Manželstvo s cudzincom  

Stránka 90 / 221 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/08/2007 11:22  

Jasné, že to nie je o obliekaní ale tak to od teba vyznelo.Možno ti budem oponovať ale slovenské baby, rusky i všetky slovanky sú 100 krát lepšie ako tie vaše arabky, ktoré sa buď zahaľujú alebo spávajú v spodnom prádle, nosia hrubé veci i keď je 40 stupňov.Viem o čom hovorím.Nie všetky ale tak ako slovanky i arabky sa núkajú.Asi tak, že keď sú v európe, vedia sa obliecť horšie ako naše najhoršie prostitútky.Proste otras.A tom som zažila na vlastné oči i pocítila.Ale to je na dlho.Takže to či my sa núkame tým vašim by som asi tak odprezentovala ako ty.Ale to že vaše sa núkajú kde sa dá o tom nehovoríš.Vieš ako taký arab, ktorý by pretiahol všetko čo má tam dole dieru ale jeho žena musí byť zahalená.Jasné aj naši sú takí.Ale oni aspoň tú svoju ženu pounajú a rešpektujú ju.A to, že my sa viac odhaľujeme to nedáva žiadnemu arabovi podnet k tomu, že sa mu núkame.Arabky sa núkajú zahalené.Takže o tom to nie je.A tá hygiena musí byť fakt úžasná, keď je 40 a oblešiem sa ako na Sybír.Hovorí zo mňa asi aj zlosť, pretože môj muž je arab ale je to tak.Niekedy mám pociť, že vy by ste pretiahli aj svoje matky.Ale to vám Alah zakázal.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/08/2007 12:12  

Miska, pekne si to napisala! Je pravda. ze muzi z arabskych krajin by pretiahli vsetko co ma dieru…Manzelky si zahalia do ninjovych uborov, aby im bolo vidiet len oci, uvaznia ich doma, prikazuju im co mozu a co nie a oni si kludne uzivaju a chodia slintat nad ruskymi ci polskymi spevackami v hoteloch! A pri tom zdoraznuju, ako si vazia rodinu a manzelky…, ze ich nekonecne lubia! …FAKT UZASNE…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/08/2007 12:12  

misa neviem, kde ty zijes v azii, ale tu v dubaji je vsetko klimatizovane, a niekde je taka kosa ako na slovensku v zime.
najbrutalnejsia klima je v mercate na jumeire, tam ked idem, tak z domu kde mam klimu sadnem do auta, kde mam klimu, vojdem do garazi v mercate, tam sice klima nieje ale tam sa zdrzim 10 sekund a vojdem dnu a keby som nemala dlhe nohavice, a nieco z dlhym rukavom, tak odisla by som s dobrpu anginou. taka kosa je tam.
doma chodim v teplych papuciach a dlhych teplakoch. mame sice nadstavenu klimu cez den na 25 a v noci 20, ale spime pod hrubým paperovim paplonom, taka je tu kosa.
a inak na margo tvojho nazoru v horucavach chodit naobliekany, tak to poznali arabi uz ticisky rokov dozadu. totiz to hrube oblecenie sluzilo ako izolacia tela pred teplom.
co sa tyka hygieny, tak ja som cistejsiu ako u arabov nevidela. teraz tu bola moja segra aj zo svagrom, ta bola uchvatena z tej cistoty, a sama musela uznat ze tu nevidela spinaveho araba. iba vzdy cisto upravenych. nehovorim teraz o indoch a pakistancoch, ti smrdia to je fakt.
ked som segre radila, aby si zovrali aj teple veci, tak ma pokladali za blbu, ale potom to olutovali a svagor odchadzal spat riadne prechladnuty.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/08/2007 12:27  

lucka, a ako sa spravaju slovenski chlapi? mas pocit, ze nejako inak? ja ani nie. v tomto sa neda rozdelit s.e.xualita na arabov a slovakov, ale skor na zeny a muzov. muzi to maju v tych hlavickach inac zakodovane.
poznam tu par slovakov, a ti su cely cas nadrzani ako stepne kengure.
a na slovensku je to tak isto.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/08/2007 12:29  

Lucka mas pravdu.

