Manželstvo s cudzincom  

Stránka 77 / 221 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/04/2007 21:02  

Pre Petra, ahoj prosim nadal by si mi tvoju email adresu, chcela by som sa ta viac veci popýtat, alebo adresu na pokec. Mam priatela z Maroka, a mam vela otazok. Dakujem.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/04/2007 2:43  

ahoj vera,
moj manzel je moslim, sme spolu uz 4 roky a ja som nekonvertovala. Bolo by to jednoduhsie, keby sme boli rovnakeho nabozenstva, ale ked sa chce, tak to ide. Kazdopadne vela o islame citam, a to mi pomohlo pochopit manzelove spravanie a mnohe nazory. Sem tam sa o nabozenstve rozpravame, aj hadame, ale ja som sa zacala skor pozerat na veci, ktore ma krestanstvo s islamom spolocne ( a je ich velmi vela) ako na rozdiely. Uprimne musim povedat, ze mnohe veci som s islamu akoby prijala za svoje, akoby doplnili moje krestanske citenie. NA druhej strane sa mnohemu velmi branim, lebo sa bojim , ze konvertovanim na islam, stratim kus svojej identity.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/04/2007 11:34  

pre danu
Ahoj, ak mozes napis mi mail, chcem sa Ta nieco opytat.dik.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/04/2007 13:37  

Ahoj Dana,
som rada, ze sa tu nasiel aj niekto taky. Vies moj priatel je tiez moslim a par dni dozadu prehrmela cez jeho rodinu ta sprava, ze ma priatelku katolicku. My sme samozrejme uz o tom hovorili a vydiskutovali sme si to, ze v ziadnom pripade moje konvertovanie nehrozi. Ja som v podstate pred tym, nez som ho spoznala nevedela o islame skoro vobec nic a samozrejme az teraz som sa zacala o to viac zaujimat a podobne ako ty,z niektorych veci mam strasny strach. Ja som sice veriaca, ale moja viera v ziadnom pripade nie je taka silna ako sa javi ta ich a to mi prinasa niekedy naozaj strach. Podla toho,co uvadzas pri svojom mene, tak pravdepodobne zijete v Egypte, tak predpokladam, ze si minimalne pristupila na to, aby si nechodila nejak vystredne oblecena??!! Dufam, ze ti to nevadi, ale pytam sa preto, ze toto bola najaktualnejsia tema rozhovorov s mojim priatelom a prisla na pretras samozrejme aj otazka nosenia bikin na verejnych plazach a tak podobne.
Bola by som velmi rada, ak by si si so mnou prehodila este par riadkov, lebo niekedy mam pocit, ze ked sa chce clovek na tomto fore dozvediet seriozne veci tykajuce sa temy, tak akosi ani nema sancu …
Zatial ahoj


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/04/2007 15:58  

dana prosim ta, pokial ste sa s priatelom brali v egypte, vies mi povedat, ci povinnost mat povolenie na vycestovanie pre manzelku , plati aj pre cudzinky? dakujem.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/04/2007 18:21  

Ahojte baby, tak to s vami suhlasim.Ja som tiez mala priatela moslima, a ten mi povedal na rovinu, ze ked mame byt spolu a nadalej, ako aj v buducnosti, tak by som musela konvertovat. A priznam sa tiez mam z toho strach. A on navyse ani nepovedal rodine, ze ja som katolicka. Tak neviem ako by to prijali. Ale asi nie velmi dobre.
Majte sa


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/04/2007 10:35  

v sobotu 12. maja spolok FRANCUZSKO SLOVENKEHO PRIATELSTVA poriada v Parizi spolocenke posedenie za ucasti suboru ROVNAN a popularnej spevacky JADRANKY PRIDTE SA ZABAVIT blizssie informacie na class=“postlink“ href=“http://slovaque.guide.kat.free.fr“> http://slovaque.guide.kat.free.fr

Prísľub účastníkov z Anglicka, Švédska, Slovenska,…..a Vás z Francúzska. Prihláste sa zavčasu a príďte na čas! Záujem je značný! Program je celovečerný!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
07/04/2007 4:37  

Jani, mam slovenske a kanadske obcianstvo. Zijem v Kanade, pracujem v Kanade, mam priatelov v Kanade, tak aj k volbam chodim v Kanade. Vsetko, co sa deje v Kanade sa ma tyka. Na Slovensko chodim raz za rok, za rodinou. Nic ine ma tam nezaujima. Ak prenesies svoj zivot do inej krajiny, tak preco si nezobrat aj obcianstvo tej krajiny??? Na Slovensku o volby nestojim, nezijem tam, nevedela by som koho volit. Nemyslis, ze clovek by mal spolurozhodovat o krajine, v ktorej zije? Ja si to myslim.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
07/04/2007 15:55  

