[Sticky] Späť na Slovensko alebo nikdy viac?  

Stránka 21 / 77 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
04/11/2007 6:44  

Prepacte, to hore malo byt samozrejme Nemecko a nie Polsko. Moj Computer bol rychlejsi ako ja.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
04/11/2007 7:57  

Teda Drummer, to si ma poriadne vystrašil s tým bytom. Ak má niekto list vlastníctva a výpis s katastru, tak žiadny právnik nedokáže odhaliť že sa jedná o podvod.

Predsa nebudem od predávajúceho pýtať otlačky prstov (alebo žeby áno)? Ja plánujem kúpiť byt za 3 milióny, a ak by ma niekdo takto okradol, tak to si fakt iba „hodit oprátku“.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
04/11/2007 8:06  

Mne to pripada take nepochopitelne. Samozrejme ide zfalsovat vsetko – vlastnicky list, vypis z katastru…ale pokial si k tomu vezmeme notara ci advokata, tak ten si ma pri svojom rozhodnuti rozhodne preverit pravost dokumentov k predaju. Takze si musi vyziadat nezavisle vypis katastru nemovitosti – a tam uz je uvedeny pravy vlastnik. Pokial je tento pribeh pravdivy, tak je asi potrebne pri kupe nezavisle navstivit kataster a za poplatok si vyziadat dokumenty. A mozno je este dobre zaplatit nezavisleho „detektiva“, ktory preveri vsetky nalezitosti.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
04/11/2007 9:13  

Ja by som vzal so sebou len hrobara v triku s napisom Hladam dalsieho klienta.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
04/11/2007 10:46  

Už som par rokov v Rakusku. Mám doma rodinu, takže cestujem pravidelne domov. Pozerám tu slovenskú televíziu. Slovensko peknie, ťahá ma tu stále príroda, dobre si tu odpočiniem. To je asi všetko. Ceny stále rapídne rastú, viac ako polovicu tovarov je už v Rak. lacnejších. A sociálna politika? žiadna. dostávam prídavky na jedno dieťa, ktoré sú vyššie ako môj ročný predchádzajúci plat na Slovensku. Neplánujem sa len tak skoro vrátiť.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
04/11/2007 13:52  

Paľo, netreba falšovať výpisy. Stačí použiť falošný občiansky od majiteľa ktorému si byt predal. A takto máš aj aktuálny list vlastníctva, aj výpis z katastru.

Alebo dokonca sa dá, že jeden byt za deň predáš dvom ľuďom – a takto máš aj všetko aktuálne a nezfalšované. A neporušil si priton nijaký zákon – ak správne sformuluješ kúpnu zmluvu. Dokonca sa dá zmluva sformulovať tak, že súd by obidva predaje uznal, a ty máš peniaze za byt dvakrát.

Alebo podpíšeš kúpnu zmluvu, dáš si previesť byt na svoje meno, zaplatíš peniaze. Ale kataster z nejakého formálneho dovodu zamietne zápis, prípadne zluva nie je pre nejakú kľučku platná, a ty nemáš ani byt ani peniaze.

Alebo byt nie je vyrovnany po rozvode, a ty zistíš, že máš byt, ale dlžís bývalej manželke milión.

Sranda čo!!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
04/11/2007 13:56  

Paľo, a pozor!!!
Možem ti povedať mraky možností, ako ten kto je zapísaný v katastri alebo na liste vlastníctva nie je v skutočnosti majiteľom.

Treba si dať právnikom preštudovať aj nadobúdací titul – starú kúpnu zmluvu, dedičské konanie, prevod od družstva, atd.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
04/11/2007 18:46  

Poľská Jay, tak to fakt všetko čo ti vadí na Slovensku je iba to, že Nemcom účtujú viac lebo Nemci majú viac peňazí – by si mazala späť do Nemecka?

Súhlasím že v celej východnej Európe je tej nepoctivosti viac, to je ešte dedičstvo socializmu. Ale to chce iba generačnú výmenu, príchod moderného myslenia z EU, a za chvíľu nebudeme o nič horší než Nemci. Rusi budú vždy mafiáni, ale Slováci nie sú o nič nepoctivejší než iný národ.

