Manželstvo s cudzincom  

Stránka 86 / 221 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
14/07/2007 18:34  

Ivett, ja som sa hebrejcinu ucila rok na vyske a nemam pocit, zeby to bol tazky jazyk, aj ked maju ine znaky abecedy. Takze si myslim, ze po par mesiacoch to zvladnes vpohode. A pokial ide o pracu… Ja riesim ten isty problem. On vravi, ze pracovat nemusim, ale ked … Vies, vystudovala som ucitelstvo a mam velmi rada deti. Proste, viem ako s nimi. A zasa tam to bude take, ze zacinat vsetko odznova.Uplne odznova.
Ale myslim si, ze by si si tam mohla najst aj pracu nejakej sprievodkyne alebo take nieco, kde by si nemusela na 100% vyuzivat iba ich jazyk.
Ale naozaj, je to tazke. Mam podobne pocity ako ty… 🙂


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
15/07/2007 10:07  

ahoj ivett, poviem ti ze izrael je nadherna krajina, ale po pravde zit by som tam nedokazala. Ja som nemala problem si najst v izraeli pracu, ked som tam zila. Ale zalezi samozrejme kde sa usadite. Ak v Tel Avive, tak tam je strasne vela slovakov aj cechov, ktory tam ziju uz dlho a dokonca su tam aj slovenske bary, takze sa nemusis bat ze by si si tam nenasla kamaratov. A hebrejcina nie je tazka ako povedala andrea, velmi rychlo sa da pochytit, ale vecsina ludi tam hovori anglicky, ja som pracovala ako au pair v rodine a potom som si nasla pracu v restauracii priamo na plazi a tu hebrejcinu som naozaj moc nepotrebovala. Ale ako som pisala predtym moc dobre skusenosti s tymto narodom nemam a fakt si neviem predstavit zivot v tejto krajine. A je tam nenormalne horuco, hlavne v lete a straaaaasne vela svabov (haha, sorry nechcem ta strasit) a inych tych bugs. Inac aj ty si budes musiet vybavit viza, lebo my mame povolene zostat v izraeli tiez iba 90 dni.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
15/07/2007 10:16  

inac este k tomu, co si pisala o tej hadke a ze sa toho bojis ze ostanes v cudzej krajine sama. Tak to by ste si tiez mali vyriesit este predtym ako sa prestahujete do izraela, ale ak ta ma naozaj rad, tak hadka ci nehadka, nemal by ta len tak opustit a nechat samu v jeho rodnej krajine. To zalezi len od vasej vzajomnej dovery.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
15/07/2007 10:36  

ahoj kat, no tak ja mu verim, ale rodicia a kamarati – neveria (aj ked ho nepoznaju myslia si, ze Izrael – brrr – proste predsudky), preto vlastne aj tu pisem, lebo naozaj pochopenie z tejto strany je nulove….a ked mi kamosky, ktore ho nepoznaju vravia, ze robim chybu tak to je dost velky tlak na mna a vykresluju mi rozne katastroficke scenare – proste ja to riesim tak, ze sa snimi uz o nom vobec nebavim, lebo to nema vyznam….
a k tomu, ze ja tam mozem ostat len 90 dni – no to je tiez na tom blbe skoda, ze nemozme sa normalne pohybovat ako slobodni ludia…..
no uvidime co doriesime v auguste a ci sa k dacomu dopracujeme, ale ak sa rozhodneme odist do Izraela tak to bude velky sok pre moju rodinu – nechcem na to ani pomysliet….


