Hľadám prácu v Španielsku  

Stránka 2 / 4 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/03/2007 22:11  

Ahoj.Mam 18rokov a toto leto by som chcela ist robit Aupairku do Spanielska.Hladam rodinku ktorej by sa hodila pomoc,mam rada deti,som zodpovedna a dokazem sa o seba postarat.Nemam profesionalne skusenosti,ale aj vdaka vam ich ziskam.Za stravu a ubytovanie,2 volne dni v tyzdni,pricom postrazim dieta/i aj vecer by som vam mohla pomoct v mesiacoch jun-august.Dopravu si zabezpecim,tyzdenne vreckove postaci 150euro,ale kedze mi ide o zdokonalenie sa v spanielcine,pozadujem zaplatit jazykovy kurz a moznost spoznat tuto krajinu a jej zvyklosti aj vdaka vam.Ak je tu niekto seriozny s ponukou,nech sa mi ozve a a mozme sa porozpravat o podmienkach a dufam,ze budem ta prava…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/03/2007 17:24  

jej ty si ale zlata a co ponukas za 150€tyzdenne a zaplateny jazykovy kurz – davas detom hodiny aj,fj alebo nj? upratujes a mas nejaky kurz prvej pomoci alebo vychovavatelsky alebo specializovany na opatrovanie deti s postihnutim alebo malicke deticky???? – ja len preto ze som si este overila aj na nete za kolko ponukaju au-pair agentury tunak au-pairky – je to 65€/tyzden a au-pair plus 95€/tyzden takze ty musis ponuknut nieco nadstandardne aby ti niekto zaplatil tolko kolko momentalne pises – no ale ako sa hovori tunak es una virtud pedir y otra no dar – vela stastia


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
28/03/2007 10:16  

ahojte, som v spanielsku, Zaragoza, hladam pracu, aj ako aupair… nevie mi niekto poradit???? spanielcinu este velmi neovladam, nemcina……….mail: href=“mailto:sjanuska@azet.sk“>sjanuska@azet.sk


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/03/2007 20:39  

Ahojte. Viem, že je trošku po termíne september 2006, ale chcem sa opýtať, či ešte stále hľadáte pracovníkov do McDonaldu, alebo poprípade skúste poradiť s prácou inde.Dik.Anka


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
03/04/2007 20:49  

Ahojte.Rada by som v lete vycestovala za pracou(na 3 mesiace)do Španielska , najlepsie v okoli Madridu -mam tam priatela(španiel)a chcela by som mu byt nablizku.Samozrejme pre pobyt tam potrebujem pracu. Skusala som to cez rozne agentury ,ale vsetci chceli nehorazne poplatky . Som studentka historie a mam ukoncenu strednu skolu uzitkoveho vytvarnictva v Ke-grafika .Mozem robit hocaku serioznu pracu,taktiez mozem pracovat aj ako au pair – vacsinu svojho casu totiz travim s mojim 7 rocnym bratom o ktoreho sa cez letne prazdniny aj staram takze skusenosti s pracou s detmi ma dost . Moja anglictina je na komunikativnej urovnia v spanielcine som zaciatocnik. Ak by ste mali nejake info budem velmi vdacna .


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
03/04/2007 21:01  

zabudla som , ak mate nejake info alebo konkretnu ponuku piste mi na tento mail : href=“mailto:svazinsky.werther@post.sk“>svazinsky.werther@post.sk


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
03/04/2007 21:03  

pardon , oprava: href=“mailto:svazinsky.werther@post.sk“>svazinsky.werther@post.sk


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/04/2007 21:15  

Zdravim vsetkych… Chcem sa spytat..Je tu niekto, kto by mi vedel poradit nejaku serioznu agenturu, cez ktoru by som mohla ist pracovat na leto do Spanielska? A este mam otazocku…Je mozne si najst sama pracu? niekde na pobrezi..Dakujem za reakcie… Vela zdaru vsetkym


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
13/04/2007 20:24  

Mate niekto skusenosti s agenturou ZUMARK? dakujem


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
20/04/2007 20:01  

Hola, neviem ci este hladas pracu, ale nieco zaujimave by som mal pre teba. llama al:
0910 366 227

Antonio


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
20/04/2007 20:09  

mozem ti odporucit tuto: agentura opportunities,
e-mail: href=“mailto:opportunities@stonline.sk“>opportunities@stonline.sk.

pokukaju pracu pri pobrezi.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/04/2007 12:04  

Ajoj a co vies o tej agenture ??