Ľubo, nepočítaj svoj predošlý plat – za 6 rokov sa v EUR slovenské platy strojnásobili – z 270EUR na 800EUR. V takej Blave už dnes zarobíš skoro to čo v rakúsku.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/11/2007 0:29  

class=“postlink“ href=“http://archiv.markiza.sk/?31337d=22.10.2007&31337p=18&31337m=1&31337o=0″> http://archiv.markiza.sk/?31337d=22.10. … 1&31337o=0

class=“postlink“ href=“http://www.markiza.sk“>www.markiza.sk, relacia ‚PALBA‘ zo dna 22.10.

spomenuta kauza s bytom je hned prvy prispevok. no aj ostatne dva stoja za to.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/11/2007 0:42  

mala poznamka:

zmyslom mojich prispevkov nie je poukazat na to, co sa kde stalo /aj ked niekedy aj z toho zostava rozum stat/.
chcem upozornit na to, ako to prebieha dalej po udalosti. na sudoch, uradoch, ako funguje justicia a statna sprava, kto je /nie je/ kompetentny v tom-ktorom pripade, vymozitelnost prava a pod.
lebo veci sa deju vsade vo svete. no riesia sa zjavne uplne inac, ako u nas.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/11/2007 14:35  

drummer, vidno, ze mas prehlad. A bohuzial mas aj pravdu. U nas (na slovensku) sudy nefunguju a vraj je coraz viac akejsi mafie sudnickej, ze sa clovek prava nedomoze, je to ozaj otras. Urcite je mnoho veci, ktore napriklad tu v nemecku funguju ovela lepsie ako na Slovensku, som si toho vedoma. napriek tomu sa chceme vratit. Pretoze niektore veci, ktore tu nemame, nam chybaju privelmi. Ono to je vsetko asi ozaj vec osobneho nazoru a pohladu na vec.

lubo, ja si myslim, ze ak to clovek berie cisto z financneho hladiska, tak sa hadam skoro vzdy oplati byt v zahranici, to je jasne. Ak clovek ma pracu, tak aj za nekvalifikovanu robotu zarobi viac, ako na Slovensku za kvalifikovanu, to je fakt. Avsak nie vzdy sa da na svet pozerat cisto ekonomicky.

jay, to, ze „u nas“ je vacsia divocina, som myslela „u nas na slovensku“. Podla mna tu v nemecku sa clovek ozaj moze citit svojim sposobom bezpecnejsie, neokradaju Ta zas na kazdom rohu atd. Suvisi to zrejme aj s lepsou zivotnou urovnou, nie je taka „potreba“ kradnut. Zas su skupiny kdejakych pristahovalcov, aj nelegalnych, ktori tu tiez uz vystrkuju rozky. Hoci toto je skor problem asi viac Fancuzska, najma teda problem arabsky. No mas pravdu, ze ked na Slovensku vidia cudzinca, tak uctuju vacsie peniaze. A aj tak obecne ludia si myslia, ze ked uz je niekto v nemecku, tak je hadam milionar;-)) To je asi taka slovenska iluzia. Osobne tu poznam viac ludi zo Slovenska, ale ze by tu ozaj niekto prehadzoval peniaze vidlami, tak o tom nic neviem;-)) Ale ekonomicky sa urcite vsetci maju lepsie ako na Slovensku, to je fakt.

anonymny, s tym bytom to neni sranda. Ako je teda rozumne kupovat byt? Aby clovek nebol osmeknuty? 😉


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/11/2007 16:48  

Tina aky arabsky problem vo Francuzsku si mala konkretne na mysli?

