Manželstvo s cudzincom  

Stránka 8 / 221 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/11/2005 7:41  

sandra,držim ti palce nech vam to s tvojim priatelom vyjde!!!ja som na dovolenke spoznala araba-moslima s ktorým si doteraz piseme,sice ako zalubenci,ale beriem to s rezervou.no verim ze nie vsetci su rovnaky,snad ti ti vyjde.vellllla stastia a lasky


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/11/2005 19:08  

!!!!! class=“postlink“ href=“http://www.sp-s.wz.cz“>www.sp-s.wz.cz !!!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/12/2005 11:48  

no teda ked islamweb,prop a blisty su podla teba objektivne,viem kde ta zaradit.Vsetky 3 su vydavane a sponzorovane moslimami a su silne proislamske a antiamericke.Si jednou z nich preto sa tu moslimov zastavas.Normalnemu slovakovy sa z islamwebu chce zvracat!Chod naspet na stranky ceskych moslimskych sestier,co nas tu otravujes.islam is shitt so are u!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/12/2005 12:15  

pre NN v korane sa pise ze zena musi byt muzovy poslusnou a pokornou sluzobnicou a muz ma pravo ju potrestat aj zbit za neposlusnost.NN keby si namiesto prekrutenych slovenskych prekladov koranu citala koran v arabskom originale.Dostal sa mi do ruk nedavno vydani slovensky preklad koranu plny skreslenosti a nehoraznych vymyslov;v smere aby v tejto forme bol pre slovakov prijatelny.Skutocny koran pise podstatne ine veci.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/12/2005 14:38  

Pre Pinarda-je zaujimave ake rady si dal adkabangoure-ale vela vysvetluje kde zijes(ak tam teda zijes) Francuzsko. Francuzsi su vo vseobecnosti nenavistni nielenv voci africkym pristahovalcom z pochopitelnych dovodov-je ich tam tak vela, ze polovica Parizanov(ktory su pristahovalci z Afriky)si vytvaraju vlastne ghetta a komunity, na krore Parizania nie su ani zdaleka hrdy.V Parizi sa v poslednom case velmi zvysila kriminalita co pripisuju zasa iba Af. pristahovalcom,velka nezamestnanost..bla bla bla. Ale mal by si sa na to pozriet s inej stranky-tak ako niektori Slovaci/Cesi beru cernochov, Turkov, Arabov,Vietnamcov….cize ako nejaky „odpad“, pretoze si myslime, ze sme z nejakeho primitivneho nazoru od nich lepsi, tak isto beru Francuzi, Anglicani, Nemci…nas. Urcite sa ti to nepaci ale je to tak, len koli tomu ze ti nejaky Francuz nenapluje do oci, neznamena, ze ta toleruje-zobud sa, my sme pre nich taky isty vychodoeropsky odpad ako Turci, Arabi, Cernosi…..pre niektorych z nas. Zobud sa a otvor oci, pozri sa najskor do vlastneho hniezda, tiez si to nevyhral!!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/12/2005 15:12  

oh saska tak ti dakujem ze ma niekto podrzi,,,,, mas pravdu, sme tiez brani ako odpad, ale co uz s nasou ekonomikou a statom sme velmi ale velmi daleko a nikdy nedobehneme francuzsko a podobne staty…
vies africanov je v europe uz dost, ale takisto su rôzni, … niektori banditi, niektori vzorni, je to rôzne.. ja sa aj tak nedam nikomu odhovorit, v zivote cloveka ide o to , ci ho prezije stastne, a ja som stastna, a tom niet co debatit dalej… viem mala by som rozmyslat co pride o par rokov, ale kladiem si otazku ci sa toho este aj vobec dozijem.. nikto nevie kolko tu budeme, kazdy den je dar …


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/12/2005 16:41  

Pro Adkabangoura/ Vse co jsem v minulem prispevku pospal jsou pouze zkusenosti nekterych nasich znamych………… Pravdou je, ze z pocatku tvrdili to same co ty………
Pro SASA: Nevim jak cesi a slovaci berou africany ….. Za ctrnact dni, ktere ztravime rocne v CR a na Slovensku si samozrejme nemuzu udelat obrazek, vlastne ani nevim, jestli tam nejaci zijou. Jak francouzi berou lidi z vychodni evropy taky vlastne nevim, ziji tu od malicka a ani podle jmena ci primeni na me nikdo nepozna, kde jsou me koreny. No a zena (mluvice perfektne a bez prizvuku se mi take nezminila o tom, ze by nekde vycitila odstup ci jakoukoli narazku.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/12/2005 17:20  

