[Sticky] Späť na Slovensko alebo nikdy viac?  

Stránka 41 / 77 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
16/11/2008 23:50  

Ja si myslim,ze ano,domov ostane vzdy domovom.Moje deti su na Sk a nechcu sa stahovat,preto teraz takto pendlujem,ale o chvilu su dospele,takze sa to dufam nejako poriesi.Ale ak ti mam pravdu povedat,neurobila by som to pre hoci koho,ze zmenim krajinu,ono to len vyzera,ze to je jednoduche.Ale ved vsetci co to zrobili,tak vedia svoje.A inac je mi velmi luto,ze okrem deti uz inu rodinu nemas,ako si vie s nami ten zivot zahravat niekedy.A ak ta to tak taha domov,pridi teraz castejsie a uvidis,ci ta to neprejde sara.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
17/11/2008 1:57  

mna netreba lutovat gabca, ja som si na zivot zvykla tak ako je, snazim sa ho nerozoberat zbytocne.chodim na sk tak casto, ako sa da. nie som nijak rozhodnuta, su to zatial iba pocity co mnou lietaju. asi by som mala znovu ,,zapnut,, aby nebol cas na rozoberanie, he he ale jedno je iste, ze postupom casu prichadzam na to, ze nepatrim sem, ale zial uz ani na sk. nieco ako bezdomovec, jaaaaj sa musim smiat, vsak hajzloputzeri, stetky no a bezdomovci. ALFINKOOOOOO KDE SI??? on sa k nam nevracia,hmm nevies nahodou preco???


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
17/11/2008 9:19  

Tak to si vystihla presne,ten pocit,ze nepatris poriadne ani sem a ani tam,to su moje pocity po tych vsetkych rokoch.Dufam,ze ked sa tam normalne usadim,bude to ine,lebo teraz len pendlujem a pendlujem,uz som z toho vycerpana,hehe.Nie je to nic jednoduche,clovek odide vlastne za pracou a potom sa to vsetko tak zamota…..zaujimave pribehy nam pise ten zivot.Ale my mame scenar vzdy vo svojich rukach,no nie?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
17/11/2008 10:22  

scenar hej, to mame v rukach, dokonca krasne vypracovany,hehehe pekne krok za krokom, akurat ze reziser spravi niekedy male a necakane zmeny a ty cumis ako puk na javisku,hehehe a tebe neostava nic ine, ako rychlo reagovat, improvizovat, robit sa ze je vsetko ok hehehehe . ale aspon nie je nuda, no nie?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
17/11/2008 10:36  

No a kolko tych zmien nam necakane do toho pride,ved urcite sme neratali,ja neviem pred kolkymi rokmi,ze sa usadime v zahranici.Ja si myslim,ze v zivote je aj tak uz vsetko dane dopredu,ze co ma prist pride a ty pred tym neutecies…..nemyslis?a z kazdej jednej situacie sa da poucit,no horsie je to,ked uz dalej nevladzes…..ja som aj taketo pocity mala pri praci vonku,ze som myslela,uz to viac nevydrzim,no nie kvoli praci,kvoli tomu,ze som bola tolko prec.Ale to ma preslo,dnes ani neviem,ako si povedala,kde to vlastne patrim,ale jedno viem.Slovenkou ostanem na cely zivot a moj mily miluje Slovensko tiez a nasich ludi a to ma nesmierne tesi,on tu chodi neskutocne rad a robi nam strasne dobre meno u nich doma….on je pravym nadsencom Slovenska,predtym o nom vsak vela nevedel,ani tu v zivote nebol…..tak vidis,aspon robime osvetu,hehe


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
17/11/2008 21:36  

Alfonzovo skutocne meno je Miro.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/11/2008 0:16  

Tak ten niktos ma slovanske meno? Nech sa len drzi toho Alfonza, vlastne Adolf by mu sadlo lepsie.
Miro uz neexistuje. Zblaznil sa.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/11/2008 14:24  

