Manželstvo s cudzincom  

Stránka 87 / 221 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/07/2007 14:51  

Ivett.Jasne,len mi napis tvoju email adresu.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/07/2007 15:31  

ked si kliknes na ivett tak tam ju mas alebo href=“mailto:ivettkake@hotmail.com“>ivettkake@hotmail.com


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
19/07/2007 13:46  

Ahojte,
Strasne by ma zaujimalo preco, slovaci a niektore slovenky tak hrozne odsudzuju slovenske zeny, ktore sa rozhodli vydat za moslimov.
Ved predsa nemusime chodit tak daleko, a pozrime sa co sa deje unas doma na slovensku.
Ved predsa hroznych chrapunov, ktory biju a tlcu zeny mame na slovensku hrozne vela.
Mozno to nieje statisticky podlozene, lebo ziadna statistika sa na tento problem ani nerobila.
Staci ak si zapnete wwww.markiza.sk, alebo class=“postlink“ href=“http://www.tv.joj“>www.tv.joj, a potom sa presvedcite ze aj doma sa take veci deju.
A vprvom rade problem“ MUZ a ZENA“ je problemom globalnym, a nie problemom medzi “ slovenkou a moslimom“
Dakujem


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
19/07/2007 19:22  

Mas uplnu pravdu,ale Slovaci nechcu pouzivat to porekadlo:“Najprv si zamet pred svojim prahom a potom pred cudzim“.Len spinia na ine narodnosti a nabozenstva.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
21/07/2007 6:46  

Dost nerad sem toto pisem, ale casto mam dojem ze tu debatia snivajuce nedospele pubertacky.
Co tak trochu ziskat vedomosti o kulture a zvykoch národov a nabozenstiev mimo Europy, mat prehlad o postavení zeny v spolocnosti, jej moznostiach pravach atd., skorej nez sa tam vyberiete. Hlavne myslim svet moslimov, aj ked viem, ze su jedna dve krajiny modernejsie aj tam, no nie o vela.
Je mnozstvo krajin kde je zena skor tovar a chovna samica, jej ulohou je rodit ako na pase, postarat sa o odstavcata, kym sa o ne nezacne starat otec. Zatial je hyckana docela, no co smie a co nie je presne dane. Potom jej uloha konci.A zacina uplne iny zivot – mnohymi vselikde popisovany.
Spravanie za ktore su napr. Slovaci a ini z EU oznacovani za chrapunov, – je tam casto bezna spolocenska norma. A casto uz potom niet uniku.
Nie je vsetko len otazkou vstahu medzi dvoma. Chovanie ake ukazuje ktorykolvek Mahmed v Europe, si doma ani nedovoli, bol by na smiech. Radsej Vas hociktoru verejne strieska, nech vidia ze je chlap a ze ovlada on Vas. Tak treba mat na zreteli aj toto a mnoho dalsieho, vazene zamilovane s ruzovymi okuliarmi.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
21/07/2007 11:25  

Ahoj Ivett,
Ja zijem v Izraeli s mojim manzelom uz niekolko rokov takze ti mozem napisat nieco z vlastnej skusenosti. Je nas tu naozaj dost, hlavne sloveniek ktore su tu vydate alebo prisli za svojou laskou ako aj emigrantov ktore sem prisli hlavne kvoli nabozenstvu. Ja osobne si pripadam ako najstastnejsia zena pod slnkom (tu u nas veeeelmi horucim 😉 mam uzasneho manzela a pravdu povediac aj ked kazdy vztah je individualny, nepoznam tu ziadnu slovenku ktora by tu bola vyslovene nestastna, alebo mala zlu skusenost so svojim partnerom. Hebrejcina je velmi lahky jazyk, da sa zvladnut naozaj rychlo, s pracou to tiez nie je az take komplikovane zalezi aku mas kvalifikaciu, mne napriklad uznali diplom z vysky uplne bez problemov a dokonca pracujem vo svojej profesii. Ak chces napis co by ta zaujimalo a odpisem ti na e-mail.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
21/07/2007 13:21  

