"Naše alžírske polovičky"  

Stránka 9 / 23 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 abdinko11
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 65
10/01/2010 12:54  

Ja v tichosti čakám, či manželovi udelia víza. Mala by to byť len formalita, ale človek uverí, až keď ich manžel dostane. Aj Vašim manželom sa tak strašne nepáčilo v Líbyi??? 😉


ReagovaťCitovať
 monika
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 104
10/01/2010 17:03  

no nie si sama kto čaká aj my čakáme a dúfame že to bude ok 😉
a Lýbii ani môjmu sa moc nepáčilo 😉


ReagovaťCitovať
 Skrolan
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 90
10/01/2010 18:12  

Tina,,ahojte dievcata….aj ten moj nema dobre skusenosti s Lybiou…uz na hraniciach musi platit…fakt nechapem, preco maju medzi sebou take vztahy..ako sa mate dievcata??


ReagovaťCitovať
 nevedko
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 46
11/01/2010 14:42  

ahojte baby,

no tak Lybia….je zvlasť tema na pisanie knihy…..

Manžel tam osobne nebol. Stacilo ale, co nam hovoril jho brat. A ten tam bol cez naftarsku spoločnost ako tlmocnik……zaujimave veci…….

každopadne…. nas návsteva Lybie caka až v lete…. Predtzm sa chystam do Alžiru este ja.

mala by som tam ist okolo 5. aprila

už teraz sa tesim..

Dufam, že sa mate fajn…ozývajte sa častejsie

papa

nevedko


ReagovaťCitovať
 abdinko11
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 65
12/01/2010 16:18  

Tak víza sme už dostali, manžel sa obával, aké otázky mu budú klásť, ale absolutne žiadne neboli. A celkom v rýchlom termíne ich dostal. Tak hor sa do dalších bojov 😆


ReagovaťCitovať
 abdinko11
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 65
17/01/2010 11:26  

Ako pokračujete s manželmi dievčatá? Čo máte nové. Môj manželko už príde vo štvrtok na Slovensko. A ideme žiadať o trvalý pobyt.


ReagovaťCitovať
 monika
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 104
17/01/2010 13:24  

gratulujem vám 😀
no my čakáme stále ale už sa to pohlo troška tak že dúfame že to bude ok nechcem to zakričať 🙂


ReagovaťCitovať
 nevedko
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 46
22/01/2010 12:36  

ahojte baby 🙂

no nejako sa neozyvate…. vsetko v pohode?


ReagovaťCitovať
 monika
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 104
22/01/2010 20:53  

no ako sa to vezme ale dá sa to čo už musíme my stále čakať tak že nič nového u mna 😥


ReagovaťCitovať
 Skrolan
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 90
31/01/2010 8:11  

Tina: ahojte dievcata, je tu nejak malo prispevkov…“abdinko“ a čo ten Tvoj bude robiť na Slovensku?..ja nemam nic nove, sme v kontakte len cez msn, ja robim v Reichu neviem dokedy to tam vydrzim…tiez by som uz vypadla do teplych krajin.


ReagovaťCitovať
 abdinko11
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 65
06/02/2010 10:24  

Tina, čo by robil na Slovensku 😉 , dokiaľ nemá udelený trvalý pobyt, pracovať nemôže. Ale vyzerá to, že trvalý pobyt mu udelia veľmi rýchlo, už sme absolvovali šetrenie v rodine, prehliadku zdravotného stavu v Martine (mimochodom, je to v porovnaní z BA o 150 € lacnejšie) spisovanie zápisnice na cudzineckej polícii, a čaká sa len na posledné tlačivo z BA. A to je na Slovensku iba 2 týždne. Zatiaľ teda hrá u nás futbal. Začína sa učiť slovensky, zoznamuje sa so životom u nás, slovenskou kuchyňou….


ReagovaťCitovať
 Skrolan
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 90
06/02/2010 12:27  

Tina..ahojte…prepac, ak som sa ta dotkla, len som zvedava..co by mohol robit na Slovensku..lebo moj milacik by tiez chcel tu byvat, ale ja si neviem absolutne predstavit, co by tu mohol robit, ked hovori len arabsky a francuzsky…a naviac, slovaci maju problem sa zamestnat…tot vse..skor by som zvolila moznost byt pol roka tam a pol roka tu..ale zas co by som ja tam robila…je to tazke.