Na Slovensku sa uz ta milionarska elitka zacina vyraznejsie crtat a ja si praveze dovolim povedat, ze daktori borci na SK zacinaju svojim zivotnym standardom daleko prevysovat napriklad vyssiu strednu vrstvu v Anglicku. T.j. nie kazdy priemerne zarabajuci v zahranici je hned bohac na Slovensku. To uz dobrych 5-8 rokov neplati. Kedysi som za libru dostala 72 Sk, dnes sotv 47 Sk, ceny sa vysplhali hore, nehnutelnosti ani nehovorim. Obe moje sestry na SK maju na SK lepsi zivotny level ako ja s muzom a to si zijeme pohodlne a mame z coho uskroblit aj na totalne zbytocnosti, len tak na potesenie.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/11/2007 17:29  

Zuzu
A to bohatstvo maju vacsie preto, lebo nekrestansky bohatnu z lacnej pracovnej sily, ktoru zdieraju. Pre zapadneho podnikatela su mzdy zamestnancov dost velka polozka – tym padom zisk je mensi. Pre nasich je to skutocne par drobnych, k tomu este podvedu stat, par priehladnych machinacii, za ktore ich akosi nik netresta a je to…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
07/11/2007 12:12  

Palo, omyl, moje segry sa s partnermi vypracovali bez korupcie, bez vplyvneho strycka a bez clenstva v akejkolvek strane. Jedna ma s muzom firmu na skolenie manazerov, podotykam jedinu na SK, kazda zahranicna firma si potrpi na vseliakych certifikatoch roznych kurzov svojich reps a neziali sa im zaplatit trebars 10 000 SK za dvojdnovu prednasku. Druha segra si s muzom otvorili zubnu ambulanciu, on robi zuby, ona modeluje protezy. Nie su najlacnejsi, ale ludia maju na vyber, lacnu umelu hmotu, alebo drahy porcelan. By si sa divil, kolko ludi odtrhne detom od ust, aby si mohli vybrat porcelan – holywoodsky usmev. No a zacali si zbierat klientelu zo Svedska a Danska, ti si davaju robit dve sady protez, jednu na normalne nosenie, jednu na vecierky.

Takze nie vsetci zbohatlici su zdieraci. Ale rozumiem, co si chcel povedat ak si niekto otvori biznis, nepozera sa na to ci zdiera, ale na to, ci bohatne paralelne s inymi biznismi.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
07/11/2007 18:34  

zuzu, s tymi arabmi som to myslela tak, ze je ich tam prilis vela a su v niektorych mestach stvrte, kde to vyzera dost nebezpecne, rastie tam kriminalita a napriklada stali aj pripady, ze napadli daki chlapici aj vodica autobusu. Peso tam za tmy clovek tiez velmi nemoze prejst. Pisem konkretne o Lyone, kde som pred par rokmi chvilku bola, odvtedy sa to vraj len zhorsilo. Tu je zas vela turkov, a ti robia problemy. zavisi to samozrejme aj oblast od oblasti.

S tymi sestrami to myslis tak, ze sa maju na Slovensku lepsie financne ako vy v Anglicku? Uff, tak to som prekvapena. Podla mna k tej bohatej vrstve zas vela „normalnych“ ludi nepatri, aspon ja moc takych nepoznam. Moji kamarati a znami a rodina patria k takym „normalnym“ ludom, aj ked vysokoskolsky vzdelanym, tak to neviem porovnat. Nasa financna situacia tu je myslim lepsia, ako bude na Slovensku, aj ked to samozrejme neviem objektivne porovnat, pretoze neviem porovnat rozdiel v aktualnych vydavkoch (tu sice clovek viac zarobi, ale mnohe vydavky su tiez radikalne vacsie).


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
07/11/2007 18:37  

zuzu, uz som si precitala na dalsej stranke;-) Maju fajn joby. Urcite sa da aj slusnym sposobom zarobit. No nie kazdy je zubar ci manazer;-))


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
08/11/2007 15:04  

Druha segra si s muzom otvorili zubnu ambulanciu, on robi zuby, ona modeluje protezy. Nie su najlacnejsi…. Takze nie vsetci zbohatlici su zdieraci.
K tejto kombinacii netreba ziadny komentar….


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
08/11/2007 15:47  

Anonym, ty primitiv, ja tam teda ten koment potrebujem, ja tam totiz citam – Nie su najlacnejsi, ale ludia maju na vyber, lacnu umelu hmotu, alebo drahy porcelan. By si sa divil, kolko ludi odtrhne detom od ust, aby si mohli vybrat porcelan…

Ak nechapes prispevku a teda sa nechces pospisat, aby si sa nestrapnil, tak sa najprv spytaj spoluziaka, daj si vysvetlit jeho zmysel a potom az reaguj, aj s podpisom.

