Manželstvo s moslimom  

Stránka 73 / 81 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
04/09/2009 14:06  

trvaly pobyt si mozes zrusit iba ty,alebo splnomocnenec.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/09/2009 10:47  

úplne súhlasím s petrou..ona presne vie ako to chodí,a proste kto nesúhlasí asi je najivný alebo sa rád poddá mužovi a stráca na svojej vlastnej hodnote,lebo ako sa hovorí bud ťa muž miluje aká si,alebo ťa skutočne nemiluje ak ta chce zmeniť na jeho obraz..


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/09/2009 19:41  

pravoverny,konecne normalny prispevok v nenormalnej diskusii,plus dalsi tvoj prispevok na intimny zivot s moslimom….


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/09/2009 20:32  

pravoverny,,,super,,ty mas teda pevne nervy.konečne niekto kto ukazal ako rozlisit moslima od „moslima“


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/09/2009 4:20  

pravoverny,neplacaj nezmysli ,tu pisu zeny ktore maju skusenost s moslimom and it happens to be an arab ! Nerozumies tomu?Btw.Pravoverny = radikalny moslim= potencionalny terorista.Kazdy moslim ktory sa pevne drzi svojej viery je zvrateny clovek,pretoze ta viera je zvratena,zla!!! Plazovy inzinier sa viery natolko nedrzi-no mozno,cize je moderni,otvoreny normalnemu svetu cize nieje pre nas natolko nebezpecny.Veriaci moslim je pre nemoslimov NEBEZPECNY! a preto by radsej mal sklapnut papulu a byt rad ze je rad ..zvlast ak zije v Europe!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/09/2009 4:23  

Pravoverny chmulo,my vieme co ste vy pravoverny zac a co vam islam kaze robit nemoslimom!!!
Don’t pray for ‚infidel‘ downfall: Saudi cleric
Published Date: September 07, 2009

RIYADH: Muslims should avoid prayers that call for the destruction of non-Muslims, an influential Saudi cleric said.

Many mosque Imams and preachers in some Muslim countries, including Saudi Arabia, close their Friday sermons with prayers that call for the destruction of Islam’s enemies, especially Israel and its allies. „Praying for the ruin and the destruction of all infidels is not permitted because it goes against God’s law to call upon them … to take the righteous path,“ Sheikh Salman Al-Awdah told Dubai-based MBC Television channel.

Calling for their offspring and ancestors to be eradicated is not legitimate … (except) for the tyrants among the infidels and those who violate the sanctities and harm the faithful,“ he said.

Awdah, whose criticism of the Saudi ruling family in the 1990s earned him praise from Osama bin Laden, has since denounced the Saudi-born al-Qaeda leader and said his network was responsible for the deaths of many innocent people.

Saudi Arabia has had mixed success in persuading influential clerics to discourage radical ideology, which espouses violence against non-Muslims as well as Muslims or Muslim governments seen as a un-Islamic.

Awdah is a director of the Arabic edition of the website Islam Today and he has a number of TV shows and newspapers articles. Bin Laden had cited Awdah’s writings in his statements before the latter urged him last year to abandon violence. – Reuters


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/09/2009 4:32  

A vobec ved my vieme ze moslim moze mat naraz 4 manzelky + nespocetne mnozstvo NEMOSLIMSKYCH konkubin,teda ak studentik oslovi zenu na diskoteke berie ju ako nemoslimku,cize moze s nou mat seks ,presne ako volakedy mali stovky zajatkyn a otrokyn nemoslimiek ktore znasilnovali takze netaraj tu nezmysli my vieme o com je ta tvoja zvratena viera! Tvoj prorok Mohamed bodaj sa nikdy nenarodil,zrusil moznost adopcie deti aby sa mohol ozenit so 6 rocnou a ked mala 8 tak ju zacal znasilnovat.Hanbi sa ze si moslimom.Tvoja viera je zvrateny nezmysel !


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/09/2009 4:36  

No a fakt najvacsia bomba je ako OCENUJES UJOV Z TALIBANU aki su vzorni moslimovia…ja bych ta uz len za TUTO VETU HNED BRAL NA VYSLUCH !!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/09/2009 4:39  

TALIBAN SU OBYCAJNI TERORISTI KTORI SPOLUPRACUJU S AL QAEDOU ROVNAKO AKO TY PRAVOVERNY!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/09/2009 4:45  

TALEBAN
class=“postlink“ href=“http://video.google.com/videoplay?docid=8307426017216500108#“> http://video.google.com/videoplay?docid … 216500108#


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/09/2009 4:49  

TAKTO SA UJOVIA Z TALIBANU CHOVAJU K ZENAM LEBO IM TO ISLAM TAK KAZE!!!!!!!!!
class=“postlink“ href=“http://video.google.com/videoplay?docid=8307426017216500108#docid=-2629313549311054478″> http://video.google.com/videoplay?docid … 9311054478


