Ja a Turek  

Stránka 5 / 41 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/12/2008 16:55  

silvii —ja si to tiez myslim,teda suhlasim s tebou w oboch weciach …nedas mi mail?lebo tu pisat newiem ci je najlepsi napad…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/12/2008 19:19  

bs, ozvi sa na href=“mailto:alllice@azet.sk“>alllice@azet.sk.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/01/2009 13:52  

Mam pocit, ze mnohi z vas len zbytocne medituju a tvaria sa, ze rozumeju o com zivot s Turkom je. Hahahaha…. sranda….
Ja som zila v Turecku a nie tam, kam chodia turisti. Dovolim si tvrdit, ze som pomerne dobre spoznala tych ludi, ich mentalitu i sposob akym ziju, a veci sa maju tak, ze ak je chlapik moderny, nezadubeny islamom, spravidla zijuci v zapadnom Turecku, da sa s nim vyjst, ale, zial, takych modernych, vzdelanych a scestovanych europskej kultury znalych Turkov je tam ako safranu…. vacsinou su to zadubenci.
Vysokoskolak je sposobom myslenia (nemam na mysli jeho odbornost) na urovni nasho gymplaka, nehovoriac o tom, ake maju priserne hlupe zeny…. Su absolutne neprisposobivi, neschopni kriticky mysliet a tolerovat aj ine kultury. Cely ich zivot je bud o povinnostiach a pravidlach, ktore im nariadil Attaturk alebo islam, alebo je to vsetko dokopy….Su otrasne falosni a spravaju sa presne podla porekadla: „Kde vietor, tam plast.“ Preto ich netoleruje ani moslimsky ani europsky svet. Su sami a silou-mocou sa pchaju do Europy. Tvaria sa, ze su blizko Europanom, ale to vobec nie je pravda!! Pred celou Europou hraju len velke falosne divadlo a hovoria len o tom, aky je Istanbul vyspely a aka je Antalya krasna. Co take vychodne mesta???Co ich otrasne zvyky?? Ved to je katasrofa!!! Dufam, ze ich do EU nikdy neprijmu!! Je toho vela, co o nich viem, preto som odtial radsej usla. Slnit sa v alanyi a prinasat im peniaze ako turista je nieco uuuuplne ine ako byvat vo vnutrozemi a byt partnerkou Turka. Nebil ma ten chlapik, staral sa o mna, ale….musela som posluchat. Tu doma som nezavisla slusne zarabajuca zena s dvoma vysokymi skolami, ktora sa rada pekne oblieka a cestuje. Tam som bola uboziatko zatvorene v byte, mohla som nosit len dlhu suknu po zem a tricko s dlhym rukavom a nemala som ani na zmrzlinu. Nastastie som mala kreditku a na nej istu hotovost pre pripad nudze…
Odisla som tam kvoli laske a bola som tam velmi nestastna, aj ked, Turek ma mal rad, ale svoju mentalitu v sebe nezaprel a tendenciu tlacit ma do konvertovania na islam tiez nie. Nedokazala som sa prisposobit…. Uz by som to s Turkom neriskovala….ale vsetkym drzim palce…Su zaujimavi, ale v mnohom pripominaju len cvicene opice neschopne konstruktivneho myslenia.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/01/2009 14:50  

ahoj s tymi pravidlami mas pravdu viac sa s nimi riadie,ale myslim si ,ze od toho su pravidla.Mam manzela turka .Mas tiez pravdu ,ze su iny ved vyrastali v inej viere na inych filmoch ,ako ty aj na inej politike tak samozrejme nazory na zivot budu trochu ine.Tiez je urcite pravda ,ze ako kazda krajina ma pekne miesta a skarede miesta.Myslim .ze ani jedna krajina neni tip top zalezi ,ako sa ti v zivote zadari a na ake miesto sa dostanes.Napr.tiez som vyrastala v meste a nevedela by som si predstavit zivot v zaostalej dedine,Ale tiez si nedovolim odsudit tych ludi co tak ziju (lebo to je vec aj politiky ake tam maju podmienky no a nemaju to vo svojich rukach tak ich netreba sudit)To ze,chcu ist do euro je tiez politika a urcite sa tam netlaci kazdy a urcite su nazory aj za aj proti,No ako to dopadne uvidime.Tak ako s tebou snad sa ti podari najst lasku,stastie a spokojnost,ktoru si v Turecku nenasla.Vela stastia