Ahojte vsetci. Pisem sem, lebo by som sa vas sloveniek, ktore mate partnerov v zahranici a zijete s nimi, chcela spytat, ako vas vztah viedol k tomu, ze ste sa prestahovali ku svojej laske do zahranicia. Mam priatelia v zahranici 3/4 roka, no je to tazke lebo ja tam vlastne nemam ziadnych svojich kamaratov a ani jazyk neviem. Ked som tam pracovala, bolo to fajn, no ked som za nim bola naposledy, nepracovala som,boli sme spolu 24h denne a ukazalo sa ako dost dolezite najst si tam vlastne miesto pre seba, lebo som sa citila ako jeho privesok kedze on je jedina osoba ktoru tam poznam. O par tyzdnov sa za nim chystam, povedal mi, ze je rad ze pridem, ale ze nekce aby som tam bola len kvoli nemu…Ja osobne tomuto velmi nerozumiem. Mohli by ste mi povedat ci vam niekedy nieco podobne niekt.z vasich partnerov povedal? Vo mne to vzbudzuje obavy ze neviem ako vazne berie nas vztah ked toto povedal, i ked na druhej strane ked som tamvzdy chodime i k jeho rodicom a ked som ja na slovensku casto mi vola. Budem vdacna ak mi napisete…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
08/04/2007 18:35  

Zdenka a mohla by si povedat najprv o aku krajinu sa jedna, cize kde sa to planujes vydat. Myslim, ze potom by sme ti mohli lahsie poradit.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/04/2007 8:18  

Priatela mam v Grecku..


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/04/2007 14:05  

Ahoj VERA, ja som vydata za moslima uz niekolko rokov a spolu sme este dlhsie. Zijeme na Slovensku a chodime casto do Egypta (je odtial). Moslimska viera vseobecne nezakazuje zobrat si niekoho, kto je katolik alebo zid, ale nesmie byt ateista alebo uznavat ine nabozenstvo ako monoteisticke (uznavanie jedneho boha = moslim, krestan, zid). Ja nie som dokonca ani pokrstena ale verim v Boha – po svojom. Nikto nikdy nemal s tym problem a ani sa ma nepytal ci chcem konvertovat. Ak to niekto vyzaduje, je to skor vec rodiny a vychovy danej moslimskej osoby. je rozdiel ci niekto pochadza z mesta alebo z dediny, z Egypta alebo Emiratov, Jemenu alebo Maroka.
Kazdy z nas by si mal rozmysliet, co ziskava a co straca, a najma ci bude stastny a ako to bude v buducnosti, nienteraz v stave zalubenia. Napr s detmi, ich vychovou, cestovanim, posedeniami s kamoskami a uplne beznymi kazdodennymi vecami. Lebo clovek dokaze v zalubenosti ustupovat a nechat za manipulovat. Kazdy nech je sam nesebou a ak to druhi neakceptuje (samozrejme s prihliadnutim na kompromisy) tak to nestoji za to. lebo skor ci neskor by to nefungovalo. a nezalezi ci zijete v SR alebo niekde inde…Drzim palce vsetkym zmiesanym manzelstvam :o)


