Pre ženy vydaté za moslimov  

Stránka 21 / 54 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
21/01/2008 3:49  

Tiez by mozno bola na mieste poznamka ,,ale nie vsetky,,

Manzelova setra prave konci univerzitu,odbor geologia. Dalsia ma este rok do promocii na UNI v Dubaj. Spomeniem mozno kamaratkinu svokru, ktora je diplomovana zdravotna setra v odbore porodnictvo a jej dcera momentalne konci computer sience. Takto mozem menovat a menovat, pretoze ich poznam dost. A mnohe dokonca poznaju aj F. Kafku o ktorom uz nemaju ponatia ani nasinci.

Som dost citliva na podobne oznacenia, pretoze ako muslimku ma automaticky oznacuju za obmedzenu.

V kazdom pripade prajem pekny den.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/01/2008 11:30  

aj ja poznam mnoho zien ktore su arabky moslimky… maju vysoku skolu dobre vzdelanie no na skodu veci im kultura vela nedala… lebo obmedzene su.. a poriadne… poznam len jednu jedinu ktora je opakom a mozem povedat ze je skor europanka ako arabka.. aj ked v rodine europana nema.. nemosi hijab aj ked je moslimka a jej nazory nie su len z al jazeery a bbc ale nieco si precestovala a zazila. ma dve deti aj peknu rodinu ale ze by to bola zena ze pecou to nie.. ale je jedina taka ktoru poznam. ostatne aj ked maju vysoke skoly su stale akoby zakrpanene a boja sa prejavit sa.. myslim nie tym ze by nehovorili ale dat zo seba to naj nie len v kuchyni a v domacnosti.. boli vedene k tomu aby boli hanblive a ta hanblivost je az prehnana.. ale neda sa vsetko generalizovat aj ked urcite veci vychadzaju z nabozenstva a kultury a tie maju spolocne.. ako ich naucili tak si ziju…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/01/2008 22:22  

cest vynimkam, ale je ich bohuzial malo


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
31/01/2008 21:50  

Joj moje drahe, ale ste zabudli napisat aky velky je rozdiel medzi vysokymi skolami (statnymi) v Gulfe a v Europe. V Gulfe sa na vysokej statnej skole ucia to co v Europe na Gymnaziu!!!!!!!!!!!!!!!!!! A tie ich diplomy!? Boze!!!!!!!!!!!!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
31/01/2008 21:54  

Jaj, ale ste zabudli napisat rozdiel medzi statnymi vysokymi skolami v Gulfe a v Europe. Tie v Gulfe pripominaju vyucbu na strednej skole v Europe.Asi tazko by absolvent Gulfskej mediciny obstal v nejakej Europskej nemocnici. A o tych ich diplomoch radsej pomlcim. A uplne ucebny system je tu uplne iny ako na Slovensku.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/02/2008 21:20  

Ahojte, moj znamy je Libyjcan a teraz je v Anglicku na jazykovom pobyte chce sem za mnou na Slovensko prist, ale pisal mi ze vraj potrebuje viza, ja som si myslela ze ked je uz v Europe tak na pohyb po jednotlivych statoch v Europe mu stacia tie viza ktore dostal ked isiel do Anglicka, no neviem ako to teda je, vie o tom niekto nieco? A ak viza na Slovensko potrebuje ako a kde ich moze v Anglicku ziskat? Mozem mu s tym nejako pomoct aj ja?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/02/2008 13:59  

UK nieje v EU, preto toto viza nestaci. Musi poziadat o viza na slovenskej ambasade, tam mu aj povedia, co je treba. Ty mozes najlepsie informacie ziskat na MZV.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/02/2008 11:43  

UK je v EU, ale nie je v Shengene. Ked ziska viza do Shengenu, moze sa pohybovat po celom priestore, takze aj okolite krajiny mozete precestovat.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
08/02/2008 5:57  

kd, 21.1.-0.29- – ze ty poznas z domova len tych smradlavych, ozratych Slovakov co prepiju aj vlastnu manzelku. Mozno sa najdu aj ini, o tom vsak ty asi nemozes nic vediet, zrejme sa o teba vobec nezaujimali a v SK si sa dostala len do spolocnosti tých co popisujes. Nieco ti prezradim – slusny Slovak nie je vynimka ako pises, vynimka je ten, koho opisujes ty. Tak si len citaj dalej koran, k inemu sa isto nedostanes, – a ten tvoj NAZOR si tam nechaj zapisat. Citim uspokojenie nad tym ze zeny ako ty, arabaci vyvazaju prec.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/02/2008 17:52  

Slovak, ci si to uvedomujes alebo nie, prave taki muzi ako ty, s takymi prispevkami ako tvoj, len utvrdzuju zeny v tom, ze dobre urobili, ze sa vydali za tych Arabov (ci inych). Ja k tejto teme nemam vela co povedat, nie som vydata za moslima, ani moj priatel nie je moslim, ale uz to fakt ide nesmierne na nervy citat prispevky tohoto druhu.

