Manželstvo s cudzincom  

Stránka 20 / 221 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/04/2006 12:34  

POZDRAV PRE VSETKICH MOSLIMOV Z DOBRIMI SRDCAMI@!!! je vas takich viac nez tich nasich slovakov


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/04/2006 20:18  

manzelstvo s cudzincom.tato tema ma velmi zaujala, kdezto som vydata za nemca. je odomna o 14 rokov starsi,mame dceru, no veru nie som stastna. zijem köli mojej dcere.
vravi sa, ze slovaci su alkoholici, ale co vypije ten möj, 3 krat do tyzdna, to by nezvladol ziaden slovak. je egoista, drzgros, on je BOH, najlepsi, najkrajsi, najrozumnejsi, nema srdce, pocity, city, pochopenie, proste je ako kus zeleza.
setri na vsetkom moznom, len na pive a oslvach nie, je vsade, kde sa oslavuje a pije. a o zenach ani nehovorim.
hadky uz nepömozu, vyhraza sa mi, ohladom mojej dcery, trpim, a drzim hubu.
Striptiz, porno, bordely, kurvy, fotbal a alkohol- to je jeho zivot.
uz som sa spojila aj so slovenskom, s charitou, a chcem konecne odist, viem, ze to bude tazke.ale takto sa ponizovat uz nemienim, nevie si ma vöbec vazit, a svokra ani nevravim. jeden horsi ako druhy.
svokra byva na druhom poschodi, no ale proti nej HITLER, to je nic.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/04/2006 4:59  

Martina, plne s Tebou sympatizujem. Avsak jedine co to ma spolocne s temou je ze Tvoj manzel je Nemec. Nie je ziaden rozdiel zit s alkoholikom akejkolvek narodnosti, to je znama vec. Podla mna jedina moznost pre Teba je ukoncit vztah s nim dokial nepostupi liecenie a nedokaze Ti ze nema k akloholu vaic sklony. Jeden moj znamy tym presiel,m da sa to, ale chce to silnu volu a skutocne odhodlanie. Tiez to urobil az ked mu zena s rocnym dietatom odisla, a uz ma pat rokov od pijatiky pokoj. Podla mna je to ale skor vynimka, hlavne ak ten tvoj ma podporu od vlastnej rodiny (vcitane vlastnej matky ako pises).
Hlavne si nedaj nahovorit ze „uz to bude lepsie, vsetko sa zmeni a tak dalej“. Pamatam sa ked som ja bol pubertak moja mama tiez hrozila ze od otca odideme kvoli jeho pijatike. Ale nakoniec sa vzdy dala uhovorit, kraktycas bolo vsetko Ok a potom sa to zase zobralo dolu vodou… Takze nedaj sa, urob rozhodnutie, spoj sa s miestnou charitou alebo krajanmi a bude to OK. Hlavne si nezabudni vsetko zabezpecit legalne, aj ked si v inej krajine mas vsetky prava take iste ako Nemci co sa tam narodili. Drzim palce!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/04/2006 5:50  

Slatina,
pozor na tie zakony, myslim, ze tam nemas celkom pravdu. Rozvod sa kona podla podla zakonov tej krajiny v ktorej bol sobas uzavrety. Len ak ma clovek obcianstvo novej krajiny sa vsetko riadi zakonmi tej krajiny. Aspon myslim, ze to tak bolo.
Martina, ak mas dobre zazemie na Slovensku, tak neotalaj, ak je tvoj zivot take peklo. Nenechaj sa znicit! Neboj sa a cin podla toho ako uznas za vhodne ty. Hlavne sa s nim nehadaj a nedrazdi ho zbytocne. Najlepsia zbran je ta ticha. Ja to vidim na nasom fotrovi, ignoracia ho vyvadza este aj po 18-tich rokoch od rozvodu do vyvrtky (myslim, ze to je najkrasie zadostucinenie za to, co nam porobil).
Ja mam sice velke stastie na super svokrovcov a taktiez muza, ale som si povedala, ze ak by mal nas vztah co i len naznacovat iny smer vyvoja a nebude moznost sa z konfliktu vyrozpravat a vyriesit ho, tak bude prve co spravim, zbalim kufre a „adios“. Za tie nervy by mi ziaden chlap nestal! Zivot ide dalej a na koho natrafime, to nemozeme predpovedat. Clovek musi byt hlavne spokojny so svojim zivotom.
Drzim ti päste, nech sa ti podari vsetko co si zaumienis. Zelam ti pevne nervy a nestracaj hlavu!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/04/2006 6:30  