Aj ked sa situacia trocha zhorsila – tak ako nakoniec vsade, celkom urcite sa nechystam s5 na slovensko. Krasna krajina mily ludia ale neobyvatelna… Napokon co clovek moze cakat po par rokoch zitia tuna nemam najmensi dovod vracat sa a zarobit za mesiac tolko co mam tu na tyzden pri takmer rovnakych cenach. Zijem tu uz 5 rokov aj s manzelkou a 2 detmi… Pre moje deti zial slovensko je cudzina nakolko sme odisli ked mali 2 a 3 roky.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/11/2008 21:17  

pre pat..ja tak celkom s tebou nesuhlasim.som v cudzine uz vyse 27 rokov,a domov sa rad vraciam.dobre je tam kde sa dobre citis,mas dobru robotu a dobre si zarobis.ja sa domov vratim ale este neprisiel ten cas.cudzina je stresova, dufam ze to i ty s tvojou rodinkou prezivate.zapad dobre poznam…draho je i tam a vmnohych pripadoch este drahsie ako doma..poznam vela nasich ludi vcudcine co by sa rad vratili ale jednoducho na to nemaju,zadlzeni as po usi, a makaju od nevidim do nevidim,zivot nieje lahky nikde…mne je dobre tam i doma,naslovensko nikdy nezanevriem,travim tu zhruba 4 mesiace v roku,ale nato vsetko musis mat inak to nejde….inak ta zdravim nech sa ti dari, s pozdravom midniteblue z kalifornie…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/11/2008 0:58  

rudy1, zaujalo ma, ze mas stale v plane navrat na Slovensko, aj po takej dlhej dobe v USA. O tomto by si mohol viac.
Tiez by ma zaujimalo ako to mas zariadene, ze chodis na 4 mesiace kazdy rok na Slovensko. Uz si na dochodku, alebo mas take dobre zamestnanie/biznis?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
28/11/2008 12:03  

rudy1. mas pravdu.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
28/11/2008 12:37  

Ak chcete byt spokojny na SVK alebo v zahranici musite si najst veci ktore vas bavia a naplnaju. Ja v Norsku zostavam navzdy jednak preto ze som tu zenaty a zena by na SVK nesla ani za nic a po druhe uz sa mi nechce. hehe


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
29/11/2008 23:20  

Pani Hela – neozvala som sa dlhsie, ale teraz pisem hlavne preto, ze tie depresie a to vsetko, to je asi tak, to potrva, ked clovek prejde problemami ako ste presli vy. Ja som uz bola ok, potom ma zas chyti depresia, myslim na mojho frajera, ktory uz vlastne neexistuje … potom sa z toho zas nejako dostanem … proste, uvedomujem si, ze to vezme cas, treba sa cez to dostat, taky je zivot. Vzdy, ked vas chyti depresia, pomyslite si, ze aj prejde.
Tiez Tina, tvoja odpoved bola mila, este raz som si ju precitala uz nie s uplakanymi ocami, a obdivujem ta za tvoje rozumne slova. A takisto dakujem vsetkym ostatnym, co mi napisali … asi sme predsa len dobri ludia, my SLovaci, ked si takto pomahame aj ked je to na dialku.
No a vam ostatnym, ktori mate tiez tie problemy ci sa vratit ci nie … ja poznam emigrantov aj z takej krajiny ako je Albania … manzel chodi domov kazdy rok, vyberie si celu dovolenku a tam ju travi; hovori mi, ze sa tam dost nudi, ale potrebuje tam ist. A jeho manzelka, ta sa naspat nikdy nevratila, spokojna je tu v Kanade a hotovo, nevidi dovod ist sa tam ani pozriet. Takze, nie je to veru len zalezitost zien. Ja proste verim, ze my, ludia, mame vztah k miestu, kde sme vyrastli, a ten je alebo silnejsi alebo slabsi, podla toho, ako nam tam bolo. Pre mna je to tiez to, ze mam doma priatelstva vytvorene za „mladi“, ake uz mat nebudem – ale niektori ludia si poriadne priatelstva a vztahy vytvoria inokedy. Kde som pracovala predtym, bolo dost vela Kanadikov, ale nie z tejto oblasti – a s nimi som spolocne spominala na nase „domovy“ – i ked pre nich to bolo vzdialene len par hodin soferovat. Boli sme tam vsetci emigranti … Ja uz som sa s tym vyrovnala, hlavne lebo myslim, ze na SLovensku mi je dobre tak, ako kazdemu byva dobre na dovolenke. Odisla som z nejakeho dovodu, a keby mi tam bolo tak velmi dobre, asi by som to neurobila. Radi by sme vsetci zili v nejakom raji … ale to sa neda. Pisem takto vela preto, aby ste sa ti, ktori smutite, privelmi netrapili – berte to ako to je – skusili ste, potrebovali ste to skusit, a samozrejme, prichadza to aj s obetou. Za vsetko sa plati. Mame to stastie, ze na to Slovensko mozeme prist aspon na tu dovolenku, ked sa nam to ziada. Drzte sa. Dufajme, ze jedneho dna sa stane, ze slovenska vlada bude uvazovat nad buducnostou SLovenska viac, ako nad obsahom vlastnych penazeniek … potom sa hufne vratime a vsetci nam budu zavidiet tu krasnu krajinu, kde je aj pekne aj dobre zit. Zatial nech nam ju Alfonzko udrzuje. Cau!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/11/2008 6:45  