ˇAhojte ja žijem v slnecnom Taliansku, kde teraz kvalitne sneži a je tu zima. Neviete mi poradit niekto ake doklady si musim doniest na civilny sobas do italy a ci tu uznavaju vysokoskolske diplomy?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/12/2005 17:55  

Chtěla jsem se zeptat – máte někdo zkušenosti s muži z Nigerie. Já s jedním chodím už 8 let. Ale jelikož jsem se rozhodla studovat vysokou, odjela jsem zpět domů, do Čech. Přítel zůstal v Anglii a tak máme vztah na dálku. Teď jsem před státnicemi a chci se za ním odstěhovat do Británie už natrvalo. On je velice hodný, chápavý muž. Až neuvěřitelně tolerantní.
Chtěla jsem se zeptat jestli někdo máte nějaké zkušenosti – chceme se vzít – tak jsem začala více uvažovat o tom jaký asi život s ním budu mít.
Předem dík.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/12/2005 19:46  

Pro Janu/ Castecne takovy, jaky jsem popsal na strance ctrnact………..


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/12/2005 23:31  

Nejdo o to kde kolko casu travis, je to jedno ci zijes v Cechach alebo ides do Ciech na dovolenku raz za par rokov, ci mas prizvuk alebo nie alebo ci je tvoje meno cisto francuzske…-ale ide o princip-niekomu staci ked len zistia ze hovoris cesky, usudia, ze takze tam mas „korene“, ci su to tvoji rodicia, stary rodicia alebo ti prastrari alebo len jeden z nich,a budes pre nich stale iba pistahovalec. Teraz ta nechcem urazat, ale tiez hovorim len z rozpravania mojich znamych ktori v Parizi ziju a ako Francuzi vsetkych „nefrancuzov“ . Tiez nezijem na Slovensku ale chodim raz za cas domov a musim Ti povedat iba slepy osol nevidi ako je u nas „doma“ nenavist voci cudzincom-hlavne ak su to muzi tmavsej pleti.Samozrejme, ze nie vsetci Slovaci odsudzuju ale myslim si, ze vacsina este stale zije v jednej velkej komunistickej bubline-Len my sami a nikto ini…..A tiez tu nereagujem koli tomu, ze by som s niekym tmavsej pleti mala vztah, moj manzel je „biely“-whatever that means-ak to mam tak oznacit aby bolo jasne, len nemam rada netolerantnych ludi, ktori ani nemaju pricinu byt netolerantny alebo povyseny, je to totizto velmi smiesne………a toto nie je hate mail…len moj nazor….


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/12/2005 23:39  

Este to ma pobavilo, pises, ze jej deti budu polokakaove, polobiele-to je akoze co za nazor???Chcel si tym povedat, ze budu miesane? Tak ako tie tvoje-usudzujem, ze nie si Slovak, ale pises, ze manzelka je Slovenka (ak spravne chapem), tak tie Tvoje budu potom co-polo……polo Slovaci a polo iny druh cloveka?……., tiez akoze budu v zivote popletene a nebudu sa vediet zaradit pretoze chudata nebudu vediet co su? Vazne smiesne…..Vies ty vobec o com hovoris? Nema to ani hlavu ani patu…Nemusis ist na to Slovensko a do Ciech castejsie aby si zistil aki su tam ludia-su tam presne taky ako ty-no co uz, ved si jednym z nas….


