Manželstvo s cudzincom  

Stránka 189 / 221 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/06/2009 15:13  

Holandskí moslimovia zvažujú emigráciu. Kvôli politike radikálnej pravice.

Viac ako tretina moslimov tureckého a marockého pôvodu, ktorí žijú v Holandsku, mieni kvôli rastúcej popularite tamojšieho predstaviteľa radikálnej pravice Geerta Wildersa emigrovať z krajiny.
Informovalo o tom vydanie denníka De Telegraaf s odvolaním sa na prieskum verejnej mienky rozhlasovej a televíznej siete NCRV Netwerk.

Emigráciu podľa prieskumu zvažuje pravidelne viac ako polovica moslimov v Holandsku.

Až tri štvrtiny z nich by považovali za hrozbu prítomnosť Wildesrovej Strany slobody (PVV) v budúcej holandskej vláde. Ostro protiislamská a euroskeptická Strana slobody bude mať v EP, do ktorého kandidovala prvýkrát, zásluhou zisku 17 percent hlasov až štyroch poslancov.

Wildersova strana je proti vstupu Turecka do EÚ, požaduje zníženie finančného príspevku Holandska do fondov EÚ a hovorí, že o holandskej imigračnej politike by nemal rozhodovať Brusel.

Geert Wilders krátko po zverejnení tohto hlasovania vyzval vládu krajiny, aby vypísala predčasné voľby.

Parlamentné voľby v Holandsku by sa však mali konať v riadnom termíne až v máji 2011. Kresťanskodemokratický premiér Jan Peter Balkenende už začiatkom júna vyhlásil, že nemá v úmysle pripustiť predčasné voľby.

Zdroj: TASR


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/06/2009 15:49  

To fakt uz nam treba len Turkov do EU. Co sa im nepodarilo zhruba 500 rokov pred tym, tak nas jednoducho obsadia teraz. Uz len to by nam bolo terba, aby sme sa museli pred nimi klanat. Nepotrebuje nijake sekty, nijaky Islam. Nase krestanstvo je tiez nie svetaborne, lebo“Vodu kaze, vino pije“, ale vzdy je na inej urovni. Ostanem ja ateistom.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/07/2009 21:42  

Tinkah prosim ta odkial mas tento hadith? Ake zdroje pouzivas? Pretoze to nie je cele znenie toho hadithu preto sa pytam…

… was asked whether it was permissible to attack the pagan warriors at night with the probability of exposing their women and children to danger. The Prophet replied, „They (i.e. women and children) are from them (i.e. pagans).“ In this command, Muhammad establishes that it is permissible to kill non-combatants in the process of killing a perceived enemy. This provides justification for the many Islamic terror bombings.

Tu je kompletne znenie hadithu a hadithu ktory nasleduje hned po nom .

Is it permissible to attack the enemies at night with the probability of killing the babies and children unintentionally? Narrated as sa b bin Jathathama . The prophet passed by me at a place called al abwa or waddan and was asked wheter it was permissible to attack al mushrikun – ( polyteist and pagans) The prophet replied, They ( women, children) are from them ( al mushrikun) and i also heard the prophet saying, the institution of hima is invalid except for allah and his messenger. Hima was pre-islamic institution by means of which the chief of the tribe took a pasture for his animals preventing others from grazing their animals in it while he himself could graze his animals in the others pastures. Islam cancelled such an institution and allowed it only for grazing the animals collected as zakat. Tak sa konci ten hadith, cize prorok nepovedal ano alebo nie. To co tam mas, je domyslanie si niecoho neopodstatneneho. Lebo po tomto hadithe nasleduje dalsi, kde je to uzavrete…

Killing the children in the war. Narrated Abdullah bin umar, during some of the ghazawat of prophet a women was found killed. Allah messenger DISAPPROVED the killing of women and children. ghazawat je vojna.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/07/2009 21:43  

Cize to je zakazane


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/07/2009 8:19  

vy moslimky ste klamarky jedna radost ! a hlupe ste k tomu.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/07/2009 8:20  

Gaza Barbora Weberova sent a message to members of: Let´s see if there is 100 000 000 people on facebook who hate zionism


Předmět: URGENT!