ReagovaťCitovať
 abdinko11
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 65
06/02/2010 13:45  

Tak Tina, sú možnosti práce aj na Slovensku. Ale to je hlavne o šťastí, zahraničné firmy zvyknú hľadať ľudí, ktorí ovládajú aktívne cudzie jazyky. Môj manžel vie aktívne arabsky, francúzsky, anglicky, trocha španielsky a slovensky. Napr. v Bratislave pracuje 15 000 cudzincov. Samozrejme, že manžel sa musí naučiť slovensky, pri udeľovaní štátneho občianstva je to podmienkou. A po udelení trvalého pobytu môžu manželia pracovať v štátoch Schengenu, takže to je viac reálna možnosť. Tiež veľmi nepočítam, že to bude s prácou ľahké, ale ja sama by som uprednostňovala prácu v EU, takže….. 🙄


ReagovaťCitovať
 Skrolan
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 90
09/02/2010 14:58  

Tina:…ty si ani nerozmyslala ist byvat tam?..ja by som prijala pol roka tam, pol roka tu…..zatial co poznam, vsetci alzircania chcú do Europy, nechcu ostat tam.


ReagovaťCitovať
 abdinko11
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 65
09/02/2010 16:27  

Ja mám v pláne žiť v manželovej krajine iba na čas potrebný pre získanie jeho štátneho občianstva. Inak budeme chodiť do jeho vlasti iba na dovolenky. Nerada by som žila tam, odkiaľ sa väčšina ľudí snaží čo najskôr dosťať preč. Oni vedia prečo……a ja tiež veľmi dobre.


ReagovaťCitovať
 Skrolan
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 90
09/02/2010 18:01  

Tina…a nemozes „nás neznalé“ informovat? alebo varovat? …prečo sa snazia odtial vypadnut….myslis, ze tie baby, co chvalia „zit“ tam, klamú?..dakujem za úprimnosť.


ReagovaťCitovať
 Skrolan
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 90
09/02/2010 18:01  

Tina…a nemozes „nás neznalé“ informovat? alebo varovat? …prečo sa snazia odtial vypadnut….myslis, ze tie baby, co chvalia „zit“ tam, klamú?..dakujem za úprimnosť.


ReagovaťCitovať
 nevedko
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 46
10/02/2010 12:05  

ahoj Tini,

no možno aj preto, lebo vobec nemaju predstavu o živote v Europe. Myslia si, že v Europe ich čaka
spokojny a štastný život. Predstavu maju vacsinov len z televiznych serialov. Hlavne si beru priklad z krajanov, ktori vycestovali , v Europe , eventualne na inom kontinente sestria a snazia sa, prve roky
živoria, kym sa postavia na nohy. Doma, ked pridu na dovolenku sa samozrejme chvalia , ako sa maju dobre.

To je tiez jeden z mnohych dovodov.


ReagovaťCitovať
 abdinko11
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 65
10/02/2010 17:31  

Máš pravdu Nevedko. Vidia, že známi, ktorí išli pracovať do Francúzska, Holandska, Ameriky prídu domov na lepších autách, a prezentujú super bohatý život…. Ale Európa znamená aj slobodu, nezávislosť, bohatstvo, neviazanosť…zabezpečenie jedinca v prípade PN, voľné víkendy, prídavky na deti….proste je to fungujúci sociálny, zdravotný, dôchodkový systém, fungujúce zákony.
Na druhej strane, africký kontinent (aj čo sa týka, Maroka, Alžírska, Líbye, Tunisu, Egyptu) nespĺňa nič z hore uvedeného, je povestný veľkými právnymi dierami, vysokou korupciou, veľmi slabými zákonmi, ich zaostalosťou, slabé školstvo, takže predpoklad na dobré vzdelanie na nule, obrovská chudoba, časté sú rôzne vzbury (strach, bieda). Tam sa o demokracii ešte nedá hovoriť, pravdy sa nedovoláš. Človek je tam bezmocný. Ja som na mojej dovolenke pozerala na danú krajinu aj týmto smerom. Pokiaľ nepotrebuješ nič vybavovať, nestane sa ti nejaký úraz, alebo nenastanú nejaké komplikácie, tak sa vydatým európskym ženám môže žiť pekne…
My máme aspoň nejaké istoty ❗
Afrika je ešte mladý kontinent, a potrvá dlho, kým sa to tam zlepší…..