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/09/2009 4:53  

Takto sa moslimovia chovaju k svojim zenam
class=“postlink“ href=“http://video.google.com/videoplay?docid=8307426017216500108#docid=-2629313549311054478″> http://video.google.com/videoplay?docid … 9311054478


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/09/2009 4:54  

12 rocna vydata a znasilnovana presne po vzore Mohameda!~
class=“postlink“ href=“http://video.google.com/videoplay?docid=8307426017216500108#docid=-2629313549311054478″> http://video.google.com/videoplay?docid … 9311054478


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/09/2009 4:56  

talibanski ujovia
class=“postlink“ href=“http://video.google.com/videoplay?docid=8307426017216500108#docid=-619786166627815371″> http://video.google.com/videoplay?docid … 6627815371


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/09/2009 7:06  

odporucam knihu od Mohameda
Koran-bit zenu je uzasne.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/09/2009 12:50  

Dakujem, dakujem, este raz dakujem. Vsetkym prajnikom, ale aj Vam neprajnikom. Vasa nenavist a zlost ma posuva dalej, dnes som uz inde nez vcera narozdiel od Vas, vy len stojite stale na tom istom mieste a preslapujete stale do nemoty. Ste ako naprogramovane ludske stroje, ktore donemoty omielaju to iste. Ako papagaji bez vlastneho nazoru, slabomyselny, opakujuci donemoty stale to co Vam druhy predostre. Cela Vasa diskusia sa sklada z toho co Vam vypluje ujo Google, vecernych novin na Markize prip. Jojke a ranajsieho vydania objektivneho spravodaja Novy Cas.

Ja,na rozdiel od Vas, ked diskutujem o nejakej teme tak sa do nej ponorim, a kriticky a objektivne sa ju snazim zhodnotit, a zbytocne netrepat o nicom. Kopu Vasich prispevkov je na x riadkov, ale vlstne dali by sa zhrnut do 2-3 slov.

Pisete len formu, ziadny obsah, stale tie iste plytke odkazovacky sa na linky vpylute z Googlu, pripadne Wikipedie. Sem tam dake citacie z knih typu Bez dcery neodidem. Fakt seriozne a objektivne zdroje. Moj nazor je moj vlastny pohlad na svet okolo nas, premyslam, diskutujem. Vy, len cucate a hlatate co Vam kazdy predostrie, bez nasledujuceho rozmyslania nad tym kto a co Vam vobec druhy povedal.

Bezmyslienkovito kopirujete druhych nazory, linky, odkazujete sa stale do nemoty na Google, Wikipediu ci ako som spomenul na nejake nedonosene knihy, ktore sa ani knihami nazyvat nedaju, spravne slovo je Brak. A takto stale dookola. Nemate vlastny nazor, ste len kopirky a opakovacie papagaje po druhych, a takymi aj ostanete. vas zivot je neoriginalny, nie ste originalni sami o sebe, nedokazete sami rozmyslat s vlastnym rozumom.

Keby mam zhrnut cele Vase temy, kompletne diskusie nachadzajucich sa na stovak digitalnych stranok, vycuc by tvoril z par do nemoty sa opakujucich linkoch z Googla a Wikipedie. Tie linky a odkazy na knihy by sa dali zratat na prstoch oboch ruk. Ziadny vlastny nazor, stale to iste.

Vase nazory su zalozene vlastne na nazoroch druhych ludi, ktorych bezmyslienkovito kopirujete a opakujete. Nemate ziadne skusenosti s danymi ludmi, osobami ktoprych tak zivo a farebne popisujete, v zivote ste ich nestretli. Len ste to prebrali z klebiet. Nedokazete si predstavit aky ten clovek/ludia je/su, na ktoreho/hych kydate, castokrat ani neviete nic o ich povode, dokonca ani ako vypadaju. Ja vytiahnem Bibliu z policky, fyzicky odpisme z nej verse. Vy si naklepete daco do Googlu ci Wikipedie ci z nejakej pokryteckej stranky a bez toho ci by ste si overili, ze to co linkujete je pravda, ci sa to v Korane skutocne nachadza, len tak to hodite dalej. ja viem z coho som vypisoval, tu knihu som mal realne v ruke, avsak Vy nie. Pliagiator, nic ine ma nenapada.

Na rozdiel od vas, moje nazory a logicke myslenie su zalozene na realnych zakladoch, realnych skutocnostiach. Zakladam na realnych skusenostiach s realnymi ludmi, v realnom case a na realnych miestach. Vase osoby su castokrat fiktivne, zle interpretovane, nepoznate ich, neviete ich zaradit do casu a priestoru. To preto lebo ako som uz spomenul bezmyslienkovito opakujete jak papagaje a kopirujete stale donemoty tie iste odkazy. Nehladate pravdu, nezamyslate sa vobec nad tym co z vasich ust (ci ruk) vlastne vzislo. Zavadzate a vypustate do davu klamstva, neoverene a zavadzajuce informacie.