Je tu niekto s podobnym nazorom? To si tu fakt niekto mysli, ze jeden si zariadi za niekolko milionov zubnu ambulanciu, nakupi za par stoticic materialu, prenajme priestory v centre mesta a potom pekne po krestansky nasadi najnizsie ceny v okoli, pre tehotne, deti, byvalych veteranov a starych celkom zadarmo. Ty si teda dobry socialny laviciar, stary komous, nie?

Zdieraci by boli ti, kto by umyselne diagnozoval zub za *bez sance prezit* abez liecby by hned navrhol najdrahsi mostik.

S takymi bla bla bla ako si treskol hore sa vrat do komunisticke lavice, tam mozes drat lakte na pionierskej rovnosate, ty tlllk.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
08/11/2007 19:39  

Tina, urcite nie, ale kazdy ma moznost sa presadit niekde inde. Kazdy predsa zacina od piky. Mojim segram peniaze a uspechy tiez nepadali prudom do lona, tiez zacinali s nehoraznym lizingom, 2-izbovym bytom na splatky, s jednymi obnosenymi, rozcaptanymi lodickami a parom matraci na zemi v obyvke. Starsej segre prvy podnik skrachoval a musela sa znova odrazit od nuly, posplacat dlhy atd. Vsetko stoji na tom, nakolko si clovek veri, aky je schopny, kolko je ochotny riskovat a rozdiely najdes najma tam, ze kazdy mame ten svoj Matternhorn rozne vysoko. Jedni sa zastavia pri prvej zvislej stene, ini idu hlavou proti muru. A plati to aj pre instalaterov, predavacky, ci zamocnikov. Poznam chlapka, ktory cely zivot robil pri sustruhu a po sobotach chodil vypnut na ryby. Dnes ma v ***** predajnu s rybarskymi potrebami, tusim uz dve a mozno este nie je multimilionar, ale rozhodne si prilepsil.

Ozik, s tym Fr ma prekvapujes, ja som bola dodnes v presvedceni, ze neplechu im tam robia Marokanci a Alzirci, o Araboch som ani neuvazovala.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
08/11/2007 19:50  

Anonym, nik sa nepusta do podnikania za ucelom ochudobnit sa. Cim viac ludi si polepsi, tym viac ich bude ochotnych platit za nadstandardne sluzby, povedzme porcelanove korunky. Jedneho dna mozno bude moja segra scopna ponuknut pracovne miesto nezamestnanej osobe, alebo niekomu s mizernym prijmom. Cim viac zakaznikov, tym vacsi rast firmy a viac moznosti zamestnat sa. Toto je tiez sposob ako zvysit zivotny standard na Slovensku. Minule leto sa mi svagor stazoval, ze isty konkurencny zubar zacal rapidne znizovat ceny bielych plomb a odlakal im spustu zakaznikov. Aby vsak neskodoval, musel robit raz tak rychlo a odzrkadlilo sa to aj na kvalite. Hlupe spiatocnictvo, sebe poskodil reputaciu, ostatnym zubarom v meste sposobil financne ujmy, lebo ziaden z nich nechcel klesnut pod cenu. Ludom praskali plomby, vypadavali a segra mala aj pacienta so sadou zltych zubov, kde sa uprostred v predu chichunala jedna snehovobiela korunka.

Konkurencny boj musi existovat, ale nie za cenu znicit tych druhych na ukor zakaznika. Nemam ziadne marketingove vzdelanie, ale dnesny problem sukromneho podnikania na SK nevyzaduje genia, aby si ho clovek vedel uvedomit. Tebe zrejme tato problematika unika.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
08/11/2007 21:13  

Na Slovensku je džungľa. Je veľa kdejakých rýchlo-manažérov alebo rýchlo-podnikateľov, čo sa stali milionármi zo dňa na deň. Mali proste šťastie, alebo dobré kontakty a vedeli ako sa má podvádzať. Zato aj expert čo vyučuje na univerzite zarobí smiešne peniaze. Poznám všelijakých manažérov čo zarábajú 150.000Sk mesačne – zato v zahraničí by robili len obyčajnú polokvalifikovanú prácu.