Este jedno.
Martina pohladaj v tvojom okoli „Frauenhaus“, ti maju aj „Beratungstelle“ pre zeny, ktore maju podobne problemy ako ty a v najhorsom pripade alarmuju aj „Jugendamt“ (hlavne kvoli tvojej dcerke). V najkrajnejsom pripade ti poskytnu strechu nad hlavou a ochranu.
Este raz pevne nervy!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/04/2006 12:04  

dik, baby, Fruaenhaus som uz kontaktovala, charity tiez, mozem tam prist, lenze uz rozmyslam, ci vobec chcem v tomto spinavom nemecku ostat.vsade mas cluby, …. ….. kdezto tieto cluby navstevuje aj möj muz, tak mi je z toho uz na krcanie.
……. po telefone robi tiez, proste je chory. doma ma krasnu mladu slovenku, ktora doma robi vsetko a on sa o nic nestara, vsak ja urobim.na internete, v telke, v mobile mas same ohavnosti.
nikde nie su mili ,laskavi, srdecni ludia. a pojem laska a city a srdce? to tu nikto nepozna. ja som ako z ineho sveta.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/04/2006 18:09  

Pre Martinu!
Ukludni sa dievca! To o com rozpravas, je problemom vsade a vsetci sa s tym potykame. Ked to uz nezvladas a nemas na to zaludok, tak exisuje i pre teba miesto, kde mozes zit v laske a stastne. Poznam jednu komunitu, kde ludia spolu ziju v laske. Tych miest je viac -myslim aj v nemecku..ale vo francuzsku a spanielsku urcite. Poznam ich uz 10 rokov a su hrozne fajn. Neni to ziadna sekta, ktora by ta nejak zvazovala. Ja sam tam nezijem, ale kamaratim sa s nimi. Podla toho co pises si myslim, ze by si to snad mohla zkusit. Otvor si class=“postlink“ href=“http://www.twelvetribes.com“>www.twelvetribes.com a precitaj si nieco o nich – je to tam aj po slovensky. A pokoj…pokoj


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/04/2006 20:58  

dik Palo.
ta stranka sa neda vöbec otvorit. a co je to za komunitu?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/04/2006 21:01  

sorry uz to mam


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
28/04/2006 9:10  

Palo, tiez nejaki vymyvaci hlav?
Ja mam velmi zle skusenosti s „komunitami“. Dobru kamaratku som uz v „komunite“ stratila.
Je pochopitelne Martina, ze vidis svet taky cierny, aky vobec nie je. Kazdy mame svoje strasti a trapenia a vtedy by sme najradsej vsetkych zo sveta zniesli. Ak mame pocit velkej krivdy, pozor na to, to su zacinajuce depresie! Tomu sa nesmies poddavat, lebo sa dostanes do zacarovaneho kruhu z ktoreho mas malu sancu zase uniknut.
Neboj sa spravit prvy krok k tvojmu prospechu. Neviem sice ako zijes, ale podla toho co pises, to trva uz dlhsie a znie to ako by sa to stupnovalo. Pokusala si sa mu navrhnut rozhovor pod odbornym dohladom? Alebo reaguje na to agresivne, ked sa snazis s nim porozpravat.
Mate vobec nieco spolocneho, co by ste radi vo volnom case spolocne robili (trebars bicyklovat, vylet do prirody, alebo ist do kina a na veceru,…) ak dvaja nemaju uz vobec ziadne spolocne zaujmy a nejdu si v ustrety a neskusia to napravit, si myslim, ze je to zbytocne zabity cas. Neboj sa vykrocit aj sama (ak to uz inac nejde), nie vsetci ludia su zli a citovo chladni. Ty si proste nemala na takych stastie. Ale ked sa lepsie prihliadnes, tak ich objavis. To ti garantujem.
Musis si byt vedoma co je v tvojom zivote pozitivne a co negativne, ktore z toho prevazuje a aku mas sancu to zmenit. Myslim, ze ked si to zhrnies, tak sa ti uz vychodisko „vysvieti“. Nemozes tvrdit, ze nemas skutocne nikoho na svete, kto by ta nemal rad!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
28/04/2006 11:34  