ahoj Monett prosim ta napis mi na mail chcem sa ta nieco opytat ak mozem


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
21/07/2007 14:38  

Habib netaraj,hovno ty vies o zivote v muslimskych krajinach,to co tu pises mas vycucane zo slovenskych novin.V muslimskom svete je ZENA hlavou rodiny a o chode rodiny rozhoduje ona.Muz nosi domov peniaze.Nemuslimska zena co si nezarobi to nema a o rodinnych veciach nemoze rozhodovat sama,manzel ak ma volu proste povie nie a ona si nepomoze.U muslimov nechava muz na zenu vsetko rozhodovanie o rodinnych zalezitostiach.A take sprostosti o predaji zien a vymene za tavy?To mate z rozpravok z 1000 a jednej noci,ktora vznikla este pred islamom.Strasne by ste boli prekvapeni ako sa naozaj zije v pravych muslimskych rodinach…az by vam bolo luto ako vy zijete,deti vas nerespektuju,muz vam rozkazuje,narobite sa ako kone a co z toho?U muslimov vladne kult rodiny u vas vladne kult macho chlapov a qvazi emancipovanych zien a rodina je az to posledne


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
21/07/2007 14:57  

Ahojky, vsetci…
Po par dnoch som sem opat prisla a vidim, ze debatka sa tu ubera dost prudkym smerom.Hahaha…
Suhlasim s poslednym prispevkom od Anonyma alebo anonymky…
To, co povedala, ma pravdu. V moslimskom svete je zena ta, ktora je hlavou rodiny.Stara sa o domacnost, o vychovu deti. To, co napisal HAbib mi naozaj pripada akoby to pisal clovek, ktory nema ziadne prakticke skusenosti, ale len dedukuje to, co bolo napisane v novinach alebo co pocul.
Ja som momentalne u svojho priatela moslima v Turecku.
Stale, ked som tu, stara sa o mna. Myslim tym, ze sa postara o to, aby mi nic nechybalo. Anonym ma pravdu v tom, ze v moslimskej rofine to presne tak chodi. Muz sa stara o financne zabezpecenie svojej rodiny, stara sa o to, aby rodine naozaj nic nechybalo. A pre mna nie je problem navarit a postarat sa o domacnost. Ved vo svete by to malo tak fungovat. Ze kazdy ma svoje ulohy rozdelene.
Ale su aj taki aj taki. Ako vsade. Lenze ked je muslim dobrym muslimom, potom aj on aj jeho rodina su spokojni.
Ja by som to nedelila na Slovakoch, Araboch, turkoch atd…
Skor by som to delila podla moralnych hodnot, ktore mame. A je pravda, ze my, Europania, tieto hodnoty uz pomaly stracame. Ved aj dobry krestan sa moze postarat o svoju manzelku rovnako dobre ako dobry muslim.
A rovnako tak ako sa pise o muslimoch, ze biju svoje zeny, tak je to aj u nas. Kolko muzov u nas bije svoje zeny? Vela. Len sa o tom prilis nehovori. u nas je to skor tabu.
A povedzme si otvorene o prave prebiehajucich kritickych udalostiach v katolickej Cirkvi. Knazi znasilnuju male deti, nestitia sa nehanebnych praktik. To ale neznamena, ze cela Cirkve je zla. Tak je to aj s tymto.
To, ze niekolko muslimoch nepochopi zmysel Koranu a preklada si ho samovolne este neznamena, ze vsetci su rovnaki a ze cely islam je zly.
A co sa tyka toho tovaru, mily Habib, nemam pocit, zeby som bola tovarom.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
21/07/2007 16:20  

pre Ivett
odpisala som ti na e-mail, napis co ta zaujima rada ti odpoviem


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
21/07/2007 21:34  

Monett:fakt je hebrejcina jednoducha? nema nahodou vela spolocne z arabcinou lebo ta je dost komplikovana co sa tyka slovnej zasoby
Anonym: Povedal(a) si to uplne presne. Habib ani nema potuchy o zivote zien v arabskych rodinach. Sama som jej uz takmer clenom a viem ako to chodi. Takze habib tie dristy si nechaj pre chumajov co nevytiahli zo slovenska ani paty a pocuvaju takych mudrlantov ako si ty a potom roznasaju tieto bludy dalej..vdaka takym ako ty ludia v sebe nosia nenavist voci ludom, ktorych vobec nepoznaju.
Blahblah:Gratulujem k harmonickemu vztahu kiezby bolo este mnoho takych a mas uplnu pravdu. Kazdy si ma najst partnera aky mu vyhovuje ci uz je to slovak, brit alebo iracan. 😉