please everyone call the israeli embassy (or other embassies) … inorder to make sure that the Free Gaza movement activists sailing to Gaza will be unharmed and safe.Israel has threatened to open fire on the „Spirit of Humanity“ carrying 3 tons of humanitarian aid from Cyprus to Gaza. Israeli navy have surrounded the vessel and have told the crew to turn around. among the passengers are a 83-year-old holocaust survivor and a former US congresswoman…

thx that you care:)

debilne moslimky a moslimovia si myslite ze tymto nieco vyriesite? hlupaci


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
03/07/2009 7:25  

V Saudskej arabii vladne fundamentalny islam a zakon 100 % sharia preto je ta krajina tak strasna a neznesna!Lebo islam je strasny a blby!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
03/07/2009 7:44  

prosim vas uz prestante posudzovat arabske krajiny podla saudskej arabie!! SA je uplne samostatny pripad krajiny ktora si zije svojim vlastnym zivotom niekde na urovni stredoveku ale to sa netyka ziadnej inej krajiny.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
03/07/2009 9:17  

PRAVEZE POSUDZOVAT ISLAM NA ZAKLADE SAUDSKEJ, LEBO TAM FUNGUJE ZO SHARIE ASI TAK 10 % KDE STE NABRALI TYCH 100? A ta krajina nie je STRASNA ALE LUDIA V NEJ SU STRASNI. Az na niektorych…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
03/07/2009 11:27  

krajinu robia ludia ktory v nej ziju a ako ziju. cize kazda krajina resp. stat sa posudzuje podla toho a nie podla toho ci tam je pekna priroda.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
03/07/2009 18:56  

No samozrejme, ze sa posudzuje hlavne podla ludi, ale ti ludia sa islamu pridrziavaju tak asi v tom, ze sa chodia modlit, jedia halal maso, zeny chodia zahalene, ale v islame je povinnostou iba satka, tvar si nemusis zakrivat… To je tak vsetko… A to vseko ostatne je jedna velka fraska


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
04/07/2009 9:05  

ZI A NECHAJ ZIT!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
04/07/2009 9:28  

Ahojte,
takze lila neodpovedala si mi na moje otazky. Co sa tyka „ochrany“ zien tak s tebou nesuhlasim, Co je to praktizovanie nabozenstva??? To akoze ta pravidelna rozcvicka pat krat denne?? Nabozenstvo sa nepraktizuje, lebo potom sa stavame robotmi. Ucenie Krista sa musi prejavovat na nasom zivote a nie ako moslimovia, ze su ako stroje, ktore sa kazde rano v tom istom case spustia v tovarni. To nema nic spolocne s vierou. Viera je dar. Veriacim sa nestavam, tym ze pojdem obiehat cierny kamen (povod z pohanskych ritualov) alebo sa budem „modlit“ naucene frazy pat krat denne. To s vierou nema nic spolocne. Viera je na baze slobody, je to dar od Boha. Este si pisala, ze v arab. krajinach nemaju moslimovia az take prava. Samozrejme, ze nemaju, lebo robia to co im kniha kaze.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
04/07/2009 9:37  

Lila a este nieco, pisala si, ze moslimky mozu pouzivat antikoncepciu, no neviem, lebo hned po prvej noci su tehotne, to aby si ich muz poistil, ze nebudu moc behat po vonku a budu sa venovat detom. Este ma napadla jedna hlaska z koranu: zena moze opustit domov len s povolenim manzela a toto povelenia by malo byt opodstatnene ako napr., ze ide do skoly. A teraz priklad z praxe. Moja svagrinka sa „stastne“ videla, ako inak je tehotna a jej hlboko veriaci manzel, ju nechce pustat von, velmi ho to hneva. A preco asi?? No lebo on je ten, kto rozhoduje o tom, ci zena moze opustit dom, alebo nie. Lila prosim ta odpovedz mi na moje otazky, naozaj ma zaujimaju tvoje odpovede. A este mam poslednu. Zila si v nejakej arabskej krajine?? Dakuem. Boh Vam zehnaj priatelia.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
04/07/2009 9:39  

Lila,
este sa opatovne pytam, lebo som nedostala od Teba odpoved. V knihe ktoru povazujes za nabozensku sa pise: zenu mozes bit, ale daj pozor, aby si jej nezlomil kosti (Mohamed), alebo: zena ma polovicnu rozum z muza. Hovorila, si ze koran je jasny a zrozumiteny, preto mi prosim ta vysvetli tieeto vyroky.Dakujem.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
04/07/2009 12:37  

koran je shit,co chces vysvetlit?Vsetci to vieme


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
04/07/2009 12:38  

D ano ak nas moslimovia nechaju zit aj my im dame pokoj!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
04/07/2009 13:50  