ReagovaťCitovať
 nevedko
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 46
10/02/2010 18:11  

ahojte baby,

no Abdinko… trochu čierne to vidis………

ano, je to tak , ako hovoris…. no
1, školstvo……… ked sa pozries na Kanadu, Ameriku, ale aj Europu…. mnohi alžírski fachmani
sa uchotili vdaka svojmu vzdelaniu1111
zaklad vzdelania dostali doma- v Alžirsku…. potazmo v Afrike. Aprovo vzdelanost- mnohi z takzvan. vyspeleho sveta im vo vzdelanosti a vseobecnom prehlade nesiahaju ani po paty……..
pretoze titoludia sa snazia uchytit sa, nakolko napr. v Alžirskui je velka nezamestnanost.

2, jazykova vybavenost…. maloktori Clovek EU a okolia:-) rozprava tolkymi jazykmi ako ludia tzv. tretieho sveta a na takej urovni…..

Ano, vladne tam korupcia….. ked pozerame na 90 roky minuleho storocia. Hrozba visi stale vo vzduchu.

Ja mnoho nemozem rozpravat, ja som tam stravila najdlhsie 9 mesiacov…… a na poznanie krajiny
a mentalitz je potrebne omnoho viac.To, o com hovorim, som sa dozvedela z rozhovorov…

Ano, žije sa tam nie ruzovo. No Tunisko a Alžirsko, ba aj Maroko sa pod vplyvom EU moderniizuje
rozvija ja, aj ked pomaly

Zoberte si stavbu dialnic a metra v Alžirsku a..tak dalej.

Ano,suhladim , ze je tam chudoba. No je tam chudoba a bohatstvo. Videla si v Alžiri mestku cast Hydra?
Takze extrem -chudoba-bohatstvo
Nepokracujem dalej-skratka suhlasim v mnohom a aj nesuhlasim

Zalezí od toho, ake ma clovek predstavý, zazemie a stastie. Kazdopadne clovek moze byt aj v Afrky stastny

pekny vecer…

Diery v zakonoch? Ktorz stat ich prosim nema?


ReagovaťCitovať
 Skrolan
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 90
10/02/2010 20:48  

Tina: ahoj nevedko, zdravim…a suhlasim so vsetkym co si napisala….“abdinko“ myslela som, ze mas niec konkretne…chudoba -bohatstvo…to je predsa aj tu, staci ist na vychod Slovenska a potom do Bratislavy..korupcia: tu snad nie je?…zdravotnictvo…skolstvo….to je vsetko len vseobecne…pekny vecer.


ReagovaťCitovať
 Skrolan
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 90
10/02/2010 20:48  

Tina: ahoj nevedko, zdravim…a suhlasim so vsetkym co si napisala….“abdinko“ myslela som, ze mas niec konkretne…chudoba -bohatstvo…to je predsa aj tu, staci ist na vychod Slovenska a potom do Bratislavy..korupcia: tu snad nie je?…zdravotnictvo…skolstvo….to je vsetko len vseobecne…pekny vecer.