Ja tiez nechapem, aku to maju kulturu! Zenu uvaznia v dome, nemoze nikam ist, na vsetko si musi pytat povolenie a muz moze vsetko…Muz moze spat s druhymi, muz moze mat 4 manzelky, a keby ho tak manzelka podviedla tak by hu zmlatil az by bola modra…A keby sa isla stazovat na policiu, pravo je na muzovej strane…Tak kde sme? Ved to nie je normalne!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/08/2007 12:34  

Anonym, mozno mas v niecom pravdu, ale slovenksi muzi si nezahaluju svoje manzelky ako ninje! Pustia ich kde oni chcu, nie su vydrziavane a maju viac slobody ako vase. Slovenski muzi maju pravo len na jednu manzelku s ktorou sa moze rozviest, bez problemov o dieta, nie ako v moslimskych krajinach, ze dieta ostava s otcom! A ked ich muz zmlati, pravo je na strane zeny a nie chlapa, ktory je este aj na to hrdy, lebo zena nepocuvala…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/08/2007 12:38  

Fiha, silna diskusia, ale dobre sa to cita. O Araboch vela neviem, ale stretla som aj doma na Slovensku takyc, co by pretiahlo vsetko (to, co im nezdrhne), ze ich huba neboli ospevovat hodnotu rodiny a ucty. Ich otcovia a hlavne matky by sa za niektorych velmi hanbili. Ale zase naspat k mojmu povodnemu prispevku – nemozeme vsetkych hadzat do jedneho vreca. Vsade na svete su hajzli ale aj dobri slusni ludia.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/08/2007 12:47  

dievcata na to nikdy nepridete ako to je, tie zeny boli tak vychovane od malicka, a bolo im vstepovane ze tak je to spravne, a to nase nie je spravne. tie diavcata to videli u svojich mamach, babkach, tak im to pride normalne.
boli tak vychovane, a tak aj vychovavaju vlastne dcery teraz.
4 manzelky mat moze, ale musi sa o ne vediet rovnako postarat, ziadna nesmie mat viac ako ta druha. slovak sa nedokaze postarat ani o jednu. keby nepracovala tak by sa im tazko zilo.
mne je sice to mnohozenstvo proti srsti, pretoze si nedokazem predstavit ,ze sa mi vrati domov muz a viem ze vcera spal z prvou zenou, dnes bude so mnou a zajtra z dalsou. na to by som zaludok nemala. ale oni maju.

len sa spytam,keby to povolili na slovensku, co myslite kolko slovakov by malo hned aj 3-4 zeny? a ved vela ich aj ma , ale iba ako milenky.
tu ak ma jednu starsiu, a durhu mladucku, obe maju rovnako, a co by spravil slovak, stara by bola len na robotu a s mladou by iba chrapal. a tak to na slovensku v reale aj je.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/08/2007 12:47  

muz z arabie nato ze niesi slovak mas velmi dobru slovencinu klobuk dole…a na margo toho tvojho prispevku tak mozem povedat ze aj tie vase arabky muslimky sa obliekaju dost vyzyvavo..niekedy horsie ako my europanky…a kto ze ake su moslimky by som bola radsej ticho lebo teraz co som sa vratila z turecka tak dam som videla pocula na vlastne usi vsetko a ako my same rozpravali…kodex obliekania???co zijeme v 19.storoci preboha zijes v dobe kedy sa mozes obliect ako sa ti zachce a ako mas nato chut!!!!!!!!!!!ano je pravda ze ak ides do spolocnosti si to vyzaduje ine oblecenie ako ked ides vonku behat alebo ides na diskoteku je to pochopitelne…
a este jedna vec co nato ked uz o 10 rano som videla turkov ako stali pri bare a pytali si vodku…a nevravim ako vyzerali vecer a ze bravcove aso je delikatesa uuuu a co teraz nato povies???a to ze arabky spavaju s inymi chalpi aj ked maju svojich priateloch take nic o tom nevies???je vela takych pripadov takze ani arabky nesu svate aj ked sa niektore skryvaju za hijab alebo burqu…sak ako pozname ze ticha voda brehy myje
anonymny z SAE chcela by som sa spytat ako to je v decembri v dubaji lebo chystam sa tam..keby si mi vedel(a) poradit bola by som rada.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/08/2007 12:48  

Muz z arabie – mas vazny problem.

