Manželstvo s cudzincom  

Stránka 58 / 221 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2007 14:20  

navrhujem pribrat do skupiny nenavidenych ludi (okrem moslimov) aj romov a madarov. Je nam vsetkym zname ako rychlo sa romovia rozmnozuju a co nevidiet nas preonacia na svoju vieru (ci „nevieru“?) a madari? to nemusim vysvetlovat, vzdy nam predsa chceli uzurpovat nase uzemie a slovakov pomadarcit. Riesme, prosim, problem „obsadzovania územia Slovenska a straty slovenskej kultury a tradicii a krestanskeho vierovyznania“ globalne.

Teda si myslim, ze tato diskusia by si pomaly zasluzila trocha tolerancie..


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2007 14:20  

caw janka, diky ze aspon ty si myslis to iste co ja akoze prepacte ze tak hnusne som to napisala…ale akoze ma to tak nasralo co pisal muslim nechapem naco tu je .preco nejde do svoje dokonalej milujucej krajinky?????lebo tam by asi maximalne pocital zrnka piesku za minimalnu mzdu a ne ako to ma peniaze co ho tu drzia a este aj hubu si tu obtira ako sooryy…ale toto nech nekyda na europu lebo jedini kto ju nici su taki ako on…a to ma stve nervarim keby tu zil a bol vdacny tak mi to ani tak velmi neprekaze …ale ne ze tu je a ece aj ohovara a kyda..a este jedna vec ..ako si niekto moze s niekym lahnut do postele ked nim opovrhuje…boze sak si to protireciiiiiiiiii…
ja by som si nikdy nelahla s niekym kto sa mi hnusi a opovrhujem nim aj keby som bola neviem ako zufala alebo bol by posledny na opustenom ostrove aj tak…uz raz som to napisala ale musim este raz…..!!!!!lebo je to hrozne co sa deje …brrrrr


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2007 14:39  

ahojte ja by som chcela tiez neco povedat do tejto diskusie.Mala som doteraz dve vaznejsie vztahy a obidva boli s moslimom ale kazdy bol z inej krajiny.prvy bol z tunisu na neho nedam dopustit bol to aj je uzasny clovek nepatri medzi tych zazobanych moslimom ale medzi normalnych bol ku mne velmi ztaly a mily aj jeho priatelia ale aj jeho rodinka ci uz od strakej cez mamku az po jeho sestru ale aj jeho otec a bratia boli ku mne vzdy mili a prijemni.lenze dialka robi svoje..a cas tiez. nebolo by pekne ani odomna si ho prdrziavat ani od neho lebo sme vtedy som nemohla ist za nim aj ked som bolo ochotna(mala som u prestudovany koran a aj arabsku kulturu, mala som to na skole)ale na islam by som nekonvertovala ale ani ma nenutil ani ziadne ine obmedzenia mi nedaval…skoda…
Moj druhy priatel bol turek a tu som si vsimla rozdiely medzi mojim prvym a nim..a boli obrovske..hned od zaciatku to bolotake ze ked som povedala ze nemozem alebo musim ist tam a tam alebo nemam cas uz tu bolo take ze ked teraz odijdes tam ma uz neuvidis alebo toto a toto(bola som neuveritelne obmedzovana)a toto ja som nemohla ale v sialenstve zalubenosti si nic take nevsimate…zacal potom ma nutit citat s nim koran a vsetko aj ked vedel ze som to studovala normalne sa mi zacal hnusit…potom sa mi podarilo ujst ked prislo vytriezvenie..ale on mi neda pokoj a nechcem aby prisiel na slovensko napisal mi sms….a pritom nebol to cisty turek ale grecky turek…takze tu som porovnala aky je riozdiel ..a enhovorim obleciena a to ze po veceroch som chodila na diskoteky a nekedy si aj vypila..atk tunisan to toleroval lebo chodil somnou aj si vypil ale turek…to bola hroza…takze dievky porozmyslajte nad kladmi a zapormy e nerhnte sa strmhlav do nieceho nepoznaneho lebo to bude mat velke a mozno aj nepekne dosleky. teraz nema priatela..ale dufam ze uz moslim to nebude…aj ked clovek nidky nevie ale uz asi ani nie..aj ked sa priznam mam slabost na arabov…tak prajem vam krasny den