Vas zivot sa kruti len okolo konzumu a svetskeho uzivania si. Ste duchovne plytky, preto ani nedokaze pochopit urcite veci, preto ste nevyspely. Konate pudovo, nedokazete kontrolovat svoje pudy. Aky je rozdiel medzi ludmi vaseho typu a zvieratami? Jedny spia, druhi spia. Jedny jedia, druhi jedia. Jedny sa paria, druhi sa paria. Jedny vykonavaju potrebu, taktiez i druhi vykonavaju potrebu. Jedny chodia ako nepricetny, druhi chodia ako nepricetni. Jedny rozmyslaju, druhi rozmyslaju. Ano aj zvierata rozmyslaju, aj planuju tak ako ludia. Rozdiel medzi ludmi a zvieratami je len ten o com rozmyslaju a ako podla toho potom konaju. nad obycajnymi materialnymi vecami rozmyslaju obe skupinky.

To co odlisuje nas ludi od zvierat je duchovno a rozmyslanie nad takymi vecami. A nasledne aplikovanie do praxe. Zial Vam take daco chyba, preto ste rovni svojim sposobom zivota a ropzmyslanim so zvieratami. A tam si aj hladajte odpoveda na otazku, co tiez opakujete do nemoty ako papagaje ze nemate respekt. Ako mozem respektovat cloveka, ktoreho spravanie a myslienkove pochody su totozne so zvieratom? Je snad rovnaky clovek, ktory kona a mysli sposobom kory ho odlisuje od zvierata, ma byt taky totozny s clovekom co jeho zivot vyzera ako zivot zvierata? Su snad taky na rovnakejurovni? Ma sa obom prejavovat rovnaky respekt?

Preto sa ani necudujte preco moslimovia pohrdaju takymi ludmi ako ste vy. A celkovo, v zivote nebudete mat respekt od Ludi, zakial nezmenite svoje postoje, pohnutky, myslenkove pochody a hlavne svoj zivot. To by ste sa museli najskor zludcit a prestat zit zivot a la zviera.

Vykrikujes krizom-krazom ze moslimovia nerespektuju neveriacich. Ale v zapati v tom istom pripevku hlasas ako by si ich vykinozil. Ci aby sa vobec nenarodili. Nemas respekt pred obsahom druhej viery, k jej osobnostiam ale sam sa domahas z ich strany respektu. Zlodej krici chytte zlodeja. Kaze vod, sam vino pije. Ta choroba ma diagnozu s nazvom pokrytectvo. A pokrytci su horsi od ako ste sa sami nazvali neveriacich. A taky pokritci na konci budu blcat v tom najspodnejsom levely pekla, hlboho hlbsie pod obycajnymi hriesnikmi. Lebo to je hnus pokrytectva. Kazat niekomu nieco co sam robim. Falos. Pretvarka.

Neviete sa ani podpisat po svoj prispevok, ste len chuchvalce anonymnych prispievatelov. Ved ani sa na vas konkretne neda reagovat ako na jednotlivcov, aj ked sa o to o chvilku pokusim, ste len banda anonymnych nul v dave dalsich nul. Dalsi dokaz o Vasej ubohosti, lebo sa ani nemozete podpisat tym padom ani postavit za „vase“ prispevky lebo ani nie su vase ale prebrate. Formy bez obsahu. NULY.

To je rozdiel medzi Vami a mnou, a to je rozdiel preco som ja niekde inde nez ste Vy. Toto su dovody, preco ani nepotrebujem ziadnu zbran, lebo moje slova su silnejsie ako ostrie meca, a snimi vas zrusim v momente. NA kazdy vas podly prispevok mam pripraveny zakazdym iny mec, iny argument. Na rozdiel od vas, co argumentujete stale piatimi linkami z googlu a wikipedie. Nemyslim len tu, tie linky poznam uz tak dobre ako seba. Lebo na kazdom fore vasi kamarati cinia to iste. Sermujete stale s tym istym mecom, ktory je opotrebovany ako ziletky z tesca. Ja mam v zasobe mecov sto, a stymi vas zrusim. V momente. Nemate sancu. Lebo vam ju nedam.

Tolko kratky uvod, teraz sa pokusim odpovedat na kazdeho primitivne odpovede. Vid moj nasledujuci prispevok.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/09/2009 13:02  

Slubene odpovede na Anonymnych prispievatelov, co sa hanbia pod svoje vyplody podpisat.