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/01/2009 23:46  

ahojte citam vase prispevky a rozmyslam. Neviem ktora z Vas napisala „daj si s nimi pokoj“ baby dajte si s nimi pokoj. Je pravda, ze podla jedneho sa nedaju sudit vsetci, najdu sa aj normalni, ja sa len opytam kde su. Ja som tiez ako mnoho bab predo mnou ,spoznala moslima.Ten moj bol a je afghanec zijuci v Pakistane pracovali sme spolu v U.K. Ked som odchadzala do U.K. ani by ma nenapadlo, ze budem mat priatela z tejto strany zemegule, ale prislo to zrazu a necakane a ja som sa zalubila a zo zalubenosti bola velka laska.Byvali sme spolu zila som s nim a jeho rodinou. Spravali sa ku mne milo, spoznala som ich kulturu, zvyky, mentalitu…Nepoviem na nich nikdy nic zle.Nikdy v zivote na to nezabudnem.Bola som stastna. To co som prezila som v zivote nezazila, take vytrhnutie z reality ako sen.Po 9 mesiacoch prisiel den, ked sa to vsetko zmenilo a pre toho mojho som uz asi bola nepotrebna.A ako pisem zmena z jedneho dna na druhy, aj ked to nikdy tak nieje.Neviem co sa stalo a uz sa to nedozviem a pytam sa seba kazdy den why?Odisla som. Som na Slovenku a kazdy den rozmyslam. Som velmi zranena a neviem zabudnut. Vela ludi mi vravelo daj si s nim pokoj. Ja som si sla len za svojim a nepocuvala som nikoho , len svoje srdce. A nakoniec?Mozno ta laska stoji za risk,urcite stoji za to, ale baby pocitajte vzdy aj s tym ,ze Vas niekto moze velmi zranit, velmi zranit. Tak ako mna.Nie som ani prva ani posledna.Su inaksi ako my, svoje zohrava nabozenstvo, mentalita,vychova, podmienky v akych vyrastali ,politika …Jedno viem ,ze mi chyba a bude chybat cely moj zivot.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/01/2009 9:00  

Tak toto je dost smutny pribeh. Je mi to luto, snad najdes v sebe silu prekonat to. Ale je jasne, ze tu jazvu ti zo srdca uz nikto neodstrani.
Su nevypocitatelni, to je pravda… Ktovie preco sa ten tvoj rozhodol tak ako sa rozhodol, ktovie ci ho neovplyvnila rodina… Ktovie…. Mal ti aspon povedat preco uz nema zaujem, nie ta jednoducho poslat domov.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
22/01/2009 13:25  

Ahoj BOSS ja som to napisala ze si dajte s nimi pokoj. Ja tu nebudem rozoberat preco ani rozpravat svoj pribeh ale viem o com hovorim. Totiz porozpravala som to len dvom osobam a o nicom sa mi nehovori tazsie. Su to najhorsie spomienky mojho zivota, Mozno raz aj tu popisem. Len tolko poviem ze je to 5rokov a stale sa mi sporadicky snivaju o tomto obdobi desive sny a ja mam co robit zo sebou cely den. A tu slecnu co mi napisala ze Ty si hlupa ty krava pozdravujem a neprajem jej aby sa presvedsila na vlastnej kozi aka je hlupa. Prepacte za vyjadrenia ale ja mam tak obrovsku averziu na moslimov ze az.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
22/01/2009 15:32  

Ano,mate pravdu,nie je dobre si s nimi zacinat.Nie som rasistka a keby som nezila tolko rokov v Nemecku,kde ich stretavam na kazdom kroku,nedovolila by som sa do tejto temy miesat.To,co robia s nasimi babamy,to je neskutocne.Pracovala som v bare,ke boli so mnou este dve slovenky.Obidve mali priatelov Albancov.Obaja mali samozrejme doma zeny a tie vedeli,ze oni maju este aj priatelky.Tie obidve naivky boli zamilovane az po usi,jedna sa chvalila druhej,aka bola super noc,co vsetko jej ten jej nabulikal,proste hroza.Ti dvaja boli samozrejme kamosi a katastrofa,ak niekto na ich priatelky,co len pozrel.Nemohli ist same do mesta,nemohli skoro nic,na vsetko potrebovali povolenie.Od muzov,co mali doma zeny a deti.Je to neskutocne,zastavoval sa mi rozum,do dnes to nechapem,ako nase niektore zeny rozmyslaju.Na co ich vlastne taky casanova dostane?Ja im neverim ani slovo,jednemu som raz dala sancu,ten bol sice rozvedeny,aj som ho mala rada,ale videla som,ze jeho rodina ma nikdy v zivote nebude akceptovat,lebo nie som moslimka.Dlho som to nenatahovala,zbytocne mi stale opakoval,ako ma miluje……tam su proste neprekonatelne prekazky,moslimovia nie su pre nas.A hlavne turci a albanci.Baby,dajte si s nimi pokoj.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/01/2009 15:23  