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2007 14:40  

ahojte ja by som chcela tiez neco povedat do tejto diskusie.Mala som doteraz dve vaznejsie vztahy a obidva boli s moslimom ale kazdy bol z inej krajiny.prvy bol z tunisu na neho nedam dopustit bol to aj je uzasny clovek nepatri medzi tych zazobanych moslimom ale medzi normalnych bol ku mne velmi ztaly a mily aj jeho priatelia ale aj jeho rodinka ci uz od strakej cez mamku az po jeho sestru ale aj jeho otec a bratia boli ku mne vzdy mili a prijemni.lenze dialka robi svoje..a cas tiez. nebolo by pekne ani odomna si ho prdrziavat ani od neho lebo sme vtedy som nemohla ist za nim aj ked som bolo ochotna(mala som u prestudovany koran a aj arabsku kulturu, mala som to na skole)ale na islam by som nekonvertovala ale ani ma nenutil ani ziadne ine obmedzenia mi nedaval…skoda…
Moj druhy priatel bol turek a tu som si vsimla rozdiely medzi mojim prvym a nim..a boli obrovske..hned od zaciatku to bolotake ze ked som povedala ze nemozem alebo musim ist tam a tam alebo nemam cas uz tu bolo take ze ked teraz odijdes tam ma uz neuvidis alebo toto a toto(bola som neuveritelne obmedzovana)a toto ja som nemohla ale v sialenstve zalubenosti si nic take nevsimate…zacal potom ma nutit citat s nim koran a vsetko aj ked vedel ze som to studovala normalne sa mi zacal hnusit…potom sa mi podarilo ujst ked prislo vytriezvenie..ale on mi neda pokoj a nechcem aby prisiel na slovensko napisal mi sms….a pritom nebol to cisty turek ale grecky turek…takze tu som porovnala aky je riozdiel ..a enhovorim obleciena a to ze po veceroch som chodila na diskoteky a nekedy si aj vypila..atk tunisan to toleroval lebo chodil somnou aj si vypil ale turek…to bola hroza…takze dievky porozmyslajte nad kladmi a zapormy e nerhnte sa strmhlav do nieceho nepoznaneho lebo to bude mat velke a mozno aj nepekne dosleky. teraz nema priatela..ale dufam ze uz moslim to nebude…aj ked clovek nidky nevie ale uz asi ani nie..aj ked sa priznam mam slabost na arabov…tak prajem vam krasny den


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2007 14:50  

Eva, ja som ti vlastna vdacna, atiez ostatnym. Do tohoto fora som sa zaradila, aby som zistila, kde som vlastna urobila chybu ja. Citajuc si tieto prispevky na to pomalicky prichadzam. Nie ze by mi to uz teraz pomohlo, ale starostlivo si to ushovam pre buduce referencie a az sa nova narodim a reinkarnujem v neskusenu tinedzerku a budem stat pred rozporuplnym problmom: so Slovakom alebo s cudzincom, biely alebo cierny, krestan alebo moslim, fuzaty alebo hladkolici, budem vediet, kam nhlianut.

Prosim, nemaj pocit, ze na teba niekto utoci, kazdy si tu filtruje svoje problemy a ak moze, tak prida prispevok z vlastnych skusenosti.

To co napisala Dia, k tomu len tolko: Naozaj, clovek by mal hned po narodeni odpochodovat z porodnice do marnice, aby sa vyhol plahocenim sa v tom medzi tym a vyhol by sa davovej psychoze ako to zvladnut.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2007 14:56  

Nela, Boze, predbehla si ma. Preco si nikdy nemala vazny vztah so Slovakom, sorry, nemozem najst otaznik som vo FR a maju inu klavesnicu,
fakt ma to zaujima. Ja som tiez mala prvy vazny vztah v UK. mam na to vyvetlenie, ale chcela by i sa podelit o voje otaznik.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2007 14:59  

Sorry za tie chybajuce pismenka, tu vo Val d Isere si uctuju 9 euro za hodinu, ale hardwear je mizerny.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2007 15:02  

bb- v com si urobila chybu?
Inak ja nemam pocit, ze niekto utoci na mna, tu utoci kazdy hlava nehlava na kazdeho, preto si myslim, ze by to chcelo trocha tolerancie. Ja si vazim aj chalanov Slovakov a velmi! a bola by som mozno stastna, keby som sa zalubila do Slovaka (odpadla by mi tym aj kopa problemov) a taktiez som velmi hrda, ze som sa narodila v tejto krajine, ale toto je diskusia o manzelstve ev. vztahu s cudzincom, tak nech nikto odo mna necaka, ze budem ospevovat vztah so slovakom…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2007 16:57  

