to potvrdene v anglicku aj v spanielsku,ze su podvodnici a sam odrb.Vraj neberu ziadne poplatky a ked prides do anglicka,tak sypaj 265 lib za vymyslene nezmysly okrem ubytka a vraj 100 z prvej vyplaty koordinatorovi,zasmejte sa!v anglicku nesmu agentury vyberat nic!!! platia ich rovno z firmy,kde ludia robia a to aj o polovicu viacej,to znamena ,ze robis na nejake mastne huby,ktore maju zaplatene mastne a 2krat,takto sa spravaju k svojim krajanom.No kto ta neokradne v cudzine,ak nie tvoj krajan slovak,ci cech a cudzi ti pomoze zdarma,je to overena vec a hnevaj sa na mna,mne je to tak akurat jedno aj dva.Maj sa moja krasne a pis,co len chces,neviem kto ti uz viac naleti a kazdemu budem priat len inu agenturu,dokonca na vlastnu pest. Ja ti uz reagovat na tvoje klamstvo isto nebudem a pis si a ukladaj to doma do almary,maj sa baaaaaj.vierka


ReagovaťCitovať
 gmrecruitment
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 9
15/11/2010 10:06  

Dobrý deň, milá Vierka,

keď už sme si teda potykali:-) Ešte raz sa pýtam, že akú osobnú skúsenosť máš s mojou prácou? Alebo kde si cez nás bola, že všetko tak dobre ovládaš a pomaly si tuším informovanejšia o chode spoločnosti ako my všetci, čo tu pracujeme? Pokiaľ si si všimla, ku všetkému nemám problém sa vyjadriť, takže sa rada vyjadrím aj k tvojmu prípadu. No ale možno sa budeš musieť vyjadrovať trošku skôr a trošku inde. Dnes ráno naša spoločnosť GM Recruitment Limited podala oficiálne podnet na Krajskú prokuratúru za verejné ohováranie a poškodzovanie mena na užívateľa vierka60. Takže bude možné si všetko dokázať aj oficiálne a akonáhle na žiadosť polície admin zverejní IP adresu, pôjdeme do občiansko-právneho sporu.

S úctou,

Miklošovičová


ReagovaťCitovať
 Petr7
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 31
15/11/2010 11:08  

@gmrecruitment wrote:

Dobrý deň, milá Vierka,

keď už sme si teda potykali:-) Ešte raz sa pýtam, že akú osobnú skúsenosť máš s mojou prácou? Alebo kde si cez nás bola, že všetko tak dobre ovládaš a pomaly si tuším informovanejšia o chode spoločnosti ako my všetci, čo tu pracujeme? Pokiaľ si si všimla, ku všetkému nemám problém sa vyjadriť, takže sa rada vyjadrím aj k tvojmu prípadu. No ale možno sa budeš musieť vyjadrovať trošku skôr a trošku inde. Dnes ráno naša spoločnosť GM Recruitment Limited podala oficiálne podnet na Krajskú prokuratúru za verejné ohováranie a poškodzovanie mena na užívateľa vierka60. Takže bude možné si všetko dokázať aj oficiálne a akonáhle na žiadosť polície admin zverejní IP adresu, pôjdeme do občiansko-právneho sporu.

S úctou,

Miklošovičová

neni potreba se ke vsemu vyjadrovat, podobne jako Vy mluvil i jiny vlastnik agentury v Anglii a skutecnost byla jina. Trestni oznameni podat muzete, to je zdarma. Jestlize neuspejete, muze na Vas uzivatelka Vierka60 podat zalobu pro krive obvineni a to Vas muze vyjit hodne draho. Urcite nevybirate poplatky za registraci a zprostredkovani prace? Pokud ne, je to v poradku, pokud ano – porusujete zakon a pak s tim oznamenim si to dobre rozmyslete.


ReagovaťCitovať
 gmrecruitment
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 9
15/11/2010 14:48  

@Petr7 wrote:

@gmrecruitment wrote:

Dobrý deň, milá Vierka,

keď už sme si teda potykali:-) Ešte raz sa pýtam, že akú osobnú skúsenosť máš s mojou prácou? Alebo kde si cez nás bola, že všetko tak dobre ovládaš a pomaly si tuším informovanejšia o chode spoločnosti ako my všetci, čo tu pracujeme? Pokiaľ si si všimla, ku všetkému nemám problém sa vyjadriť, takže sa rada vyjadrím aj k tvojmu prípadu. No ale možno sa budeš musieť vyjadrovať trošku skôr a trošku inde. Dnes ráno naša spoločnosť GM Recruitment Limited podala oficiálne podnet na Krajskú prokuratúru za verejné ohováranie a poškodzovanie mena na užívateľa vierka60. Takže bude možné si všetko dokázať aj oficiálne a akonáhle na žiadosť polície admin zverejní IP adresu, pôjdeme do občiansko-právneho sporu.

S úctou,

Miklošovičová

neni potreba se ke vsemu vyjadrovat, podobne jako Vy mluvil i jiny vlastnik agentury v Anglii a skutecnost byla jina. Trestni oznameni podat muzete, to je zdarma. Jestlize neuspejete, muze na Vas uzivatelka Vierka60 podat zalobu pro krive obvineni a to Vas muze vyjit hodne draho. Urcite nevybirate poplatky za registraci a zprostredkovani prace? Pokud ne, je to v poradku, pokud ano – porusujete zakon a pak s tim oznamenim si to dobre rozmyslete.

