Manželstvo s cudzincom  

Stránka 76 / 221 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/03/2007 12:41  

ste tu normalni,co sa to s vami deje?!!!! tu normalny clovek vstupi len raz a nikdy viac! HANBA VAM..


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/03/2007 12:50  

:D:D:D“priznam sa vam ja mam manzela tiez moslima a je sejk byvame v Qatare a som jeho 4 manzelka,s ostatnymi troma sme velmi dobre kamosky ako najlepsie,nic mi nechyba ani im on s nimi uz ma deticky len ja este nie som mladsia od neho o 28 rokov takze na deticky mame este casu…a s osatnymi manzelkami lebo kazda ma vyhradeny jeden den na plnenie manzelskych povinnosti a a deticky sa maju mooc dari takze nemame problemy.teraz sa mi chysta kupit nove auto ..lebo to moje BMW ma uz unudilo a tak chcem striebornu audinu…a este zahalovat sa nemusime ani jedna…nas manzel ma rad nas ked sme oblecene pekne a hlavne ovesane zlatom:D:D:Da ked nahodou ze manzel nestiha jeho bratia pomozu vo vsetkom:D:D:Dtaka jedna velka milujuca sa rodinka,co viac si mozem zelat ale povedal mi manzel ze ak zomrie mozem sa vydat za jeho brata ktory je v mojom veku a jeho brat povedal ze ak sa vydam tak nebudem mat dalsie kolegyne…takze cas ukaze ako dalej bude.a teraz sa chystame na dovolenku len mame mensi problemik s ubytovani ako deticky a manzelky ale neako sa to vyriesi:D:D:Dpapa


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/03/2007 14:37  

katka, prepac , ale ty co tu utocia??? ja tuto diskusiu citam uz od zaciatku a sahia vo svojom prvom prispevku na nikoho neutocila,ak si dobre spominam, naopak mam pocit , ze vy tu utocite na kazdeho kto napise nejaky pozitivny nazor na moslimsky svet alebo povie , ze je spokojny so zivotom v moslimskej krajine.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/03/2007 15:13  

Ahojte, asi nezapadnem do diskusie, lebo nemam zaujem niekoho urazat, len normalne pokecat. Mala som priatela z Grecka, a v podstate nas problem je ze nevieme byt ani bez seba ani spolu. Lubime sa, ale mame vela hadok, a ja by som rada pochopila, ci je to kvoli kulturnym rozdielom. Greci reaguje prchko, to som uz pochopila, ale mam pocit, ze tazko si uznavaju svoju chybu. Planovala som za nim odist, pracuje vo Svedsku ako lekar, ja tento rok tiez koncim skolu, ale nemam istotu v jeho kazdodennych reakciach. Ak mate niektora skusenosti so vztahom s muzom z Grecka, budem rada ak napisete. Mozno sa tym aj konecne ukonci tato urazajuca diskusia co tu prebieha.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/03/2007 16:02  

zase som sa dobre zabavila na závistlivých slovenkách typu „Pražák“, „vera“ a ostatní:):) …..veď tá závisť a lakomosť z vás kríči už nezadržatelne. Nedá sa nič robiť, vy to máte v génoch. Každému všetko závidieť a každého iba ponižovať. Toto ale robia iba ľudia na nízkej úrovni. Ale máte pravdu, aj nizka úroveň je úroveň práve tak ako vaša a preto ste také nešťastné. Keby ste boli aspoň len trošilinku šťastné, toľko zloby by ste ani nedokázali napísať !!!! Mám pocit, že nikoho na tomto guľatom svete nemáte a striehnete len TU na NETE na každé slovíčko, aby ste mohli dakoho urážať. Tomu vy hovoríte šťastie ??????? Ja mám o šťastí presne tak ako Sahia celkom iné predstavy,nakoľko my sme to šťastie už našli. Ak budete takého zadubené a plné nenávisti, nikdy v živote nezistíte, čo to vlastne je. Ale keď tak oplzlo napádate Sahiu, to je pravý dôkaz toho, že VY TAK ŽIJETE a nechtiac opisujete vlastný život a práve preto vás to šťastíčko obchádza a ste odsúdené iba čumieť do PC a znechucovať iných :):):)