Anonymný, Štvrtok, 10.9.2009, 6:20, tak teda cuj:
Aboslutne si nepochopil/a co som stale do nemoty obmielal. Vidiet ze si inteligencen niekde velmi velmi nizko. Som pisal, ze ked mas zlus skusenost s arabom, aj ked je moslim nikdo ti nedal to pravo takto zovseobecnit a pisat uz dalej ako o moslimoch. V predchadzajucom prispevku som spomenul Mussoliniho. podla tvojej logiky citujem: „pravoverny,neplacaj nezmysli ,tu pisu zeny ktore maju skusenost s moslimom and it happens to be an arab !“ by som mal pouzit nazov temy keby chcem pisat o Mussolinim ze Historicke fakty o Krestanovi. Ved si sama napisala, happens to be arab. So Mussolini happens to be a Christian as well. TAkze on bol krestan, tak teraz zalozim temu a budem kydat a kydat. A clovek co pojde okolo co mu napadane ked to zbada? Tvoj argument je hnoj.

Posledne citujem: „Plazovy inzinier sa viery natolko nedrzi-no mozno,cize je moderni,otvoreny normalnemu svetu cize nieje pre nas natolko nebezpecny.“ Nie je pre nas natolko nebezpecny. No vidim, tato tema svedci o tom ako kopu inych. tak potom si chodte fnukam domov mamam a nie na inet ked vaz zneuzije daky viacej svetu otvoreny a moderny. Pre teba a vam podobnym nebezpecenstvo znamena len ublizenie ci smrt. Na nebezpecentvo duse ta nenapadne, ved bodaj by duchovno vam nic nehovori ani pojem dusa.

To ze vas zohyzdi po duchovnej stranke to ta netrapi. Roztiahnete mu nohy, on vas dobre zneuzije a odhodi ako spinavu handru, tu poslednu cundru co sa ani pes o nu neobtrie. To pre teba a tebe podobnych nie je nebezpecenstvo, bojite sa len o svoj zovot. ja byt tebou, tak by mi bolo nejake nebezpecentvo smrti ukradnute, viac by ma trapilo byt takou hadrou co ju niekto rozflaka a necha tak. A nie zapodievat sa vasimi nebezpecenstvami.

Pre mna osobne by bolo nepredstavitelne zit ako taka handra keby mi niekto take daco spravi tak by som si asi isiel hodit stramek. A nie ze ci mi hrozi nebezpecentvo od nejakeho moslima. ty radsej sa budes bat o zivot, nez by ta trapilo ze ta niekto zneuzil a si uz len posledna odpanena pobehlica, cudra. V tom pripade by ma si to trapilo viac a nie zeci ma ohorzuje dajaky moslim. Koniec.

Dalej ta citujem: „Btw.Pravoverny = radikalny moslim= potencionalny terorista“. Podla tvojej logiky, ta ja teraz zaradim medzi skodliveho a nebezpecneho cloveka. Anonym = skryvajuci sa clovek, tajaci daco = potencionalny skodca a nebezpecny clovek. Dalej nekomentujem.

Citujem: „Kazdy moslim ktory sa pevne drzi svojej viery je zvrateny clovek,pretoze ta viera je zvratena,zla!!!“ Podla coho je zla, zvratena? Podla uja Googla, ci tety Wikipedie? Kedy si mala tu cest s tou vierou osobne? Podla vynatkov z prekladu Koranu, vytrhnute z kontextu? Ak mas podla par vytrhnutych versov, ktorych absolutne nechapes historicke pozadie, kde, kedy a pri akej prilezitosti boli zoslane sudit celu vieru, pockaj si na verse odomna co Ti priamo vypisem z Biblie.

Odvolavate sa stale ze ake nasilne verse su v Korane. Ok ak by som aj uznal,mpodla vasej logiky ze verse su nasilne. Co ine okrem nich v Korane najdete? Nic cize na strane Koranu, podla vas su len same nasilne verse. Predstavme si to do materialneho sveta, kedez len tak vy viete rozmyslat. Mame tu podla vas obzalovaneho vraha. Nic viac. Len nasilnik. Na druhej strane v Biblii su plne pasaze a state o zabijani, nabadani k zabijaniu. OK, 1:1. Lenze plus sa tam nachadzaju verse a cele kapitoly so seksualnym, ba priam pornografickym opisom scen, za ktore by sa nemusel hanbit ani vydavatel niektorych stankovych casopisov. Verse o inceste, smilstve, lizani prsnikov a vaginy, semene. To su verse z „Bozieho Slova“. Neboj sa, aj ich vyhladam osobne v Biblii co mam v policke a vypisem. Plus vyvrazdovanie nevinnych deti, nechavanie si malych dievcatok ako vojenskych otrokyn, uzernictvo, vypalovanie stromov, mrzacenie zveirat v pripade vojny a ine zverstva. Toto vsetko sa ale v Korane nenachadza.

Cize ako som povedal, keby mam pristupit na vsu hru ze Koran obsahuje nasilne verse a bol by sperzonifikovany do soby nasilnika, mame tu Bibliu – „Bozie Slovo“ zperzonifikovanu do postavu vraha, zabijaka, otrokara malych pannien, perverzneho uchylaka a cloveka nerespektujuce hranice co sa moze a co nie vpripade vojny.

