Manželstvo s cudzincom  

Stránka 42 / 221 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
21/11/2006 17:09  

marcel bol by si udiveny keby si stertol prachateho albanca,tunisana alebo egyptana…nie len ako ty vravis ze neaky chudak co sa dava vydrziavat europankou..a to ze zeny zo zapadu si vyberaju len tu tvoju ako vravis nepriamo“elitu…“ne som si ista lebo su zapadniarky ktore si vyberu aj rumuna araba ci neakeho egyptana atd…takze nielen slovenky ktore ti robia tu hambu jasne ze su aj take co ju robia ale mal by si vidiet tie anglicanky ze v arabskych krajinach ako sa spravaju alebo staci aj v gercku ako posledne k…ya to ze skarede a tucne su to akoze o tom potom…a to ze o slovenskach vravia zahranicni ze su pekne tak to tesi nepovedia ze su to neake zrudy ktore su 100kilove a neviem ako inak…a este tie uzasne zapadniarky preco ako letusky sa vydavaju za sejkov atd..ktoych sponzaju????ale aj za inych takze mas jedno kde sa pohnes tak vsade najdes tych tvojich exotov a exotiek..nielen na slovensku a ja by som nikdy nepovedala ze som madarka aby som inym urobila hambu ked mam priatela moslima a co ze je moslim nic je taky ako hocikto iny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
21/11/2006 18:42  

Marcel mas pravdu. Ani ja som nestretla rakusanku, ani nemku ktora by sa vydala za turka alebo nieco take. Ale Sloveniek, ktore s nimi nieco mali bolo hodne. Viem ako Rakusania pozeraju na Turkov resp. Albancov… Ale to nie je moja starost, mne je to fuk, ja uz sa so Slovakmi moc nestretavam.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
21/11/2006 20:36  

andrea
mas pravdu, ziadna nemka alebo rakusanka nema za manzela turka, moslima, albanca, a vlastne ani ceska. podla toho co poznam
pekny vecer


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
21/11/2006 22:24  

Dia) Neviem co si ty prezila, alebo niekto koho si poznala ale „Myslím, že ak by im tu bolo tak dobre s domácimi mužmi, neskúšali by šťastie za každú cenu mimo krajiny alebo hoci aj kontinentu.“ To je silne kafe, to si ani ja nemyslim ze su az tak zufalo na tom doma a to som pesimista.
Otazka do plena: Stretli ste osobne nejaku Rakusanku, Nemku, Francuzsku, Anglicanku, ktora ma aspon stredoskolske vzdelanie a chodi s/resp. je vydata s, o 15 rokov starsim turkom, albancom, egyptanom alebo marokancom (no proste skrachovanym exotom)? Ak ano kolko takychto? Ja som nestretol ani jednu. A vy?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
22/11/2006 0:26  

Milý Marcel)….stačí si zájsť na pár dní na dovolenku do Egypta a uvidíš tie húfy žien, najmä z tých krajín čo práve uvádzaš, ako sa tam správajú, no hnus a ešte by som k nim pridala aj zbohatnuté rusky a polky. Najhoršie sú vraj nemky, angličanky, holanďanky a to vôbec nie „chudobné“ baby, častokrát doma v europe šťastne vydaté za vynikajúceho muža, ktorý im vôbec nič nezakazuje, dokonca bez štipky svedomia (asi od tej emancipácie ani nevedia čo je to svedomie) a kľudne sa tam povydávajú a pouzatvárajú akési ORFI manželstvá, ľudovo povedané „turistický sobáš“, aby sa tam mohli dosýta „vyrekreovať a …..“ a kľudne si za to zaplatia, veď ich manželia napr. v nemecku zarobia dosť, tak čo!!! a ony majú tiež dobre platené miesta…..Ľahko je niekoho odsudzovať a ponižovať, ťažšie je však pochopiť…
Už som písala, že našťastie mne sa tu žije vcelku dobre, nepotrebujem ísť do rakúska alebo nemecka robiť operku alebo opatrovať cudzích starých ľudí, aby som odľahčila od starostí ľudí v susedných krajinách a trápila sa, lebo o mojich blízkych sa tu doma nemá kto postarať.Dokonca si môžem dovoliť aj oveľa viac, možno aj viac ako ty, hoci si mimo Slovenska.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
22/11/2006 0:43  

No comment. Predchadzajuci clanok hovori za vsetko.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
22/11/2006 1:08  

Marcel uplne s tebou suhlasim.