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/04/2007 14:02  

dlho som tu nebola, no vela sa toho nezmenilo.
Len mam pocit ze 3/4 Sloveniek sa prestahovala do Kuwajtu apod. no hlavne ze tam svieti slniecko a je tam more a nic im nechyba. Len po precitani niekolkych stranok ma rozbolela hlava.
Aj ja mam more 30min autobusom (nie bmw aj tak by som mala problem zaparkovat) trochu chladne aj slniecko sice trochu pomenej, aj bytik (no jedneho dna aj domcek) (nie 15 spalni) no mame strechu nad hlavou s mojou dcerkou. Ucty si platim sama no aj tak nam nic nechyba. Hostiny kazdu sobotu-hm nie nemam no aspon si vazim dobre jedlo o to viac a predsa len som len baba a to kazi postavu 🙂
Chodim do prace, zvlastne co? No bavi ma to-ja proste neviem sediet len tak doma.
No som obcas aj nastvana a hlavne ked vela prsi a fuka vietor a vtedy nadavam ze jedno bmw by sa mi hodilo (alebo Fiat Panda) no potom opat je tu slniecko. Co je na tom najzvlastnejsie – aj tak som stastna. Vsetko co mam mam preto lebo to chcem mat, chodim do prace a preto si to aj mozem dovolit ( a jedneho dna mozna aj bmw) no nik na tomto svete mi nevravi co mozem a co nie, co mam nosit oblecene a co nie, ci mam byt katolicka, moslimka alebo UFO, moje meno nie je vziadnom poradovniku a ja si rozhodnem o tom ci budem jazdit vo Fiate, BMW alebo Porsche a hlavne nemusim sa citit zenou, osobou, clovekom iba vtedy ak mam vedla seba bohateho chlapa alebo niekoho kto plati moje ucty (pretoze si ich jednoducho viem platit sama) mna to proste viac bude bavit ak ten bohaty chlap bude moj rovnocenny partner a on to bude vnimat tiez tak.
Mozna ze to vsetko nemam hned teraz no ale aspon nie je nuda, je to taky pohonny motor. A ked to jedneho dna mat budem tak o to viac sa z toho budem tesit a o to viac si toho budem vazit.
Prajem vsetkym vela stastia


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/04/2007 15:29  

Pre MIMI,
no ty musis byt poriadne zakomplexovana, ked tu vypisujes take somariny a ani len krajinu nenapises….sa hanbis za to kde byvas?…je osobne kazdeho vec s kym je a co robi….ja mam tiez partnera muslima, ja som katolicka, nikto nema ziadny problem, co sa tyka nasich vierovyznani,…ani nasi doma a ani jeho rodina….a predstav si, ze obidvaja pracujeme 6dni v tyzdni, vela nadcasov, ucty platime na polovicu…je to plnohodnotny vztah a nic nam nechyba….on respektuje mna a ja respektujem jeho ako ludsku bytost, nie ako vec.. sme spolu uz skoro 4 roky a nic nam nechyba…………….a pravdupovediac v zivote by som sa nenechala vydrziavat…na tom stroskotal aj moj vztah so slovakom, boli sme spolu 3 roky, ja som skoncila univerzitu, on uz pracoval a kedze som si na Slovensku nemohla najst robotu, vycestovala som do zahranicia……on ma chcel zivit, chcel aby som sa k nemu nastahovala, ale ja som nechcela byt na nikom zavisla,….cas ukazal, ze sme si neboli sudeni….Mimi, aj tak Ti prajem vela stastia, lebo ho tusim potrebujes a hlavne vela optimizmu…..


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/04/2007 15:42  

mne osobne sa mimin prispevok pacil viac ako pikaloshe, vobec nepisala somariny a vobec nemam z nej pocit, ze je zakomplexovana, prave naopak, zda sa ze je vyrovnana a ze vie co chce, ani sa nestazuje ani sa nechvali, ani ja sa nepodpisem a nehanbim sa za svoje meno ani za krajinu a ani nie som zakomplexovana, ak tu niekto napisal nezaujimave kraviny tak to su same chvalospevy o tom ako sa napr ktorej slovenke dari s moslimom a ko sa respektujeu ako ludske bytosti, uz to zacina byt otrepane—sorry—


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/04/2007 10:06  

Meno krajiny je Europa. A vari tam nebyvame?
Pikaloshe..toto je tvoj nazor no prcitaj si aj ostatne prispevky, tie tvoje som tam nenasla-asi. Zakompexovana? a preco? Ze si riesim svoj zivot po svojom? Ze tu nevypisujem v akej vile byvam a kolko mam penazi? Precitaj si poniektore prispevky poriadne. A je to jedno ci zijes s moslimom, Slovakom alebo martanom!
Vztahy su vacsinou o ludoch, jednotlivcoch, paru (a nie o krajine v ktorej byvas, mimochodom nehambim sa za nu nemam preco no Slovensko to nie je). Pikaloshe ja moslimov nesudim lebo ich nepoznam a nepoznam poriadne ani ich vieru ved napokon ani o tej nasej az tak vela neviem-ja ludi podla vieri nehodnotim a kto je akeho vyznania to jednoducho neriesim. A hlavne a specialne ked toho cloveka vobec nepoznam tak ho neosocujem ani neurazam a pod. Videla si niekde napisane alebo nevhodnu zmienku, nadavku a pod ci uz na moslima, krestana alebo martana v mojom prispevku?
Alebo na niekoho osobne?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
13/04/2007 9:50  