dik kati.
to vsetko som mu uz navrhla, ziadnu odbornu pomoc nechce, bola som v manzelskej poradni, povedali mi, ze on je velmi zakomplexovany, stary chlap, ktory si chodi do clubov zvysovat sebavedomie. kdezto vsetky zeny, co mal mu len nadavali ponizovali a odisli od neho. on je proste chory, hanbi sa o tom rozpravat …skusala som vsetko mozne, no hadky a nadavky to len zhorsuju. ked som bola mila, podlizovala som sa, tak utekal odomna. mas pravdu, nemame ziadne spolocne zaujmy, nikde nejdeme spolu, uz som telefonovala s Frauenhaus, oni mi povedali, ze mam co najskor odist. oddelovala som to koli dcere, chcela som ,aby aspon grundschule dokoncila, ale dalej tahat to uz nevladzem.
cakam na prazdniny, uz tam mam volne miesto. mam depky, ale som silna zena, ktora nechce zacinat s tabletkami, zatial spavam ok. ja ho uz proste ignorujem a nezaujima ma.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
28/04/2006 14:18  

Neviem nakolko su to vymyvaci hlav a nakolko pomozu cloveku. Myslim, ze aj vecna honba za uspechom a peniazmi je vymyvanie hlav…Niekto proste nezvlada zit v tomto krutom svete, tak najde svoje miesto v komune. A nielen miesto ale aj stastie. Niekto to tu zvlada, tak tu moze byt…Hovoris ze si STRATILA kamaradku? Ale co ked je ta kamaradka stastna tam kde je? Neprajes jej to? Nic by som neznehodnocoval, pokial to nepoznam. Ti ludia tam ziju spokojne a ctia vsetky principy a moralne zasady. A su mi urcite simpatickejsi ako nafuknuti prachaci bez kuska citu.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
28/04/2006 16:35  

palo mas pravdu, nafukany,bruchaty, prachac bez citu.
peniaze su nie vsetko, u mna je v prvom rade laska a porozumenie, ked to nemas, tak si velmi chudobny clovek.
dokonca som sa s nimi spojila, kecali sme hodinu, je tam jeden slovak a jedna ceska, no ale to bol rozhovor na urovni, a co sme sa nasmiali. su to zaujimavi ludia a paci sa mi to , na vykend ich mam prist navstivit, len tak nezaväzne.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
28/04/2006 21:22  

Prajem ti ten spravny impulz pre odhadnutie sameho seba. Vela stastia a pozdravuj ich.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
28/04/2006 21:58  