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
29/04/2007 17:53  

ak chces pracu v spanielsku tak nic ine nepotrebujes len vediet spanielsky, odvahu a dojst, prace je tu dost povedala by som habadej a hlavne ak si mlada baba, ta zamestnaju v hocijakom bare


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/05/2007 15:05  

caute ludkovia
sme mlady par a xeme ist tento rok cez leto do spanielska.chceli by sme vediet ci si musime zohnat to pracovne povolenie a ak hej tak ako. Ak ste niekto bol v spanielsku tak na pls.napiste poteši každa dobra rada a skusenosť.diky pa href=“mailto:boldinos@gmail.com“>boldinos@gmail.com


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
21/05/2007 23:16  

Ty krava, tym myslim tu ivanu co je taka mudra, do pice porad nieco normalne a nie za kolko si si to pozrela na internete. To, ze tam zijes viac jak 10 rokov to neznamena, ze vies ako co robit teraz, lebo si sa tam vydala a problemy si nemala. Tak dopice napis tym ludom kde hladat robotu a ako si vybavovat papiere. Tie tvoje prijebane sumy za pracu, si rob za to ty. Ak chcete hladat robotu, neberte kazdu lebo samy znizujete cenu pracu, ked vy pojdete za 5 euro tak niekto pojde za 4 a stale sa to len prebija. Henta koza vam povie ze zarobite 900 euro za mesiac, hej ked drzite hubu a poctivo makate.Teda s tymto pristupom moc nezarobite v spanielsku, hej naucite sa co to z jazyka, ale domov pridete s prazdnymi vreckamy.Ty krava s tym tvojim es una virtud pedir y otra no dar, na teba to evidentne neplati ty si dala niekomu a si oukej, mudrujes.Tak ludia takymto ludom sa vyhybajte v spanielsku lebo budete z nich mat len sklamanie.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
22/05/2007 9:55  

ty blbecek anonymny ja som nikomu neradila ohladom prace to asi tak za prve, som sa len vyjadrila k tomu ze niekto chce ist robit aupair – co je dost odlisna situacia ak sa nemylim – to ze tvoje iq nedovolujebani poriadne si precitat prispevok to nie je moja chyba!!!!!!!! a to o tych aupair je bohuzial pravda nemoze chciet dievca aby robila aupair v krajine kde live in help – juhoamericke zeny su pripravene pracovat za 500€ mesacne a nemusi sa im nikto ani starat o byvanie ani o to ci sa naucia po spanielsky alebo nie !!!!! takze sa zobud – takze o inom druhe roboty a vselicom inom som nehovorila ani slovo – ani ta baba ako som ja to pochopila robotu nehladala – chcela sa naucit po spanielsky!!!!
a teba je hovno do toho co ja tu robim ako ani mna nezaujima nijaky pridrbkany kreten – a teraz si len presne ukazal preco ludia nemaju ziadnu chut pomahat krajanom – pomoct takemu debilovi ako si ty tak to by som si uz mohla len hodit slucku


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
22/05/2007 12:56  

ivana, plne s tebou suhlasim 🙂 a s tou pomocou, po dlhych rokoch a viacerych pokusoch poskytnut pomoc krajanom- konecne asi pred 2 mesiacmi jeden mlady parik, ktoremu sme pomohli a sme na nich hrdi, pracuju a spomenu si na nas. ostatni len nakopat do.. je to smutne, ale to je to, co sme tu my zazili.
anomymny, jedna vec je zarabat 900 eur na mesiac, druha vec je byvat u niekoho, mat zadarmo ubytovanie a stravu a zarobit si nieco, aj ked len tych 65 eur/tyzden, co ani sajnu nemam, ako sa pohybuje vreckove pre au-pair. to ked mas zit sam/a, tak si tolko neusetris, co mozes zarobit ako au-pair alebo interna.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/05/2007 0:17  