Ahoj mimi!
uplnou nahodou som sa dostala na tuto web stranku, a ako nemam cas a ani chut citat kazdu stranku, zacala som od predposlednej a prave tvojim prispevkom. Z mojho pohladu sa mi zda naozaj prilis prehnany, zda sa, ze si na nieco velmi nahnevana a preto ta drazdi, ked sa niekto pochvali. Mozno chyba pochvala prave tebe, ze vsetko dokazes zvladnut sama, ze nie si na nikom zavisla. Skus popremyslat, co ta viedlo k napisaniu tak tvrdeho clanku.
Prajem ti, aby si sa mala dobre a brala vsetko s nadhladom. Ved aj to, co je napisane, este pravda nemusi byt, mnohi sa chcu vidiet tak, ako pisu, v skutocnosti ti vsak mozu zavidiet. Nebud na nich taka prisna!
krasny den!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
13/04/2007 10:59  

Ahoj Tereza.

Nie, to si musis pozriet aspon poslednych 10 az 15 stran a precitat si poniektore prispevky. Ten moj nie je o tom co je napisane ale o com to je.
Tato tema je o vztahoch a manzelstve a vela prispevkov je tu o tom co v tom manzelstve madobudly materialne. Moj prispevok nie je o tom co mam a co nie ale o tom co sa tu na tych poslednych 10 az 15 strankach pise. Mozna to pre niekoho znie ako somarina no ako inac sa na somariny da reagovat.
No myslim ze Pikaloshe ma velmi nechvalila no je to jej nazor a Dievcatu dodatocne dakujem.
Okrem ineho som tym prispevkom chcela naznacit este jednu vec:
Vsetkych tych 155 stranok je o vztahu Slovenka a Moslim (ako ich nazyvaju) no myslim ze po 155 strankach diskusie ASI tieto vztahy funguju mna len zaujima ci je tu aj nieco ine t.j. Slovenka/Slovak a „nie“ Moslim. To je vsetko.
No budem sa vyjadrovat nabuduce jasnejsie pretoze to asi nebolo celkom tak pochopene ako som si zelala, skoda.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
13/04/2007 11:10  

Len mala poznamka. Kto necital prispevky na poslednych 10 az 15 stranach a zacne tym mojim tak to nema viznam.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
13/04/2007 12:41  

Pre mimi.. Pekne pises, len bacha na gramatiku, lebo ked ty pises o hambe tak je to trochu hanba pre teba.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
14/04/2007 13:36  

zdravim dievcata, mimi aj tie ostatne … o com to tu vy teraz poslednych par riadkov hovorite?
po precitani par poslednych stranok – a aj par prvych – som zistila, ze este stale je mnoho zien, dievcat (a aj muzov/ti tu ale nepisu) ktori sa pytaju na obycajne a pre nas banalne veci. je to preto, ze este stale v nasej krajine su pohlady na moslimov a ich zivot dost skreslene. ved si zoberte ze 99% informacii v televizii a novinach je o tej zlej stranke (a to uz nekomentujem vyroky nasich politikov o teroristoch – podla nich pritiahnute za vlasy sa kazdy moslim = potencialny terorista). a preto sa necudujte a neodsudzujte tie ktore sa pytaju aj na bezne veci. ved kolko je takych, ktore odisli na dovolenku a tam ich zbalil nejaky ten „miestny fesak“ alebo odisli pracovat 1 x vonku a tam sa zalubili do niekoho z moslimskej krajiny? same nevedia odpovede na otazky pretoze jedno je to, co ich uci nasa krajina a ake informacie maju z domu a druhe je realita ked sa s dotycnym stretnu.

je pravda ze kazdy normalny clovek sa na toho druheho nepozera cez nabozenstvo ale tak aky v skutocnosti je. je pravda ze zalezi na povahe a rozhodnuti na kazdej z nas ci sa stotozni alebo zacne akceptovat zvyky, tradicie, myslenie toho druheho. a je uplne jasne ze kazdy je strojcom vlastneho stastia a celeho zivota. mozme druhym povedat svoj nazor, poradit, podelit sa o zazitky, ale kazdy vztah je iny specificky a odlisny od tisicov dalsich vztahov.

viem ze ked ja napisem ako mi je s mojim muzom super, nemusi to vyjst inej zene s trebars tiez egyptanom, alebo ked napisem ze nemusim nosit satku ked som u svokry tak si niektore pomyslia ze „ved ani ja by som nie, nenecham sa predsa manipulovat“. ale su aj take ktore sa rozhodnu same a je im tak dobre a mozno tak nasli svoj zmysel zivota.