JA ZAS ZOSTAVAM NAVZDY NA SLOVENSKU,LEBO MY TU JE DOBRE PRI BLBYCH SLOVAKOCH,NA ZACIATKU VSETKEHO BOL POCIATOK


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/11/2008 14:29  

jasne. Ak chces ostat na SLovensku, preco nie. Niektori ale nechcu, a to je vsetko. Ti, co neodidu, tiez mnohokrat uvazuju, ze mali. To je kazdeho vec, mnohe rozhodnutia robime v zivote a nevieme, ci sme sa rozhodli spravne. Pravda je ale ta, ze ti, co odisli, naozaj viac-menej drzia to Slovensko pre tych, co su tam. Darceky rodine (takze potom sa im lahsie zije), navstevy naspat – nakupy tam, pobyt v hoteli alebo jedlo v restauracii … platime pri tom dane tiez! Nezabudni na to a drz sa.
Este, vdaka tym, co ste mi osobne napisali. Bolo to velmi mile!! Velke prekvapko. Ano, mam to asi nie lahke teraz, z roznych dovodov, kazdy den je tak nejako krok dopredu a pol kroka naspat … no aj ten pol kroka dopredu vela znamena. Ale taky je zivot, ze? Odpisem, trocha neskor. Prajem vam vsetkym pohodu. Ostavam s laskou.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/11/2008 22:13  

Milka,
kedze si osud zahral aj u mna, po 26 rokoch som sa vratila z Australie na Sk.
Som velmi stastna.
Tiez som Ti poslala email. Tu sa rozpisovat o tom nebudem.
Zelam vela stastia.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/12/2008 8:49  

pre vieri….zdravim ta z usa,som momentalne doma na dovolenke.i ja urobim tak ze sa vratim na slov trvale.doma je krasne,,potrebujes prachy to je samozrejme ale ten dobry pocit to sa aj dost tazko opisuje.som vonku 27 rokov a nezvykol som si…zdravi ta midnite blue z kalifornie,ahoj..


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/12/2008 11:13  

ty vole…byt vonku 20 rokov a nezvyknut si…?? Tazko pochopitelne, teda aspon pre mna..


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/12/2008 11:43  

Ja tu momentalne na SK som potrebovala odpchat dres, ale po rokoch v zahranici som zabudla, ze existuje nejaky plunger, teda ako som zistila gumovy zvon na odpchanie. Mne sa v US nic nezapchalo, kedze sme mali garbage disposal. Tak to je teda taka malickost, ked si clovek spomenie ako si odvykol na SK.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/12/2008 13:57  

Skvely service na SK! Vcera som si objednala ten zvon cez net, dnes mi ho doviezli zadarmo+ ine veci a uz vsetko funguje. Sluzby sa skutocne zlepsuju.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/12/2008 17:01  