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
22/07/2007 15:12  

Anonym zo dna 21.07.07,
Ja by som chcela podotknut na temu ktoru si nacala, o to je emancipacia zien v europe.
Podla mna zena na slovenku, U.k, a Australii, maju velmi tazky zivot.
Sama to mozem potvrdit lebo som zila, na slovensku, U.k, Scotsku,a Australii.
Dnesna zena musi byt dobra manzelka, dobra matka, kucharka, upratovacka, soferka, a hlavne zarobkovo nezavisla aby dokazala zarobit aspon tolko ako jej partner, aby sa mohla spatit hypoteka na dom.
Vascina muzov zarobi iba tolko aby rodina prezila, tak zena nema inu poznost len ist a makat ako kon na plny uvezok.
Nechcem urazat muzov v europe, ale obcas mam pocit ze zeny su iba ich nastroje ,aby sa uspokojili ich rozmaznane zvyky. Samozrejme ich matky mozu zato, ze su tak hrozne rozmaznany, ze obcas zabudaju na seba disciplinu.
A to napriklad v jedle, s.x.., soferovany, alebo v tom kolko penazi dokazu premarnit len tak, alebo aj vo vyjadrovani.
Obcas my to tak dojde kde to vlastne spejeme, a naco vlastne nam je ta emancipovanost????????
A co to vlastne obnasa byt manzelka, matka, a pracujuca zena, v dnesnej dobe.
Nechcem zniet ako stara panna, alebo nejaka feministka, som vydata a mam jedneho syna. Samozrejme cest vynimkam.
Ale obcas my matky zabudame mozno naucit nasich chlapcov nejake realne hodnoty. Co vy nato??????


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
22/07/2007 15:26  

anonym hore, emancipacia zacala pre 150 rokmi a je len a len nasa vina, ze ju nedokazeme aplikovat, v zakonoch uz je definovana a to ze ty sa plahocis v kuchyne za sporakom je tvoja vina, ak tvoja svokra nevedela vychovat muza akceptujuceho emancipaciu a nepacilo sa ti to pred vydajom, nemala si do toho ist. Ak si verila, ze sa ti to podari zmenit a nepodarilo, tiez tvoja vina, nevin za to muzov, za to mozu zeny, ktore nevedia zit ako emancipovane ale radi sa za take zeny prehlasuju. Nic v zlom, ale ale prvou chybou na ceste k emancipacii je mrmlat a nic pre to neurobit. Tak hore hlavu a zacni dnes


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
22/07/2007 15:29  

Prazak, nehadaj sa s nou, vies aka je sfanatizovana!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/07/2007 8:29  

Anonym…
Nie kazda zena nerada robi, Ty mas mozno problem. Ja mam robotu, ktora ma bavi a to, ze slusne zarobim, je iba bonus. Keby som mala doma sediet na riti, tak ma asi porazi. A nie kazdy muz je lenivy, ako asi Tvoj, moj aj nakupuje, aj vari, aj perie. V podstate mame domace prace 50/50 Zle si sa vydala, kocka. A je to len Tvoja chyba.

Takze v tomto pripade suhlasim s Anonymnym.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/07/2007 13:15  

Ja by som sa chcela spytat, ci neviete, ako je to v Jordansku. Mam na mysli postavenie zeny, hierarchia v rodine ,ako sa pozeraju na europanku a ci sa zvyklosti (napr. ohladom zahalovania) musia dodrziavat prisne a pod.

Dakujem .