Palo, ja som sa ju nesnazila ani prehovarat ani preonacit, jedine co som dostala vynadane za nic, za to co som nespravila. Nie som clovek, ktory poza chrbat ohovara a ani kriveho slovka som o nej z ust nepustila. Ten nazor, ze staratila v urcitom smere realitu nemam len ja, ale aj ini, ktori ju velmi dobre pozname. Ci je tam stastna, to nemozem posudit, ale jedno viem, ze taky normalny rodinny zivot ako si zela tam nenasla. Nebudem sa tu rozvadzat, pretoze aj ked ma to trapi, nemienim o nej vypisovat. Kazdy musi uznat za vhodne co chce docielit a ako bude zit.
Ja zijem tak isto ako by som zila na Slovensku, jednoducho normalne, tiez sa musime ohanat, kde ako usetrit, aby vsetko islo dalej. Mam svoje zasady a principy, ktore nie su v rozpore ani s vierou (staci sa pridrzat 10-tich prikazani a svet by bol v poriadku). Tiez pozorujem, ze sa dnesny svet mladeze toci akurat o znackovom obleceni a postelovych pribehoch.
Kedysi ked sa nas opytali cim chceme byt, znela odpoved kozmeticka, sestrica alebo ucitelka. Dnes ked sa opytaju mladych znie odpoved modelka, spevak, herecka.
Napriek tomu neodsudzujem ludstvo na zanik. Ked si niekto podctivo zarobi a ma viac, tak mu to doprajem. Ak je niekto hlupak, otocim sa mu chrbtom, myslim si svoje. Nenecham si ovplyvnovat svoj zivot takymi ludmi.
V tom je sila osobnosti, ze vie co chce docielit a ide dalej za svojim cielom a pritom nemusi za sebou zanechavat mrtvoly.
Ja mam v okoli len samych laskavych a milych ludi. Ziadnych navysencov a snobov. Casom sa to v priatelstve a kontakte zo znamymi preriedi, ale to co zostane je to zdrave jadro, ktore nerozdeli nic na svete. A to je to svetielko, ktore dodava kazdym dnom silu. Clovek sa musi rano zobudit a tesit sa na nastavajuci den a nie uz vecer predtym nadavat ci sa suzit co zajtra bude. Na to netreba ani majetky, aby bol clovek stastny, na to stacia malickosti, mile slovo v obchode ci na ulici, usmev.
Zanevierat na dobro, ktore v ludoch este stale je, je nelogicke a neprospesne.
Martina, ja ti zelam, aby ti ten cas rychlo ubehol, a aby sa aj tebe vyjasnilo. Ak je tak ako pises, je mozne, ze ti za to jedneho dna dcera bude vdacna. My sme si vsetci vydychli, ked sme zostali bez otca (triasla som sa ako osika, ked len okolo mna presiel; nemohli ma vobec ukludnit). My (cela nasa rodina) bola nim prenasledovana celych 18 rokov (a ti poviem, ze az bude starucky, tak ho budu prenasledovat spomienky a ine myslienky; fyzicke tresty by nemali tak silny ucinok ako to, ze sme mu ukazali, ze nas neznici).
Takych otcov svetu skutocne netreba.
Je to zla skusenost v zivote, co prave prezivas, ale vsetko zle je aj na nieco dobre. Uvidis, ze ked sa rozhodnes pre seba a svoju dcerku, bude vsetko v poriadku. Hlavne neukaz strach a slabost, na tom si take typy radi zgustnu.
Este raz toi, toi, toi!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
29/04/2006 2:57  

ahoj Martino.precetla jsem si tvuj prispevek a opravdu jedinou vec kterou muzes udelat, je od nej odejit a to co nejrychleji.vzdyt takhle se zit neda.urcite tam nekde venku na tebe ceka neco lepsiho a hlavne nekdo mnohem lepsi, kdo te bude mit opravdu rad a respektovat.preji ti hodne sil a stesti do budoucnosti.s pozdravem Misa


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
29/04/2006 16:12  

Tina, asi je už neskoro, lebo táto diskusia je spred roka, ale ak ešte môžeš- urob ty aj všetci tvoji príbuzní čokoľvek!!! myslím tým čokoľvek, aby tvoja sestra utekala kadeľahšie a okamžite kde ju nohy zanesú, ale len preč od toho človeka! Nemáš vôbec predstavu, čo by ju čakalo. Hovorím z vlastnej skúsenosti a to už veľa rokov som „slobodná“, ale rany sa nikdy nezahoja.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
29/04/2006 22:40  