ReagovaťCitovať
 abdinko11
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 65
11/02/2010 12:44  

Ono…inak sa hovorí, ak nerodíte v africkej nemocnici, a nezomrie vám vaše bábätko pár dní po narodení. Alebo vám zomrie rodinný príslušník, pretože v severnej Afrike vám lekár povie, žiaľ, vaša mama mala mozgovú mŕtvicu, a do týždňa isto zomrie. A pošlú ju domov….Alebo stane sa na ceste havária. Prvá pomoc? Ha, ha..ha, čaká sa, kým príde sanitka, ktorá sa spravidla neponáhľa… To je dnešná realita (bola som svedkom, našťastie nie obeťou). A nepíšem pritom o neliečiteľných veciach. Vždy sa dá argumentovať tým, že aj u nás sa to deje… Ale treba si pozrieť aj štatistiky úmrtnosti… Treba si pozrieť, ako sú tam ľudia po fertilnom veku zabezpečení do dôchodku. Napriek tomu, že celý život pracovali. Ak sa o nich nepostarajú deti, tak musia žobrať do smrti.
A manželova sestra napr. momentálne čaká miminko. A viete čo jej povedala gynekologička?? To máte cistu, musíme ju operovať. A ona bola našťastie tehotná.
Mne stačilo, keď sme vybavovali na arabskych úradoch papiere. U nás je záruka, do akej doby vám všetko vystavia, tam je to podľa toho, ako sa komu chce a či príde do práce. Mladí afričania rozmýšľajú inak, stačí im vyrastať v Afrike, ale snívajú o živote v EU. Preto 90 % alžírčanov chce len víza, a sú ochotní sa preto rýchlo oženiť. Vôbec sa im nečudujem………….
Krásne dovolenky, pláže, počasie, kultúra, ale deti chcem zabezpečiť po všetkých stránkach inak.


ReagovaťCitovať
 Skrolan
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 90
11/02/2010 17:39  

Tina….“abdinko“..dik..tak teraz to uz bolo jasnejsie…verím všekému čo si napísala, no napriek tomu ma to láka..asi to musím vyskúšať na vlastnej koži…prajem Ti všetko dobré.


ReagovaťCitovať
 nevedko
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 46
11/02/2010 18:40  

Tak caute baby,

vobec sa nejdem hadat… a ani presvedcovat….. pretoze suhlasim….

Abdinko…. v alžirskej nemocnici som bola… viackrat. Raz so sebou, viackrat so svokrou. Sam manzel mi ovedal, ze je dobre, aby som videla ako to u nich chodi….

videla som cakajucich, videla som to vybavenie

Je rozdiel… videt sukromnu nemocnicu a statnu. Je rozdiel mat penaize a byt chory a nemat peniaze a byt chory.

Neikto by povedal… aha… skoro ako u nas… Nie, neda sa to zrovnavat, samo………. nechcem nastolovat ruzove okuliare. Som chcela skor povedat, že tazko sa ta opisuje slovami, vsetko treba odzit na vlastnej kozi

Sanitku sme aj my volali. Bola rychla.Pravda tak rychla, ze ked sme nalozili svokru, sofer sa nepresvedcil ,
ci su dvere zavrete za nami. Tie sa pocas jazdy otvorili a nebyt mojho manzela, ktorz ma v pravy cas zachytil, asi som na onom svete.

Prisli ale rychlo, prvu pomoc dali, pravda. Domov sme uz museli dopravu zabezpecit sami a na vlastne trovy..
Prva pomoc ale bola. ja som bola osetrovana tiet. napriek zlemu prvemu dojmu a katasrofalnemu zovnajsku nemocnice,klobuk dole
Lekar bol mily, ochotny a fundovany…..

Abdinko… k pripadu Tvojej svagrinej. To iste sa stale kamaratke mojej kolegyne….. nie v Afrike.

Chcem poukazat len na to, ze ano, starostlivost sa neda zrovnavat, nedostatok vody, hygiena…..

Stat sa to ale može vsade, na hociktorom kontinente… v ktoromkolvek case..,Je vasak aj pravda, ze ako kedysi pisala Miriam, lekari skusaju, co pacientovi pomoze. Istotu nemaju/ povacsinou/

Apropo hygiena… tzv. rozvojove krajiny su kritizovane za hygienu..

opat… nie kritika, mne sa tiez stane , ze sa spotim a urcite nie som citit parfemom.
To, co ale citit z poniektorych, ktori rano alebo aj neskor cestuju dopravnymi prostriedkami… hroza
Fakt hanba…nnechcem opat generalizovat.