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/07/2007 18:21  

Andrea z Turecka – po tom co citam od teba, – tebe bolo skoda chodit i do zakl. skoly, – stacilo ta naucit varit a upratovat, zbytok by ta doucili Ahmedovia, skvelo si opisala co od zivota cakas a ako sa v nom chces realizovat. Si ta prava samica pre Arabsky trh.
Vnimat muza a zenu ako dvoch rovnocennych partnerov, so splocnymi pravami a povinnostami i tuzbami po sebarealizacii a uplatneni bude asi pre teba a tebe podobnym cosi nepochopitelne a neziaduce.
Tak teda navar, uprac, oper a lez doma, cakaj na co ten tvoj zarobi a kedy dostane na teba chut.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/07/2007 22:35  

ahojte,
baby slovenske, prosim vas nepouzivajte vyrazy ako „chujoviny“ cita sa to strasne…….
Blahblah ako prichadzas na to, ze kazdy clovek ma pravo byt stastny???
Vies na co ma kazdy clovek pravo??? co je podla teba vobec pravo, podla evolutie, plati predsa. ze silnejsi eliminuje slabsieho, takze sa so svojimi pravami niekde schovaj….Prepac, som agrressivna….
Nie, myslim na to, ze odplatou za hriech je smrt…Tak to stoji napisane v biblii, precitaj si ju…….


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/07/2007 1:28  

Blahblah 23.07.07,

Chcela by som sa ta opytat ci mas nejake deti??
Ver mi lebo ja som zila s mojim muzom styri roky pre tym ako sa nam narodil syncek, ale stale mam pocit ze europsky chlapy su tak strosku pohodovy.
Moj muz je scot, v podstate nieje zly, je dobry otec, a pohodovy manzel, co asi znamena ze tazku hlavu si nerobi s vela veci. Taka prava scotska nekonfliktna pohodova natura, ale urcite sama poznas ich natury lebo zijes v U.K.
Vies ja som sa pozerala na tento problem globalne, asi co som videla okolo seba. Sama musis uznat ze vela muzov v europe niesu taky super ako ten tvoj.
Mozno ten tvoj je jeden zmala. Za to mozes podakovat tvojej svokre ze ho vychovala poriadne.
Pises ze je anglican, tak mu prosim odkaz ,ze on znie podla toho co pises ze je „PERFECT HUSBAND“ a ze by sa mal dat klonovat aby takych muzov bolo ovela viac v europe.
Strasne na tesi ze vam to tak pekne ide, a chcela by som mam popriat len to najlepsie do buducnosti.
petra


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/07/2007 6:04  

Andrea prajem prijemnu dovolenku v Turecku


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/07/2007 6:33  

visna – a ost. visne, — aj by som ti dal za pravdu, keby tie dristy a bludy neroznasali zeny ktore mali to stastie uniknut po case z tohto prostredia.
A nehraj sa na svetobeznika preto ze si mala to stastie, ze ta nahodou jeden z Hiltonu, Carltonu, ci ineho hoteloveho baru vzal nielen na izbu ale dokonca aj so sebou. Mnohe ta este len caka. Ver tomu.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/07/2007 7:43  

Anonymny 24.07.07

Ahoj. Deti este nemame, ale o tri tyzdne mam termin. Muzik je uplne nateseny. Ked som mu na Vianoce dala ako darcek tehotensky test, tak skakal od radosti. Ani som neverila, ze sa da nas vztah zlepsit, ale zlepsil sa. To je fakt divne. Od januara nakupoval pre babo aj mna, zariadil detsku izbu, stale mi nosi kvety, masiruje nohy a rozprava sa s bruskom. To mas pravdu, ze som jeho mame vdacna za dobru vychovu. Ona je uplne super, vychdzam si s nou velmi dobre. On je jeden zo 4 synov a vsetci su velmi rodinne zalozeni. Jeho bracho, kroty je nas najlepsi kamarat, je takisto super otec a manzel.

No ale mas pravdu, debilov je vsade vela, ako som pisala v predoslych prispevkoch. To viem aj z vlastnych skusenosti, aj zo skusenosti inych. Ale nastastie nam sa podarilo obklopit sa pohodovymi ludmi a najblizs okruh kamaratov je v podstate na tom takisto ako my. Ja neverim, ze ludia by mali spolu ostat z inych dovodov ako dobre kamaratsvto a laska. Strasne ma dokaze nahnevat, ked spolu partneri ostanu kvoli detom. Trpia aj deti, aj rodicia. Nasi mali strasny vztah a cele roky som videla len hadky a bitky, ale nakoniec sa rozviedli, ked som mala 11 a teraz su najlepsi kamosi a ja som od rozvodu svojho otca videla kazdy den a aj doteraz sme v kontakte niekolkokrat v tyzdni. TAkze asi tak.

