[Sticky] Späť na Slovensko alebo nikdy viac?  

Stránka 35 / 77 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/06/2008 17:36  

Spat na Slovensko? Prosim vas ostante tam, kde ste pokial sa nemienite slusne chovat.
Minuly tyzden som bola nieco vybavovat na SK uradoch, a tam u tej panej co ja som potrebovala vybavit nebol nikto. Ovsem nieco malo mi v udajoch chybalo, tak ma pani poslala, aby mi dali potvrdenie u vedlajsieho okna, ovsem na to cakalo vela ludi. Tak som tam isla na minutku/ neviem preco ta moja pani to nemohla vybavit, ale byrokracie je vsade na svete, verte mam skusenost.
Ked som si tam sadla tak cakajuci zo susedneho okna, ktory bol prave vybavovany mi povedal ako hnusne odo mna, ze som sa predbehla. Ked uz som si tam konecne sadla kde ma ta pni poslala, naraz prisiel ku mne chlapik a hucal mi do ucha predbehla ste sa chodte prec. Hucanie trvalo…
Ked som konecne spravila uz chybu vo sjom datume narodenia, tak ma to tak nastvalo, ze som sa hodlala mu pekne po americky vrazit. Asi ta dotycna pani videla moj umysel, tak Hucaveho poslala prec s tym, ze ona ma tam poslala. On odisiel.
Ked uz som bola pri „svojej“panej, tak som pocula, ze obidvaja Hucak aj drzak pracuju v UK.
Ostante v UK“a robte tam poriadky.
Ja som zila dlhsie v zahranici ako hociktori z vas, ale ked chcem robit „poriadky“, tak to riesim inaksie.
Stay the hell where you are!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/06/2008 17:43  

No tak vidis! Moje hodnotenie bolo pravdive a realne. Naviac to nebolo nijake hodnotenie, ale suhrn skutocnosti a pocitov nazbieranych behom tyzdna.
Co sa tyka mojej situacie, tak ta mozem upokojit. este nikdy som si nezil v takom dostatku, ako teraz. Moje obhajovanie socializmu, je zapricinene jednou mojou (potesim ta) debilnou vlastnostou. totiz ze citim s ostatnimi ludmi, vidim zdroj ich nestastia a neni mi to jedno! Nema to nic spolocne s mojou subjektivnou situaciou – a naozaj pripadam vela ludom ako pako. No a co sa tyka socializmu, tak ho pokladam za MODERNY rezim, ktory bol zatial ZLE realizovany a ktory sa urcite raz znovu vrati …ak ludstvo prezije.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/06/2008 19:29  

Suhlas s Palom..kapitalizmus je horsie svinstvo ako socializmus…pozrite sa ocom je ta tzv sloboda?ze stat odpocuva telefony cita emaili vsade musia byt namontovane kamery kvoli bezopecennosti hrozia teroristicke utoky lebo amerika je nenazrata v afrike ludia umieraju na ceste nemaju vodu a co jest…v kapitalizme robime na niekoho za par drobnych ..ze cestovat a zaco?za tie kapitalitiscke mzdy som rad ze zaplati inkaso stravu rodine a prezijem neostane mi nic..emigroval som v r 1989 do Viedne a vidim realne ocm je tento svet jeden ma miliony a druhy nema co do ust..ako sa rozrasta pedofilia a podobne svinstva ..na zapade neexistuju priatelstva nic..kazdy od ludi boci a to svinstvo ako pocuvam ide aj na slovensko…veru zlaty socializmus..skolstvo zdravotnictvo gratis ludia boli iny nevravim ze neboli udavaci boli ale celkovo ina atmosfera na vianoce aj ked som cakal na banany v rade a tesil sa na bonbony z tuzexu ..nestazujem si tiez teraz aj ked som robotnik ale vidim ze tento system je o nicom..a vy emigranti co sa ohanate topu slobodou predali by ste ju raz za tanier polievky