anonymny ..no preco som nikdy nemala slovaka???tak toto je tazka otazka na ktoru neviem dobre odpovedat mozno je chyba vo mne asi aj hej…nieze by neboli neaki nadejni ale stale mi nieco vadilo a nikdy som nebola tak zalubena alebo ocarena..ze som nevedela povedat ani jendo slovo bez toho aby som sa zakoktala…ako som spominala mam slabost na arabov(na chalanoch s tmavsou pletou a cirenymi vlasmi)a este ked ma nieaku krasnu koselu som mimo…a je pravda ze oni si vedia dievca opmotat okolo prsta ale najkrajsie to bolo s tunisanom…a som este stale s nim v kontakte ale …a turek ma otravuje s nim to bola hroza…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2007 18:15  

ne som stetka vravim ze som mala len 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!tak laskavo si odpust ja nikomu nenadavam ked nepoznam


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2007 18:35  

Jorg,
no tak s tymi vizami tu vladne este stale dost velka byrokracia, ale pokial ide len o turisticke, tak hadam s tym nebude taky problem. Nespominal si uz nahodou predtym, ze si bol uz aj pocas studia v USA?
Uz mas zistene ako to bude s uznanim manzelstva tu u nas?? Vcelku by ma zaujimalo. ci to nie je nejaky velky problem…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2007 20:42  

ja sa spytam len zien,co ziju s moslimom:nevadi vam ten pocit,ze NASA KRESTANSKA europa zanikne,a nahradi ju moslimska?len preto,ze my europania nerobime deti ako na pase a snazime sa zit v tolerancii,len preto mame zaniknut?preco oni v europe neprijmu zvyklosti HOSTITELA?!tak ako my ked sme u nix!z kostolov ,kin,divadiel zostanu trosky,umenie zakazu,lebo to je hriex(napr. namalovat,alebo inak zobrazit cloveka).. a kto bude makat,ked budu vsetci fajcit fajku a modlit sa?ja len tolko..dovtedy sa xodi s dzbanom po vodu…. ved sa pozrite na kosovo,preboha to je nie v azii.DO RITI


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2007 21:01  

anonym suhlasim s tebou ja som to uz napisala


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2007 22:53  

anonym ja tiez s tebou suhlasim a bola by som rada keby sa aj pridali ostatne ako napr. Eva, Nika a spolok. A Eva ty ked si uz tu hore spomenula svojho priatela s cudziny, odkial ze je?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2007 23:15  

anonym) …ja s tebou až tak celkom veru nesúhlasím. Je síce pravda, že sme kresťanská krajina, ale toho tu má prevažná väčšina ľudí iba plné ústa a vôbec sa podľa toho ani len nepokúšajú žiť !!!!! Veď sa rozhliadni koľko násilností a zvrhlostí dokážu vykonať aj kresťania a to aj na vlastných rodinách, čo sa deje na školách aj tých základných a o ulici ani nehovorím. To podľa teba sú dobrí kresťania? … a tých podvodov a rozvodov a nestarostlivosti o vlastné deti po rozvodoch dokonca aj zo strany matky atď. Myslím, že na to, aby bol niekto ozajstný kresťan, nestačí mu iba drať nohy do kostola a búchať sa do pŕs a rovno z neho do krčmy nabrať odvahu, aby dal vlastnú rodinu pár fackami na poriadok. Čo sa týka toho makania, tak prečo sú preplnené úrady ľuďmi čakajúcimi na podporu zadarmo a cicajú čo sa len dá a to často len preto, lebo sa im nechce „makať“ a namiesto fajky si dajú dobre do nosa a občas aj krígľom po hlave :):):)


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2007 23:40  

DIA.NEPOXOPILA SI TO…to nie je o krestanstve.. ale o tom ze nam tu cudzia kultura roztahuje xapadla ako nejaka xobotnica!kapisto?ved ak europan pride do arabskej zeme,moze tam robit vsetko to co normalne robi doma?!sa ZOBUUUD!nemoze.a preco NEMOZE? odpovezd si na to sama..ano sme krestanska europa,ale tym som xcel poukazat na rozlisnost nabozenstva a hlavne KULTURY.nexytaj ma tu za slovicka ty dobre vies co by sa stalo s mojou priatelkou ,keby ma pobozkala v niektorej z arabskyx krajin na verejnosti.. NELLA- co ti mam na to odpovedat?preboha precitala si si po sebe to.. vyznanie? mam radu: nasi cigani su tiez pocerni a peknu koselu mu kupit mozes aj sama. s pravopisom ti pomozeme vsetci,oki? preco na druhyx obdivujeme to,coho sami nie sme sxopni? (byt hrdi na to kto sme a odkial sme)