Aaaaaaaaa 2 spanielky sa rozohnili, vy sedlane jebnte ani jedna zvas tam nesla bez istoty, takze tazko pochpite mlady par ktory ide a chce skusit stastie nie si tam vysulozit papiere, a sory teraz uz netreba take veci robit. S tymi tvojimy latino kamoskamy sa strc do pice, to ze ich rec je spanielcina, pockaj ale oni nemaju papiere iba nejaky zdrapy papiera s cudzineckej policie. Mily slovaci vsetci ked pojdete do Spanielska tak robte aupairky za 350 euro a vsade vas zoberu a domov donese kooopu penazi a plno znechutenia. Vy ste zle pochopili co je to cena prace, vysvetlite mi preco napr. poliak ktory si vazi svoju namahu si za nu vypita 10 euro na hodinu a rumun 4 euro a robia tu istu robotu.Dievcata zlate vam unikla hlavna pointa toho co sa pytaju ludia. 80 percent ide do spanielska s mlzivou predstavou co a ako tam treba robit a ako citam historiu vy ste im presne vysvetlili o co treba a kde robit.Este mi vysvetlite ako sa mne podarilo zohnat robotu na start za 7 euro, za 2 mesiace za 10 a teraz robim za 13. A to robim u spaniela. Vyyyyyy dve ste skutocne zvlastne ani jedna ste nesli do spanielska tak ako sa tu vacsina rozhoduje ist iba mudrujete. Ludia ak to naozaj zaujima tak tieto slecny vam isto toho vela napisu o zvykoch, jedlach, spanieloch, o praci po mnohorocnom pobyte v spanielsku a myslim, ze to sa vam najviac hodi ked tam pridete a nebudete vediet kde je stanica metra, vydy mozete pokecat o niecom inom.A s tou pomocou som sa teda nestretol u slovakov pretoze som kreten , ale pockaj preco sa mi vzdy darilo najst pomoc u nejakej narodnosti, hlavne teda u poliakov, zaujimave. No neviem. Vy sa fakt baby mate.
a teba je hovno do toho co ja tu robim ako ani mna nezaujima nijaky pridrbkany kreten – a teraz si len presne ukazal preco ludia nemaju ziadnu chut pomahat krajanom – pomoct takemu debilovi ako si ty tak to by som si uz mohla len hodit slucku – zlata moja tymto si potvrdila ako sa u nas na slovensku hovori trafena hus zagagala, ale to si uz ty asi nepamatas ale isto v zasobe nieco po spanielsky


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/05/2007 0:22  

A vsetci co idete do spanielska a dosane sa vam pomoc od niekoho ako su tieto dve tak ich nezabudni nosit na rukach, napiste do fora ake su super, a davajte im polku vyplaty aby na vas boli hrde