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/06/2008 20:45  

To mam najradsej,ked emigranti spominaju na stare dobre casy.Preco ste vtedy utekali,co sa vam tu teda nepacilo v CSSR? Ale to su Slovaci,strcia sa tam,kde im to prave vyhovuje,alebo si len myslia,ze im to vyhovuje a ked im to uz nevyhovuje,tak spominaju na rady na banany a bony v Tuzexe.Zabudnite na nenavratne casy.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/06/2008 21:01  

v Bratislave som nechala cast svojho srdiecka a chyba mi. Co uz, ze zijeme v tejto dobe. Co s tym urobit?? Stve ma skaredost sveta celkovo a snazim sa spravat tak aby som aspon svojim cinmi prispela k vseobecnemu dobru. Na Bratislavu ale nemozem kydat koli niektorym jej hlupakom! Vazim si co mi to mesto dalo a dava, ludi co tam stretavam, ktorych mam rada.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/06/2008 21:23  

Som rada, ze si to napisala. Aj ja som z Bratislavy, som v podstate viac bratislavcanka ako slovenka. (ha, to si teraz viem predstavit tie reakcie!) Moze si kydat kto chce co chce, tomu mestu to neublizi.

A pre hm – stranka exil.sk je venovana slovakom v zahranici, nikde nie je napisane, ze len pre tych, ktori sa chcu vratit. Ludia chodia na slovensko na dovolenky, lebo tam maju rodiny, alebo si chcu zaspominat a napokon, co je teba do toho?

A ze pocit pristahovalca zostane az do smrti – a co na tom? Stavim sa ze su aj horsie pocity. Mne osobne to absolutne nevadi.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/06/2008 22:13  

ja som emigroval len tak z bleziru…chcel som vediet ako to vyzera v Rakusku …


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/06/2008 23:21  

Ale sme dopracovali!

Pomaly nikto sa uz neodvazi vybrat si nejaku prezyvku.
Je to pochopitelne – prezyvky sa daju menit a niektori si ich aj menili a pouzivali ich v osocovani inych ludi, alebo hrali sa na osobu, ktora danu prezyvku dlhodobo pouzivala…
Inymi slovami, prezyvka straca pre mnohych prakticky vyznam.

Bolo tu uz davno navrhovane, ze prezyvky by mali byt registrovane. Ak uz koli nicomu inemu, tak aspon preto, aby sa nedali menit (a neboli by pouzitelne inymi nez ich vlastnikmi).
Ale kde! Vedenie exil.sk vie „lepsie“: Registracia nebude! (vid diskusiu v teme „Co mi na tomto webe chyba“)

No co, komu niet rady, tomu niet pomoci…
Anonym hovori s anonymom, vacsinou sa sice nevie ktory s ktorym 🙂 , ale co uz, vlastnici exil.sk su Bohovia, ktori vedia ze to ma takto byt! My ostatni sme len hlupaci, ktori nerozumeju filozofii vedenia exil.sk… 🙁
Tak hodne pozitku v tychto tiezdiskusiach!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/06/2008 1:00  

Ale ja som ten anonym z 19:36posledne som prispela okolovianoc, takze ci to to ci ono, ako sa ohlasim je jedno. Teraz som sa isla napit vody-a je2;46 pm.
Palo ma v tom pradvu, ze teoreticky socializmus je najlepsie riesenie pre ludstvo. Ovsem nie to cudo, co tu existovalo pod menom socializmus.Absulutne nesulasim, ze to cudo nazyva socialismus.
Mala som taku istu skusenost s prechodom ulice. Bola zelena pre chodcov a tak sme sli, ovsem potom prisiel nejaky maniak- nie BMW alebo Mercedes. Doteraz dakujem panovi, ktory to zbadal zastal predo mnou- a tym ma zastavil. Skutocne soferi na SK , robila som ich 3x vo svete, su absolutne drzi az na male vynimky, pretoze su ako deti, ktore prave dostali hracky. Tak sa vo svet neriadi.
Palo asi prave chrapes- pokial sa zena nestazuje- aj ja idem spat.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/06/2008 5:53  