Mimi, pises ze NL muzi si beru thajlandky. To su muzi ktorych domace zeny nechcu, alebo su to starsi rozvedeni muzi. To ze sa ozenil s tajlandkou, to by som ani za manzelstvo nepovazovala, pretoze oni si ich kupili. Tu na uliciach si za maly poplatok vyberies aku len chces. Tu je pre zapadniarov ako raj na zemi, 60 rocni idu s 20 rocnou. No a ony su rady aj ked ich chce stary smradlavy zapadniar, lebo vonaju peniaze. Ako dlho su spolu po manzelstve, iba dovtedy nez dostanu prislusnost, zostanu iba ak zapadniar ma peniaze, nezalezi aj ked ma 2 hlavy. To su najrychlejsie svatby ake som kedy videla. Zapadniar sa opyta mladice ci chce ist s nim do postele a ak zapadniarovi sa noc pacila, rano sa jej opyta ci chce byt jeho manzelka. Vzdy odpoved zni anoooooooo. No a ony na zapade si potom nevidia na koniec nosa a potupuju domace, myslia si ze su lepsie, lebo ony boli vybrane za manzelky. Davno to boli rusky, ale podla noveho americkeho zakona, rusky do Ameriky uz nechcu ist, boja sa, tak stary a nechutni americani si beru thajky.

Podla mna vsade su dobri a spatni muzi. Ale Azijsky muzi mi nesedia, nie vsetci! V state kde zena nic neznamena, bala by som sa za takehoto vydat, nech je aj madom poliaty.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
22/11/2006 11:21  

Nina,
rada by som sa s tebou skontaktovala. Napis mi svoj email ak mozes.
Dakujem.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
22/11/2006 12:24  

Tali,

nebudem ti protirecit. Nepoznam tieto veci do hlbky. Viem, ze vztah NL-Thajland ma trosku dlhsiu historiu. Poznam trochu jednu dievcinu z Thajska (pravda je, ze som jej manzela videla iba na fotke – taky NL normal). Pravdepodobne pokial si v thajsku poznas viac ludi a vidis to lepsie. No a vseobecne NL muzi nie su niejako zvlast atraktivny.
No a vztah Holandan-Indka, co som videla tak to bolo take normalne, ziaden extrem.

Napokon ako pises, vsade su dobry aj zly, ci uz muzi alebo zeny.
A ked mi cosi nevyhovuje alebo nesuhlasim so zvykmi, nabozenstvom, nazvyte to ako chcete, tak do toho nejdem.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
22/11/2006 12:46  

Marcel,

tvoja otazka do plena:
veru nepoznam – videla som no ono to asi nebude v podmienke tvojej otazky (min. stred. vzdelanie).
Poznam jeden opacny pripad kde si Nemka (cosi po 40) vzala Marokanca (mozno nie ani 30), no a tu mozme o tom spekulovat.
To co pise Dia ( o dovolenkach) to som zacula aj ja o Holandskych dievcinach, vraj dokazu poriadne vystrajat.
No a priklad z domova: Pisala som cosi na temu ‚ O com kolvek alebo aka je slovenska natura‘ strana 6 (mimi) (ak mate zaujem).