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
15/07/2007 11:05  

Ahojte baby,
tak vam teda poviem, ze celkom vam vedenie tejto diskusie ide :o))
Pridam sa k tomu prispevku o ziarlivosti – a musim to fakt potvrdit, i ked mi to zatial nedal nejak pocitit, ale tiez mam taku prihodu, ked sme v Chicagu hladali cesku restauraciu, tak sme sa pri tom hladani dostali do typickej slovenskej krcmy, so slovenskym majitelom, ktory sa len 2 tyzdne pred nami vratil z dovolenky na Slovensku s domacou slivovicou-haha, bola fakt dost silna. No a bolo tam este zopar Slovaciskov, pricom jeden z nich mal tak okolo 30 a bol vcelku pripity, tak sa zacalo tanovat na slovenske ludovky a tak- proste sranda. Priatel sa tvaril cely cas uplne v pohode a priatelsky, ale den po tom mi vravi, ze este raz by sa ma ten chlapik nejak nevhodne dotkol, tak nevie, ci by sa udrzal – viete mne to nejak neprislo, lebo predsa viem ako to u nas chodi a ked sa este nieco popije, ale, vzdy viem sama za seba zasiahnut, ked si niekto moc dovoluje- a vtedy som zas taky pocit nemala. Lenze to bol moj pohlad a priatelov bol trosku odlisny. Vtedy ma jeho reakcia na chvilku zaskocila, ale pokusila som sa mu to vysvetlit a obratit na srandu a nastastie odvtedy sme podobny problem riesit nemuseli.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
15/07/2007 11:17  

Ivett a Andrea,
no to je teda otazka, ktora dava aj mne riadne zabrat – kde sa usadit?!
Vies,on zije uz 10 rokov v USA a popravde si neviem predstavit, ze by som sa tam mala odstahovat za nim – ani nie, ze by som si nezvykla, ale ked je to tak straaasne daleko. Ked sme sa o tom bavili este s priatelom, i ked to bolo este pred vypuknutim vsetkych tychto problemov, tak sa vyjadroval asi tak, ze by bol rad keby pridem ja tam, ale keby naozaj nechcem, tak by nemal problem prist aj on sem. Ja sa vsak popravde bojim ako by ho tu ludia prijali, ci by si tu nasiel pracu – po slovnensky vie len par slov. Mozno taky kompromis by bola nejaka ina europska krajina.
Rozhodne vsak viem, ze po tomto vsetkom co sa stalo, nechcem byt v dosahu jeho rodiny a najkludnejsia by som bola, keby len predsa sa usudime tu u nas, prip. v Cechach.
Ked ja naozaj neviem a niekedy si mozno vyrabam zbytocne problemy vopred, ale ked ja ho naozaj milujem, ale nasa mozna spolocna buducnost sa mi zda tak daleka a komplikovana, ze mam z toho strach.
A presne, ako ktorasi z vas napisala, ze tie komentare zo strany ludi, ktori ho ani nepoznaju, mi tiez na energii nepridavaju.
Prave vcera mi moja mama povedala nieco,z coho som zas zostala tak trochu zdeptana. Mama ma totiz kozmeticku, ktora bola vydata za moslima – ktori bol vraj inteligentny atd. atd., maju spolu dve deti, napriek tomu su rozvedeni. Potom vsak zacala rozpravat ako ma zakaznicku, ktora ma muza Inda, ktory jej narobil 5 deti, ziju v UK a ze ked dcera mala 13 rokov, poslal ju na vychovu k svojej mame do Indie – pretoze matka je tam vysoko uznavana. No proste mnoho dalsich veci, z ktorych vyplynula jej rada, aby sa mi mama snazila rozhovorit tento vztah.
Viete moja mama je strasne benevolentna, priatela si oblubila, ale viem, ze ma obavy a bola by mozno radsej, keby si najdem nejakeho Slovaka, ale tiez vie podotknut, ze kolkokrat sa stalo, ze Slovak- katolik ako hrom vyvrazdil svoju rodinu a ze ono to je koniec koncov aj tak vsetko len v ludoch a o ludoch.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
15/07/2007 11:24  

Ja som mala vzťah s moslimom, bol z Pakistanu. Bol velmi milý, nežny, galantny, ale po čase začal príliš plánovať, až do detailov, kde budeme žiť, koľko budeme mať deti a podobne. Moslimovia majú spoločnú vlastnosť, kým máte len partnersky vzťah(nie manželia) ohurujú vás darčekmi, lichôtkami, dajú aj modré z neba, ale pozor po tom ako poviete ANO a stanete sa manželmi, zahrnú Vás príkazmi a zákazmi. Stávate sa ich majetkom, ktorý musí poslúchať a starať sa výhradne o rodinu. Chodila som 2 x s moslimom, a teda viem, že majú inú, pre nás nepochopiteľnú povahu, napriek tomu, že to neznamená, že je zlá, je skrátka iná. Niekomu vyhovuje, niekomu nie…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
15/07/2007 11:30  