a mimi – nemyslim si ze zivot stoji na tom v akom dome byvas a aky tuzis mat, ze ake auto mas a v akych za vozia sejkovia a ich zeny :o) Skus sa vzit do pocitov tych ktore stoja pred rozhodnutiami na cely zivot. mozno maju rodiny ktore ich odhovaraju, jedna sa predsa o odlisne kultury, uznavanie inych hodnot a pod. a mozno pochopis preco sa niektore pytaju na take veci ako sa pytaju.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
14/04/2007 13:57  

a este mala poznamka – moj predosly prispevok sa samozrejme vobec netyka poznamok Sahie a jej podobnych a konverzacie o jej prispeckoch a poznamkach … k tomu fakt netreba komentar, to je len na zasmiatie :o) (alebo skor zaplakanie)


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
15/04/2007 1:16  

Vidim ze sa tu znova rozprudila konverzacia na tomto fore totiz to dlho som to tu uz necitala. Nechcem nikoho urazat ale poviem co si myslim.
Vadi mi ked si slovacky beru za manzelov moslimov; viem ze tomu nijak nezabranim ale bola by som rada keby si to mnohe ktore budu stat pred podobnym rozhodnutim v buducnosti dobre rozmysleli a neboli do toho hrr, hrr. Osobne sa mi nepacia tieto manzelstva pretoze vsetky slovacky ktore im podstupuju znehodnocuju nasu vlastnu kulturu. Ako keby si ani nevazili co je ich vlastne a naopak sa dali inspirovat niecim uplne inym co je pre nich nove a mysleli si ze tam najdu pokoj v sebe samych. Myslim si ze v mnohych pripadoch sa velmi mylia. Niektore si to nechcu pripustit pretoze im uz nic ineho neostava totizto maju deti a uz niet ineho vychodiska. Takisto mi vadi ze prave tieto dievcata prispievaju len a len k tomu ze nase vlastne deti v buducnosti budu musiet vyrastat v spolocnosti inych kultur. Viem ze toto neznie dobre a mnohe by mi oponovali ale je to tak.
Tie ktore to robite ste poriadne zaslepene ale neviem cim a zbadate sa uz len ked bude neskoro aj pre vas ale aj pre nas ostatnych.
Ak by ste mi niektora oponovale ze ja neviem ako taketo vztahy prebiehaju tak este na zaver chcem dodat ze aj ja mam uz taky vztah za sebou a viem o com rozpravam. K mojmu uz minulemu vztahu mozem dodat len tolko ze moj moslim nebol najhorsi ale mal svoje muchy ake su u nich bezne cize uz casto spominana na tomto fore „ziarlivost“, dovod preco sme sa rozisli bol preto ze ja som si este vopred uvedomila dolezitost si zachovat co je moje, cize zvyky a kulturu a toto pozdejsie ponechat aj mojim vlastnym detom.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
15/04/2007 15:18  

agnesa) ja by som len toľko dodala, že či si nemyslela na to, že tvoje vlastné deti sú vlastne aj vlastné deti tvojho partnera a on môže mať presne také pocity a názory ako ty, či už je to slovák alebo nie ????…v niektorých príspevkoch mi trocha vadí, že keď sa tu ženy bavia o deťoch, vyjadrujú sa tak, akoby tie detičky mali byť iba a len ich a nie spoločné 🙂 a to je predsa podľa mňa už sebectvo….


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
17/04/2007 14:55  

Mila AGNESA – ak ti tvoj vztah nevysiel a mala si ziarliveho muza tak je to tak u vsetkych? ved aj ja som dala mojmu muzovi cast svojej kultury a on ju akceptuje. a ked budeme mat deti, tak ich naucim v prvom rade hodnotiti cloveka nie podla toho ci je moslim alebo krestan ale podla toho aky naozaj je.
ja zase mozem povedat ze som mala velmi ziarliveho priatela a bol napocudovanie Slovak – co ty na to teraz agnesa? bol z inej rodiny kde mali na 1.mieste ine hodnoty a myslenie ako.
myslis ze ja budem ucit svoje deti len egyptsku kulturu a nebudu vediet napr. co su Vianoce? niekde som to pisala, ze nie som ani pokrstena (a ani som neprijala islam) ale kvoli atmosfere chodim na Vianoce na polnocnu omsu do kostola – a ver ci nie, moj moslimsky muz tam chodi so mnou uz par rokov. divne? zazracne? nie, len je to normalny clovek ktory sa na svet pozera inymi ocami ako nejaky fanaticky moslim.