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
22/11/2006 16:26  

Mimi,
mas 100% pravdu. To ze si nejaka stara nemka vzala (kupila) nejakeho marokanca je mi uplne jedno. Ja som pisal o takom odpade ako bola napr. ta tvoja au-pair a pod. No proste moralny trus. A taki robia hanbu Slovensku a je to smutne.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/11/2006 14:50  

pinky velmi pekne si to povedala chcela by som sa ta spytat ci ty vies po arabsky.ja by som sa chcela naucit po arabsky


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/11/2006 16:39  

marcel ,no som rada,ze si ma pochopil.je to presne o tej neuveritelnej absencii hrdosti u nasich dievcat,troche pragmatiky skr. zdraveho rozumu.ved ani polka,ceska,madarka nebude zit s takym hydom,co nezvlada zakl hygienicke navyky.neprekvapuje,ako si kazda slovenka na tomto fore obranuje toho svojho exota,prekvapuje skor neochota pripustit,ze nerozmyslali ked do toho sli.chce to velkuvelku davku submisivnosti..


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/11/2006 16:43  

Len co prejdem popri tmavsom muzovi, uz mi zviera zaludok, ako zapachaju, a pri s.e.x.e musia 100 nasobne zapachat, ked sa potia, fuj, mozu sa aj vopred sprchovat,


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/11/2006 20:41  

Som rad ze vacsina Sloveniek su normalne a maju normalne uvazovanie a som hrdy ze ich je vacsina. Pri precitani tohoto fora mi trosku prislo zle, ale vidim ze to je len nepodstatna mala mensina a takisto viem ze vacsina Slovenskych bab, ma svoju hrdost, poznaju svoju cenu a su sebavedome, co som nesmierne rad. Maju svoju uroven a su obdivovane. Tym robia Slovensku a aj mne dobre meno vo svete, co som este radsej. Ten odpad co sa zahadzuje s exotmi, pravdepodobne asi ani nie su Slovenky, asi maju aspon jedneho rodica Madara, alebo Tatara alebo Uzbeka, alebo Mumbiho z rodu Tutsi, Somalsko. Tie sa len vydavaju za Slovenky a su kazdemu ukradnute.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/11/2006 22:14  

Ahojte .K poslednym prispevkom sa ani vyjadrovat nechcem lebo moj nazor je ze vsetci traja dokopy nemate vyssie IQ ako ten debo pakistanec.
Ja som vydata za egyptana zijeme v rakusku a som tak stastna akodovolim sama. Ma..ja len tolko ze tmavsi muzi nesmrdia vacsina menej ako beloch.Poradim ti skus.
No a moja sestra je vydata uz 7 rokov ziju 5 rok stastne v Ryiade a mozem povedat ze sa normalne stretavame,sestra bola pred 2 rokmi sama!!!!!!s detmi na mesiac na Slovensku a on zostal doma a tento rok sme sa stretavali v egype.Myslim ze kazdy narod a kazda farba ma debilov a normalnych.Kazdy si je strojcom svojho stastia sam.
zuzana


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/11/2006 22:17  

no moji chodte sa pozriet na magistrat vo viedni tak to by ste sa divili kolko ich je .


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/11/2006 22:59  

Zuzana, V prvom rade Ti chcem pogratulovat k stastiu. IQ som si nemeral, ale myslim ze ten „debo pakistanec“ musi mat najmenej 600 bodov (3 x 200).
Polozil som tu uz predtym otazku a pytam sa znova:
Otazka do plena: Stretli ste OSOBNE (nie z pocutia, od znamych, alebo z tv, alebo zevraj taka existuje a pod.) nejaku Rakusanku, Nemku, Francuzsku, Anglicanku, ktora ma aspon stredoskolske vzdelanie a chodi s/resp. je vydata s, o 15 rokov starsim turkom, albancom, egyptanom alebo marokancom (no proste skrachovanym exotom)? Ak ano kolko takychto? Ja som nestretol ani jednu. A vy?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/11/2006 23:33  