O tomto ste ale volako zabudli pomlcat. Preco Zrejme preto, lebo vo svojich chorych makovickach ani len netusite co mate vo vlastnych „svatych“ knihach. Ste len veriacim a krestanmi na povrch, vobec nepoznate svoju vieru do detailov. Je trapne, aby moslim ovladal lepsie vase pismo ako vy sami. To je dosledok toho, ze vy vasu vieru nezijete, vasa viera sa obmedzila len na verenie ze daky Boh hadam co splodil syna existuje. Vrit v Boha neznamena len verit, viera je zivotny styl. A to vy nemate. S tebou prvy anonym som skoncil.

dalsi pan/pani na holenie, Anonymna nula cislo 2. Prosim. Anonymný, Štvrtok, 10.9.2009, 6:23. Tak cuj teda:
jaj zase trapny ujo Google ti nieco ukazal? Hej? Na nic ine sa nezmozes? Ma overeny ten cclanok? Videl si ho okrem Googlu aj dakde inde? Vies ty vobce citat po angicky? Pochybujem, lebo si uplne nepochopil vyznam toho clanku. ten clanok je pisany v pozitivnom zmysle, hned prva vera: „RIYADH: Muslims should avoid prayers that call for the destruction of non-Muslims, an influential Saudi cleric said“. Prekladat ti to nebudem ty primitiv, na to mas svojho znameho uja Googla translatora.

Dalsia vec je ako som spomenul v mojom uplne prvom prispevku, zas len link v ktorom sa spomynaju ludia. Nic z toho ze by to ucila ta viera. zas sudis vieru podla skutkov ludi. Zas miesame jablka a hrusky. Fakt primitivy, bez vlastneho nazoru. Dlasi z radu papagajcov, ktory rychlo rychlo nade nieco na Google, da ctrl+c a prilepi ctrl+v a posle prispevok. Ani sa nezamysli nad tym co vlastne prisieva. Sak cuduj sa, ked rozmyslas ako zviera tak sa tak aj potom spravas. A potom tu budu volat po respekte zo strany moslimov voci takymto pandravam.

Dobre Anonym cislo 3 vlastne ty si aj Anonym cislo jedna lebo ste ta ista osoba, Anonymný, Štvrtok, 10.9.2009, 6:32, cuj teda aj ty:
Ty vies akurat tak velke kulove, a nie islamske pravo a poziciu zajatcov v islame. Tvoje vedomosti su zlepence googla, wikipedie a zlepencov inych prispevkov co poslali iny zlepenci. To je tvoja studia ci si napisal/a ci rozumy niekoho ineho? Studoval/a si poziciu a vobec definiciu otrokyne a konkubiny v Islame? vyznas sa v islamskom prave? Co to trepes do kopy vojenske zajatkyne so zenou na diskoteke? Si ty normalny/na? A mne vypisujes ze ja som zvrateny?

Ty davas na roven zajatkyne ziskane vo vojne s dievcatom na diskoteke. To je choromyselnost. „presne ako volakedy mali stovky zajatkyn a otrokyn nemoslimiek ktore znasilnovali“ jaj tak ty si tam bol/a pri tom ked ich znasilnovali, tak to ta lutujem ked mas taku uchylku ze nsi sa pozerala na take veci. Asi ti to robilo dobre. Ked si pri tom teda nebol/a tak netrep dve na tri, lebo nevies ci to co tocis je pravda ty nactiutrhac/ka.

Predloz dokaz odkial to mas. Ale chcem serioznu vedecku a historicku studiu, a hlave z knihy a nie zas vyplod toho zdegenerovaneho Googla. zas prebrate nazory inych, dalsi papagaj co len opakuje a nema vlastne poznatky a nazory. Lutujem Ta.

Podme dalsi pan/pani na holenie. Teraz to zoberem komplet, lebo tento Anonymny zaostalec je ten isty clovek co posielal tie linky z google videa.
Anonymný, Štvrtok, 10.9.2009, 6:36, Anonymný, Štvrtok, 10.9.2009, 6:39, Anonymný, Štvrtok, 10.9.2009, 6:45, Anonymný, Štvrtok, 10.9.2009, 6:49, Anonymný, Štvrtok, 10.9.2009, 6:53, Anonymný, Štvrtok, 10.9.2009, 6:54, Anonymný, Štvrtok, 10.9.2009, 6:56. Tak teda cuj i ty:

Niekolko krat som ti pisal, nemate vlastny nazor. Zlepence z googla, wikipedie a ostatnych prispevkov co kde dakto povedal na inete. mas aj iny z droj z koreho cerpas okrem „knihovnicky“ Google video? Nemas, a preto si zaostaly. Nepochopil si moj prvy prispevok co som tam spomenul hnutie Taliban. Vies co, utec v tomto momente do kuta klaknut si na kukuricu a hanbi sa. Cloveka ako ty s takym obmedzenym myslenim by nemali pustit ani k pocitacu, lebo potom tak vypada aj cely internet, vsade ludia ako ty. Vsetci ste rovnaky.