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/03/2007 18:13  

Vsetkym moslimskym slovackam, ja si osobne myslim, ze najviac rozumu tu na tomto fore maju muzi ako Marcel-Ke, Viktor atd. Ti vam to vytmavia najlepsie o tych moslimoch. Vy ako take slepe kurence skacete hocikomu na hocico.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/03/2007 18:14  

Anett, prepac a co si sa pytala? Napis co by si chcela pocut.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/03/2007 20:04  

anett ako som uz pisala ja proti moslimom nemam nic a opakujem to stale dookola mam aj moslimskych priatelov nemam problem .ja by som neutocila na nikoho!vies len sa mi nepaci ako mozu tolko nadavat na slovensko jasne nesme ani bohaty ani dokonaly stat ale slovensko je nasa vlast a netreba az tak na nu kydat a ako si si mohla vsimnut tak sahia zacala utocit ponizovat inych a vyvysovala sama seba a peniaze ktore nadobudla vydajom…a my sme sa jej niekolkokrat pytali lenze ona ani raz nam neodpovedala na otazky len stale tocila okolo peniazoch,a slovenky ze su stetky akoze soorry…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
19/03/2007 1:02  

dia uz si popisala strasne vela prispevkov na tomto fore (nehovoriac o tom, ze vela z nich bolo cenzurovanych), ale nikdy si neodpisala na otazky z ktorej krajiny je tvoj „mily“. Mohla by si uviest aspon kontinent.
Ja to sledujem uz rok, hoci som sa nikdy nepripajala do tychto cudnych debat. Ale uz sa to neda vydrzat a nereagovat. Kedy uz vypadnes z toho oskliveho Slovenska? Co tam este robis? Ten tvoj „mily“ sa nejako neponahla. Vies co? Tvoj mily potrebuje „Slovensku narodnost“ a nie teba! A potom ma za ulohu narobit co najviac malych moslimikov (teroristov), dufam, ze mas na to rozkrok pripraveny!

Marcel_KE
Dlho som sa branila nereagovat, ale co je vela, to je vela.
Nemusia oblbovat dalsie neskusene Slovensky, ktore si moslimi planuju vykupit bohatstvom.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
19/03/2007 8:01  

Vážení diskutujúci,
podelím sa s vami o jeden príbeh, ktorý sa odohral v mojom blízkom okolí.
A pokúsim sa čo najstručnejšie.

Poznám jedno dievča, / krásna baba / ktorá sa na VŠ zozmámila s fešákom /inteligentným/, študentom z Kuvaitu, alebo zo SAE, už presne neviem, ale na tom ani nezáleží…Láska to bola veľká, preveľká a bola svadba. Po skončení školy odišli mladí bývať do jednej z týchto arabských krajín. Spočiatku bolo všetko fajn, mladý mal skvelú kariéru pred sebou, o peniaze núdza nebola, ženuška do roboty samozrejme nechodila, muž ju nijako neobmedzoval, nezakazoval, neprikazoval, ALE….
Tá „sloboda“,čo je tam, sa nedá ani porovnať s tou našou, jednoducho to nejde, len tak sa hocikde vybrať, o nejakom vysedávaní s priateľkami, ktoré tam mimochodom ani nemáte nemôže byť ani reči…atď
Skrátka po čase mala dievčina tej zlatej klietky plné zuby a asi po dvoch rokoch sa vrátila na Slovensko so slovami, že „radšej bude suché kôrky obhrýzať ako by tam mala žiť“.
Manžela naďalej ľúbila, aj on ju, ale jednoducho ten priepastný rozdiel dvoch kultúr ich zničil………..
A čo tým chcel básnik povedať, no len toľko, že netreba všetkých arabov hádzať do jedného koša….Ale na druhej strane určite netreba veriť ani ženám čo tam žijú a tvrdia, že je to tam všetko také strašne úžasné a bez chyby ako sa to snažia vykresliť….Lebo každá minca má dve strany.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
19/03/2007 10:36  

vera, chcela som vediet tvoju reakciu( odpoved ) na moje slova, bolo to na str.150 asi, teraz neviem presne.
katka, ak ty nie, tak sa ti ospravedlnujem, ale z vacsiny tu taky pocit mam.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
19/03/2007 11:36  

anonymny, ano ku koncu sa uz aj ona neovladla, to je fakt , ale s urazkami zacali iny. Ako si ona potom svoje slova obhaji je jej vec. Ale ak si si vsimol ,,zastavala,, som si nieco ine, a nie prezentaciu bohatsva alebo uraziek.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
19/03/2007 11:46  