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/05/2007 9:57  

okrem toho ze nie si schopny ani podpisat sa pod svoj prispevok tak fakt si nejaky autista – ako som uz povedala a teraz uz opakujem posledny raz odpovedala som na prispevok jednej dievciny ktora chcela ist do spanielska naucit sa rec – ups — su aj taki ludia co sa chcu naucit aj cudziu rec ked niekam idu to je ale novota – a predstav si ze existuju aj dievcata a chalani co chcu ist len ako aupair aby usetrili peniaze za studijny pobyt ktory je normalne zarabajucim rodicom dost drahy- to len tak aby si vedel na co vlastne au-pair asi tak je pre tych co sa na to daju – i ked ako vidim tebe aj keby ze si to nalistujes v slovniku tak ti je to hovno platne lebo to asi nepochopis. za druhe pri dnesnom prileve inmigrantov do spanielska ze by niekto platil nieco viac ako spanielovi za tu istu robotu – tak to ti veru moc neverim – ano je dolezite aby ti platili mzdu taku aku dostavaju nacionales -ale zase aby ti dali vacsi plat len preto ze si slovak alebo poliak ale nevies nic naviac – no to prosim ta v akej krajine zijes – ano zaplatia ti viacej ako casnikovi ak samozrejme robis na pobrezi od nevidim do nevidim a rozpravas anglicky a ak este aj nejakymi ostatnymi recami tak este lepsie prip mas prax a vies co robis !!!! ano tiez ti zaplatia dobre ak si odbornik alebo si albanil skuseny vo svojom odbore – ale tak ako pisala dievcinka ze vie po slovensky po spanielsky ani ceknut, anglicky – nevieme lebo to nepovedala, skusenost so strazenim deti to asi taka ze strazenie mladsich surodencov bez referencii – tak to aby jej ludia platili 600€/mesacne +kurz spanielciny+stravu+ubytovanie+este ju aj vozit po spanielsku – a pozor ja tu rozpravam o aupair – takze ta dom neupratuje, stara sa len o deti – ak tak najviac navari pre deti a pre seba a poupratuje hracky a postelie(to je asi tak napln prace aupair aj ked mnohe rodiny si to mylia so sluzkou a mnohe au-pair tiez nevedia co maju a co nie robit) vsak ju zober ty a uvidis aky budes rad ze mas taku fajn pomoc v dome a za trhovu cenu
a to ze poradim co a ako – chlapce – a stale rozpravam o aupair – tak ako mnohe ex aupairky co boli, tie co niekde funguju ako take a tie co sa len na to chystaju pokial clovek vie pouzivat internet a hlaskovat – tak nie je problem si natukat do googla a pohladat si informacie – ak je to pre niekoho komplikovane tak tam je to proste uz iny problem.
to o com ty tu vykladas svoje litanie – nie neviem ako to je ked ide teraz niekdo do sveta ja som sa ale vzdy najprv informovala a nie nesla som na blinc – vzdy ked som niekam isla tak ako aupair – prave preto co hovoris ty – aby som sa tam nestretla s takymi debilkami ako ty co davaju sproste rozumy, a ked som uz vedela dobre jazyk danej krajiny tak som sa zacala pozerat po praci aby ma neokaslali nejaky poliaci alebo aj hocikto iny a aby som nezila desat rokov v jednej krajine v nejakej kolonii bez toho ze by som poznala zvyky a rec – na naucenie slovenciny som mohla zostat aj doma – ale to je vec nazoru.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/05/2007 11:28  

Ivana, plne s tebou suhlasim. Len sa nedaj tomu vulgarnemu anonymu. Ten Anonym, ktory nema ani guraz sa predstavit a vypluva v tomto fore celu svoju nenavist v podobe nechutnych vyrazov, asi si vieme predstavit do akej skupinny ludi patri. No comment.
Skoda, ze niektori ludia su tak naivni a myslia si ze ked idu do cudziny za pracou bez skusenosti a jazykov a hlavne bez informacii (na slepo), myslia si ze tam na nich bude cakat niejaka obetava dusa so super pracou s vysokym prijmom, postelenou postelou a teplou vecerou. Myslim si ze vstetci zaciname od nuly a zaciatky nie su pre kazdeho ruzove, ale ako vacsina slovakov ma viziu ze v cuzdine im budu padat pecene holuby z neba, je to smutne….
Pekny den.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/05/2007 12:46  

nemam chut sa bavit s debilom (kedze sa nevies predstavit, anonymny, neviem, ako ta mam oslovovat). ale neda mi to.
1. – som slovenka. nikde som nepisala, ze by som bola spanielka.
2. – nie kazdy si papiere musi „vysulozit“ (ty o tom asi nevies, ze?). ak nas nepoznas, nevymyslaj si, nie kazdy sem prisiel tak, ako ty (tiez neviem, ako si tu prisiel, ale ak piusem len o tom istom, ine asi nepoznas, tak to asi bude tak)
3. tiez nie kazdy tu ide naisto (ja som sem prisla s frajerom na dovolenku a riskli sme si to).
4. – o zvykoch, jedlach atd… uz asi mam pravo rozpravat, zijem tu 16 rokov (aha, ak si to vies spocitat, mozno prides na to, ze sme sem prisli este ked sme neboli v europsej unii, a to bolo ovela tazsie zohnat si pracu a povolenie atd…)
5. – mozes nam, prosim, vysb¡vetlit, co ty rozumies pod slovom „pomoc“?.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/05/2007 12:52  

ivana, ja viem, ze to nema vyznam, ale neda mi to. asi tak, ako ani tebe 🙂
mari – manzela a mna mozem pokladat za takych, ktorych ty opisujes (nie v zlom), prisli sme sem, bez nicoho, ani rec, ani nic. pravdou je, ze najprv to bola len dovolenka. ale potom…chceli sme to skusit. hladali sme pomoc na cervenom krizi, na charitase, zaciatky boli takze, ale stalo to za to.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/05/2007 13:42  