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/12/2005 23:45  

Mila Tina..kedze som toho zazila v tomto smere uz naozaj dost a stale aj prezivam,pretoze byt manzelkou muslima je neverending story…a to musim povedat,ze je jednym s tych liberalnejsich hoci mam pocit ze vekom ich nadsenie a presvedcenie o ich vyvolenosti a jedinej pravde stale viac silnie(Dobre to vystihol OCKO v tychto diskusiach kde skonstatoval ze su bohuzial narody a viery kde maju urcitu formu agresivity a nasilia v popise prace)Takze zazila som uz aj taky pripad z mojho okolia-presne to iste..slecna vychovavana striktne katolicky vo vakuu dalo by sa povedat si vzala muslima.A ten si ju aj odviedol do svojej rodnej hlinenej chatrce a ona mu jednoducho nemohla povedat nie,pretoze bol sikovny a poistil si ju pre istotu detickami.Posledne ked som ju videla chcela spachat samovrazdu.Preco ti to pisem?Pretoze uz mam prehlad o muslimoch a o tom aki su.Staci mi par viet a viem kde toho ktoreho zaradit lebo ver mi aj u nich su jedinci rozni a poznam aj vela milych a tolerantnych ,a na rozdiel od nasich aj lahsie identifikovatelnych.Takze z tvojho opisu je mi jasne,ze tvoja sestra dopadne asi ako ta znama.Mozno by bolo najrozumnejsie zavolat na pomoc rodinu.Aby prisiel za vami do ameriky otec aj stryko ak sa da a dali mu po papuli.Pretoze na to ze su spolu tak kratko je uz trosicku priliz drzy(zvycajne sa takto prejavuju trosicku neskor,ked je ruka v rukave ako sa hovori)A vies apropo preco chcu cudzinky?Pretoze doma by si nedovolili robit si s ich krajankami to co s nami.Sme velmi poddajne a hlavne …nemame za chrbtom otecka a aspon 3 bratov pripravenych k akcii..Hoci co sa Pakistanu tyka tam ziju este v stredoveku a ani to nezabera.Prajem ti vela stastia a tvojej sestre trosku rozumu…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/12/2005 23:47  

Pre Adkabangoura-ide len o to, ze tu pise ako by bol lepsi od inych a snazi sa tu provokacne ponizovat tym, ze nas nazyva volmi, ktory nerozumeju cestine-uz by sme vazne museli byt primitivny aby sme nerozumeli blbej cestine, no ale co uz kazdy si dviha sebavedomie inym sposobom, niekto vzdelavanim sa o inych kulturach, niekto zhadzovanim seberovnych…rozny ludia, rozne nazory…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
03/12/2005 0:23  

Pre J.A.

Co sa tyka koranu,vacsina muzov muslimov kym su mladi si ani neda namahu ho precitat..netreba uz prve roky na zakladnej skole im poskytnu vsetko to co potrebuju.Ze ako muzi su nadradeni,ze skoro za vsetko co spachaju idu do raja-staci sa sem tam pomodlit,ze kacirov teda neveriacich (co je zbytok sveta)treba priviest na vieru a ak sa to neda,tak silou na nich,ze sa maju preto mnozit a zenit sa s co najviac zenami a hlavne nemuslimkami(koli zasluham pred bohom)pretoze deti su samozrejme automaticky muslimovia(nik sa ich na nazor nepyta a ak by nebodaj chceli prejst na inu vieru a zrieknut sa islamu maju POVINNOST taketo hanobenie ich viery potrestat smrtou)A
v neposlednom rade islam ma rok 1425….Tak a to podla mna hovori za vsetko ..my sme vtedy palili carodejnice na hraniciach v mene krestanskej viery.Ale aj tak si myslim ze ta ich viera je naozaj velmi uspesna sekta.Tak tolko.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
03/12/2005 0:49  

Mila Tina …
KUWAJTANKA to absolutne vystihla…aby som doplnila je lepsie zit zene na Slovensku vo vezeni ako s muslimom hocikde,hoci aj v Amerike.Tym neustalim psychickym terorom sa zena dostane do takeho stavu ,ze znenavidi este aj vlastne deti,pretoze len koli nim to musi znasat,alebo je tak necitliva ze ich dokaze opustit(pretoze deti ktore ma s muslimom NIKDY NEPATRIA tej zene ale jemu) A ked je to chlap ako sa patri tak sa tie decka este nakoniec aj obratia proti nej ak chce.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
03/12/2005 6:29  

Sisi presne v kratkosti si vystihla cele jadro problemu.Je to skutocne tak!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
03/12/2005 16:15  