Ked sa tak pozeram na podobne temy typu – manzelstvo s cudzincom, zivot s cernochom atd, vyzera to tak, ze je pravdepodobnejsi vztah Slovenky a cudzinca ako Slovaka a cudzinky. A to prave tym nasim Slovakom asi tak strasne vadi. Niektore vase poznamky su naozaj neskutocne primitivne, neviete, ze sa nimi len zhadzujete? Preco vas tak trapi kto s kym chodi a spava? To ta tak velmi zaujima, za koho sa zena, ktora ti je uplne neznama, vyda? Get a life!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/02/2008 0:59  

Linda – precitaj si prispevok od- kd,-21.01. o 0.29hod. str.42 – a esteraz moj, -pozorne, aby si ich pochopila,-potom laskavo hovor K VECI, KED UZ. Mna nastvalo jej vyjadrovanie o Slovakoch a je mi uplne jedno ktora sa za koho vyda, či s kým spáva, no nerad potom citam take dristy o Slovakoch ake pise ona a dalsie chudery co takto chlacholia samy seba, aj tak uz neskoro a bezvyznamne.

A mas pravdu ze je menej pavdepodobny vstah Slovak -cudzinka (farebna)
lebo to muz radsej nikoho, nez nej.tmavú, hnusnú, smradlavu, primitivnu opicu len preto, aby sa ozenil. A este prechadzat poslusne na ich nabozenstvo a kulturu a zvyky, stat sa otrokinou. V tomto su nasi muzi a zeny velmi rozdielny.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/02/2008 6:45  

V gulfe praveze nedoveruju slovenskym,ceskym a ruskym univrzitnym diplomom.azdy kto tam chce ist pracovat s tej krajiny,musi najprv pred komisiou prekazat svoje vedomosti.To teda ti co maju diplom z arabskej univerzity alebo americkej ci britskej robit nemusia.Oni povazuju poskomunisticke skolstvo za zaostale.Univerzity v arabskych statoch su tak tazke.musia mat znamku nad 98% zo strednej aby ich prijali,ze niektori co to nedosahuju idu preto studovat na slovensko,do ruska madarska a ked skoncia niekedy im ani ten diplom nieje uznany tu a musia urobit este tu postgradual.Absolutne najtazsie studium je na Egyptskych univerzitach a Kuwaitskych.,preto tolko kuwaitanov studuje na SK lebo doma by to nezvladli. ,aj ked riskuju ze im doma studium nebude uznane.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/02/2008 17:02  

Myslim, ze tvoja poznamka o zenach tmavsej pleti hovori za vsetko. A ze su muzi a zeni rozdielni – to mi je objav! Fakt je, ze ked si zena chce vziat moslima, vacsinou musi konvertovat, no co na tom? Ak je ona s tym spokojna, kto si ty, aby si to komentoval? Nabozenstvo je kazdeho osobna vec.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/02/2008 20:07  

toto je pekny hnoj tato tema moslimovia fujjjj


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
19/02/2008 16:28  

dievčatá pozor, za stretávanie sa s moslimami vás môžu zatknúť žandári, alebo kontrolovať štb. môžete skončiť vo väzení, prísť o prácu a zabavia vám cestovný pas.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
22/02/2008 18:29  

Prosim Vas, este skor tu pisete, ze v tychto muslimských krajinach velmi funguje magia, ze ak sa muslim ozeni s nejakou non-muslimkou, ze jeho rodina vyuziva magiu, aby ona chradla, ba az zomrela….
Vedeli by ste to opisat viac, povedat viac o tom? Ako presne ta magia vyzera, ako to presne prebieha?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/02/2008 23:17  

Jarka: to zalezi na tej konkretnej krajine, je to rozne. Magia sa pouziva aj v pripade, ze sa syn ozeni s muslimkou, ktoru jeho rodina neschvaluje. No islam magiu zakazuje.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/02/2008 12:27  