Ika,
Super, blahozelam, ze sa vam to podarilo! Urcite to pre vas nebolo lahke pred 16 rokmi. A v akej casti Spanielska ste zacinali? Viem si predstavit tu spanielsku byrokraciu za tych cias, pri vybavovani papierov. UF.
Mucha suerte.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/05/2007 14:19  

diki baby za podporu uz sa ani necudujem ze tu pridu ludia a su z toho uplne hotovi ze ich tu necakaju z otvorenym narucim len preto ze je slovak a je z eu – jasne ze slovacisko ako repa pozabudol ze nevie ani ceknut po spanielsky a mozno este nieco vie po anglicky, z roboty ktoru by aj chcel robit tak nema ziadnu skusenost a potom sa rozculuje ze mu nikto nechce pomahat.
a najviac ma vedia dojat reci o tom ako je to teraz tazke tazke to bolo pred vstupom do eu – ked si nemal ziadny narok na pracu, kazdu chvilu ta mohli deportovat alebo zabasnut a prezit si zopar peknych chvil vo vazeni – a tento debilko mi tu bude rozpravat o tom ake je to komplikovane.
a suhlasim s tebou ika – asi mu tiez poliak vysvetlil ako je treba nabalit si geriatricku barbie a tak zarabat na predavani exlusivas – vsak to teraz robia tak ako pred tym kubanci.

este raz baby diki za podporu a uz nemienim tunak nic vysvetlovat – prakticky na tejto stranke je to absolutne zbytocne – lebo prave vdaka takymto ako je anonym alebo druha baba co ponukala za housekeeping 5000€ – takyto teda urcite pomozu tym co chcu ist do zahranicia, je zbytocne pisat nieco o skutocnosti.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/05/2007 10:18  

blablablabla, len skoda ze tu nenapise prispevok niekto co tam vyrazil nie pred desiatimy rokmy ale napr. pred dvooma a nerobil tam operku, asko sa mu darilo. Dievcata zlate ja som sice neni desat alebo dvadsat rokov v spanielsku ale myslim, ze 8 je dost na to aby som si mohol povedat co a ako. Takze okej ludia ocakavaju nejake rady na tychto stranka tak napiste jedna z vas ako si napr. vybavit papiere teda myslim permiso de residencia a trabajo bez agentury a co je k nim potrebne. Isto to z fleku viete ked tak dobre poznate problemy migracie za pracou a taktiez imigracie.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/05/2007 21:10  

btw – tu sa uz pisalo o tom co a ako class=“postlink“ href=“http://komunita.exil.sk/viewtopic.php?t=43&postdays=0&postorder=asc&start=330-„> http://komunita.exil.sk/viewtopic.php?t … start=330- este by som pripojila ze k ziadosti o NIE su potrebne aj fotky a radsej si vsetko aj okopirujte – len pre istotu aby ste tam potom nebehali 5krat. poplatok za vydanie tarjeta de residente comunitario je 6,70€


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/06/2007 14:37  

vela toho nehovoris


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/06/2007 14:41  

ahoj si velmi kriticka ale asi vies o com hovoris. Snazila som si najst rodinu v spanielsku na leto, ale nemala som uspech. Nevies mi nieco poradit? Mozno nejake lokalne noviny alebo nieco. Ak nie, neva. Maj sa!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/06/2007 17:26  

Ahojte všetci! Som 25 ročná baba a som študentkou 4.roč. fakulty tlmočníctva a prekladatelstva v BB.Studujem angličitinu a španielčinu, okrem toho viem po maďarsky a ovládam trošku aj nemčinu. Velmi rada by som sa dostala toto leto do Španielska , najlepšie do Barcelony a touto cestou prosím o pomoc. Pracovala so, už ako aupairka, čašnícka, v sklade a mam aj kurz sprievodcu cest.ruchu. Ide mi hlavne o to aby som si zlepšila jaz.schopnosti. Vopred diky za každú radu. Ada


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Práca a štúdium v zahraničí
Stránka 2 / 4 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.