Pro PINARDA – původně jsem ti chtěla napsat dlouhou odpověď, na tvůj omezený názor. Ale myslím si, že je to jen ztráta času. Omezenost tvých názorů se bohužel nedá jen tak změnit. Vše je jen v tvé hlavě. Zkus vycestovat a vnímat lidi kolem sebe. Pak zjistíš o kolik věcí jsi se svými hloupými předsudky připravil.
Já ani mí rodiče se nebudeme stydět, za to že v naši rodině bude muž, který pracuje pro firmu Reuters jako manažer a má PhD titul. I když podporuje měsíčně svého tatínka, je plně schopen uživit mne i naše děti. Za píli a pracovitost svého partnera se stydět opravdu nebudu a ani nemusím.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
03/12/2005 20:24  

Pro Jana: Muj omezeny nazor zrejme vychazi z meho ….politicky mene korektni… ?????
Jeste jednou zopakuji, ze vse co bylo napsano v mem prvnim prizpevku je pouze souhrn zkusenosti nasich znamych, kteri zvolili svou cestu….. a o ktere pozdeji povidali.
Vycestovat a vnimat lidi kolem sebe se vzdy snazim (vlastne snazil jsem se, ted mam rodinu a s jezdenim je konec), zaroven jsem se snazil pri svych dlouhych pracovnich cestach do zahranici respektovat kulturu a vse co to obnazi v zemich v kterych jsem zil ( dva roky v Africe – Tchad a Zimbabwe, tri roky v Jizni Americe – Brazilie, Surinam). Faktem je, ze bych to same pozadoval po vsech novych prichozich do EU. Problemu by na tomto starem kontinentu bylo podstatne mene. Ale to neni tema..
….
To ze nekdo pracuje jako manager pro Reuters ci Total a ma PHD ci jiny titul nic nemeni na tom, ze kazdy clovek si predstavuje fungovani rodiny takove, jake zna ze sveho detstvi………. A z toho vychazi vse….. Takze vlastne jeden ze dvou, aby vse fungovalo musi slevit ze svych pozadavku podstatne vice nez by musel pri zivote s clovekem stejne kultury.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
03/12/2005 20:30  

Pro SASA: Bez komentare………. Tve vystoupeni je mi vazne k smichu……..


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
04/12/2005 15:14  

pro Pinarda – tak že vlstně ani tak velký problém nemám, protože se narodil v Anglii a žije tam celý život. Anebo by se neměli ani setkat Slováci s Čechy? Do detailu vzato, ona výchova na Moravě je také odlišná od výchovy a života rodiny v Čechách. A co teprve rozdíl rodin ve městě a na vesnici? Nejsou zde také rozdíly? A není to o tom, že jsme každý úplně jiný a ve vztahu se jakési kompromisy a ústupky dělat musí – ať už jsi bílý, nebo snědý, nebo černý a nebo fialový?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/12/2005 9:35  

pre krestanku: moj partner je „biely cech“…ked to musim tak primitivne napista. Nepatrim do ziadnej muslimskej sekty. Neznasam netoleranciu! podporujem vedomie a patranie – iba tak si moze clovek vytvorit nejaky nazor. Nie z „pocutia“ alebo so skusenosti „s konkretnym clovekom“. Moj priatel cech tiez nemoze na zaklade nasho vztahu hodnotit vsetky slovenky a naopak ani ja na zaklade jeho nemozem hodnotit cechov. Uz len naq tejto stranke je podla mna jeden primitiv a jedna rozumna ceska! a taky je kazdy narod na tomto svete: bud tebe vyhovojuci alebo nevyhovujuci jedinci v nom! Daj sancu kazdemu cloveku (cieerny, biely, krestan, muslim, zid…) a sud ho podla jeho vlastnych skutkov!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/12/2005 10:24  

Pre janu velka britania : mas partnera z nigerie ? ja mam zo senegalu, ale nechodime spolu az tak dlho… ak chces posli e mail, a mozme pokecat, moja adresa href=“mailto:adriana.pasticka@zoznam.sk“>adriana.pasticka@zoznam.sk _____________