dik uz som rozhodila siete, pomaly sa zacinam balit, zacala som hrackami, uz mam nieco v kartonoch pobalene. ked to stary uvidel, tak zbledol.
zmenil sa zrazu na mileho cloveka, ale on je riadne mazany, riaden herec, vzdy ma uchlacholil, zacneme odznova milacik, bude lepsie, nieco pekne mi kupil, urobili sme si dovolenku, zacal byt milsi k dcere, ale ja viem, ze to len znova hra, uz sa nedam obmäkcit.
este aj ta -HITLER-SVOKRA sa stala milsou.
oni ma uz nerozhadzu, som sa rozhodla, vsetci su zapojeni a pomahaju mi,
frauenhaus, kamaratka… charita.
cakam len na prazdniny, kedy sa to tyranie a teror skonci.
dik za silu a dodanie odvahy, lebo doteraz som bola velmi mäkka, a on to vyuzival, ale teraz zbadal, ze to myslim smrtelne vazne.
dokonca dnes mi kupil super nove auto, no neobmäkci ma.
drzte mi palce
budem vas informovat


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/04/2006 10:53  

Nove auto?!? Este lepsie. Natankuj plnu nadrz a kade lahsie!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/04/2006 14:27  

martina, moja schranka nefunguje, inac by som ti napisala mail. ale nevadi. pises, ze uz balis a chces odist aj s dcerou. pokial je to aj jeho dcera, mohla by si s tym mat problemy, ak by si usla. je to totiz unos, aj ked si jej matka a chces pre nu to najlepsie, radsej sa porad s pravnikom, pokial si vydata a je schopny ti darovat auto, budes schopna z jeho penazi zaplatit aj pravnika. vies, bolo by skoda, keby po rozvode si prisla o dceru, lebo by si mala v registri trestov unos. pravnici vedia byt aj svine a peniaze maju moc., musis si uvedomit, ze pokial nepracujes, nezarabas, moze dieta dostat ten, kto sa vie lepsie materialne o dieta postarat, pre prachacov nie je problem platit opatrovatelku a ty mozes vyzerat pred sudom ako priselkyna, dokonca vypocitava, lebo mas muza o tolko a tolko starsieho a pod. a k tomu este aj kriminalnicka, co unasa deti?! nechcem ti zle, ale aj taky moze byt zivot a rovnopravnost. jana.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/05/2006 15:21  

nemam slov,ako mozu byt slovenky take sproste,,bude pochovana ak to spravii,utekat prec od moslima co najskor.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/05/2006 19:15  

prec ruky od moslima, moze byt sladky, krasny, prachaty, nie je vsetko zlato co sa blisti


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/05/2006 20:34  

Ze by bol Martinin nemec lepsi ?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/05/2006 10:40  

Hlavne dat rozkrok prec od moslima….pretoze zeny pri vybere partnera premyslaju tym…ruky tam mozte nechat


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
03/05/2006 7:20  

Zeby ste uz prestali s tym vecnym osocovanim??? Chlapi nie su o nic lepsi!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
03/05/2006 9:51  

stary sa zmenil, nechce aby som odisla. silou mocou sa snazi, aby sa to polepsilo, ospravedlnil sa, asi potreboval dostat trochu sok, ok este rok pockam, ako sa veci vyvinu.
dik


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
03/05/2006 10:13  

este nieco , o tej vypocitavosti, ja som si ho brala z lasky, mame predmanzelsku zmluvu, kde dom a nabytok mi vobec nepatri, takze v tom nie je problem, ja odidem len s mojimi vecami, takze vypocitavost by som vymazala


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
03/05/2006 11:05  

tina, ja somto pisala tak, ako by ta mozno videli manzelovi pravnici ohureni obalkami.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
03/05/2006 11:26  

Dievca, ty mi pripadas, ako keby si nevedala co chces.Najprv sa stazujes, ked sa ludia trhaju, asi sa chechces, ako si vsetkych previezla a nakoniec sa rozhodnes ostat este rok. Preco prave rok a nie tri, preco neodides, ked vies, aky je, nemysli si, ze sa zmeni.Keby mu na tebe zalezalo, nesluboval by,ale konal.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
03/05/2006 11:53  

dik mas pravdu


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Manželstvo s cudzincom - vzťah s cudzincom
Stránka 20 / 221 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.