Anonym, ja nepotrebujem vysvetliť nič, ja mám vo veciach jasno. Len m zaujíma názor Lily na tieto časti z koránu.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
04/07/2009 18:15  

no tak to musim dat za pravdu..zijem s nemkov.je mladsia o 8 rokov.je to aniel velmy prijemna a dobra zena.to puntickarstvo je asi vrodene, aj pre nu ma vsetko svoje miesto a cas.ked spravym nieco co nie je v plane tak je zle.vsetko sa musi planovat.taktiez malichernosti ju privadzaju do placu,ja sa pri nych pousmejem a idem dalej.taktiez sme obaja dost panovacny ja som skorpion ona lev.jazdime na dvoch autach raz som ju predbehol na ceste domov,,to bolo kriku-co kebi sa mi nieco stalo,to je uzka cesta,ak bi islonieco oproti,a co predpisy ,,70km,, ja mam pod kapotov 200PS.a islo o to ze som ju predbehol…ale sa to vyriesilo nejazdime s prace rovnakov cestov.ale inac medzi namy to len tak iskry.dieta tiez chceme ale ako na potvoru nedary sa.a drobne nezhody nasu lasku len posiluju.bol som zenaty 2x so slovenkamy,uz po par tyzdnoch som bol idiot a k a pod.teraz som 9 mesiacov bezhlavo zamilovany,medzi namy nepocut ine ako ,,liebling,laska moja,milacik,schatz a pod,hovory dobre po slovensky.v nicom ma neobmedzuje,naopak mi vo vsetkom pomaha ako sa len da..ale to puntickarstvo nelubim..oni sa to ucia od detstva su k tomu vedeny..co je pre nas slovakov malichernost to moju priatelku dovadza do zufalstva ktore konci placom.a napokon v mojom objati.ak nam to vydrzi este rok chceme sa zobrat.laska je aj o respektovany pochopeni a pod.nic a nik nieje dokonali


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
04/07/2009 22:30  

plne suhlasim s citatelkou pise jasne a k veci suhlasim s nou. islam aj koran su skazene. nepatria sem !


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/07/2009 8:15  

suhlasim s citatelkou


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/07/2009 11:32  

Ahojte,
no Lila mi asi neodpovide, myslim, ze cakam zbytocne. Janka ty si v Egypte nie??


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/07/2009 14:23  

citatelka ak myslis mna, s mojim nickom, ja nie som ta janka ,co tam napisala, ja vzdy napisem aj krajinu a ked nenapisem krajinu,tak len vtedy ked s niekym komunikujem prispevok za prispevkom a je jasne, ze som to ja 🙂


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/07/2009 18:52  

Jana z Egypta a ako sa ti tam paci?? A co okolie, chodis aj von?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/07/2009 19:20  

paci, ako paci, vsetko ma svoje plus a minus, okolie nemusim komentovat, kto tu bol, podotykam mimo letoviska, urobil si obraz sam, vonku samozrejme chodim:-)


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/07/2009 19:40  

Ja som medzi nimi zila 5 mesiacov Janka, takze viem dobre o com hovoris, len nechapem preco si tam zostala. Myslis, ze to bolo rozumne rozhodnutie??


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/07/2009 20:05  

jee , som rada, ze vies o com hovorim, bo dnes nemam naladu na vypisovanie toho isteho , co som uz napisala v „slovaci v egypte“ 🙂 ostala som tu preto,lebo mam odtialto manzela, ktory mi odmieta zit v eu a mne tu zas nejak zle nie je, ak vsak jedneho dna toto rozhodnutie olutujem, budem za to niest nasledky ja sama….


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/07/2009 20:07  

a predtym, nez som sem sla, som si dobre zratala pre a proti, neboj z cistej zalubenosti som tu nesla, to by bolo ako samovrazda 😀


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/07/2009 21:42  

Citatelka, dovolim si s tebou nesuhlasit. V islame sa viera prenasa do diania. Napriklad Jeden doktor ktory veri v sameho seba, a ma vynikajuce teoreticke vedomosti, ktore sa odrazaju na pozitivnych vysledkoch jeho prace. A druhy doktor, ktory ma take iste vynikajuce teoreticke vedomosti, ktore nepraktizuje v svojej praci. Co si myslis, ktory doktor zachranuje viac zivotov? Suhlasim s tebou, ze viera je dar bozi, ktora sa v islame zo srdca a mozgu prenasa do diania. Lebo modlidba ktora je neuprimna nie je platna a nema zmysel, a to uz hocijaka.