Aj ja mam Bratislavu rad a mam odtial hromadu krasnych spomienok. to vsak nic nemeni na tom, ake sklamania zazivam pri kazdej navsteve dnes! Absolutna moc slovenskych „nadludi“ je skutocnost a pravdou je aj to, ze pre nich neexistuje zakon. Preto to vyzera dnes tak. Samozrejme je hlavna chyba vo vlade a tam stale, az nepochopitelne sarapati ten isty Vladko, ktory rozdelil republiku, rozkradol co sa dalo, je zodpovedny za vselico….keby sa mu to raz scitalo, tak by bol odsudeny na 1000rokov. Ked prisiel Fico, tak si vela slovakov povedalo, ze sa bliska na lepsie casy a ze Robert sa s tym bezpravim popasuje. Lenze Vladko ovlada aj Roberta, dosadil strasneho cloveka na post ministra spravodlivosti a chce zrusit vsetky institucie, ktore by mu mohli nejako dokazat jeho spinavosti z minulosti. A je az neuveritelne, ze sa to deje verejne, za podpory predsedu vlady, ktory akosi zabudol na svoje predvolebne sluby ohladne poslaneckej imunity a dokazovania majetku. A je nepochopitelne, ze po tolkych „procesnych chybach“ sudov ( hlavne Banskobystrickeho), ked su na slobodu pustani vylozeni gauneri, este Robert nechcel odvolat Harabina….Jurena vyletel po prvom prusere s pozemkami. Takze, kto nam v podstate vladne???
Vladne nam neskutocne hovado, ktoreho sa uz od revolucie akosi nevieme zbavit, sprava sa ako hovado, ochranuje bezpravie a podla toho sa spravaju aj ostatni obcania – to je asi vsetko.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/06/2008 11:42  

takto dopadnete na slovensku, ak ste normalny slusny clovek:

class=“postlink“ href=“http://video.markiza.sk/tv-archiv/palba/12288″> http://video.markiza.sk/tv-archiv/palba/12288

/palba zo dna 09.06.2008, DRUHY PRISPEVOK/

…….a teraz mi tu hovorte o krasnom zivote na slovensku


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/06/2008 11:49  

kto pride na slovensko na dva tyzdne, nepotrebuje chodit po uradoch, vybavovat veci. pojde pozriet znamych, ktory maju usmev od ucha k uchu samozrejme, potom zajde pozriet tatry, ponadava na zachody, na kadeco ine, ale sak zivot je fajn, o par dni to skonci. slovensko je krasne……


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/06/2008 11:57  

tak aj toto je ina perlicka. jeden magor s pistolou drzi v strachu celu dedinu. a nezabudajme, ze je to pri hranici s ukrajinou, co je dost silny dovod na strach. kto nezazoíl, nepochopi v zivote. ale ak niekto v zahranici zazil nieco podobne, aby sa vedelo o kriminalnikovi v dedine ale aj tak vsetci cusia od strachu, dam mu osobne milion v hotovosti:

class=“postlink“ href=“http://video.markiza.sk/tv-archiv/dnes/12280″> http://video.markiza.sk/tv-archiv/dnes/12280

/relacia dnes, 09.06.2008/


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/06/2008 14:11  

chcem ten milion! a v hotovosti!!! napr. ten maniak v Rakusku – dedina o nom urcite vedela lebo mal aj ine veci na konte, mafijani v Taliansku- kazdy v dedine vie kto tam patri a nic s tym nerobi, v Australii v jednej dedinke roky verejne zil jeden par otec – dcera a plodili deti, ktore sa chudata rodili postihnute (pachali tym trestny cin incestu za co trpeli hlavne ich nevinni potomkovia). Odsudili ich sice po rokoch ale dostali len podmienku – ze nemozu uz spolu sulozit, ale stale ziju spolu v jednej domacnosti! A takto mozme uvadzat priklady do nekonecna!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/06/2008 17:56  

a ti zasrati emigranti budu vychvalovat zapad ..