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/02/2007 0:45  

Dia neviem kde chodis na tie podivne nazory…. to ti uz naozaj sibe? Nehovorim mas pravdu v tom co si napisala o krestanoch, ale neskus mi oponovat v tom, ze moslimovia su ini….iba horsi moja mila, len si otvor oci a rozhliadni sa naokolo. Nevidis co sa robi vsade vo svete? Ved oni do tej mosque uz pomaly aj spavat chodia a bez koberca ani na krok a pat razi sa modlit za den, to ani najlepsi krestan nerobi…. nemam nic proti tomu ale skutocnost ma presvedcila ze su to vsetko iba pretvarky o tej ich viere a boboznosti, skutocnost sa javi byt uplne ina ak si nato este do teraz neprisla. povedala si ze vacsina ludi ma iba plne usta a vobec sa podla toho nesnazi zit……, no tak toto by teda presne sedelo na moslimov, lebo ti maju usta plne, ale srdcia prazdne. Neviem preco sa ich tak zastavas ale ak sa ti u nas v europe nepaci tak prosim mozes si zbalit kufre a ist skusit zivot k nim ak ti uz naozaj len to chyba. Potom uvidis ako velmi budes prijata a tolerovana v ich spolocnosti.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/02/2007 1:24  

ja sa chcem spytat dievcat na tomto fore,ci ich moslimsky priatel,manzel,atd prestupil alebo rozmysla prestupit na krestan vieru..alebo ci o tom aspon poculi.ked nas tak miluju, a zniesli by nam modre z neba,myslite ze ano?viem o jednom slovakovi z tohto fora,ktory kvoli svojej moslim priatelke presiel na islam(je v maroku).to je laska-vzdal sa vsetkeho,vsetkeho….a isiel za nou.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/02/2007 8:23  

janka — z Talianska
katka — krestan


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/02/2007 8:58  

bb- k tomu zamilovaniu- osobne si myslim, ze netrva dlahsie ako 1-2 roky, takze to najvacsie pobluznenie som uz hadam prekonala.. a k tej kariere, samozrejme chcem pracovat v oblasti, ktoru som vystudovala (z coho nemienim upustit), ale o nejakej brutalnej kariere nesnivam, nie som ziaden karierista. V konecnom dosledku pracujem, aby som zila a nie zijem, aby som pracovala..


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/02/2007 12:42  

eva)….to si pekne napísala, máš uplnú pravdu, že človek by mal pracovať preto aby mohol žiť a nie naopak
domina) …podľa mňa si ty oveľa viac pomýlená a zaspatá ako ja, ja len celý čas sa snažím otvoriť vám oči a trocha zabrzdiť vašu nenávisť voči ostatnému svetu…to ti ani neprišlo, že konkrétne na nás vo svete pozerajú možno ešte horšie ako trebárs na moslimov?, veď náš spôsob života a chovanie sa (nie iba doma ale aj vo svete) veľkú slávu veru nerobí, ale práve takýto ľudia majú sklony k ohováraniu a pestvaniu nenávisti k iným ako sú oni, nevedia sa zmestiť do kože, ak má niekto o trošičku iný názor od nich a hneď urážajú a ponižujú a to je podľa teba správne?, to ťa veru ľutujem 🙂


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/02/2007 12:49  

maria)… a prečo by mal prestúpiť, keď ani mňa nikto nenúti prestupovať na inú vieru…ak dakedy prestúpim, tak to bude len a len moja osobná vec a nikoho to veru trápiť nemusí, hlavne teba :)….je kopu iných oveľa dôležitejších vecí čo by bolo treba riešiť ako to, či niekto z vlastného presvedčenia alebo pre hocičo iné prestupi na dajakú inú vieru….sa divím, že tí úplní bezbožníci ti akosi nevadia….


