Život s Indom  

Stránka 3 / 9 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
04/09/2008 16:45  

a ty s topu vysokou castou,vsak do europy chodia robit len bedari ziadna vysoka casta ti su nato neni odkazani, chudaci doma predaju vsetko aby zaplatili handlerovi ktory im vybavi viza do europy a dalsi krok je si tam najst ochotnu europanku aby tam mohli zostat natrvalo a ako je zrejme dari sa im dost je blbych sloveniek co im na to naleteli,fuj indicka zberba aj z nepalom a bangladeshom,to ste sa slovenky uz tak znizili ze si beriete ciganov?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
04/09/2008 19:04  

ach to si zasa ty, ze ta to bavi pisat stale dookola to iste… ty naozaj nemas zivot.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
08/09/2008 17:58  

tu anonymnu zatrpknutu je zbytocne komentovat,uz ma zivot dost pos…ty.Do Eu chodia robit rozni ludia,v Indii zije 1 miliarda ludi,v nepale 28 milionov a v Bangladesi je ich tiez niekolkokrat viac ako Slovakov na Slovensku.Netreba ich hadzat do jedneho vreca.Jasne,ze su taki,co su chudaci,ale je to potom chyba tych bab,co si vyberu ilegalnych pristahovalcov v UK.Mnohi z cudzincov maju UK pas,co slovaci mat nikdy nebudu.A bohuzial skor slovakov tu moc nemaju radi.A mimochodom,v Indii zije aj kopec milionarov,asi ste este nikdy nevideli indicke filmy alebo videokliopy,tam sa tocia miliardy a herci a herecky urcite nie su chudaci a urcite neziju na ulici.Asi nepoznate ani slavnu herecku Aiswaryu Rai,ktora je velmi uspesna.A anonymna,skus povedat Elizabeth Hurley,ze si zobrala spinaveho Inda,podnikatel Arun Nayar,tak ta tak nakopne do zadku,ze sa mozno uvedomis.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
08/09/2008 19:14  

jabhat no jo ziju tam milionari v indii ale sedia doma na riti a ti co maju v UK obcianstvo ho ziskali tak ze do UK imigrovali najprv.TY asi nemas jabhat dlhorocne skusenosti s indiou a indami.Pravdepodobne okrajove limitovane na jedneho muza a jeho rodinu.Troska sa rozhliadni a urob si svoj vlastny nazor.Indi su vsade kam pridu len na srandu a nikto si ich ani nevazi ani nema rad,specialne v UK a vlastne vsade kam pridu.Osobne,chce sa mi blvat ked musim medzi nich ist a tu kde zijem ich mam na kazdom kroku,vsade su nasrani jak muchy.Su tisickrat horsi nez arabi


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
08/09/2008 19:18  

Elizabeth Hurley bola slapka ktoru si nechcel vziat nikto,slobodna matka a aruna najara otec svojho syna a elizabeth DISOWNED co je uplne typicke v indickej spolocnosti ked sa syn ozeni proti otcovej voli.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
08/09/2008 20:14  

Dobre pre Elisabeth , jej manzela a syna. Ona ich peniaze nepotrebuje. A tiez nepotrebuje ich alebo tvoj nazor, ty z lazov.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/09/2008 0:34  

Moj drahy , praveze v uk, ano zije tam aj vela spinavych indov, ale vatsinu ktoru som stretla boli, samy vzdelani ludia a doslova prachaci, a ja ti poviem preco ich v uk neznasaju, a kto ich neznasa, vies kto? Ti, briti, co maju counsil domy, cely zivot nerobili, furt slopu v tych svojich puboch, maju kazde dieta s inym partnerom, nevedia zniest, ze niaky indicky emigranti, sa vozia na novych mercedesoch, a stavaju si domy za vlastne prachy, ktore dostali za svoju pracu. A takych indov, nie je malo…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/09/2008 5:42  

A akou pracou si ind v UK zarobil na mercedes?Ved pracuju vo verejnych zachodoch,pucuju stoly v restauraciach robia spinave prave ktore by brit nerobil.To ako oficialne popri tom maju black business obchod s drogami to je tiez zname.Skor by som sa bala inda ktory ma v UK mercedes pretoze si ho nekupil s poctivych penazi.Z Indie utiekol lebo nemal s coho zit a zrazu sa vozi v UK na mercedese?Zarobia na drogach a prostitucii a potom si kupia nejaku restauraciu aby akoze zlegalizovali svoj prijem.Ved to kazdy vie ako to je.V Indii je taka biewda ze ludia ziju v chatrciach so slamenou strechou a ti bohati si ich drzia ako nevolnikov.Bohaty by ti veru neimigroval do UK pre nich je to pod uroven,vsak ani ten arun najjar neimigroval ale dotiahol elizabeth do Indie.Hadaj ze preco?A arunova mamka je tiez biela a jeho takto teda zit v jej krajine nechcel.Preco asi?Lebo nemusel indiu opustat za pracou!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/09/2008 10:05  