Zuzana
dakujem, niekolki ma chceli, no ale mi smrdeli, len co ma chceli bozkat
a IQ mam ok. Mam totizto VS ekonomicku a pracujem v banke moja zlata


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/11/2006 9:53  

Zuzana,

nebudem sa vyjadrovat k tomu ci niekto smrdi alebo nie moje skusenosti s ludmi s inou farbou pleti su velka 0 (nula).
Chcem sa ta vsak opytat preco prisla tvoja sestra na Slovensko sama s detmi preco neprisiel aj on? Na spolocne stretnutie ste sli do Egypta.
Nepaci sa mu na Slovensku?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/11/2006 10:38  

dakujem za hodnotenie mila zuzana.kazdy je strojcom svojho stastia sam..no super. a ake stastie si zostrojila alebo zostrojis pre svoje deti,uz ta napadlo,ze sa nebudu citit ani egyptanmi,rakusanmi,slovakmi?ze raz zacnu pocitovat potrebu zaradit sa niekam,a ono to nebude lahke sa cez to preniest a zmierit sa s tym.bohuzial deti zo zmiesan.partnerstiev to maju velmi tazke pri vytvarani si zazemia spolupatricnosti atdatd.europa nie je taka tolerantna ako sa tvari a deti si vytvaraju nazory kopirovanim spravania dospelych.drzim ti vsak palce a prajem vela stastia


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/11/2006 12:23  

aj ja vam vsetkym drzim palce, moja rec …sama
pekny den


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/11/2006 16:26  

Ahojte,
na túto stránku som zablúdila po prvýkrát a rada by som sa zapojila do diskusie. Mám priateľa, ktorý je moslim a i keď som si už myslela, že som sa s touto skutočnosťou vysporiadala, niekedy mi stačí nejaká blbá poznámka ľudí z môjho okolia na tému moslim a ja sa zas zmietam v pochybnostiach, či je to správna voľba. S Prežila som s týmto človekom však krásne tri mesiace, teraz nás bohužiaľ delí oceán, sme však v každodennom kontakte a v zime pricestuje na určitý čas za mňou.
Nemôžem si však pomôcť občas sa mi vynoria na myseľ tie predsudky o moslimoch, ktoré mám ešte asi stále niekde v hĺbke zakorenené a neviem sa od nich odpútať. Ja toho človeka mám naozaj rada, len sa bojím všetkých tých prekážok, ktoré nás budú pravdepodobne čakať, ak sa rozhodnem v tomto vzťahu zotrvať.
Ako sa mám týchto prekliatých predsudkov zbaviť????


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/11/2006 16:51  

Ahoj Peter,
čítala som si ešte aj tvoje staršie príspevky v diskusii manželstvo s moslimom.
Ja vydata nie som, ale mam priatela moslima, a i ked sa nechystam konvertovat, mam prave obavy z toho, ze ked ma pride navstivit, ludia z mojho okolia to tiez asi moc nebudu chapat a to ma privadza do nekonecnych uvah, ci to vsetko dokazem nejak prekusnut a sama sa zbavit este nejakych tych pochybnosti, ktore v sebe mam.
Vam vsak velmi fandim a zavidim ti tak trosku tvoju odvahu a presvedcenie…. kiezby bolo nakazlive


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/11/2006 18:12  

ako som tu citala ze tie slovenky co maju priatela moslima nesu slovenky len sa na ne hraju a ze ich otec je tiez neaky „exot“ no mozem povedat ze moj otec aj mama su slovaci a nesom so zmiesaneho vzahu….takze neurazajte!!!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/11/2006 18:50  