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/06/2008 1:47  

co tak najprv si to kuknut a potom mudrovat?
ten magor tam striela do ludi, a tu ide niekto pisat o nejakom trapnom inceste.
booooze


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/06/2008 1:56  

a to nevravim o tom, ze je bratom byvaleho starostu a uz niekolko rokov sedel v base za podobne blbosti.
zabil otca dvoch deti a dalsieho postrelil. som zvedavy, o kolko rokov bude vonku vdaka ‚konexiam‘. to fakt mi chcete nahovorit, ze je to aj vonku bezne?………


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/06/2008 4:58  

Ludia na celom svete su rovnaki v tom, ze dychtia po senzaciach. Takze tvorcovia bulvaru su tiez vsade rovnaki – chytia sa vsetkeho, co sa stane. Tiez sa mi dostanu do ruky francuzske noviny, tiez kukam francuzske spravy…ale este som sa nedozvedel, ze by tu niekto rozpustal ludi v kyseline atd. Francuzsko je oproti Slovensku obrovske, avsak v najomnych vrazdach ho Slovensko predci.
Tiez kolko krat vidim policajtov, ako zastavuju auta – tito zastavuju vsetky rychloiduce auta a este som nepostrehol, ze by robili nejake rozdiely. Vo Grancuzsku je ovela hustejsia doprava ako u nas, ale na prechode pre chodcov mi kazdy zastavi.
Sem tam je tiez nejaka senzacia zo sudneho dvora, ale v celom Francuzsku neni kazdy tyzden pustany na slobodu nejaky vrah koli akejsi procesnej chybe…
Vo Francuzsu su tiez vykoristovani a vykoristovatelia, ale vykoristovani maju statom danu taku zakladnu mzdu, ze mozu aj z najposlednejsej roboty slusne zit a tak im to vykoristovanie ani tolko nevadi 😀
Este som nezhodnotil zdravotnictvo, verejne institucie atd…naco?! Toto nepisem ako vychvalovanie Francuzska a zhadzovanie domoviny, ale ako jasny nesuhlas s tymi, ktori neustale tvrdia, ze vsade je to rovnake…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/06/2008 8:46  

Palo suhlas…vo Viedni zijem 20r robim robotnika a slusne vyzijeme z rodinou…veru ostblok ostane ostblokom vzdy to je aj v ludoch.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/06/2008 12:49  

dnes som mal uplne ten naojobycajnejsi zazitok, ale svedci o absolutnom rozdiely zmyslania slovakov a nemcov.

dal som si na pumpe nejake jedlo a kavu. obsluha sa ma spytala: “kavu chcete teraz alebo si ju chcete dat po jedle?“

je to uplna banalita, ale je v tom ovela viac, ako sa zda. totiz toto sa mi na slovensku este v zivote nestalo, aby takto niekto zmyslal o potrebach zakaznika.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/06/2008 17:29  

Potreby zakaznika, o tom by sme sa mohli bavit donekonecna, vsak? Ja som skoro z noh spadla v bratislavskom tescu. Bola som na slovensku prvykrat po 2 rokoch a asi som zabudla, ako tam zaobchadzaju so zakaznikmi. Povedzte mi niekto, da sa vobec nejako vhodne prelozit do slovenciny vyraz „customer services“?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/06/2008 18:00  

jaj, tak veru.
Netreba porovnavat Nemecko, staci ist do Ciech. Tam ked necham stovku v restike, tak mam hned TRI VYHODY.
1. Obsluha sa sprava tak, ze oni su tam kvoli mne, nie, ze ja tam idem kvoli nim, coo je vsade na SK rovnake
2. Chuti mi to, kvalita ma uroven, a take nieco ako je zeleninova obloha, je samozrejmostou, a je v cene. Na SK za zel, oblohu uctuju hodnotu rodneho cisla.
3. ta porcia uplne postaci na nasytenie.Na SK, pokial sa to da zozrat su potrebne minimalne DVE porcie, aby sa mohli vyrovnat Jednej Ceskej.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/06/2008 22:03  

a opat perlicka:
frekventovana cesta, po ktorej prechadzaju auta ludia deti turisti sa moze kedykolvek prepadnut do jaskyn pod nou. som si isty, ze kdekolvek na zapade sa to hned po zisteni zacne riesit ako KRIZOVY STAV.
ale slovaci? ha, kdeze, su dolezitejsie veci na svete.
sak no a co, ze tam niekto skape, hlavne nech to nie som ja, no nie?

class=“postlink“ href=“http://www.stv.sk/videoarchiv/relacia/report%C3%A9ri/“> http://www.stv.sk/videoarchiv/relacia/report%C3%A9ri/