V zahraničí len tak rýchlo nezbohatneš. Ak nie si skutočný odborník, tak veľké peniaze nezarobíš. A firmy platia manažérov za schopnosti, nie za podvody, úplatkárstvo, a zdieranie zamestnancov.

Trh je v cudzine tak presýtený, že ak je dobrá podnikateľská príležitosť, tak už to pred tebou desiati podnikatelia vyskúšali. Síce sme v EU, ale ešte treba 20 rokov kým vymizne to komunistické myslenie.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
08/11/2007 21:43  

zlato, 20 rokov uz ubehlo, tak ako sa americanom ani po 300 rokoch nezabudne ako vypudili domacich cervenokozcov, tak sa nikdy na slovensko nezabudne ako na bejvaleho naslednika brezneva. kazda snaha je marna. este daco, a co ze si managar zaraba 150 000 mas dokazy, ze si ich nezasluzi? a co ma s tym spolocne znackovanie labuti a to, co by robili v zahranici? ja by som tiez v ugande mohla akurat tak kosit prales, preto tam nejdem, kazdy zostava tam, kde mu to vyhovuje, tak co , nechapem, o com bol tvoj prispevok


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/11/2007 2:14  

Takpovediac ja už nežijem na Slovensku asi 7 rokov. Bol som v USA 5 rokov a teraz som 2 roky v Írsku. Medzitým som bol na pár mesiacov doma na Slovensku. Samozrejme že každému je domov domovom, ale stačilo mi tých pár mesiacov. Slováci sú závistlivý národ a tak sa s tým človek stretáva na každom kroku. A ešte keď k tomu pripočítam ako sa firmy chovajú k zákazníkom, tak mi je na zvracanie. Dá sa to prirovnať prístupu Skzeurope k zákazníkom keď mešká lietadlo 7 hodín.  Bude ešte dlho trvať kým sa Slovensko vyškriabe na nejaký solídny štát. Možno za 20 – 30 rokov sa bude dať žiť aj tam ako dôchodca ktorý poberá dôchodok zo zahraničia. Vrátiť sa, nevidím žiadny dôvod.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/11/2007 3:52  

Nemyslím tých šikovných manažérov čo zarábajú veľké peniaze – tý si to zaslúžia. Ale je veľa rýchlozbohatlíkov, čo sa k tomu dopracovali všelijakými neférovými aktivitami. V zahraničí aj keď si šikovná, trvá ti 20 rokov kým sa vyškriabeš po corporate ladder na riaditeľa. U nás keď máš dobré kontakty, a vieš v tých podvodoch behať tak aby ťa nezavreli, tak sa dá zarobiť milióny zo dňa na deň.

Veľa slovenských podnikateľov a riaditeľov keby sa narodilo v amerike, tak by boli len podpriemerný americký manažéri – alebo by ich firma už skrachovala.

Zato veľa slabo platených slovenských odborníkov s doktorátmi by boli velký borci – s obrovským barákom, a troma autami.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/11/2007 6:03  