ntakze moj nazor na Vs a tvoju reakcia mi potvrdila len tvoj nazor na teba.
dalsie ano mam dokonca znamu s ktorou sa stretavamje sudkyna a ma o 14 rokov srasieho muza zo syrie a z rozhovorou s nou viem ze je ich viac.
turbanovi chcem len nezvykla som si a ani niesom ciganka ale skus ovonat chlapa co sa umyva len v nedelu a dojde kazdy den z krcmy ,to je uzas urcite tak typicky slovak ale to je ok.
sama,mam jednu dceru a mozem ti povedat neviem ako to je v anglicku ale moja dcera vie kam patri a vzdy jej to zdoraznujem preto aj ovlada vsetky 3 jazyky.kedze zijemme vo viedni je v prvom rade rakusanka.
a este som tu od niekohocitala ohldom nazoru na slovenky ,no v tom amte pravdu ja sa tiez zato hanbim ze som slovenka ,bohuzial,ale naozaj aj moje skusenosti su take ze si slovenka sia utomaticky kurva inac na teba ani nekuknu.
Tym ze sestra tu bola sama som chcela len povedatze su aj arabi co maju doveru k zene on nemohol lebo ma job,a ona sa vratit spat nemusela .len o to islo.
Inac diky za nazory,a tym rasistickym chcem este viete mi povedat preco sme slovaci taki netolerantny????caute


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/11/2006 19:02  

ahojte marcel predstav si ze mam znamu ktora je sudkyna a ma o 14 rokov starsieho muza zo syrie,a ona ma dalsie.
ma..ja no tvoje nazory su pre mna typicka VS to poznam. Ja mam na to svojnazor a viem ze nejakeho co sa kupe len v nedelu a dojde mi kazdy vecer po krcme domov urcite nevoni lepsie ako nejaky s tmavou pokzkou.
Sama,moja dcera vie kam patri a v prvom rade je rakusanka kedze tu zijeme.Neviem cim to je zle ked ma niekto rodicov inych narodnosti ale viem ze z jednej strany je to fajn.Moja mala hovori 3 jazyky a nemyslim si ze by bola o nieco ukratena okrem toho tusim vo viedni su uz mensina len rakuske rodiny. Ja si myslim ze europa je tolerantna len Slovenko sa niekde zabudlo to je typcky slovak pre mna.Neviem cim to je ale ani cesi nie su taki zaostali ako mi slovaci.Inac o nazore na slovenky to mate pravdu.Ja sa tez hanbim povedat ze som Slovenka.Ked povies Slovenky to si automaticky ….. .
Jaj a to ze sestra tu bola len sama s detmi som pisala preto, ze aj moslim moze mat doveru k zene.On mal robotu taknemohol a ano Slovensko nema rad zrovna pre takych ako sem pisu.Tak radsej pustil ju na mesiac samu.
caute tesim sa na dalsie maily


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/11/2006 19:30  

ospreavedlnujem sa ze sa mi podarilo 2 krat to poslat prvy krat mi to hlasilo eror sory


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/11/2006 19:45  

zuzana, co dobreho si si vypila??? 🙂 🙂 🙂


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/11/2006 20:31  

Ahoj Zuzana,

samozrejme ze su aj moslimovia, ktori maju doveru k svojim zenam. Ja chodim na kazdu sibacku a na kazde vianoce na Slovensko asi na tyzden, na vianoce az na dva tyzdne, a to sama z detmi lebo moj muz pracuje. Piseme si sms-ky a po tyzdni ma pride vzdy vyzdvihnut zo stanice. Neni problem. Totisto ti moslimovia, ktori sa tak blbo chovaju, su bezcharakterni, a to nema nic spolocne z ich vierov, ale z ich povahou. Netreba hadzat vsetkych do jedneho mecha. Moj muz je z Egypta, z Alexandrie, mame 3 deti, najstarsi syn (Sherif) ma 12 rokov a najmladsia dcerka (Nancy) ma 3 mesiacky. Byvame spolu uz 15 rokov vo Viedni a kazdy rok chodime do Egypta navstivit muzovu rodinu.

Takze zatial. Andrea.


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Manželstvo s cudzincom - vzťah s cudzincom
Stránka 42 / 221 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.