A ako pouzit vieru, ked tam nie je prax? Samotne tvoje nazory k tejto konkretnej veci rozchadzaju.? -Ucenie krista sa musi prejavovat v nasom zivote. A to nie je urcita prax? Vsak nasledujes nieco, co niekto pred tym robil, alebo je myslienky a nazory… Ak ti prinavrati doktor zrak a povie ti, aby si obehla stol 5 krat neobehnes ho? Okolo toho cierneho kamena, ktrory postavil Abraham, chodili, i krestania, ci zidia alebo polyteisti… V kazdom monoteistickom nabozenstve existuje akt nasledovania boha v praxi, utiekanie sa k nemu, a to je modlidba. Aj v krestanstve, ci judaizme, su pevne ustanovene. A ked clovek i moslim sa chce k bohu modlit vlastnymi slovami moze sa tiez. Ak moslim nema vieru v sebe boh o tom vie. Ale moslim, ktori veri, sa s radostou vstane z postele, aj o druhej rano, aby sa pomodlil, a robi to z lasky voci bohu, a odraza sa to aj na jeho konani.

Ukaz mi jednu arabsku krajinu, ktora nasleduje koran… Keby to tak bolo, tak tie krajiny nie su ani rozdelene… A to uz nejdem ani do hlbky, neboli by absolutisticke vlady, monarchie, a co je podstatne, zeny i muzi maju pravo volit, a uz sa o tom nebudem dalej rozpisovat, lebo by som sa tu upisala do zajtra co sa tyka tejto otazky.

Co sa tyka, svagrinej, tak kam ju to nechce pustat? Lebo, zena ma oznamit muzovi kam ide, a muz jej tiez ma oznamit kam ide, a muz ma pravo jej zakazat len v tedy niekam ist, ak by to bolo pre tu zenu nebezpecne- skutocne nebezpecne. J a byt tvojou svagrinou, nepsravam sa ako zalubene hlupucke ziena, a ukazem muzovi kde su jeho hranice. Pretoze on to co od nej vyzaduje, je arabska tradicia nie islam, ano aj ja poznam zeny, ktore nemozu ist neopodstatnene ani matku navstivit, ale to je zakazane v islame… Na tvojom mieste, by som sa jej snazila dohovorit, aby ukazala muzovi, ze to je blbost a ukazat mu svoje hranice, lebo ak sa sprava ako zamilovane submisivne ziena, tak to vyuziva vo svoj prospech ten jej manzel, a praktizuje zrejme to, co ho doma naucili, a to co doma videl. Ak to nepomoze, nech ide do mesity za vzdelanym imamom, alebo seichom, aby to vysvetlil jej muzovi. A ked ani to nepomoze, tak potom ten vztah nema zmysel… Ale to je moj nazor…

Co sa tyka antikoncepcie je podla mna lepsie otehotniet po svadbe, ako sa vydavat koli tomu, ze musim… Urcite kazda moslimka alebo arabka vie o tejto moznosti, dokonca vypliva z nabozenstva to je ich vyber , a niekedy ti ani ta antikoncepcia nepomoze, to je vola bozia… Arabky-moslimky, ktore poznam ja tuto moznost vyuzivaju…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/07/2009 22:56  

Co sa tyka bitia zien v islame, prorok nazorne ukazal ako ked sa sam udrel muswakom, co je konarik ktorym si vtedy cistili zuby, a je zakazane zanechat co i len cerveny flak na kozi. A prorok nikdy nikoho neudrel. A sam sa pred svojopu smrtou vyjadril, ze najlepsi z moslimov je ten, ktory sa najlepsie sprava k svojej manzelke… Co sa tyka toho polovicneho rozumu, kde presne si to citala? Ake cislo sury alebo hadithu? To by mi velmi pomohlo, lebo to neviem najst. Ano, zila som v arabskej krajine, ale ja nehodnotim nabozenstvo podla arabov, alebo moslimov.


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Manželstvo s cudzincom - vzťah s cudzincom
Stránka 189 / 221 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.