Mam s dobreho zdroja, ze napr. v cechach gen. riaditel CEZ. dostane mesacne 2 miliony korun. Za to obycajny elektrikar CEZ tam zarobi 12000. To je jednoznacne chore prezdelovanie zisku. Neverim totiz, ze by si riaditel tie 2 melony zasluzil. A tak to funguje u nas vsade. Nedavno tu jedna osoba pisala, ze si prenajala s manzelom bunku (likusak) pri Liptovskej Mare za 6000 sk/tyzden. To je uz normalna europska cena – za tie prachy si prenajmem likusak aj pri Ammer See. Jedinym rozdielom zostava, ako sa prerozdeli zisk majitela toho likusaku. Zatial co pri Ammer See upratovacka, co tam chodi prezliekat pradlo atd. zarobi mesacne 1500 eur cisteho, jej kolegyna pri Liptovskej Mare dostane 8000 korun.
V obchode si idete kupit stolicku. Je tam rakuska a slovenska stolicka. Obidve su zhruba rovnako drahe, akurat rakusky stolar, ktory tu stolicku vyrobil, dostane 2000eur cisteho a slovensky stolar, ktory tu stolicku vyrobil za rovnaky cas, ako jeho rak. kolega, dostane 350 eur.
Toto je hlavny dovod rychleho obohacovania sa ludi u nas. A jediny, kto s tym moze nieco urobit, je vlada – tym ze radikalne zvysi minimalnu mzdu. Namietky podnikatelov, ze to zosype prac. trh, zvysi nezamestnanost atd, su sproste blaboly, len aby zachranili svoje neumerne zisky. Ale kto tu vladu prinuti urobit taky krok ???


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/11/2007 12:47  

…Poznám všelijakých manažérov čo zarábajú 150.000Sk mesačne – zato v zahraničí by robili len obyčajnú polokvalifikovanú prácu…pozri sa, ak pride Cheif executive prestiznej marketingovej firmy na SK a bude ziadat pracu veduceho predajne s prezervativmi, ani zatat po slovensky, daju mu tak maximalne testovat baterie. Preco? Pretoze sa na pracu jednoducho nehodi. Ked pride slovensky manager do Uk ziadat pracu adekvatnu svojmu vzdelaniu a tradu, ale s nulovymi skusenostami v UK tak ma smolu. V UK je totiz skusenost kladena vysoko nad vzdelanie a diplomy. Napriek tomu ma sancu na interview presvedcit, ze sa dokaze bezproblemovo zaradit do systemu, bohuzial, malokto to zvladne.

Takze principialne dobry manager v UK by mal byt dobrym managerom aj na SK a naopak, ale v praxy to tak nefunguje.

Mimochodom, k tomu zbohatnutiu. By ste sa cudovali kolko azijcov, ktori dostali azyl v UK a ktori prisli v noci na nafukovacom clne z FR, uzimeni, prehladnuti, bez pasu, ani vyndra v kapse, teraz vlastnia 3-4 baraky v Londyne, mercedesy, restauracie. Na SK by sa urcite niekto zavistlivy ohlasil aby sa presetrili jeho prijmy, tu v UK blbi, okradnuti, znevyhodneni vlastni obcania, len v tichosti dumaju ako to dosiahli. Mam kolegu z Pakistanu, prisiel pred 10 rokmi a jednym kufrom a sluckou na krku, 6 deti. Vlastni dva obchody a rentuje 2 domy.

Ak na SK su obycajni ludia zdierani na ukor podnikatelov v UK je to na ukor cudzincov.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/11/2007 16:01  

Prickley, co su to za zartiky? No asi sa mas dobre ked si vesela. Drz sa.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/11/2007 23:40  

Reagujem na posledne prispevky a svoju reakciu zasielam do temy *Slovensko – krajina neobmedzenych moznosti*, kedze sa mi zda, ze do tejto temy sa moja reakcia prilis nehodi.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/11/2007 14:51  

Tu stranku :
class=“postlink“ href=“http://www.prop.sk“>www.prop.sk
mozem len doporucit,
je vyborna ak chcete vediet ako Slovensko rozmysla.
A ak sa chcete zabavit tak si pozrite : class=“postlink“ href=“http://www.mordechajkapusta.blogspot.com“>www.mordechajkapusta.blogspot.com


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/11/2007 18:08  

maly obraz o tom nejbeznejsom zivote na slovensku.

class=“postlink“ href=“http://archiv.markiza.sk/?31337d=11.11.2007&31337p=4″> http://archiv.markiza.sk/?31337d=11.11.2007&31337p=4

tak bezvyznamne veci a ako dokazu cloveku strpcovat zivot.
a nedajboze, aby sa clovek zacal domahat spravodlivosti.
to je tak akurat na privodenie si zaludocneho vredu.


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Návrat zo zahraničia späť na Slovensko
Stránka 21 / 77 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.