To teda nie je jej vec, tebe sa to paci, ked „aj teba“ vola slapkou, este raz sem volaco take napise tak vyhlasim referendum o jej vyradenie z fora.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
19/03/2007 12:22  

…to ho potom ale nezabudni vyhlasit aj tym ostatnym.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
19/03/2007 13:01  

anett uplne s tebou suhlasim, lebo naozaj ostatni ju zacali hned urazat, ked sem Sahia napisala svoj nazor. Ale s jej nazormi nesuhlasim a nie je pekne, ked uraza krajinu, z ktorej pochadza.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
19/03/2007 13:24  

Anett, sahiina propaganda je pekne svinstvo. Na taketo chaty chodi vela mladych neskusenych dievcat, ktore uveria kazdej hovadine, keby tu neboli taki ako ja alebo Marcel-KA, tak by mala na svedomi vsetky tie chudery, ktore by si kvoli jej klamstvam znicili zivot s niekym a niekde co ma na mile daleko od toho co Sahia opisala. Pozrite si styl pisania Sahia sa vydava za viacej osob a vedie dialog sama so sebou. Otazne je, ci nie je sama v kasi, a tak chce do tej kase dostat aj nejaku kolegynku.

Slavka tebe nevadi, ze aj teba vola Sahia Slapka?
Otvorte si oci, kde sa zoznamila s milionarom? V Rajci na kupalisku? V rade na zmrzlinu? V Polsku na trhu?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
19/03/2007 21:09  

Anett, nasla som tu tvoju otazku, myslim ze je na str.147.
To ze moslimky nie su ako my europank to ma nezerie, hneva ma len to, ze ked chcu zit v europskych krajinach preco sa tomu neprisposobia aj oblecenim. Napr. ked europanka ide povedzme do Saudskej Arabie, alebo do dalsich prisnych arabskych krajin musi sa zahalit. To znamena, ze my europanky musime respektovat ich zvyky a zakony a oni nase v europe nerespektuju. A neviem preco im to europa toleruje. Zase europa je tolerantnejsia ako su oni, o tom ma nepresviedcaj.
Neviem, osobne ci tebe to absolutne nevadi, ze sa pomaly vsade naokolo musis pozerat na take zabalene plachtove vrecia. Mne napriklad to vadi. Pomaly sa uz ani necitim ako v europe, ale ako niekde v Egypte.
Neviem, ci aj ty si jedna z nich, alebo nou planujes byt, ze sa ich tak vsetkych zastavas. Napis uz nieco aj o sebe, mas frajera, alebo muza araba, moslima?, aby som uz pochopila preco tak reagujes.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
19/03/2007 21:38  

TEDA chcela by som sa opytat, ci tu ma niektora skusenost s uzavretim manzelstva vo Francuzsku…ale nie s francuzom..zijem s jednym chalanom z afriky a on je ako utecenec vo FRancuzsku…chceme sa tam zobrat, no ja neviem, ako to tam prebieha…ak ma niekto skusenost so sobasom s utecencom, dajte mi prosim vediet.dakujem


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
19/03/2007 21:51  

po prvy krat som si tu za par hodin precitala par clankov,ale mozem povedat ze je vam vsetkim hanba ,,jeden druheho urazate, ved vy sa na seba aj tak vo vsetkom podobate,,,,,,,,,,,,,,nenachadzam slov,,,, clovek je clovek nejde o vieru ,,ci kraj kde kto zije,ide o srdce zdravy rozum, toleranciu a uctu k druhim,,,,,,vazne hanbi te sa kdo ste vy aby ste posudzovali druhich?????starajte sa o to aby ste vy boli taki aby ste sa nemuseli za seba hanbit,,,,, vsetkim prajem vela stastia……vase zivoty su velka kniha podla ktorej vas boh posudi,,,,,nebojite sa pekla>>>>????

vera z irska ::co je teba do toho ako sa kto oblieka???oblecenie nerobi cloveka ked si ty chces svoje telo vystavovat ako na predaj tak prosim……ja som obycajna slovenska matka z 3 detmi a muzom moslimom,ale ani nechodim zahalena ale ani si moj zadok ci prsia nevystavujem …….a mam na to… ale moj charakter nie je taky….