Teraz ti poviem daco o tom tvojom Talibane co ho tak s oblubenostou citujes z Google video kniznice. To co som tam ja napisal bolo uplne nieco ine nez si napisal ty. Kde som napisal ze ocenujem ujov za Talibanu ako vernych moslimov? Uz hned v tom prispevku som spomenul o co mi islo. Ze tu na exile skriekali kadejake sliepky a kydali na moslimov pritom mysleli vylsovene araba a druhe sliepky sa im do toho zamiesali a zacali pisat reci typu ved vidis to je za to ze to mu kaze islam, ze to preto lebo je nabozensky zalozeny, ze je orotdoxny moslim a take pomyje tam plietli. Mojim cielo bolo poukazat ze ci naozaj ortodoxny moslim flirtuje s cudzymi zenami, sem tam si vypije, nedba na to ake masu da do ust, nemodli sa, nedodrzuje ramadan, nachodi absolutne do mesity a podaktory aj donasaju pre SISku. Preto som dal nazorny priklad, ze ci videli dakedy niekoho z bojovnikov Talibanu parit sa s cudzimi zenami, pit alkohol, kradnut, chodit na diskoteky. Lebo prave ich ludia zvyknu nazyvat ortodoxny moslim. Cize ako moze byt jeden ortodoxny moslim co robi vsetky tie veci co zakazuje islam a zaroven aj bojovnici Talibanu?

O to my islo, draha anonymna nula. A to ze som napisal ze blizsie k tej ortodoxii a celkovo viere su blizsie Taliban, ked sa tak asi na to zdravy clovek zamysli tak asi ano. Ked islam kaze nepit, nesulozit s cudzymi, nejest bravcove, chodit na diskoteky tak taky asi co to robi je dalej od viery co to nerobi t.j. co boli sponenuty tam Talibovia. Ale nikde som nenapisal ze oni su vzorom Islamskej viery a nabozenstva a podla nich sa ma sudit islam. naopak vsade som napominal aby sa nesudila viera podla ludi a ich skutkov ale aby sa sudil samotna podstata viery. Nide som nenapisal ze Taliban su idealni moslimovia. Ako taky islamsky znalec/znalkyna by si mohol vediet ze zakony talibanu je zmes islamskeho prava saria spolu s kmenovymi zvykmi Pastunskych kmenov. A tieto ich zvyky ktore oni zavadzaju spolu so sariou nemaju nic do islamu ale su to len ich pred islamske kmenove tradicie. tak netrep ze som povedal ze oni reprezentuju islam podla nich ma byt aj sudeny. Detto.

Dalsia vec je co ty vobec vies o talibane ako takom? Pleties tam videa talibanu a ludi okolo Usamu. Aby bolo jasno. Hnutie Taliban a hnutie Usamu ibn Ladina su uplne dve odlisne oraganizacie, operujuce nezavisle na sebe. Taliban bol v afganistane dobrych rokov skor nez vasa tzv. „al-kaida“. taliban ma uplne ineho zakladatela i vodcu nez ma „al-kaida“. Dokonca zo zaciatku ich vztahy neboli vobec ruzove. To by si ale musel/a vediet daco z historie tychto svoch organizacii. A nie ze trepes a mixujes dve na tri, taliban s „Al-kaidou“ a podobne. A dokonca by som sa ani necudoval ak by si vobec nevedel/a co tieto dva nazvy vobec znamenaju. SAk co, skopirujem daco z inetu odnekial ani neviem co a prilepim to do kolonky na prispevok, Hotovo. Primitiv.

Citujem poslednu vec od teba: „No a fakt najvacsia bomba je ako OCENUJES UJOV Z TALIBANU aki su vzorni moslimovia…ja bych ta uz len za TUTO VETU HNED BRAL NA VYSLUCH !!!“
K tomu Talibanu som sa uz vyjadril, to co si ty povedal nepovdal som ja vobec nikde, to su tvoje slova. K tomu vysluchu by som ta dovliekol za usy teba vlastnorucne, a to za porusovanie § 423 TZ – Trestný čin hanobenia národa, rasy a presvedčenia za sucasneho porusovania § 424 TZ – Trestný čin podnecovania k národnostnej, rasovej a etnickej nenávisti. Preto byt Vami vstkymi co tu vypisujete take hanlive a neznasanlivost siriace prispevky aby ste si dobre premysleli ci to nabuduce spravite. Internet totiz nie je az taky anonymny ako si myslite.