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/12/2005 13:22  

pre J.A dobre ak nie si moslimka,preco volas moslimov po arabsky muslimi.V slovencine im hovorime moslimi.A preco doporucujes stranku class=“postlink“ href=“http://www.islamweb.sk“>www.islamweb.sk ked jej cielom ako v uvode uvadzaju je rozsirenie islamu na Slovensku .V uvode jasne pisu ze ich cielom je urobit zo Slovakov moslimov.To sa ti zda korektne ked nabozenska mensina pod vedenim akehosy Hasnu chce primet vecsinu aby konvertovala na tak netolerantne a na europske pomery nepristojne nbozenstvo…Ja si myslim ze pan Hasna moze byt akurat tak rad ze je rad a dat ostatnym zo svojim nabozenstvom pokoj.Ti ktori tu niesu tolerntni su akurat moslimi.Vies co by sa stalo krestanovy ak by sposobom akym to robi Hasna siril krestnstvo v Saudskej arabii,popravili by ho.Tak kto je tu netolerantny!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/12/2005 14:39  

lenka – plne s tebou suhlasim – moslimovia chcu v europe tolerantnost ale len pre svoje nabozenstvo – oni sami totizto su absolutne neschopni tolerovat niekoho kto mysli inaksie ako oni, robia zo seba strasnych chudacikov, ja kebyze zijem v arabskych statov musela by som sa spravat podla ich zakonov a ak je tam zvyk ze zeny musia nosit satku na hlave tak by som ju musela nosit. ale oni chcu aby sa este aj ramadam dodrziaval tak ako v ich state a aby sa zeny spravali tak ako v jeho rodnej dedine – ked uz sa mu tak strasne paci ten ich system preco neostane doma.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/12/2005 15:10  

co sa tyka tolerancie s vami uplne suhlasim, ani netolerantenho mOslima si nebudem vazit. Sirenie viery nepovazujem za zle. Prisposobit sa zvykom tej ktorej krajiny v ktorej zijeme je tiez ok. Ci uz molimi u nas a ci nasi tam,je ok. Vsak snaha o zavedenie urcitych cirkevnych sviatkov do statu s uplne rozdielnym nabozenstvom je uz fanatizmus (samotne sirenie viery vsak nie).
Slovicko „muslim“ mam zrejme z anglictiny, no v mojom elektronickom slovniku „Lexicon 2000“ sa nachadza po slovensky aj muslim aj moslim. A k tym strankam co som uviedla nepatria len islamske, praveze este viac krestanske, a rozne ine extremisticke, zabudla som uviest este nejake zidovske. kazde z tychto nabozenstiev, o ktorych sa snazim nieco viacej dozvediet sa snazi svoju vieru sirit. To, ze citam a hladam v roznych kutoch este ma nerobi ani komunistkou, ani skinhedkou, ani anarchistkou, ani mUslimkou, ani zidovkou, ani zarytou krestankou (aj ked pokrstena som a uznavam nase tradicie, no do kostola nechodim). mam zaujem spoznavat a chcem sa o vsetkom dozvediet co najviac z roznych zdrojov. kebyze viem po arabsky tak si velmi rada precitam najstarsie neposkvrnene vydanie koranu. Bibliu mam tiez pracitanu len v slovencine. Snad v hebrejstine alebo starogrectnie by bolo najautentickejsie.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/12/2005 15:28  

btw, nemala som vobec v umysle niekoho do niecoho nutit, ani do toho aby si tie stranky precital. Boli uvedene na ziadost jednej osoby!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/12/2005 13:33  

PRE VSETKYCH : ze vas to este bavi, stale kecat o moslimoch, ved tema nieje moslimske nabozenstvo, ale zivot s cudzincom, respektive manželstvo s cudzincom, co koho do toho, ake mate vy nazory na moslimov, ………


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/12/2005 19:24  

Pro Pinrada-jediny kto je tu smiesny si ty-robis si z papule hajzel a neopodstatnene-tvoji znami ti nieco natlcu do hlavy a ty tu potom vytrubujes hluposti, ktore ani nevies ci su pravdou-uboziak…ked uz chces osocovat aspon tak urob na zaklade vlastnej skusenosti a nie primitivnych pribehov z vlastnej ruky, ty si vazne vychodoeuropan!!!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/12/2005 19:25  

….pribehov z druhej ruky…


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Manželstvo s cudzincom - vzťah s cudzincom
Stránka 8 / 221 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.