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
20/03/2007 1:03  

ja som obycajna slovenska matka z 13 detmi a muzom moslimom[dost som sa ponahlala preto ta chybycka sorry]


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
20/03/2007 11:39  

anonymny, ahaaa, tak ty vlastne chces ochranit svoje slovenske ,,sestry,, ?:)
…to je od teba pekne.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
20/03/2007 12:01  

vera, ale my sme ty, ktory sa za tolerantnych a pokrokovejsich povazuju.
sama to aj vo svojom prispevku uvadzas. tak potom chces byt ako ,,oni,,?!
na to aby som neodsudzovala ludi pre ich odlisnost, nemusim mat hned priatela moslima , ale ano, mam. no, moj postoj voci nim nevychadza z toho , ze jedneho z nich lubim. keby sme sa rozpravali o romoch , nedostanes zo mna ani jednu urazku alebo hanlive slovo a s romom som nikdy nechodila.
ja nedokazem pochopit ako mozes povedat , ze moslimky ti vadia uz len pre ich odev. snazim sa, ale akosi mi to nejde, ako hovoris , vadi ti hlavne to , ze sa tu necitis ako v europe, ano? no , potom ako by mala ta tvoja europa vyzerat?vies, ty sa branis , ze oni sa nam neprisposobia ked tu ziju ale zaroven chces , aby sme sa aj my neprisposobovali im. Nie je to potom to iste?! a to, ze sa zahalis, znamena aj to , ze mas v ucte svoje telo.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
20/03/2007 12:04  

slavka, diky ti:)


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/03/2007 1:45  

Vedel by mi niekto povedat kto ma skusenosti v zdravotnictve, ze ako to teraz momentalne je so slovenskou zdravotnou kvalifikaciou v Europe. Zaujimalo by ma, ze ten kto skoncil styri roky zdravotnej strednej skoly, ake zamestnanie a uplatnenie si moze najst v Rakusku, Nemecku, alebo Anglicku. Taktiez, som pocula, ze teraz uz na Slovensku existuje aj trojrocny bakalarny program, ktory si zdravotne sestry mozu po strednej skole urobit. Zaujimalo by ma, ze aky je rozdiel zamestnania a uplatnenia sa s tymto programom v Europe v porovnani, len so stvorrocnou strednou skolou. Taktiez by som rada vediet, ze co presne naviac sa na tomto bakalarnom programe studenti ucia a ci ked sa rozhodnu ist pracovat do europy, ci si musia znovu obhajit svoju kvalifikaciu, alebo mozu automaticky zacat pracovat ako zdravotne sestry. A posledna vec, co ma zaujima je, ze ci sa studenti ucia davat infuzie pocas strednej skoly, alebo az ked studuju bakalara?
Ak by mi niekto vedel o tomto nieco blizsie povedat, ozvite sa prosim, momentalne chodim na zdravotnu skolu tu v Amerike a v buducnosti planujem ist pracovat do Europy.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/03/2007 10:24  

dia zije alebo zila v skotsku


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/03/2007 16:41  

Prazak…
teda ale ja myslim, ci kebyze raz budem napr. ziadat o obcianstvo v anglicku ci si mozem ponechat aj svoje..teda mat dvojite…nie ohladom slovenko-ceskom


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/03/2007 18:40  

MICHALA-na tvoju otazku ti najlepsie odpovedia na website niektorych zdravotnych skol na sk,prip na stranke ministerstva zdravotnictva,z druhej ruky ale viem,ze 3-rocne bakal.nadstavbove studium je u nas uz normalne vyzadovane podla zakona .


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/03/2007 22:50  

mogi – ano, – pokiaľ to nebude prekážať angličanom – ich predpisy nepoznám


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/03/2007 15:25  

Prazak, mogi, naco vam je anglicke obcianstvo? K comu je to dobre, to chcete volit?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/03/2007 11:00  

Ahojte,
mam taky dotaz, najde sa tu nejaka osobka, ktorej partner je muslim a predsa si nekonvertoval-a na muslimsku vieru??
Ak ano, ako vam to vo vztahu funguje?


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Manželstvo s cudzincom - vzťah s cudzincom
Stránka 76 / 221 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.