Lebo su vzdelani moja, vies ze bol nabor doktorov, z pakistanu, a indie pred niekolkymi rokmi? Ved v uk v zdravotnictve nemal kto robit, co si myslis, ja byvam uz v 5. meste v uk a vzdy som mal gp doktora inda. a mimochodom, ich medicinske skoly patria jednym najlepsich na svete, vsade chcu indickych doktorov, lebo maju najviac skusenosti samozrejme z domu…Ja mam kamarata hinduistu, doktora, pochadza z najvvyssej kasty a je v uk, lebo doma by si tazko zohnal robotu, lebo tam je kazdy 3. ind doktor… Raz sa ma opytal, ze co si myslim, kedy je clovek milionarom, ja mu hovorim no asi ked ma 10 milionov libier na ucte a on no ja tuto sumu mam v pozemkoch v uk, a to neviem kolko ma na ucte…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/09/2008 10:06  

Lebo su vzdelani moja, vies ze bol nabor doktorov, z pakistanu, a indie pred niekolkymi rokmi? Ved v uk v zdravotnictve nemal kto robit, co si myslis, ja byvam uz v 5. meste v uk a vzdy som mal gp doktora inda. a mimochodom, ich medicinske skoly patria jednym najlepsich na svete, vsade chcu indickych doktorov, lebo maju najviac skusenosti samozrejme z domu…Ja mam kamarata hinduistu, doktora, pochadza z najvvyssej kasty a je v uk, lebo doma by si tazko zohnal robotu, lebo tam je kazdy 3. ind doktor… Raz sa ma opytal, ze co si myslim, kedy je clovek milionarom, ja mu hovorim no asi ked ma 10 milionov libier na ucte a on no ja tuto sumu mam v pozemkoch v uk, a to neviem kolko ma na ucte…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/09/2008 10:18  

Nevies ako sa zarabaju peniaze, jeden moj znami ind, dosiel ako emigrant, robil na cierno, potom dostal status utecenca, zacal robit legalne v tom istom take away ako pred tym, ano najprv upratoval, ale setril, potom, si otvoril vlastnu take away s dalsimi troma indami, v uk nieje take tazke zacat podnikat, to nie je take ako na slovensku, v uk ta nikto nevykoristuje! No a potom si zobral pozicku, kupil dom, do ktorej mu zostava splatit posledny rok, otvoril si vlastnu take … Ozenil sa s indkou, teraz ide prenajat dom a kupit si dalsi:) A drogy k tomu nepotreboval, len vlastnu usilovnost, a stastie


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/09/2008 13:25  

Nejak ste sa rozpisali.Preboha,ja tych indov neobhajujem,len nemam rada,ked niekto hovori o vsetkych vseobecne,ze su…vsetko to najhorsie.Urcite existuju aj vzdelani,bohati,ved ti nemusia zakonite sediet doma v indii na zadku,ti si mozu vybrat krajinu,kde chcu zit.A su aj chudobni,co idu robit do zahranicia,aby uzivili seba a svoju rodinu.Ved vsetci ludia chcu mat lepsi zivot.Mnoho nas slovakov emigruje za pracou do zahranicia,lebo na slovensku sa neda zit z minimalneho platu.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
20/09/2008 12:30  

ahojte všetci.som rada že som objavila tuto stranku,pretože mam priatela inda a potrebujem radu od niekoho kto ma tiež.moj vztah s nim netrvá este dlho.zo začiatku to bolo velmi pekne ale teraz zacal na mna naliehat aby som bola jeho.hovorí že ma velmi lúbi a už to dlho nevidrži.ja ho tiež lúbim ale s takímito vecami by som chcela ešte počkat.a tiež sa bojím toho že ked je z indie a určite mal pre do mnou už priatelky či nemá nijakú chorobu alebo tak.nechcem o neho príst.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/09/2008 16:02  