ahojte, no tak ako citam tak s tymi rodicmi to nemate velmi lahke. Ja musim povedat, ze som s mojimi nijaky taky problem nemala, stale respektovali a aj respektuju moje rozhodnutie. Ved je to moj zivot a moja buducnost a ved uz mame aj na to vek, aby sme sa rozhodovali sami, no nie. Mali by to vasi pochopit a konecne si priznat, ze uz nemate 5 rokov, aby mohli rozhodnutia robit za vas. Ved aj oni urcite sa ucili na svojich vlastnych chybach, ked boli v nasom veku. A laska je niekedy slepa, ale da sa z nej poucit do buducnosti. Mali by vas nechat, nech si to vyskusate zit v inej krajine s cudzincom, ved zijeme v 21. storoci. tiez nesuhlasim s tym, ze vam kamosky hovoria, ze robite chybu, mali by vas skor podrzat a nie este odsudzovat vasho priatela. Ivett mala by si im to na rovinu povedat, ze sa ti to nepaci a ze ta to depta. Lebo potom ked sa odstahujes do toho izraela, tak nebudu velmi nadsene s tvojim rozhodnutim a je mozne ze ich priatelstvo aj stratis. Ved aj oni urcite mali vztahy, a ak nie tak urcite budu mat, s ktorymi si ty nesuhlasila, ale to neznamena, ze ich budes kvoli tomu deptat.
Ale rodicia su rodicia, tych nezmenime, a mozno ich pochopime, ked budeme mat vlastne deti. Ale ja urcite by som svoju dceru neomedzovala a nevyberala jej manzelov, ved to rozhodnutie bude len a len na nej a ja ako rodic ju budem moct len podrzat a dat jej najavo, ze sa na mna moze kedykolvek spolahnut a nie naopak, aby mi zatajovala veci. A o tom by som sa asi s nasimi porozpravala, ked by nesuhlasili s mojim priatelom. Bud im budem klamat a zatajovat veci, alebo sa s tym zmieria a budu mat podporovat.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
15/07/2007 11:35  

ahoj nika, tak s tym suhlasim, ze americania a aj anglicania a mozno aj muzi z inych krajin nevedia pochopit niekedy ze na slovensku je to normalne. Ja chodim teraz s anglicanom, budeme sa brat na buduci rok, a tiez musim povedat, ze tiez som mala s nim skusenosti so ziarlivostou kvoli nejakej hluposti. ale ja sa mu to snazim za kazdym vysvetlit, ze sme kazdy z inej krajiny a ja respektujem tie jeho normalne veci, ako ked ide do pubu so svojimi kamaratmi na fotbal a neukaze sa doma cely den atd. tak on musi respektovat tie moje a to ako sa bavime my slovaci.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
15/07/2007 12:58  

Andrea,
a este dik za podporu, je mile pocut po tolkych negativach so vsetkych stran, aj nieco pozitivne. I ked problem je v tom, ze tie moje pochybnosti prerastu az do takej fazy, ze sama tomu prestavam verit -a to je to najhorsie, ked bojujes za nieco , comu vlastne uz ani neveris, ze moze vyjst.
A inak, co sa tyka toho bojovania za nieco – tak presne viem o com pisem a castokrat mi to pride na rozum. Ze, co ked uz konecne dosiahnem, to po com tak strasne tuzim a potom zistim, ze – hmmm, mozno to nebolo to, co som si vysnivala – ale asi o tom je zivot a kazdy jeden z nas ma taketo pochybnosti…i ked vzdy treba mysliet na tie zadne dvierka.
Treba vsak asi len pozitivne mysliet a takuto alternativu si ani nepripustat – ako to dobre znie tie teoreticke blaboly, len akoto ze sama to nedokazem zpraktizovat ?! :o))