/reporteri, zo dna 10.6.08, 24. tyzden, prispevok SKRYTA HROZBA/


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
14/06/2008 13:38  

Vratit sa,ci nie?Na jednej strane ma taha stale naspät,ale len kvoli mojej rodine,ale sami ma od toho odhovaraju!!!,na druhej strane sa mi dviha zaludok,ked vidim,ako slov.vlada zenie Slovensko do zahuby,ako sa spolocnost zmenila(k horsiemu),ako tam vladne byrokracia…tak by sa dalo este dlho pisat.Slovensko nieje,co bolo.Zostali mi len pekne spomienky.Najviac ma boli,ked vidim tu chudobu,poctivych ludi,ktori doplatili na to,ze vladnu Slovensku nekompetentni idioti.Este tam bude ovela horsie-vdaka euro.Vid Nemecko.Aj tu nie je med lizat,ale ostane aj na dovolenku,nove auto…Obraciat sa tu musi clovek tiez.Palo ma uplne pravdu!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
14/06/2008 20:22  

nikde nepadaju pecene holuby z neba, lenze na slovensku naopak pada na ludi namiesto pecenych holubov pekne smradlave zhnite hovnom…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
14/06/2008 22:00  

ja som zil osem rokov vo francusku,a uz bi som zanic na svete neodisiel pracovat von . ste sami?mislite ze najdem svoj slovenski sen ja som ho uz nasiel


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
17/06/2008 21:57  

Slovaci,tato Slovenska republika sa rodila tazko.Vela nepriatelov so zahranicia do nej kopalo,utieralio si nohy.Slovaci zijuci v zahranici najme emigranti ktorych je do 2 milionov len v zamori na jej ochranu ,lobing nic nerobili.Cechoslovaci doma jej podlamovali nohy.Teraz ti emigranti so zamoria ziadaju len financie so SR ako pomoc pre zahranicnich slovakov.Je to tazko pisat ale je to pravda,slovaci exil to su uz poamerikanizovani slovaci a nemaju hanbu ani SR vycuciavat.Ja ucim moje deti aj ked sa narodili v zahranici aby mali lasku ku nej.Verim nie som sama.Verim slovenskemu narodu ze to dokaze a pridu lepsie casy pre kazdeho obyvatela Slovenska.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/06/2008 0:45  

odbornik, tentokrat pod menom Elena, to plakanie nad „vycuciavanim“ uz zacina byt dusevna porucha u teba. Ak taki Slovaci vobec existuju, tak pis konkretne ktori su to. Zijem v Amerike uz dlho, ale este som nepocul, ze nejaky Slovak berie peniaze zo Slovenska. Prestan snivat.
A Slovenska republika sa nerodila tazko, rodila sa lahko. Bola to len papierova zalezitost. Napr. taki Slovinci alebo Chorvati museli o samostatnost bojovat so zbranou v ruke.
Nakoniec, to oddelenie od CR stejne nic pre Slovakov neprinieslo – Slovaci aj nadalej odchadzaju vo velkom zo Slovenska (takze seru na celu samostatnost!) a mimochodom i do CR, teda do krajiny od ktorej sa slovac oddelila, pretoze vraj Cesi Slovakov vyuzivali… Tak vidis aki ste vy duby na tom Slovensku.
A cim dalej viac zacinaju platit zakony EU, takze ani to teoreticke potesenie zo samostatneho Slovenska uz za chvilu nezostane…
Aky hlupy vtip!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
22/06/2008 14:46  

toto je tiez priklad toho, aki sme tupci pred svetom:
/sice len par jednotlivcov, ale predsa slovakov/

class=“postlink“ href=“http://www.stv.sk/videoarchiv/relacia/report%C3%A9ri/“> http://www.stv.sk/videoarchiv/relacia/report%C3%A9ri/

/Reporteri, 25.tyzden/

p.s. komu sa to nechce pozerat, tak len kratka info. ide sa zburat bratislavske PKO. to je ako zburat v new yorku carnegie hall.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
22/06/2008 16:18  

elena je legenda


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Návrat zo zahraničia späť na Slovensko
Stránka 35 / 77 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.