pre anonym…nenapisala si co nevydrzi…pretoze ak ide o nieco intimne, indovia pred svadbou by nemali, podla ich tradicii. Akeho je vierovyznania? Ja som vydata 6 rokov za inda a zijem 6 a 1/2 roka v Indii a mame stale dobry vztah, nie som do nicoho nutena, ani do hinduistickeho chramu nechodim, ak sa kona pooja v rodicovskom dome, je na mne, ci sa zucastnim. Mame dcerku a cakame druhe babatko o mesiac a ani deti nevychovavame nejako nabozne. Skor sa sustredime na obycajne veci ako je vzdelanie. Vzdy sa snazil mi nahradit tu, co mi chybalo a kontakt s ordicmi mam denne..takmer kazdy rok som bola na Sk len s dcerkou, kedze on nemal volno v praci. Ale nie kazdy je takyto, tak pozor.
Neponukol ti najprv sa zoznamit s jeho rodinou? Ste na Slovensku?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/09/2008 16:14  

pre Anonymný (Slovensko), Utorok, 20.5.2008, 22:25
Toto je vynikajuci prispevok a vo vsetkom suhlasim 🙂 velmi dobre napisane, lepsie by som to nevystihla.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/09/2008 16:24  

Teda precitala som si to tu a bolo tu popisane vselico :))) vyborne som sa pobavila, hlavne na tomto:

„Anonymný, Piatok, 4.4.2008, 14:14
Neviem ako vy ale s prepacenim vacsina Indov smrdi nezvycajnym zapachom alebo potom neviem to asi tie hormony a este navyse si olejuju hlavy strasne zapachajucim olejom Amla alebo kokosovym zmiesanym s dajakym svinstvom.A hlavne ti hinduisti s tym cervenym kruzkom na cele sa absolutne nekupu len sa spliechaju cistou vodou bez mydla a samponu len by sa mastili tym olejom na tu spinavu od spiny vysusenu kozu!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aha a este by som prirovnala ten zapach,uz som taky zacitila ako mala ked sme sa hrali s tulavym psom a ten porodil steniatka,tak asi taky pach je citit od Indov.“

A aj ked mam manzela inda a zijem v Indii a vsetko je vporiadku u nas a ja som vcelku spokojna, aj tak s tymto suhlasim. Ten zapach zatuchnuteho oleja na ich vlasoch je hrozny..preto ho moj muz nepouziva 🙂 on ten olej sa totiz dava na vlasy hodinu pred ich umytim a nie, ze sa necha na nich zosmradnut tri dni 🙂 Takze aj v tomto komentare je pravda 🙂 Nehadajte sa tu tolko. Kazdy tu ma v niecom pravdu.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/09/2008 17:14  

tak to je pach toho oleja v ich vlasoch co tak strasne smrdi?preboha preco sa tym babru ved to je strasny zapach a miska ako sa ti zije priamo v Indii?Ja kde zijem je viac indov nez miestnych ale tak museli sa prisposobit,ako je to tam kde su doma?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/09/2008 21:28  

Ja nemam inda muza, ale mam blizko indicke potraviny, a ten olej je super, ale davam si ho 2 hod pred umyvanim vlasov…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/09/2008 2:58  

neviem co konkretne myslis ako sa tu zije. Ja si nikoho nevsimam na ulici. Su to pre mna cudzi ludia, tak ako ked som na Sk a okolo chodia cudzi ludia.vo velkych mestach si ani teba velmi nevsimnu a tu na juhu na cudzincov oci vypliestaju, sem tam niekto pride, ze ci nemam predat dolare, deti ma zdravia a pytaju sa odkial som…kazdy biely je automaticky american…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/09/2008 14:50  

Ahojte vsetky prispievatelky…

Som velmi rada, ze som narazila na tuto diskusiu…Je to vlastne asi prva diskusia akej sa v mojom zivote zucastnujem 🙂 ale nakolko tiez zazivam vztah s jednym „exotom“ indom 🙂 nemohla som odolat a nezapojit sa…

Vidim, ze nie som jedina, ktorej hlavou bludi milion otazok…
Nikdy v zivote by ma nenapadlo, ze mne by sa takyto vztah mohol prihodit. [A mojim rodicom asi ani v tom najhorsom sne :(] A vlastne ani neviem ako, len tak zo dna na den som si asi pred rokom uvedomila ako velmi prijemne mi z jednym takym Indom je. Bola som pracovat cez leto v Irsku a tam sme sa stretli…Je to zatial taky vztah viac menej na dialku, aj ked toto leto som tam s nim v jednej domacnosti stravila cele tri mesiace, ale nakolko este studujem posledny rok na vyske a on studuje tam, inak to zatial vyriesit nevieme…Uznavam, cisteho casu sme spolu boli zatial velmi malo, ale na telefone a skype sme tak 7krat denne (co samozrejme nechcem prirovnavat k osobnemu kontatku, ale co sa da robit…) Napriek tomu, ze je to uz viac ako rok, stale tomu nejako nemozem uverit, ze som do takeho vztahu vobec mohla spadnut…Moje okolie si asi stale mysli, ze je to len nejake pobluznenie a casom ma to, dufajme, prejde ale cim dlhsie to trva, tym viac sa zamyslam nad tym, ake by to bolo, keby to skutocne fungovalo aj nadalej…