Nadsena 24.07.07

Zivot je taky, aky si ho spravis. Bibliu som citala a neverim ani slovu, su to vymysly, ktore slabi ludia potrebuju na ceste zivotom. Ja verim vo fakt a realitu a tazku pracu k uspechu. Asi tolko.

Cafte


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/07/2007 11:36  

Tak ty si myslis ze Biblia je iba „Poviedka od starej mamy“

Tak my laskavo vysvetli, ako sme sa na planetu zem ludia dostali.

Z microorganizmov, alebo opica, alebo mimozemstnania nas tu zabudli???????

Aj to ze Jezis zomrel za tvoje, moje, hriechy su iba poviedky starej mamy.

Nechcem zniet negativne ale raz v zivote dostanes kopanec do zadku, a mozno to ty pomoze uverit .

A este cosi, aku bibliu si citala, je totis viacerych verzii, a mozu sa trosku odlisovat od seba.
Napr. katolici maju inu verziu ako protestanty, alebo evanielici.
Ale princip je ten isty. Vsetci veria v JEZISA.
Tak sa zamysli?????? CO TY NATO?????


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/07/2007 12:01  

Kazdy ma pravo na svoj nazor, Ty si vyjadril/a Tvoj a ja svoj. Na nabozentsvo ma nikto nenahovori. Ale ked chces byt trestany/a, tak asi budes za gramatiku…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/07/2007 12:02  

A este jedna vec, keby bol ten Boh, tak je len jeden. Vyzera ich byt prilis vela…Nad tym si uz rozmyslal/a?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/07/2007 12:13  

No neviem či máš pravdu.Ja som vydatá za muslima 4 roky, mám naštudovaný celý Korán, svedectvo Mohamada atď.Ale to, že by bola žena hlavou rodiny.Ha ha.Vieš asi ty to máš naštudované iba z médií.Teraz sa idem rozvádzať.Až teraz som pochopila aké okuliare som nosila.Jasné, že neodsudzujem všetkých ale je to mentalita, kt. je úplne ale úplne iná ako naša.Dosť som si v tomto manželstve vytrpela. Nehovorím o fyzickom týraní ale o psychickom.A to aký bol predtým to nemusím hovoriť.Asi tak, keď vtáčka lapajú, pekne mu spievajú. Asi som bola veľmi naivná, verila som mu až tak, že som verila, že je to na celý život. No čo každý má svoju hlavu a musí sa rozhodnúť.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/07/2007 12:39  

Blahblah,

Ahoj,
Tak v prvom rade by som ty chcela zagratulovat k pocatiu tvojho babetka.
A hlavne zazelat ty tiez lahky a rychly porod. Budes rodit naormalne klasicky alebo cisarsky???
Ja som rodila normalne klasicky, nie v nemocnici ale v Family Birth Center, co je riadene iba porodnymi asistenkami, takze tam niesu ziadny lekari. Toto zariadenie je iba pre zeny ktore nechcu rodit v nemocnici z vlastneho predsavzatia.
Zeny ktore tam rodia samozrejme maju positivny obraz o porode a myslia si ze su schopne rodit normalne bez nejakych komplikacii.
Ale budova je hned situovana hned vedla memocnici takze keby sa vyskytli nejake prob. tak ta hned odvesu na voziku do nemocnici.
Takze je to vlastne uplne v pohode. Nepodavaju tam epidural, ani nijake inekcie od bolesti, takze ked si zelas jednu tak ta hned odnesu do nemocnice. A v podstate to bolo ok. len trosku dlho pre mna.
Moja plodova voda odisla v stredu rano o 3.30am. doma, a moj syncek sa narodil v piatok rano o 8:53am.
Ale dalo sa to vydrzat, len som bola uz trochu unavena a on tiez, lebo mal obtocenu pupocnu snuru dvaktrat a samozrejme mal tri uzliky na nej.
Takze sa mu nedarilo vonku, a tiez bol dost velky, vazil 4 kila a 50 gramov, takze to bolo pre neho trochu obtiazne. Ale zvadly sme to ok. bol uplne zdravy. Manzel mi strasne pomahal pocas porodu, podopril ma fyzicky ale aj psychicky, takze to fajn. Ziaden stress iba som sa sustredila nato naco som mala. Bude tvoj manzel pri porode???? Alebo nie???
Ja viem ze pre kazdeho muza to nieje. Ale ten moj to vydrzal, on je zrdavotnik takze porod videl ked sa ucil na universite, ako teenage.
Takze nas syncek ma skoro 9 mesiacov, a mame z neho hroznu radost. Je strasne zlaty, taky maly chlapik, uz ma sedem zubou, a prave zacal hovorit ,“ MAM, DADDA, BABA. Takze asi tak.
Prepac ale nemohla som sa zdrat lebo tato tema je my strasne bliska, lebo sa my zda ze iba vcera sa narodil. Takze este stale som stoho vsetkeho unesena. Je to ten najvedsi dar od boha, aky kedy som dostala.
Je to uplne super.
Sorry, ale nie len otom som chcela.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/07/2007 12:41  