Staci podnet na zacatie setrenia trestneho cinu, a prevadzkovatel bude musiet policii dat k dispozicii vase IP adresy, a ine udaje. Stranka zaznamenava IP adresu ucastnika, MAC dresu sietovej karty vasho pocitaca, aky system a internetovy prehliadavac pouzivate. takze sa uz neskryvajte za vasu anonymitu, vy anonymne nuly. Vsetko je videt ako biele na ciernom nie ste pod ruskom totalnejanonymity ako si myslite.

Na vysluch by som ja zobral skor teba a nie ty mna ako si pisal. ZA co ma chces bra na vysluch. Ja mozem si mysliet o Talibane ci inych ludoch co hcem a nekonam ziadny trestny cin. to je moja vec v co ja verim. Mozem Ta ubezpecit ze takych ako ty bolo, a eru poslal som ich kade lahsie nech idu otravovat dakoho ineho a nie mna. Zakedy na mna nikto nic nema nech mi daju svaty pokoj.

Teda aj teraz chem sa prihovorit panom z SISky, ak to citate dajte si pohov vy Voyeuri co len viete ludi sledovat, uchylaci. Nebojte sa, aj vy ste sledovany medzi sebou, donasate jeden na druheho pokrytecke siskarske krysi, satanovy prisluhovaci.

Anonymný, Štvrtok, 10.9.2009, 7:08 aj ty pocuvaj:
Trepes dve na tri, naco zbytocne si beres do svojho kanala Zuzanu a jej syna. Pokial viem jej manzel je zo Syrie a ja som Slovak. tak netrep blbosti a neobtieraj sa o ludi ktori ti v zivote nikdy nic nespravili a dokonca ich ani nepoznas osobne. Zas len ujo Google ti daco napovedal.

Anonymný, Štvrtok, 10.9.2009, 9:06 aj pre teba mam daco:
podla tvojho vzoru ti aj ja odporucam jednu knihu – zlepenec tisicok autorov zijucich v roznych casovych erach a obdobiach, zevraj sa nazyvaju „svatopisci“. Biblia – „Bozie Slovo“ obsahujuce verse i cele kapitoly a zabijani inovercov, vlastnych, zotrocovania si malych dievcatok ktore maju to stastie ze su este pannami, incestu, preverznych opisov seksualnych zvrhlosti, paleni a vyrubovani stromov a zabijanim dobytku pri vojnovm tazeni a podobne. Zaujimave citanie na dlhe zimne vecere. Autenticke „Slovo Bozie“, ktoreho aj tak polovicu neuznavas lebo vsak to uz neplati, uz plati nova „aktualizovana“ cast. Hlavna vec ze to je tiez „Bozie Slovo“ ale to uz neplati a nemusi sa posluchat. Hlavna vec ze si o neho stale buchaju hlavu niekolko milionov ludi, nie len z Izrahella. Moznost vyberu z roznych jazykovych i obsahovych mutacii, kazdy si iste najde to svoje „Slovo Bozie“. ved vsetky su prave. Enjoy! 😀

Ukoncujem s vami tuto debatu, nikdy som sa nezapajal do podobnych for lebo viem ak o to vzdy dopadne. Ale vcera a dnes som musel spravit vynimku. Mix vselijakej havede ale aj dobrych ludi vsetko pokope a len to bude sirit nenavist a zlobu. Dobrym ludom, s tymi co su rovnakeho zmyslania a nazoru ako ja, apleujem aby opustili tuto temu a jej podobbne (totozne), a aby nechali spolu kotkodakat a tliapkat sa navzajom po pleci tych nedonosenych primitivov samych s ich satanmi. Amen.

A teraz sa mozte do mna obut 😀 Je mi to srdecne sum a fuk 😀


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/09/2009 15:25  

byt moslim je diagnoza,prave si nam to dokazal


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/09/2009 15:28  

Pravoverny ako presne vies ze Zuzin muz je zo Syrie pretoze si to ty!!!! Slovaka z teba nerobi obcianstvo ktore si vdaka Zuze ziskal!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/09/2009 15:43  

Anonymný, Štvrtok, 10.9.2009, 17:28:

Este raz a naposledy, fakt viac krat ti to nebudem opakovat. Ja nie som nikoho manzel. Som narodeny na Slovensku, obcan a statny prislusnik Slovenskej republiky – Slovak. Obidvaja moji rodicia su Slovaci. Tak ako mozem byt Arab? Ako viem z kade pochadza? Tak asi Ti z mojich prispevkoch mohlo dojst, jasne som to tam i pisal ze to co pisem zakladam na realnych osobach i miestach zasadenych v realnom case. Cize asi preto viem, lebo mi to nevyplul ujo Google. Ci si myslis ze az na tych par preklepov by dokazal clovek, hoc i dlho rokov zijuci na Slovensku pisat tak presne podla gramatiky? Netvrdim, ze mam vsetky vety v poriadku, ale to koli preklepom ktore sa v rychlosti a pri takom obsahu vyskytnu, ale naozaj si myslis aby to co som napisal, by napisal bez gramatickych chyb neslovak? Sa zobud uz konecne a posledny krat Ti vravim ze som Slovak a nie Arab. Koniec.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/09/2009 15:50  

Veriaci, vobec sa tu s nim inevad. Napisal si, co si mal na srdci, uplne sa s tebou do bodky stotoznujem a koniec. Nech sa hadaju dalej. Aj tak sa budu.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/09/2009 16:45  

presne tak, suhlasim s veriacim a neoplati sa s nimi vadit,oni to nikdy nepochopia, alebo nechcu pochopit, ako si napisal – papagaje….