Vsetky tie prispevky, ktore som tu citala, aki su indovia ako priatelia- „frajeri“ 🙂 mili, pozorni a ako si nas vedia velmi vazit, tak k tomu sa mozem len pripojit. Naozaj je to tak…Predtym som zila vo vztahu s priatelom, slovakom, kamaratom zo skoly a z rovnakeho sidliska a musim povedat, ze som sa nikdy necitila tak ponizovana a niekomu lahostajna…Niekolkorat som ten cas straveny s nim olutovala, ale viem, ze nech to dopadne akokolvek, dodnes nelutujem ani jeden den straveny s „mojim indom“ 🙂 Raz mi jeden kamarat na to povedal: „Naco ti biely frajer z rovnakeho sidliska, ktory si ta nevie vazit? To vtedy nikoho nezaujimalo, ze si bola nestatna? A teraz, ked sa mas s niekym perfektne, tak maju plno hlupych predsudkov…“

No napriek vsetkemu, ako fajn nam je spolu, nemozem sa vyhnut pochybnostiam, ktore mam v hlave aj vdaka mojmu okoliu, ked neustale pocuvam, ake je to riskantne a ze nikdy nesmiem ist od Indie, lebo len tam uvidim aky skutocne je, ze tam najdem jeho dalsie tri zeny, a ze az tam uvidim, ako sa skutocne k zenam spravaju a podobne veci, ktore kto kedy zazrel v telke…Ze pri krste zhadzuju babatka z 15 metroveho muru do plachty, ze jeho rodina bude mat na neho ovela silnejsi vplyv ako ja a raz sa tam urcite bude chciet k nim vratit, aj ked teraz tvrdi, ze tam nechce ostat zit a bude sa tam vracat len na navstevy, atd. Je mi jasne, ze vsetko sa odvija vo velkej miere od nabozenstva a ten moj mi zatial tvrdi, ze nie je vyznavacom ziadneho, ale to neznamena ze nema voci nabozenstvu respekt…Aj mna naucil, ze ludi nemozeme odsudzovat za to v co veria, aj ked nam to nemusi byt pochuti, ale musime sa naucit respektovat jeden druheho…Ked bol maly dokonca chodil do nejakej krestanskej skoly, na fotkach z jeho domu som zazrela dokonca plagat Jezisa Krista…Ale viem, ze za vsetok ten cas, co som s nim stravila som nespozorovala ziadne nabozenske prejavy, sosky, obrazky bohov, zvyky…zje vsetko co mu chuti, Mc Donald, klobasa, fasirka (tlacenku nie, ta mu smrdi :)…proste uplna pohoda…Vidim na nom, ze sa neriadi ziadnymi zvykmi, ale len tym v co sam veri a co si mysli, ze je spravne….

Takze sa vlastne citim ako medzi dvoma mlynskymi kamenmi…Na jednej strane clovek, s ktorym mi je tak ako mi este nikdy s nikym nebolo a na strane druhej moja rodina, priatelia…proste ludia, ktori mi nikdy nechceli zle, prave naopak, vzdy len to najlepsie…Vybrat si, kto z nas ma pravdu? Nemozne…Najhorsie na tom je, ze ak sa raz sklamem, vsetci ti ludia, hlavne moji rodicia si budu vycitat, ze mi v tom nezabranili kym bol cas…Asi mi ostava len to skusit, zazit a zistit, ze napriek nazorom vsetkych pesimistov mi s mojim cernoskom v zivote bude strasne dobre, alebo sa popalit a dat im vsetkym zapravdu…

Drzim Vam baby vsetkym palce vo Vasich slovensko- indickych vztahoch a budem rada, ked sa zase niektora ozvete, ako sa Vam dari alebo aj nedari…

PS: Ten moj sa umyva ako taka kacica, nepouziva olej, nema chlpaty chrbat a vonia vzdy krasne…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/09/2008 18:51  