Nech ale niekto rano nastupi do metra alebo tramvaje

Opilost- vecny problem. Napriek tomu, ze clovek je otvoreny okoliu-fakt ak by niekto robil nejake statistiky
alebo podobne… no neviem

Nevsimavost-

Vsetky tri body, ktore som spomenula…..
cestovala sm dopravnymi prstriedkami v Alziri… a dopravne prostriedky su tam inak natrepane..smrad som ale necitila.. Bud som mala upchany nos, alebo… ja neviem

Opilost- no dobre v Alžirsku je to ina tema…. ale aj tak

Nevsimavost- tu snad ani nebudem komentovat.¨

Jednoducho, ano….. clovek si vie predstvit lepsiu krajinu na zivot ako je Alžirsko, resp. inu africku krajinu
Je aj pravda, ze socialny system je tam takmer uplne nefunkcny….zena na materskej dostane 3,- EUR na mesiac ak sa nemylim…………
nehovoria, ked som vravela manzelovi o poisteni nehnutelnosti, ten sa len smial….. iny kraj, iny mrav

samo, poistenie existuje, ale informovanost je nulova……

No nebudem to natahovat….je to o dobrodruznej povahe, chuti sa ucit, mozstve trpezlivosti, kompromisoch.
zit v Afrike.
kazdopadne si myslim, ze za predpokladu, ze v ktrajine vladne zdrava politicka nalada, clovek ma zazemie
može v klude a pokoji viest rodinny zivot a vychovavat deti

A Ano…. Abdinko… urcite mas pravdu v tom, ze napr. Alžircania sa usiluju o viza a snazia sa ozenit

No rozpravali sme uz o tom. Je to o tom, ze zakazane ovocie najviac chuti- normalne nemaju sancu sa dostat niekam…….Mnohokrat sa vracaju tak, ako utekaju….. pretoze mnohokrat su sklamani
a mnohokrat neuspesni

nikde to nie je lahke…… zivot je boj:-) no, ci uz tam, alebo tu….. je to krasny boj

tak pekny vecer.. opat sa vykeciavam

idem domov


ReagovaťCitovať
 abdinko11
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 65
11/02/2010 19:00  

Tina, aj ja tam plánujem pobudnúť tak 2-3 roky, isto to bude pre mňa veľké obohatenie do života. Ale prežiť tam celý život??? Ak nebude iná možnosť, tak hej 😛


ReagovaťCitovať
 abdinko11
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 65
11/02/2010 19:36  

Nevedko, ja som zažila dopravnú nehodu ako okoloidúca, a bola som teda riadne 😮 . To som teda nečakala. Motorkár sa zrazil s osobným autom, a ležal na ulici bez pohybu. Dopravu teda usmerňoval policajt, ale žiadna prvá pomoc. Tak som sa pýtala manžela, že na čo sa čaká, u nás je povinnosť poskytnúť 1. pomoc. Na to mi odvetil, že tam sa čaká na príchod sanitky, so zraneným sa nerobí nič. To ma dosť zarazilo. Ešte dodal, že v arabských krajinách si život nevážia…. mne to príde dosť ľúto.
A nevýhodou pri mnohých šarlatánoch – lekároch je, že absolvovali veľmi ľahké štúdium mediciny na Ukrajine, tam si viac menej len kúpia diplom. Našťastie, to už niektoré africké krajiny stopli, a takých „odborníkov“ neuznávajú. A manžel má v rodine tiež veľmi erudovanú doktorku, klobúk dolu, žena na úrovni…
S tým spotením v arabských krajiných máš 100 % pravdu, ani raz sa mi nestalo, že by som zacítila nejaký nepríjemný zápach, to sa skôr stáva v našej krajine. Oni sa často umývajú, ak keď na poriadok na cestách naozaj nedbajú…
Ja som v tejto oblasti čo sa týka víz, a manželstiev dosť negatívne naladená, pretože manžel mi často číta z arabských fór, kde sa mnoho mužov pýta na veci znenia: „udelili mi trvalý pobyt, ak sa teraz rozvediem, trvalý pobyt mi zostane? alebo sa musím vrátiť do Alžírska….?“ O takýchto veciach dosť diskutujeme, a jemu samému sa to nepáči. A tiež som sa manžela pýtala, prečo je pre Alžírčanov a iné severné africké krajiny momentálne také populárne Slovensko a ich ženy. Pousmial sa, a odvetil, pretože Slovensko vstúpilo pred nejakým časom do EU, a veľa príživníkov sa snaži využiť neinformovanosť žien….. Celkom zaujímavý postreh 😉