Ty mas bud maleho a nikto Ti nechce dat, alebo zijes s mamickou pod jej suknou, alebo si uplny deges. Sranda. Ha ha ha. Co Ta na zenach tak strasne hneva? Mozno si h.o.m.o.s.e.x.u.a.l a nevies, ako to vasim povedat??? Ty si fakt pako!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/08/2007 12:53  

ale ak si chce zobrat 2 a dalsiu manzelku tak ta prva musi s tym suhlasit a kazda dalsia musi suhlasit s tym aby si priviedol dalsiu domov
teraz je uz menej pripadov mnohozenstva si myslim lebo ide to do penazi a radsej mat jednu…a mozno milenku alebo mat len jednu jedinu ktoru skutocne ma rad!
fuu tak keby nieco take bolo na slovensku to len vtedy by sme sa divili co su nasi muzi zac hehe


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/08/2007 12:59  

jasmin, ale oni neziju vsetci pod jednou strechov, teda aspon co ja tu poznam lokalcov, jeden je tu mlady arab (29 rokov ma) a ten ma s kazdou zenou zvlast dom. zatial ma iba dve zeny!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/08/2007 13:32  

no zaujimava tema je tu dnes …
k obliekaniu: je pravda ze zalei za vychove a vseobecnych tradiciach. to ze nase su ine ako ich? ok, tak ich treba aspon skusit respektovat. ale je to o respekte oboch stran, nestaci ze si my mudre a inteligentne baby povieme ze sa nebudeme pretrcat s vystrihom po kolena po Abu Dhabi ale budeme slusne oblecene – ako slusne Europanky trebars v sukni a tricku ale slusne. lenze treba aby aj chlapi v Abu Dhabi nas zacali respektovat a nevidiet to bud cierne=burka=slusna zena alebo biele=k…a=Europanka. proste aj oni by mali stupit a pozerat sa na nas inak ako ze ak nie si uplne zahalena tak si automaticky k…a? ale to je aj o inom, oni tym ze vidia okolo len zahalene zenske tak sa tesia ked vidia nezahalenu a na co myslia ako prve? no netreba ani 3x hadat … a je vela zien ktore robia zle meno a su ake su, doma su nic a v arabskom svete su „hviezdy“ lebo tam ich muzi chcu, zvysi sa im sebavedomie a su z nich skor ci neskor k…y. takze to obliekanie a respektovanie je dost sporne, mozu za to tak zeny ako aj chlapi. ake i tak si myslim ze zahalovanie ako take nema uz dnes ziaden mysel. a to ake zeny su vacsie k..y ci zahalene alebo odhalene? oboje rovnako, len niekde to vidiet viac a niekde menej. ved je to koniec-koncov najstarsie zenske remeslo na SVETE a nielen v Europe 😮 Takze je skoda sa o tom prekaraz co je dobre a co zle. A ciganca je vychovavane v osade a vidi len cuco, parenie sa medzi sebou od 10 rokov a spinu, kradnutie…co z neho bude? no to iste. a ak malu vedu k tomu ze byt zahalena je ok tak ked bude velka tak sa bude zahalovat.
tot vsjo, este robim takze napisem az vecer Majte sa zatial


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/08/2007 15:07  

Fuha, nejak to tu zacina hustnut…
Rada by som sa vyjadrila k niektorym veciam i ked mnohi mozno so mnou suhlasit nebudu, ale je to moj cisto subjektivny nazor.
Mnohozenstvo ako take je v islamskom nabozenstve povolene,ale ako niekto tu uz spomenul, nie len v islamskom. Dovodov preco prorok Mohammed mnohozenstvo povolil bolo isto niekolko a jednym z najzavaznejsich bolo to, aby sa mal kto o zeny postarat, kedze zien bolo mnohonasobne viac ako muzov – pretoze ti padli vo vojnach a bitkach. Vcelku logicky dovod myslim, ci nie?! Tymto vsak nechcem mnohozenstvo obhajovat, samej je mi to proti srsti a myslim, ze aj vacsina moslimskej populacie sa k tomu uchyluje uplne minimalne. I ked, keby sme sa mali uprimne pozriet na realitu okolo seba, kolko muzov vedie dvojaky zivot – oficialna manzelka sa stara o domacnost, deti a on si chodi uzivat – to je vsak asi viac v poriadku, pretoze je to „nase europske“ a nie islamske.
A takisto , co sa odievania tyka. Ti, ktori sa tu hlasia za krestanov- ak vas naozaj v tomto duchu aj vychovavali, skuste si spomenut na slova ci uz rodicov alebo starych rodicov, aby sme sa obliekli vhodnejsie, nesli do kostola taki obnazeni – ci nie je tak??? To len dnesna doba akosi zabuda na iste zasady, ktore boli kedysi take normalne a prirodzene. Dnes , ked nazriete do kostola, nie je nicim zvlastne to, ze vidite zeny v minisukniach a topoch… Ale to je normalne, lebo ideme s dobou no nie??
Ja nie som nijaka puritanka a ani nemienim nikoho moralizovat, ci odsudzovat, sama si neviem predstavit, zeby som chodila zahalena od hlavy po paty – neviem si to predstavit, pretoze som zila v inom svete, bola som vychovavana v inom duchu, preto je tato predstava pre mna taka tazka , za to vsak nebudem odsudzovat tych, ktori tak chodia a pre ktorych je to bezne a prirodzene. I ked podla mojich vedomosti, samotny Koran nekaze zenam chodit zahalene v burkach a pod. tento sposob odievania vyplyva skor z tej ktorej krajiny, ci kultury. Ved kolko mladych moslimskych zien chodi decentne oblecenych a mnohi ani netusia,ze ide o moslimky.
Vsetko je to len otazka tolerantnosti a ohladuplnosti.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/08/2007 15:14  