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
15/07/2007 13:38  

bea to mas preto ze si chodila s Pakistancom,nejde ani tak o nabozenstvo ale zvyky krajiny z ktorej pochadza,.Pakistan je vobec jeden z tych najhorsich ako sa tam chovaju k zenam popri Bangladesi a Indii.Ano aj Indii a hlavne Hindu beru zeny ako zvieratka ako nieco nechcene.Zena tam nema cenu a zenske plody su neraz potracane alebo dievcatka zabite rovno po porode.V INDII !!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
15/07/2007 15:17  

tak ja to zatial riesim tak, ze o tom skoro nikto nevie….,ale ked na to pride spravny cas tak sa to dozvedia, ale to bude az potom ako sa nejako posunieme dopredu, kedze momentalne mame obaja svoj business poriesit a este ani nevieme kde spolu zostaneme – az potom ked sa na tom dohodneme tak to oznamim rodicom ako hotovu vec a na tu ich reakciu sa vobec netesim…., ale urcite by som snim chcela este pozit v Prahe isty cas….nechcela by som hned odist do Izraela, ale nevylucujem, ze po case by som na to nepristupila – ist tam…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
15/07/2007 15:25  

Nika, tak to co pises aj ja si vyrabam niekedy zbytocne starosti napr. rozmyslam, kde budeme spolu zit, ale mozno on to uz ma poriesene…., ale este neviem ci k mojej spokojnosti ci nemysli na ten Izrael – lebo co sa vyjadril naposledy tak to bolo asi tak, ze by rad bol keby som prisla do Izraela a ja, ze ci na dovolenku a on, ze aj nastalo, ale povedal to tak opatrne a cakal ako zareagujem a ja som sa tvarila, ze mu nerozumiem, lebo rozpravame sa anglicky, ale on asi videl, ze ma to prekvapilo…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
15/07/2007 16:59  

Ahoj anonymny,
ked tak zdoraznujes tu Indiu, tak by ma zaujimalo, ze odkial mas take informacie, mas nejake osobne skusenosti alebo su to len info z pocutia??


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
16/07/2007 7:28  

ahojte tak pridam sa do debaty, kedze aj ja som predtym mala rozne nazory na Indov…..a potom som v UK spoznala mojej dobrej znamej manzela, ktory bol Ind – zo zaciatku ma to ani nenapadlo, ze on moze byt Ind – naozaj bol to velmi mily clovek, rozhladeny atd….jediny v UK vedel mnozstvo info o Slovensku…takze odvtedy sa riadim heslom, ze nezalezi co si, ale akej si povahy….netvrdim, ze niektore povahove crty nie su typicke pre nejaky narod, ale charakter cloveka nezavisi od naroda….


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
16/07/2007 9:24  

Andres prosim ta mohla by si sa mi ozvat ak budes mat chut?chcela by som sa ta opytat privatne par vecie ohladne rozvodu . dakujem


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
16/07/2007 10:23  

Ivett velmi spravne si to povedala..ak sa mozem pridat do tejto debati o tom aky narod sa ako sprava ku svojim zenam tak podotykam ze na slovensku je v priemere kazda 5 zena tyrana..ale to nikomu nevadi…hlavna vec ze najhorsi su len arabi a im podobni…moj snubenec je arab a mozem povedat po 3 rokoch co sme spolu ze lespieho muza by som ani na slovensku nenasla…samozrejme ze aj u nich su pripady kedy chlap mlati zenu ale pocula som aj opacny pripad…a v UAE ked vidite lokalne zeny tak tie vyzeraju daleko od tyranych …jedina ich starost je aky si daju make up a kde si kupit nove haby…vsade sa len pise o zlych skusenostiach a na tie pozitivne sa casto zabuda …;) nie je tak?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
16/07/2007 12:50  

Ahojte baby – Ivett, Visna…,
som rada, ze niekto zdiala moj nazor. O Araboch, Indoch, ci uz moslimoch ako takych sa popisalo vela- zvacsa negativneho. Chcela by som vsak vediet, keby mal napisat niekto nezainteresovany nejaku vseobecnu charakteristiku slovenskych muzov, co by asi v nej stalo – povedzme si uprimne castokrat to dobre a pozitivne je potrebne hladat lupou – nevravim, ze vzdy, ale coraz viac sa to stava dennou realitou.
A tak ako vsetkych Slovakov nemozete zaskatulkovat, tak isto sa to neda ani s inymi narodmi. Pretoze kazdy z nas je zcasti ovplyvneny kulturou, v ktorej vyrasta, rodinou a jej zvykmi, ale aj vzdelanim a svojim pohladom na svet – a ten sa od cloveka k cloveku meni!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
16/07/2007 14:01  

ahoj Nika – suhlasim


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
16/07/2007 15:11  

zijem v krajine kde je vela indickej manpower a mam indickych zamestnancov v domacnosti,takze viem aky je u nich zivot.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
16/07/2007 15:56  