ja nechcem nikoho ucit ako sa ma divat na svet a ludi, len chcem povedat ze my ludia sme presne taki aki sami chceme byt. ak sa niekto rozdohne vyzivat slovesnky aby si nebrali za muzov moslimov, je to jeho/jej vec…ozaj ma napadlo, ci mas taky isty nazor aj na ovela viac sobasov Sloveniek a Anglicanom ci Irov. podla mojich informacii je takych manzelstiev viac ako s moslimami. aj to by si im poradila aby to nerobili?

v konecnom dosledku cela europa je mix Turkov, Indov, Hunov a kde koho – staci si len zobrat dostupne knizky o historii a precitat kto sa cez nase uzemie prehnal :o)

ps.suhlasim s tym co napisala dia o detoch a o tom ako si ich niektore „provlastnuju“ – na to aby vobec boli treba dvoch…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
17/04/2007 16:39  

ahojte,mala som priatela a neskor aj snubenca muslima.nemozno ludi sudit podla nabozenstva,vyzeral dost liberalny ale ked sa schylovalo k presunu do jeho krajiny,turecka, ak to zacalo byt dost zle.dajte si pozor na zvazky s muzmi tohoto nabozenstva.vela zien si nevie predstavit co to obnasa zit podla islamu.ste dobra zenuska co sa stara o domacnost a pocuva svojho manzela,musite mu byt VZDY pripravena vyhoviet a inak ho uspokojit(ani menstruacia nie je ospravedlnenie,prip.sa vtedy na vas ani nepozrie lebo ste „spinave“).ked budete mat dieta tak v pripade ze s nim nebudete chciet odist do jeho krajiny,sa mozete s deckom rozlucit lebo podla ich zakonov patri k otcovi,vezme vam ho nasilu alebo dobrovolne.a ked pojdete s nim tak rozhodne ziadne bary,diskoteky ani vyzyvavejsie a obtiahnutejsie oblecenie.pre nich je to strasna ziarlivost(a nie hrdost ze aku super kocku ma) ked na zenu cumia ini chlapi.maju uplne inu mentalitu a hoci je skryta za usluznostou, usmevmi a dobrotou,to maju tiez nakazane v nabozenstve.oni si vybavuju ucty za chrbtom,nikdy nie priamo do ksichtu.mozete si mysliet ze je to vas najlepsi priatel a pritom vas da vecer znasilnit a olupit.
toto vsetko su rady prezite mnou a inymi zenami ktore som pri rekonvalescencii po uniku z takehoto vztahu prezila.naozaj som ho milovala,ale aj ked som velmi tolerantna osobamktora je naklonena vztahom s cudzincami,az takto odlisnu kulturu som prehryznut nedokazala.som totiz zena,ktora musi byt pre muza prvou a jedinou,a som dost hrda na to aby som sa mu stala len nejakou domacou fuchtlou, zahalenym tienom pohybujucim sa v jeho patach.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
17/04/2007 21:35  

andrea)….. je to dosť hrozné čo si popísala, ale to neznamená, že sa presne to isté musí stať každej žene. ja osobne mám taký dojem, že ty si si chcela urobiť z tvojho partnera akéhosi sluhu a poslička, ktorý má u teba miesto iba v tvojom tieni. nevyšlo ti to, tak sa snažíš znechutiť aj ostatných ľudí. to isté sa ti predsa môže stať hocikde na svete. myslím, že žiadny normálny muž neznesie, aby sa musel o svoju partnerku deliť s ostatnými mužmi a pokiaľ ju naozaj ľúbi, chce ju mať len pre seba a nie ako bábiku alebo dajakú trofej ukazovať kamarátom, nech sa na nej aspoň zalizujú……:)


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/04/2007 14:56  

Ahoojte ,ja mam priatela zo Syrie,ale zije 10rokov v Grecku,chystam sa ist k nemu byvat,zatial spolu niesme dlho ale rozumieme si super,ale nikdy,nikdy sa zanho nevydam,pretoze sa nemam v plane vydat vobec,ani s muslimom ani s nikym inym ,takze sa toho co tu pisete asi nemusim tak bat..baby co zijete s muslimami ozvite saaaa


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/04/2007 15:01  

ahoj Katka ozvi sa mi ak mozes,ja ma priatela zo Syrie tiez


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/04/2007 19:46  

konecne rozumne slovo


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Manželstvo s cudzincom - vzťah s cudzincom
Stránka 77 / 221 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.