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/02/2007 13:04  

ludia
diu – nepresvedcujte, ona je tu na to, aby presvedcila vas !
Tentokrat je opatrna, lebo na inych forach bola cenzurovana !!!!!
Jej prispevky boli vymazane, takze si ich nemozete precitat.
Bola podozriva, ze je muslimka s dobre ovladajucim slovenskym jazykom.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/02/2007 13:16  

Co sa tyka prestupenia viery ,pytala som sa toho mojho priatela ci by prestupil davno a povedal rezolutne nie pretoze by vraj spravil krok vzad…a okrem toho oni nemozu prestupit pretoze im moze hrozit trest smrti necitate?bol taky pripad nedavno,takze im sa musi prisposobovat ta druha strana a ten muz co si zobral tu zenu z maroka taktiez musel ci chcel ci nechcel lebo muslimka si musi zobrat len muslima inak svadba nie je mozna a muslim si moze zobrat aj zenu ineho vyznania ale veriacu lebo tam je predpoklad ze na nu bude posobit a nkoniec ju presvedci i ked po 10 rokoch ale presvedci a niektore su naivne ked si myslia ze nie samozrejme nemoze ta nutit prejst lebo to je aj v korane ale je jeho povinnost aby si casom presla a treba mysliet aj na deti ver tomu ze oni zakonite budu muslimovia a ty im krestanstvo ani nebudes moct spomenut to znaci dcera muslimka cim sa jej zuzi okruh len na muslimov az bude chiet svadbu a ine povinnosti u chlapca jasne bez debaty taktiez a k tomu povinna obriezka treba si dobre rozmysliet ci takyto krok spravi zena nejde tu len o nu ale ak je presvedcena ze tato filozofia nabozenstva islamu ju oslovila ma ju v srdci a bude to dobre aj pre deti tak ok ja sice muslima mam ale nemienim sa vydavat ani nic podobne a to som mu aj oznamila chcem sa casom vratit spet na slovensko a zit zivot ktory mi je blizky kulturou nie som s nim preto ze som nasla zivotneho druha ale preto ze je inak fajn samozrejme vylevy lasky beriem s rezervou kazdeho jeho nabozenstvo respektujem ale nestotoznujem sa s nim


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/02/2007 14:35  

anonym moj pravopis je moja vec tak sa nestraraj hej???


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/02/2007 16:01  

eva . ty prekvapuješ čím ďalej, tým viac, – k tomu Tvojmu susedovi v príspevku pre mňa doplňam: …..malý rozdiel – on je Slovák, – ano – narušený človek, despota, aký sa najde asi všade, – jeho konanie je ale extrém, – nie štandard správania mužov k ženám u nás i v celej Europe, – pričom v iných kultúrach, je to tomu štandardu blízko.

pre Teba a diu tiež: ak sa nahodí téma – prechádzanie cez cestu, určite niekoľkí napíšu – pozri doľava, pozri doprava, lebo z oboch strán ťa môže zabiť alebo zmrzačiť auto, a ak nie si na prechode, dostaneš navyše pokutu.
— To ale vôbec neznamená že tú cestu nemáš prechádzať, nie je to ani strašenie, ani výzva k tomu, aby si sedela doma, ani nič podobné.
Sú to ale holé fakty – hoci negatívne, ich pisatelia Ti vyciciavajú energiu – ako píšeš niekde,
no sú TU, ako súčasť života. –Tvoj postoj k nim je len na Tebe.

Nerád sa sice vyjadrujem k príspevkom iných a asi nemám ani jemnosť a cit BB, – preto Ti píšem rovno, že reaguješ neprimerane.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/02/2007 16:11  

nella – mas cas ? – mam bony, – to bola prva veta, ktorú sa Tvoji krasavci u nás naučily za mojich mladých čias. — Len spomienka.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/02/2007 17:36  

Viete ako sa bude volať Slovensko po novele o menšinových právach ???

Bude sa volať MAROKO

MA – ako Maďari
RO – ako Romovia a
KO – ako Slováci


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/02/2007 18:55  

Prazak….ty si us taky premudrety ze us na teba net vsetko vies vsade si bol a vsetkych poznas


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/02/2007 20:08  

mily prazak ak by si si pozrne vsimol tak som opisala dvoch moslimoch z dvoch rozdielnych krajin…a keby som mala cest spoznat len toho turka tak moslimov by som nemohla ani citit…lenze pred nim som spoznala uzasneho cloveka…takze su rozdiely aj medzi moslimami a dost velke a vies o co ide o vychove to je podstatne.ked vidi doma ako sa dedo k svojej manzelke sprava dalej otec k matke tak sa cuduj ze syn bude presne kopirovat ich ciny a postoje k zenam!!!!ale ak niekto doma vidi normalne veci bude sa aj tak spravat!a natom nic nezmenis lebo vravi sa“ohybaj ma mamko pokial som ja janko ken uz budem jano neohnes ma mamo!!!


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Manželstvo s cudzincom - vzťah s cudzincom
Stránka 58 / 221 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.