ANo Kina, viem o tom, ale ak si precitas konkretne prispevky napr. od Kuwaitanky /prispevala tu este v r.2005/ – tak tam najdes vela zaujimaveho o zivote v takejto muslimskej krajine, napr. ona zila alebo este stale zije v Kuwaite, no myslim, ze je to podobne v kazdej muslimskej krajine, ci je to v Afrike alebo mimo.
Viete mi niekto povedat, ako sa napr. ta non-muslimka „zacaruje“, preklaje? Ako to prebieha presne?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/02/2008 12:59  

Jarka,napisem ti o tom mail


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/02/2008 17:30  

Jarka, neviem, ako je to v Kuwaite, no v Senegale to prebieha tak, ze ta zena (vacsinou su to zeny, ktore take veci robia) ide za marabutom a vypyta si na nem modlitbu alebo „kuzelnu vodicku“, rohy zo zvierata… nieco take. Niekedy staci, ak pozna meno tie zeny, ktorej chce uskodit – marabut uz vsetko spravi sam. Niekedy napriklad zoberie tie rohy alebi nieco take a da to tej zene do izby… Su ruzne formy.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/02/2008 18:03  

Vdaka Kine za odpoved. Prosim Ta, ale da sa to „pocarovat“ tej zene aj na dialku? A ako? Alebo ta zena musi len zit v tej istej krajine ako ten „marabut“?

Inac, Kine, Ty vidis moj mail. Myslím kazdy ho zadavame pri registracii. Napisem Ti ho priamo sem?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/02/2008 18:26  

Jarka,napisal som ti mail.Najviac to posobi v tej krajine kde sa dalo porobit ale ak si vezme ten pocarovany token zo sebou tak jej bude skodit vsade kde s nim bude.Na dialku sa da porobit len ak ma z tej osoby nejake telesne veci a na tie urobi ritual(vlasy,nechty,menstruacna vlozka -ta je najnebezpecnejsia je tam krv a take cary su najsilnejsie) A vsak ludia z tychto krajin maju urobenu ochranu proti caram ak by im niekto chcel pocarit,hnusno by sa mu to vratilo az by si mohol smrt privodit.Teda neradim davat pocarovat arabom a cernochom!!!!!!!!!!!!!!!!!Biela zena by sa mala snazit si dat spravit ochranu u zeny ktora robi magiu toho stylu odkial moze prist pocarovanie.Inak sa moze pouzit nespravny sposob a minie sa ucinku.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/02/2008 18:33  

frantisek fuzaty,to mas pravdu,zvlast su podozrive tie europske dievcata ktore chodia zahalene a ziju v europe.Tam sa predpoklada velmi silny nabozensky vplyv partnera na zenu.Zase nie kazdy muslim je fundamentalny.Viem vsak o tom,ze tajna policia naozaj monitoruje tychto ludi.Napriklad ti ktorych partnerky nekonvertovavali na islam ani sa nezahaluju niesu povazovani za podozrivych lebo zjavne sa nepridrzaju fundamentalneho islamskeho ucenia


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/02/2008 18:46  

aj ja sa Vam zdoverim…zila som 2 roky s marocanom, bola som zamilovana, este aj vtedy, ked ma zacal bit…lebo som prisla nato, ze je uz 4roky zenaty a ona sem nemoze prist, lebo v tom case bola 12 rocna….dnes vdaka policii sme od seba…po urcitom case sme spolu zacali komunikovat, telefonovat si, navstevovat sa a zase aj spavat…vysvetlili sme si vela veciako to chodi…tvrdil, ze si ma chcel vziat, no len ako povedal rodine ze sa chce s tamtou rozviest, a chce mna, rodina zauradovala…myslela som, ze ma otravia, taki boli nahnevani…teraz sa tomu len smejem, lebo mam krasnu dcerku s terajsim partnerom, ktori je snedy ale krestan, a marocan chce so mnou udrziavat vztah aj nadalej, lebo jeho zena este stale nema 21, aby sem mohla prist…je medzi nimi 15 roc.rozdiel…bol to vlastne obchod, lebo dievca chce holandsky pas, kedze tam je chudoba a tak ako mu povedala: ja chcem vsetko, co chces ty…pojdem tam kam pojdes ty, je mi jasne o com to je…On sa s nou rozpraval po 7 rokoch prvy krat…pred svadbou….nikdy som nebola tak zamilovana ako vtedy,tiez som nemyslela ze prezijem bez neho jeden den….a dnes ho mozem mat kazdy den, a uz o to nestojim…a pripad mi smiesne aka som bola hlupa…..Cas zalieci rany a otvori oci a zobudi srdce a zda sa mi, ze naozaj treba uvazovat z polovice aj rozumom, a nie riadit sa iba srdcom…to je zvacsa slepe…aspon u mna bolo!!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/02/2008 19:06  