Nika povedala si si to uprimne sama sebe. Kazda piata zena na SK tyrana? Od kial mas tieto ztatistiky, waw, nevychadzam z udivu ako hadzas numerami, akoby si ich ziskala vlastnorucne. Tytrana? Vies co to znamena, to ze sem-tam dostane zasluzeny preplesk, nie je tyranie. Ani to ze chodi domov ozraty, zena ma pravo sa rozhodnut nebyt s nim, to ze na to nema peniaze a musi to znasat to je uz ine kafe, ale pls nehivorme o tyrani, to by musela byt v moslimskom svete psychycky tyrana kazda plachta, co si nemoze doma dupnut nohou, pozerat porno, alebo nosit catsuite. Bolo by obraznejsie tvrdit ze slovenske zeny su pod natlakom, zvacsa financnym a tak pocituju stress, ale netvrdme ze su fyzicky al. psychycky tyrane opacnym pohlavim, lebo toto je demagogia. Pochybujeme dievcata, ze mate adekvatne vzdelania robit taketo unahlene zavery. A tiez neverte hocicomu co najdete na nete, v dobe slobody slova sa kludne aj ja mozem podpisat ako Lenin a sirit tuto svoju filozofiu bez strachu z postihu.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
16/07/2007 16:05  

Lenin…..ja som opisovala len svoju skusenost…..a co sa tyka charakteristiky Slovakov tak to tiez si netrufam napisat….mna akurat na mojom ex stvalo to, ze som sa pri nom necitila isto….uplne vsetko nechaval na moju hlavu ako aj teraz ked ideme pracovne do Ciech tak mam vybavovat aj jemu vsetko ja….a on flagma si hovori vsak ivetka vybavi….preto som sa v nasom vztahu citila, ze je to namna vela a ked som sa mu to snazila vysvetlit, ze aj preto sa snim rozchadzam tak to nechapal…..


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
16/07/2007 21:29  

Ivett,zila som v Israeli par rokov a prezila som vztah so Zidom.A mam uplne skvele skusenosti.Bol to moj doteraz najlepsi a najkrajsi vztah.Bol to velmi chapavy,mily a rozumny clovek.
Nemala som problem ani s jeho rodinov kvoli tomu,ze nie som zidovka.Xboznovali ma a vobec im to nevadilo,z enie som zidovka.Moderni ludia v Izraeli to nabozenstvo az tak neprezivaju.A kvoli tomu,ze nejaka kocka tu mala lakomeho,nemozete zobseobecnovat vsetkych na zaklade jednej skusenosti.MOj byvaly priatel bol stedry a vobe cnebol namysleni.Zidov v Izraeli by som nenazvala,ze su namysleni,ale su trocha arogantni,pretoze nemaju uctu k autoritam.Kazdy je hned kamos,ku kazdemu sa po 5 minutach spravaju ako keby ste sa poznali od skolky.To ale nema s namyslenostou nic spolocne.Neboj sa tam ist zit.Izrael je anozaj krasna krajina,izralecania su priatelski,hebrejcinu sa naucis za pol roka.A co sa ti moze takeho strasneho stat?Prinajhorsom sa vratis.Zivot nekonci.lGood luck,nech ti to vyjde.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
17/07/2007 6:17  

Lenin, a co je to zasluzeny preplesk? Kedze vsetci robime chyby, potom ho dostavas asi aj ty, nie? Zena nie je 15 rocny pubertak, ktory ta posle niekam… alebo ktoreho si nacapal fajcit za rohom, takze sa niekedy neovladnes a jednu vychovnu mu mu strelis.
A ako si dospel k tej demagogii? Bol si niekedy fyzicky a psychicky tyrany, ked to tu takto vyhlasujes? Ver tomu, ze ked ti bude denne niekto koho milujes a s kym zijes, mas deti, opakovat ze si neschopny blbec za chvilu sa tak budes aj citit, ked ta partner manipulativne odtrhne od priatelov a rodiny a pritom sem tam dostanes „zasluzeny preplesk“ tazko sa ti bude robit rozhodnutie odist, pretoze nebudes mat na to energiu.A to som napisala velmi mierne. Mne trvalo 13 rokov kym som nazbierala silu na odchod.
Dovolim si tvrdit ze to co napisala Nika je pravda, a nemam to zo statistik ale z vlastnej skusenosti a pozorovania okolia.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
17/07/2007 7:39  

ahoj Mica, prosim ta nemozes mi napisat na mail. Chcela by som sa ta opytat sukromne prosim….pa ivett