ReagovaťCitovať
 Skrolan
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 90
12/02/2010 17:49  

Tina: Caute babeny…“nevedko“ velmi rozumne napisané..ako sa máš? kde máš toho svojho??? nevieš co je s „miriam“?? a „dadou“?? „abdinko“ je asi „naša krvná skupina“ :-))) ja som u, že arabi sa nepotia..teda to som postrehla aj na tom svojom..okrem toho kedze sa modlia 5x denne a musia to robiť čistí, tak asi nemaju ani kedy „osmradnut“ či ako to napísať :-)))..čo sa alkoholu týka, nesmu, teda je to tam zakázané, ja som tam nevidela ani v rodine, ani v reštikách nikoho piť…..so zdravotníctvom nemám žiadne skusenosti, chvalabohu, takže nemôžem komentovať…ale myslím si, že úroveň rastie vo všetkom….o tých vízach, áno chcú vypadnúť z krajiny, ale po rokoch sa tam zas chcú vrátiť…si myslím.


ReagovaťCitovať
 rainbow
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 83
13/02/2010 17:39  

Dobry vecer, mam manzela alzircana a sme v rozvadzacom procese. Cakame na predvolanie na sud. Zijeme na Slovensku. Prezili sme toho vela aj dobreho i zleho, pozname sa od r. 1994, mame spolu 2 deti (9r.a 4r). Ked konecne tazke casy pominuli, zacal sa spravat velmi neprijemne (2006). Najprv som si neuvedomovala ako ma uz skor celkom izoloval od okolia, no ked som sa psychyckemu natlaku vzoprela, zacal ma skarede bit (2007). Stale je cosi vo mne, ze keby som mu neverila kazde slovo, nedopadlo by to tak. Nase spoluzitie bolo predtym take normalne. Boli sme na navsteve vAlziri 2x (2004 a 2007) aj s detmi, jeho rodina nas priala velmi milo, ziju skromne a ortodoxne.
Co si myslite, je to len dlhodoba kriza, skrat, alebo je to v nom zakodovane, za zena je handra resp. chce len prestiz pred jeho rodinou, lebo oni ma naozaj mali radi a vazili si ma, musela som dodrziavat ich pravidla, no spravili aj vynimky. Totiz aj dnes mi povedal … v jeho kulture sa s manzelkou nejde do spolocnosti. Ale ine „slecny“ ho mozu reprezentovat? Hanbim sa tu take pisat, je to ponizujuce. Skutocne ta ina spolocnost v ich pravidlach funguje? Co sa zmenilo, kde nastal zlom? Naozaj sme zlyhali alebo sa to da dat este doporiadku? Ani manzel nemal lahky zivot a da sa povedat, za istu dobu sme si boli navzajom oporou. Potom ma odhodil slovami -ja som si ta vybral- ako spinave ponozky. A teraz mi tvrdi, ze keby sa za mna hanbil, tak by som mnou nechcel byt. Ale mnohokrat ma zhodil na zem a kopal do mna, ze on moze mat lepsie ako ja. Tak nech si ma! Tvrdi mi, ze sa zmenil, ospravedlnil sa mi. Pisem Vam, lebo musi mat niekto skusenosti, z nazvu fora to vyplyva. Budem rada za kazdy nazor, pozitivny i negativny. Nikdy som nemala predsudky voci nikomu a nicomu, da sa povedat, za som bola vzdy skor opatrna. Ale ze by som sa az tak zmylila?


ReagovaťCitovať
 rainbow
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 83
13/02/2010 17:43  

dakujem za reakcie


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Manželstvo s cudzincom - vzťah s cudzincom
Stránka 9 / 23 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.