Ja chodim s turkom a milujem ho nesmierne.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/01/2009 18:16  

citujem ako tu niekto opisal turkov

… Su absolutne neprisposobivi, neschopni kriticky mysliet a tolerovat aj ine kultury. …

mozno,ze Alfonz je turek!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/01/2009 4:11  

Ja zijem 6 rokov v Monaku a moj manzel je Turek. Spolu sme sa prestahovali z Turecka do Monaka a aj ked to bol zdlhavy proces a neraz sme to chceli vzdat, teraz viem ze sa to oplatilo. Turecko je nadherna krajina, ale myslim, ze tu nam je lepsie. Strasne sa lubime a myslim, ze je to laska mojho zivota… ! Nikdy som nestretla lepsieho muza… ! Pozname sa uz 10 rokov. Mame jedneho syna a teraz cakam dalsie dietatko 🙂 !! Velmi sa na neho tesime !! Drzim palce vsetkym, ktore vahaju vo vztahu a prajem vam aby ste zazili to co zazivam ja uz dlhu dobu !! Nevzdavajte sa muza, ktory vas miluje a ktoreho vy milujete len koli tomu, ze pochadza z inej krajiny!!! paa


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/01/2009 4:48  

v Monaku stastie kvitne na stromoch,preto si stastna.Ukaz mi kto je v Monaku nestastny?Nikto!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/01/2009 5:13  

no tak stastna je asi preto,ze na tom pracovali a urcite im to stastie nepadlo k noham-ani v monaku.ak si to necital poriadne anonym,tak prisli do monaka obaja z inej krajiny.akoze nechapem takychto debilnych ludi,co maju k vsetkemu komentar ako keby oni boli trpitelia a vsetci ostatni si uzivaju.to im zavidis alebo ako to vysvetlit tento tvoj komentar.a ty deges alfonz,nezabudni si otret o jej prispebku tu tvoju hnusnu papulu spinavu.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/01/2009 6:14  

Viera ja si myslim ze ty im zavidis okrem toho si blba sedlana ktora sa nevie vyjadrovat.Jasne ze v Monaku je dobre ty krava nebeska,preto sa tam kazdy cpe.Tam su take moznosti si napchat vacky ako nikde inde pretoze sa tam sustreduju najvacsi bohaci sveta tak ked tam pride poskok z Turecka nema problem si tam zarobit.Akokolvek.Inac je tam rusov ako nasranych,robia vsade v casine v obchodoch pasakov arms dealerov,mafia co pride a arabov som tam videla len bohacov ale urcite sa najdu aj arabi zo severnej afriky a turci co tam volaco robia


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/01/2009 7:11  

a ty si tam bola co? na dovolenke s ck?ty krava sprosta anonymna.hlavne,ze ty sa vies vyjadrit.sa vyjadrujem,ked to treba,nie tu,kde to netreba.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/01/2009 7:39  

Ano ja som tam bola vela krat a mam dost penazi na to aby som tam mohla ist podla svojho planu a nie s CK.Mozem povedat ze Monako velmi dobre poznam


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/01/2009 8:07  

vsak barbora dobre myslela to co pisala.tebe neviem o co tu ide.si sa prisla chvalit?sak chval sa,precitame si.
ja pracujem tiez v zahranici a nemozem povedat,ze som expert aby som tu poucovala,aj ked sa zaujimam o tunajsie zvyky atd.ty si jeden z tych,co sa radi vykecavaju ako chrobak truhlik.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/01/2009 8:08  

vsak barbora dobre myslela to co pisala.tebe neviem o co tu ide.si sa prisla chvalit?sak chval sa,precitame si.
ja pracujem tiez v zahranici a nemozem povedat,ze som expert aby som tu poucovala,aj ked sa zaujimam o tunajsie zvyky atd.ty si jeden z tych,co sa radi vykecavaju ako chrobak truhlik.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/01/2009 11:14  

Viera tebe ale vrie zlc,vsak zbehni do Monaka,sprav si dovolenku,ukludni sa,spravi ti to dobre na nervy


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/01/2009 13:12  

si nenamyslaj.ta mam v pazi,chudera.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/01/2009 13:57  

chudera si ty a este ti aj hrabe


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/01/2009 14:40  

hrabala si mozno ty v maroku,ty sliepka


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/01/2009 18:05  

Dakujem Viera, vidim, ze ma chapes :). Ale aby som vam to priblizila, tak prve 4 roky som s nim zila v Turecku. A nie na zapade a ani nie v letovisku… Zili sme v jeho rodnom meste – v meste Kayseri (priblizne stred Turecka), takze som spoznala aj takyto zivot. A velmi dobre… !! Nehovorim, ze zivot je tam lahky, ale vdaka nemu som sa aj tam citila velmi dobre. Aj ked samozrejme teraz nam je lepsie. Ale jeho laska je pre mna aj tak najdolezitejsia. Neodsudzujte ma,ale skuste to pochopit.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/01/2009 20:31  