Dobrý deň,

keďže som si úplne istá, čo spoločnosť, ktorú zastupujem robí a ako, som si plne vedomá, že naša spoločnosť nevyberá žiadne registračné ani sprostredkovateľské poplatky dovoľujem si tvrdiť, že jediný, koho vyjde obsah tohto fóra draho bude užívateľ Vierka60. Na všetky naše tvrdenia máme totiž dôkazy a písomné dokumenty a doklady od každého jedného uchádzača, ktorými sa vieme preukázať a zdokladovať tak našu činnosť. Preto sme sa rozhodli brániť v rámci všetkých právnych noriem a neobídeme ani žalobu a občiansko-právne konanie.

S úctou,

Miklošovičová


ReagovaťCitovať
 Petr7
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 31
18/11/2010 23:39  

@gmrecruitment wrote:

@Petr7 wrote:

@gmrecruitment wrote:

Dobrý deň, milá Vierka,

keď už sme si teda potykali:-) Ešte raz sa pýtam, že akú osobnú skúsenosť máš s mojou prácou? Alebo kde si cez nás bola, že všetko tak dobre ovládaš a pomaly si tuším informovanejšia o chode spoločnosti ako my všetci, čo tu pracujeme? Pokiaľ si si všimla, ku všetkému nemám problém sa vyjadriť, takže sa rada vyjadrím aj k tvojmu prípadu. No ale možno sa budeš musieť vyjadrovať trošku skôr a trošku inde. Dnes ráno naša spoločnosť GM Recruitment Limited podala oficiálne podnet na Krajskú prokuratúru za verejné ohováranie a poškodzovanie mena na užívateľa vierka60. Takže bude možné si všetko dokázať aj oficiálne a akonáhle na žiadosť polície admin zverejní IP adresu, pôjdeme do občiansko-právneho sporu.

S úctou,

Miklošovičová

neni potreba se ke vsemu vyjadrovat, podobne jako Vy mluvil i jiny vlastnik agentury v Anglii a skutecnost byla jina. Trestni oznameni podat muzete, to je zdarma. Jestlize neuspejete, muze na Vas uzivatelka Vierka60 podat zalobu pro krive obvineni a to Vas muze vyjit hodne draho. Urcite nevybirate poplatky za registraci a zprostredkovani prace? Pokud ne, je to v poradku, pokud ano – porusujete zakon a pak s tim oznamenim si to dobre rozmyslete.

Dobrý deň,

keďže som si úplne istá, čo spoločnosť, ktorú zastupujem robí a ako, som si plne vedomá, že naša spoločnosť nevyberá žiadne registračné ani sprostredkovateľské poplatky dovoľujem si tvrdiť, že jediný, koho vyjde obsah tohto fóra draho bude užívateľ Vierka60. Na všetky naše tvrdenia máme totiž dôkazy a písomné dokumenty a doklady od každého jedného uchádzača, ktorými sa vieme preukázať a zdokladovať tak našu činnosť. Preto sme sa rozhodli brániť v rámci všetkých právnych noriem a neobídeme ani žalobu a občiansko-právne konanie.

S úctou,

Miklošovičová

Urcite nevybirate? Podle komentaru jinych lidi si berete £365 na miste. Jestlize je to pravda, muzete s tim mit problemy, pokud si nekdo bude stezovat.


ReagovaťCitovať
 gmrecruitment
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 9
19/11/2010 9:30  

Dobrý deň prajem,

žiaden náš klient neplatil registračný ani sprostredkovateľský poplatok v žiadnej výške. Jediné, čo si ľudia platia sami sú náklady na ich legalizáciu, WRS, ubytovanie, stravu a dopravu.

S úctou,

Miklošovičová


ReagovaťCitovať
 Petr7
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 31
21/11/2010 9:37  

@gmrecruitment wrote:

Dobrý deň prajem,

žiaden náš klient neplatil registračný ani sprostredkovateľský poplatok v žiadnej výške. Jediné, čo si ľudia platia sami sú náklady na ich legalizáciu, WRS, ubytovanie, stravu a dopravu.

S úctou,

Miklošovičová

Dobry den,

ale ja mam pocit, ze opak je pravdou. Cetl jsem, ze neberete, ale po priletu vyberete £365 pri podpisu smlouvy. Sverila se s tim jedna slecna pri emailove komunikaci s touto agenturou.


ReagovaťCitovať
 gmrecruitment
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 9
23/11/2010 14:48  

Dobrý deň,

slečna, ktorá sa Vám s tým zverila sa Vám zverila aj s informáciou, za čo tento poplatok platí? Pri každej pozícii to totiž uvádzame. Tieto financie potrebujú klienti na zriadenie ubytovania, prihlásenie na úrady, telefónnu kartu, vyzdvihnutie na letisku, transport na ubytovanie, asistenciu pri všetkých úkonoch slovensky alebo česky hovoriaceho koordinátora atď. Takže sa skúsme riadiť faktami a nie pocitmi.

S úctou,

Miklošovičová


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Pracovné agentúry
Stránka 2 / 3 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.