Misa, drzim palce. Neviem si predstavit, ake to musi byt. Ja som mala kamaratov Muslimov, vadilo mi na nich vela veci, ale rozumeli sme si fajn. Poznam kocky, co sa za nich vydali a mali deti. Neviem, ako to dopadlo, lebo „zrazu“ nemohli ist s nami nevydatymi von. Dufam, ze sa Ti v zivote zadari. Vela stastia. (Inak, neviem nic o manzelstve s Musliom, toto je v podstate vsetobecny prispevok. Rozvod musi byt velke a tazke rozhodnutie.)


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/07/2007 12:51  

Anonymny

Dik za radu. Ja idem do nemocnice, je nedaleko od nasho domu, tak to pokladame za rozumne (ved uvidime). Chcem prirodzeny porod, nechcem epiduralku. Len dufam, ze vsetko prebehne ok. Moja midwife si mysli, ze mam male brusko, uz viac ludi na to komentovalo. Ale zaroven si mysli, ze nemam kosti dost otvorene a pripravuju ma na to, ze mozno bude musiet ist cisarskym. No ale tu nejde o mna, hlavne, ze babo bude v poriadku. Muzik bude pri porode, on sa na to velmi tesi. Nie som si ista, ze chcem, aby sa pozeral „tam dolu“, ale kto vie, ci si na to spomeniem pocas tej bolesti. Hlavne, ze tam bude so mnou. Aj mama chcela dojst zo Slovenska, ale to som zatrhla. Uz len to by som potrebovala! Chcem, aby sme boli sami s nasim babatkom ako poriadna rodina. A hned, ako si na vsetko zvykneme, moze moja rodina prist na navstevu. Samozrejme, hostia na par hodin sem a tam mi nevadia, ale nechcem, aby som sa musela starat o niekoho ineho na tyden alebo dva, urcite budem unavena a budem mat plne ruky s babom. Manzel si berie 3 tyzdne volna, tak pomoze, ako sa da. Uz sa velmi tesim a fakt sa neviem dockat!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/07/2007 13:47  

Blahblah,

Velmi dobre rozhodnutie, ze tvoja rodina pride az po dvoch tyzdnoch ako sa narodi babatko.
Ja sama viem ze s rodinou je obcas viac prace ako s malou babou. Aj s hostami len na par hodin, a potom sup domov. Velmi spavne.
Nicoho sa neboj, hlavne doveruj sama sebe. A nehambi sa pred manzelom, lebo som sa tiez najprv hanbila ale potom mi to uz naozaj bolo jedno.
Dajmu sancu aby aj on videl ako jeho baba prisla na svet. Ja si myslim ze ak tam partner nieje pri porode tak to strati to caro, lebo pri pocati tam boli dvaja.
Mojej svokre sa velmi nepacilo ze pri porode bol aj moj manzel. Ved vies ze scoty su tak hrozne ostichavy, a strasne handblivy.
Ale mne to bolo uplne jedno co si ona mysli, lebo aj tak som ho tam pritom chccela. Vravela ze sa to nepatry, ze zeny by si mali zachovat pud ucty voci same sebe a ich tela. A moj muz by si to nenechal ujst tak ci tak.
Anyway, ako sa citis???? puchnu ty nohy, a stale ty tlaci na mocovy mechur???????


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Manželstvo s cudzincom - vzťah s cudzincom
Stránka 87 / 221 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.