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
17/07/2007 13:41  

AHOJTE!

najde sa tu niekto aj so skusenostami zo CH? Ja tu uz isty cas zijem. Bolo by fajn sa s niekym porozpravat alebo skusenosti povymienat.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
17/07/2007 20:49  

Lenin, len tak mimochodom ten prispevok o tyranych slovenskych zenach nebol odo mna a sice neviem nakolko presna statistika to je, priklanam sa k nazoru, ze zial to castokrat takto funguje a najblizsi a susedia o tom casto nemaju ani ponatia- a ver, ze viem o com pisem!!!
A co sa tyka Indov, tak rozhodne nebudem bojovat za to aky su skveli a jedinecni, pretoze takisto ako nikto iny, ani ja nemozem posudzovat cely narod na zaklade par individualistov. Samozrejme, ze som aj ja pocula rozne historky, citala som odbornu i cestopisnu literaturu a mala som aj tu cest zoznamit sa s Indom, ktoremu z oci nepozeralo nic dobre a pre kazdy dolar by si dal koleno vrtat – to vsak stale nie je dovod, aby som ich vsetkych na zaklade tejto skusenosti zatratila.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
17/07/2007 20:52  

A baby,
vy sa majte zatial pekne, ja sa na chvilku odmlcim, lebo sa idem dovolenkovat a dufam, ze si tu coskoro precitam zas par zaujimavych prispevkov :o))


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
17/07/2007 21:24  

Ahoky, vsetci…
Nasledujem Niku a aj ja si idem trosku podovolenkovat. Zajtra rano odchadzam do Turecka za tym svojim fesakom…hahaha. Dufam,ze ma tam niketo cestou nepreda… :-))))
Papapapapa vsetci a myslite na mna.
Prajem vsetkym prijemny vecer..Teda…NOC


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/07/2007 12:36  

Caute kocky. Precitala som si par prispevkov a neviem, co si mam mysliet. Par bodov: 1. v kazdej krajine a narode su dobri a zli ludia 2. ziadna zena by nemala tolerovat bitku a tyranie, ale ani ziaden muz, vela ludi zabuda, ze nie len zeny su obetami 3. laska nie je vsetko, aj ked je to jeden z najkrajsich pocitov
Ja som uz 7 rokov s mojim britskym manzelom (byvame v UK) a super si rozumieme. Sme stale zalubeni, ako sme boli v prvych mesiacov vztahu. O lepsom vztahu sa mi ani nesnivalo a teraz cakame nase prve babo a obidvaja sme velmi stastni. Samozrejme, ze mame aj probelmy a hadky, ale bez nich by nase manzelstvo urcite nebolo zdrave a normalne. Nebudem ho porovnavat s mojimi byvalimi frajermi – Slovakmi, lebo to nema zmysel. Ludia su rozni (ale nie kvoli tomu, odkial su). Mala som aj fajn chalanov a aj debilov. Moja sestra je 7 rokov s jej Slovenskym manzelom, ziju na Slovensku a je to paradny chalan, super otec a vyborny manzel.
Takze ked najdes toho praveho, tak sa ho drz. A ked si s debilom, odid! Cim skor, tym lepsie. Nestracaj cas a nenic si zivot. A vyhovorky ako: „ale ja ho milujem“ alebo „on to tak nemyslel“ su uplne chujoviny a za take reci by som baby vyfackala. Kazdy si zasluzi byt stastnym, ale je to len na nich, ci si to stastie pripustia, alebo odopru. Moj manzel vie, ze keby raz na mna zdvihol ruku, tak by bol koniec. A taku istu reakciu by som ocakavala od neho, keby som ho udrela ja. Inak by som k nemu nemala ziadny respekt.
Nenechajte si diktovat, ako zit svoj zivot. Kompromis je dolezity, ale kontrolovat vas zivot by ste mali len vy, nikto iny.

Drzim palce.


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Manželstvo s cudzincom - vzťah s cudzincom
Stránka 86 / 221 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.