A este tema : Rusky a Ukrainky,
zial i ja mam podobnu skusenost. Ani neviem, kolko krat sa ma pocas mojho pobytu v USA niekto spytal, ci som Ruska…. dlho som nechapala preco, ved mame dost odlisny akcent a prizvuk… Az neskor som pochopila a sama som mala dve kolegyne Rusky, ktore si okrem beznej prace chodili po veceroch a nociach privyrabat ako „spolocnicky“ a to by ste videli ako chodili potom vymodene- no co na to povedat, kto umi, ten umi a kto neumi, tak proste cumi…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/08/2007 15:23  

k tomu obliekaniu este:

ano ideme s dobou, ved nie tak dlho dozadu aj nase stare matere nosili na hlavach rucniky. bez rucnika ani na krok z domu. ci bolo leto, alebo zima. jeden paradny do kostola, jeden na robotu dalsie len tak. a ked isli chlapi na roboty co doniesli zene ako darcek, no rucnik.
ved aj na slovensku to tak bolo.
bolo to sucastou kroja, a neviem este coho. skutocne neviem co sa niekto tak divi, tej arabskej mode, mozno za nejaky cas ani oni to nebudu nosit.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/08/2007 16:13  

poviem vam ze ak by som bola arabka a bola by som nutena sa zahalovat tak mala by som z coho vyberat lebo aj oni maju velmi pekne veci ci hijaby alebo aj cele oblecenie co som pozrelala na internete proste skvosty aj fashion show z turecka som videla a proste krasa len tolko!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/08/2007 17:18  

teraz ale nejde o to odkial pochadza zahalovanie sa, satky na hlave, cele zahalenie tvare a kde sa to nosi a kde nie. bavili sme sa o sucasnoti a to je uz nieco ine. myslim ze s vyvojom ludstva sa niektore veci proste stanu prezitkom a zije sa inak. tak ako v mode, obleceni, obuvi, skolsvte, stavebnictve … uplne vo vsetkom. ja sa tomu vobec necudujem, vsade sa oblieka inak a ani ich neodcudzujem ved aj moja svokra nosi satku na hlave ale svagrine uz napriklad nie. aj ked ziju so svokrou a nik sa im necuduje, nik im nenadava ze su … proste sa to zacina menit aj v arabskom svete – teda v tych modernejsich krajinach.
Mnohozenstvo – aj to je jedno ci je to na zaklade povolenia proroka Mohameda alebo nie. V arabskom svete maju oficialne povolene mat viac zien, vsade inde sa to robi tajne alebo aj verejne ak ma chlap viac zien, mileniek. ale co je uplne vsade vo svete rovnake? postoj muzov k tomu – oni ak maju viac zien tak to maju bud povolene z nabozensta alebo su proste medzi chlapmi frajeri. a co je zena ak ma viac chlapov? k…a Ja nesuhlasim ani s mnohozenstvom a ani s mnohomuzstvom (aj ked existuje krajina kde je mnohomuzstvo) ale aj toto stoji za zamyslenie. lenze takto b sme hladali miliony rozdielov v muzskom svete a spravani a v zenskom svete a spravani 😮


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/08/2007 18:33  

Trinity,
tak s tym s tebou suhlasim, kolkokrat som sa uz „pobavila“ na tom, ked chlapa, ktory ma ulet za kazdym ked sa mu pritrafi nazvu „suknickarom“ – ved chudak on za to vlastne ani nemoze, ma to asi v krvi, ale pozor, ked sa to stane zene, tak ju hned oznacuju za k….
Nie vsak o tom je tato tema, viete ale to je ako zo vsetkym – co je podla vas normalne??? To co uznava a vyznava vacsina ludi alebo aspon ludia z nasho okolia??? Ved pre kazdeho je normalne nieco ine…. Zi a nechaj zit to je zakon ludskeho bytia a nikto nema pravo sudit – castokrat veci navonok vyzeraju uplne inak ako v skutocnosti su.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/08/2007 19:12  