musim vam este povedat, ked citam o tej primitivite….nerada pocujem toto slovo, ale mam tiez vela znamych, ktory su muslimovia s vysokou skolou, a ked som pocula ako 90%z nich povedalo, (muzi), ze oni po smrti dostanu od ALLAHA 7 panien s ktorymi mozu……., tak sa uz nato hrozne tesia…mala som dost….a toto su vzdelani ludia????? pre muslimou muzou sme my europanky iba……to hadam viete,nie????no a tie vlastne muslimky su tiez iba chuderky na varenie teda do kuchyne a spalne, ak si chlap do vecera nezozene europanku…no nie????ak ste to nevedeli…skuste sa lepsie obzerat okolo seba…su vsade okolo nas, nemusite mat osobne skusenosti…stretnete ich na kazdom kroku….sledujte ten ich system a nepotrebujete citat ani kur-an!!!Mne kedysi ten moj byvaly partner povedal, ze v kur-ane je napisane, ak zena neposlucha, treba ju bit…a ze v mene Allaha je aj zabit niekoho povolene…a ty dostanes novy cisty list od Allaha, z ktoreho bude vsetko zle vymazane….su to naozaj smiesne veci…tu niekde sa mi zda, ze je hranica, kedy nie je mozny normalny rodinny zivot europanky s muslimom…iba ak by sobas pre papiere….


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/02/2008 22:40  

Teda absolutne hluposti. Carovanie v Afrike funguje pre Africanov, ktori tomu veria. Problem nie je v carovani ale v jedoch. Takze oni pouzivaju jedy. Ja mam tiez svoj vlastny sposob, ako ukazat , ze viem pouzivat jed. Ale iba UKAZAT. Nie ist do krajnosti ako oni.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/02/2008 6:33  

ezeldine…hehe…keby len 7 panien )))) ono ich je 72 !!!!!!!!!!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2008 1:29  

Jarko, co viem, ide to aj na dalku a niesu to ziadne „jedy“, niekedy staci, ked poznaju mena obidvoch tvojich rodicov a tvoje meno a uz nepotrebuju nic ine. Tvoj e-mail nevidim 🙁 .

Anonymny, „carovanie v Afrike“ ozajstno funguje, aj ked vobec nevies, ze na tebe niekto nieco take skusa. Jasne, su aj sarlatani a nie vsetko funguje, ale su veci, so ktorymi nieje dobre zartovat. Ak si to nezazil/a, nevies, o com sa tu rozpravame. A vobec, vobec, vobec neide o ziadne „jedy“, niekedy ti ludia vedia uskodit, aj ked¨su stovky kilometrov daleko.

ezeldine, 72 panen 🙂 , ale to su veci, ktore normalny clovek bere ako poeticky primer a nie ako realitu (no viem, ze su aj taki, co tomu naozaj veria). To iste s „cistym listom papiru“ – nehovori aj krestanstvo o Bozim milosrdenstve a odpusteni? Nezabudaj, ze to je kultura, z ceho vyrasta islam, nie islam, z ktoreho vyrasta kultura. Postavenie zeny nieje to iste v Bosne, v Tunisku, v Afghanistanu a v Nigeru. Senegal, co je muslimska krajina, mal predsedkynu vlady. V Kuvajte zeny nesmely ani volit. V Afghanistane su zeny zatvorene doma, Berberky v Alzirsku mozu mit pred manzelsvom frajera… atd.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2008 10:52  

Kine, Ty zijes alebo si zil-a v nejakej moslimskej krajine? Ak chces mozme pokecat cez mail. Moj mail mam pri mojom mene. OK?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2008 11:02  

Jarka, celkom dobre spoznam Senegal a Gambiu, inac som bola iba kratko v Katare. Aj moj mail uz tu je 🙂 .


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Manželstvo s cudzincom - vzťah s cudzincom
Stránka 21 / 54 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.