Alfonz ty si uplne uzasny. Rada by som bola ako ty, vsetko vies a vsetko poznas. A vsetkym si si isty. Tiez, zda sa, mas nekonecne vela volneho casu. Drz sa, chlapce, nasa vlast potrebuje takych, ako si ty. Skoda, ze sme sa s tebou neporadili, kym sme odisli. Aj v slovenskych rozpravkach chybas, ved tam jasne pisu, ze Janko isiel do sveta na skusy, namiesto aby sa radil s Alfonzom. Ja osobne ta zboznujem.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/12/2008 17:08  

alfonz pride z roboty – s tej vynimocnej super roboty kde mu platia 100000sk za zapajanie kablov niekde na pasovej vyrobe na zlatom slovensku a kedze nema ziadnych kamaratov ani rodinu zasadne za pocitac chrli svoje uzasne znalosti o svete a slovensku – chudacik asi ma depresiu


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/12/2008 17:26  

alfi co tak sa vratit do reality chlapce ..nezmysly vravis jeden za druhym.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/12/2008 17:33  

Aj ja sa pripajam k tvojej kamaratke.Ja Alfonza uplne zeriem……bravoooooooo.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/12/2008 17:44  

Ja myslim ze Alfonza podcenujete. Ak by robil veselo na SLovensku na pase, kde by ziskal tie hlboke vedomosti o zapadnych krajinach? A o tych Slovakoch, co sa to „vyliali“? Nie, nie. Ja myslim, ze on je akurat z tych, co hrabu tie peniaze tam medzi tymi hnilymi zapadnarmi, a je mu tam dobre, a nechce, aby mu to nejaki novi emigranti pokazili. A ze mu je tam dobre, to verim, ved aha kolko ma casu nielen na pisanie, ale aj na ziskanie tych vsetkych vedomosti, co sa s nami o ne tak velkodusne deli. Alfonzko, prekukli sme ta … ale prajeme ti to, maj sa dobre v tej tvojej krajine kdekolvek si; je dobre vediet, ze aspon jeden emigrant sa ma vo svete dobre. Este stale ta zboznujem (teraz aj viac, lebo tusim, ze mas extra prachy).


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/12/2008 18:20  

nie tu ho nikto nepodcenuje – vsak on je umelec tolko pridavnych mien pred jednym podstatnym menom som ja este v zivote nevidela – mozno by sa tomu mohol venovat a zacat pisat – ale co uz ked v tych tovarniach na slovensku zaraba tolko ze by sa mu to neoplatilo


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/12/2008 20:13  

No dobre. Takze teraz: toto je zaujimava tema (navrat na Slovensko versus zit naveky inde) takze ak mate nejake dalsie komentare … napr, rudy1, co robis na Slovensku ked tam tolko chodis? A ako si spokojny napr. so zdravotnictvom? A odkial mas peniaze – len z USA alebo aj nieco doma zarobis? Samozrejme, rad by som si precital aj komentare od ostatnych na tuto temu …


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/12/2008 20:27  

Teda vy ste divny narod! Kazdy odpoveda Alfimu a nie mne, ked hovorim ako sa sluzby na SK zlepsuju. Prezila som v zahranici viac rokov ako na SK, ale alfi co sedi cely zivot na zadku v SK je velmi popularny.
bye bye Slovaks. Stay with Alfi.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/12/2008 20:39  

FUCK EVERYBODY WHO IS STUPID.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/12/2008 21:01  

pre tvoja kamaratka…pytas sa co tu tak dlho robievam na dovolenke… toto uz praktizujem vela rokov.doma nerobim, ved mi neni treba.na zapade som si ludovopovedane nagazdoval….,a zdravotnictvo, zatial som lekara tu este nepotreboval,ale ja som i tu poisteny.a tie sluzby tu su tiez na slusnej urovni…ani na zapade ta nikto nebude nosit na rukach,tam sa tiez na teba kazdy vykasle,dufam ze suhlasis ….prajem ti vela zdravia a s pozdravom midnite blue z kalifornie….


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Návrat zo zahraničia späť na Slovensko
Stránka 41 / 77 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.