Ahoj Sandra 🙂 …. tie predsudky…aj moji rodicia mi vycitali, ked som sem sla a ked som sa potom vydala, to boli hrozne reakcie a vsetci cakali, ze o pol roka som doma…nuz vsetkych som ich „sklamala“ a nelutujem. Cim nehovorim, ze sup skokom do vztahu, o ktorom mas pochybnosti. Tak ak chces, mozeme si o tom pohovorit cez sukromnu postu.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/10/2008 16:59  

cau miska, ja by som sa s tebou velmi rada porozpravala cez sukr. postu, da to tu alebo mi das nejaky kontakt? dakujem!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
03/10/2008 4:37  

Ahoj Liana,
mozes mi napisat na href=“mailto:michsamant@gawab.com“>michsamant@gawab.com…potom ti dam sukromny e-mail 🙂


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/10/2008 1:25  

Preco chlapi nemaju Indky a neviem koho, ano, najdu sa aj takí, preco sa len zenam kvoli Indom a Arabom podlamuju kolena? Lebo maju biele zuby? Lebo muzi maju mozog, neuvazujem ako debil. Kvoli nim nechaju aj muza s dietatom a su s Indom, s ich princom vysnenym, haha, pre ktoreho bud evzdy len kus. Proste inak vnima, zije cely zivot od narodenia. Oni sice rozpravaju po anglicky, mozu dakovat, ze boli kolonia, mozu zit v Europe, v USA a neviem kde, ale sposob zmyslania budu mat vzdy indicky. Ja som siel s jednym v aute, na nasej strane zapcha, oproti ziadne auto. a on rozprava, v Indii by isli vsetci aj po druhej strane a povazoval to za normalne. Ked prsi, vraveli sme mu, ze treba mat zapnute svetla a on sa na tom zabaval a smial, ze naco. Detaily, ale odzrkadluju skutocnost. A ked videla Indov Brazilcanka jest rukami, tak sa smiala a fotila si to, bola cierna cize o rasizme vraviet tazko. Skoda slov. Je to hnus.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/10/2008 3:29  

Aj slovenski muzi maju indky…a zo zazitku soferovania jedneho inda mas nazor na cely narod :)) pobavil si ma. ale ind ti aspon povedal pravdu….pravidla cestnej premavky tu takmer neexistuju.a o bielych zuboch…no neviem, nezda sa mi, ze by vsetci indovia alebo aj europania mali z pravidla biele zuby, ci blond vlasy….
jedna uzasna veta v tvojom prispevku:
„Lebo muzi maju mozog, neuvazujem ako debil…“ :))))))


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/10/2008 4:22  

…ano, uplne presne si ma odhadla, z jedneho zazitku mam nazor na cely narod…Nie, mam aj ine zazitky a vypisovat ich sem sa mi veru nechce. Ale som rad, ze som ta pobavil, ja bavim rad 🙂


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/10/2008 4:34  

dobra vlastnost 🙂 dakujem


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
08/10/2008 10:37  

Poznam jedneho Slovaka,ktory ma manzelku Indku.Bol to moj ucitel z vysokej skoly.Studoval v Indii na univerzite,zil tam viac ako 4 roky,spoznal sa so svojou terajsou manzelkou.No zo zaciatku ho jej rodina nechcela akceptovat z kulturnych a nabozenskych dovodov,tiez aj preto,ze je Europan.Po case sa to upokojilo a jej rodina suhlasila.Teraz ziju na Slovensku,maju 2 deti.
Este chcem dodat,nesudte cely narod kvoli niektorym nepodarenym jedincom,vsade sa najdu aj dobri aj zli ludia.Poznala som indov ktori boli naozaj shit,ale aj tak si myslim,ze nie su vsetci rovnaki.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
08/10/2008 18:00  

ja poznam chalana co chodi s indkou zijucou v afrike tu na slovensku, a su spolu uz dost dlho, rodicovske vztahy mi nie su zname ale vraj tam chce chalan ist, takze nehadzme to len na baby stale, laska je slepa, ale pekna ak sme statsni…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/10/2008 21:09  

preco myslite ze len indovia imogruju? aj slovakov, aj tu na slovensku mame chudobny zivotny styl. Indovia su sikovny, maju vzdelavanie, a zarabaju o vela krat viac ako slovakov v UK, slovakov pracuju ako entry level jobs, pretoze nemaju dobre vzdelavania


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Manželstvo s cudzincom - vzťah s cudzincom
Stránka 3 / 9 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.