Ano Jasmin, mas pravdu, ze keby si bola Arabkou, mala by si si z coho vyberat, pretoze aj oni idu celkom s modou…Lenze vyjadrim sa k niecomu co mi pripada troska chore…
Ja nechapem zeny moslimky, ktore nosia satky a este neviem co na hlavach aj ked manzel na nich netlaci a neprikazuje im to…Videla som na vlastne oci, ze vonka bolo 40 stupnov, ked sla moslimska zena s 3 rocnym synom okolo bazena…Ta zena bola celkom spotena a maly jej vrieskal, ze chce ist do bazena, lenze ona sa nemohla odhalit tak ho nasilu odtiahla od bazena prec…
Preco to robia? Preco sa zahaluju ked nemusia?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/08/2007 19:49  

jana
zahaluju sa preto aj ked im muz nekaze lebo to davaju na znak ze su oddane svojej viere a allahovi tak mu preukazuju svoju oddanost


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/08/2007 21:46  

muz z arabie je sahia, je uz taka priesvitna, ze ju clovek rozpozna, aj keby napisala len jednu vetu. Pre tych co ju nepoznaju vam ju trochu popisem. vyztupuje na forach pod roznymi menami, aj muzskymi a nadava na slovenky z jedneho dovodu, vydala sa za emiratcana, nie je s nim spokojna, lebo je uvaznena v zlatej klietke s tonami zlata a zero slobodou a tak im vsetkym babam zavidi ako chodia OBLECENE AKO SA ZABAVAJU. tot fsjo.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/08/2007 22:34  

ved to je jasne ako facka, a najviac nenavidi mna.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
07/08/2007 7:12  

Ha ha ha! Dava to zmysel Anonymny. Celkom dobra teoria a mozno mas aj pravdu. Ja som si myslela, ze je to nejaky zakomplexovany muz, ktory si este neuvedomil, ze sme v 21. storoci.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
07/08/2007 7:41  

Anonym – a ty si zena, ci muz? Paci sa ti SAE?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
07/08/2007 7:53  

ahojte,
ano som zena, a sae hlavne dubaj sa mi paci.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
07/08/2007 11:20  

…Tiez sa pridam k tej teme o hygiene…Neviem ako to je v domacnostiach u arabskych rodin, ale co sa tyka zien naobliekanych v lete kde je 45 stupnov ide mi rozum zastat…Ked som videla zenu v ciernom habite pod tym jeansy, botasky a este neviem co…hned ma napadlo, ved ta musi ale smrdiet…A ja len v plavockach a aj tak mi bolo strasne horuco…Tak co to musi byt za hygienu, ved tam ani ten najlepsi antiperspirant nepomoze…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
07/08/2007 11:23  

…Anonym…konvertovala si na islam?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
07/08/2007 12:37  

misa ja skutocne neviem kde ty zijes, to vy ste doma boli tak naucený? spat v tom co si mala cely den? alebo v topankach? a v spodnom pradle tiez nespavame lebo je to nehygienicke, a predstav si mame aj pyzama.
tak ako ma mama doma naucila upratovat a udrzovat cistotu, tak je jedno kde zijem , ci v sae alebo na sr, domacnost si udrzujem tak ako ma naucili.
ale je pravda ze su tu aj spinave domacnosti, urcite plne svabov, ale ja do takych lokalit ani nechodim. moja rodina v sousse je tak cistotna ako ja, a svokra ma doma tak vsetko ciste ze z podlahy by som sa mohla aj najest.
a hlavne tam som videla dost spinave stvrte.
inak tu v sae vsetky lokalne rodiny maju domaci personal, a ten upratuje od pondelka do nedele, zvacsa su to filipinci.
ale to je tazko hovorit o hygiene, pretoze su tu aj taki aj onaki, ved je to tak aj na sr. nebudem teraz rozoberat ciganov v chatrciach, co sa v nej neumyvalo odkedy ju stlkli, ale ine som chcela, poznam na sr rodiny ciganske a mozem povedat ze niektorre maju cistejsiu domacnost ako biele rodiny. ale ved to asi poznate vsetci.

lucka: nekonvertovala som, preco by som mala.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
07/08/2007 12:40  

tazko je povedat kto je cistotnejsi, aj europania su niekedy riadne chrontosi , a o anglicku ani nehovorim.


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Manželstvo s cudzincom - vzťah s cudzincom
Stránka 90 / 221 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.