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/09/2009 23:48  

Ahojte vsetci,som na tejto stranke 1.krat, ale som naozaj rada ze vela ludi ma na zivot s moslimom rovnaky nazor ako ja.s mojim priatelom sme spolu takmer rok,ale po vsetkych svojich skusenostiach mozem povedat,ze je to jeden z najlepsich ludi akych poznam.ja som sice neveriaca ale on to akceptuje a ja akceptujem zase jeho.mame uzasny vztah a pravdupovediac si uz neviem predtavit zivot bez neho.verim mu na 100%
prajem pekny vecer


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/09/2009 8:03  

Pravoverny,dokookola omielas Wikipediu a Google,skoro v kazdom tvojom odseku.Utocis,utocis,ohanas sa…najlepsia obrana utok,vsak? No inteligentny clovek,ked uz teda hodnotis aj inteligenciu u ostatnych na fore,poda vysvetlenie a vyjadri svoj nazor,bez toho aby urazal druhych.Aj nejaky link z Googla je nejaky nazor,akym ludia islam alebo moslimov vnimaju,no TY HO NEMAS VOBEC,LEBO SI ESTE NIC NEVYSVETLILA.A podla danych vyjadreni a vedomosti zase hodnotim inteligenciu ja.Tak sa ukaz.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/09/2009 8:39  

Hasna,uz sklapni !


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/09/2009 8:45  

v Googli su predsa originakl videa,nema kazdy prilezitost ist do Afganistanu za Talebancami osobne ako ty Hasna a nie kazdy je chudacik zavrety cely zivot na Slovensku ze by si nemohol urobit nazor na islam a moslimov na zaklade osobnych skusenosti.Je nas tu dost co mame s islsmom zivu skusenost a preto sme zasadne proti tejto viere!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/09/2009 11:41  

ja nemam doslovne skusenosti s islamom,ale s moslimskym turkom,ano.a myslim ze zo sto turkov mozno jeden,dvaja,,su rozumny ludia.moj turek bol tiez ako med,aj ked sme zacali spolu byvat,nemali sme ziadne problemy medzi sebou.po 3rokoch sme sa rozhodli pre rodinu.som v 5mesiaci.tesim sa z mojho babetka,velmi.ale to je vsetko co mi na radost zostalo.moj turecky princ“zmizol“,stal sa z neho primitivny turek,zo zaostalymi nazormi,držgroš,žiarlivec.pokusil sa mi zakazat stretka s priatelkami,ktore tu ziju,,internet vraj nie je potrebny pre mna,vybavicku vraj az ked sa male narodi a iba to najnutnejsie,atd..je toho vela co mam zakazane a od neho naplanovane..ale ja nie som typ ženy,ktora zo seba da urobit nesvojpravnu turecku zenu,akych tu vo viedni vidime vela.kracaju za manzelom ovesane detmi a taskami a boja sa otvorit si usta,lebo by po nich schytali..ale to nehovorim ze sa tak sprava kazdy moslim,samozrejme aj medzi nimi su vynimky,ale je ich ako šafranu.no ale chcela som vlastne napisat aj ja,ze turek je mily,pozorny,dovtedy,kym si nie je isty ze vas ma vo svojej moci,,ze vas vlastni.potom je koniec jeho galantnosti.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/09/2009 0:32  

veriaci, aj ja s tebou suhlasim, a na margo anonymneho, ktory obhajuje google, nie su tam videa iba o moslimoch, pozri si obcas aj videa, co robia vojaci s arabmi. ja si myslim, ze to nie je o viere, ale o charaktere.
veriaci chcela by som ta poprosit, ci by si nam tu nenatukal tie pasaze zo svateho pisma, kde sa opisuje z abi janie a otroctvo. zaujimalo by ma to. dakujem


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/09/2009 3:29  

lia aj ty sklapni ty chudera,najdi si tu class=“postlink“ href=“http://www.quran.com“>www.quran.com


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/09/2009 12:47  

anonym 5:29 asi nevies citat, ja som sa pytala na svate pismo, nie na koran.


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Manželstvo s cudzincom - vzťah s cudzincom
Stránka 73 / 81 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.