Ahoj Anonymny, neviem aky je Tvoj pribeh,ale myslim ze bude smutny ako ten moj. Uz mesiac a pol sa snazim zabudnut, a nejde to> Ako si napisala tu hlboku ranu na mojom srdci a na dusi nejde dat prec.Snazim sa , ale nemam silu.Pises o svojich snoch o tom ako Ta dokazu rozhadzat.Verim , ze je to pravda, pretoze to zazivam>Viem co je to rozmyslat aj v spanku a nespat cele noci.Vela rozmyslam ci to niekedy prejde, kazdy mi hovori chce to cas. Ten moj bol ku mne velmi dobry, ale clovek Vam moze ublizit nielen fyzicky ale aj psychicky. Ja doteraz neviem preco sa tak stalo preco sa tak rozhodol ako vravis mozno jeho rodina.Boli to velmi a neviem sa s tym vyrovnat. Mimochodom napisal mi text , aby som mu odpustila a vraj nikdy na mna nezabudne. Trosku slaba utecha pre znicene srdce.xxx boss / tak ma volal ten moj/


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
28/01/2009 12:59  

barborka,aj ja(25) žijem s turkom(37) skoro 3 roky v rakúsku,ale poviem pravdu,už som sa vážne niekolko krát zamýšlala nad tým,že od neho odídem.Je to typický moslim,ktorý si svojho alaha a rodinu ctí nadovšetko.Poviem len pár perličiek,že po 3 mesiacoch chodenia ma nahovoril,aby sme mali bábo,celé tehotenstvo som nemohla ísť domov,malý sa potom pravdepodobne z toho celého môjho stresu narodil o 10 t skôr a 2 mes.
bol v nemocnici-a to som mohla byť u neho len2-3hod a potom som musela ísť za ním do roboty,aby ma mal na očiach.O nejakých mini šatách,výstrihoch, sukniach ani nehovorím.A to si dovoluje u nás v európe-ja si neviem predstaviť,čo by robil so mnou v turecku-ty si s ním fakt taká šťastná a neobmedzovaná??


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
28/01/2009 13:24  

jaaaaj ty morbidny syflovy degenerovany homos!ty zalez,ja som s tebu tiez husi nepasla,jednu mas mozno ty doma.takeho degesa jak ty svet nevidel.hulvaaaat!!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
28/01/2009 15:52  

lenka, to mi je luto… !!! Asi si to nemala nechat zajst tak daleko! Pŕepac, viem ze sa mi to asi lahko hovori… Ale turek/slovak/american/spaniel… je mi to jedno… hned ako by som poctila, ze ma obmedzuje alebo nieco nie je v poriadku, tak by som to s nim ukoncila. Aspon si to myslim. Ja som nemala ziadne problemy doteraz… a dufam,ze to tak aj zostane… 🙂 ! Aky bol vas vztah na zaciatku?? Bolo to ine ako je to teraz??


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
28/01/2009 17:26  

barborka,ako prvé ti chcem popriať aby vám to naozaj tak klapalo….až do smrti. Ja som o tom mojom mala tiež mienku,že je ten pravý,skoro som s ním odišla do turecka,obetovala som mu všetko,prestala som robiť aj ked som dobre zarábala,prestala som chodiť na výšku-dostala som ultimátum-on alebo škola(samozrejme ja zamilovaná…).
Ak mám pravdu povedať,ja som už 3 mesiace doma u rodičov-ono to malo byť len na týždeň,ale začal ma tak nervačiť(volal mi 25x denne,kde si bola,prečo nedvíhaš…)a začala som rozmýšlať,či je naozaj ten pravý.Už sa so mnou 5x rozišiel,raz,že som išla ku koňom a nevzala mobil a pre pod.blbosti.Ale môžem povedať,že sa polepšil,ked to porovnám so začiatkom,ale aj tak,aj ked mi teraz slubuje modré z neba,má stále tú svoju agresivitu,nadradenosť a pocit,že chlap je to“niečo viac“ a reči typu „ako to so mnou rozprávaš?“.
Vieš,ja so ešte stále doma, v pondelok má prísť(spí v hoteli) a ja mu mám povedať,či ideme ďalej.
PS: Ak mal niekto podobný problém,poraďte mi: href=“mailto:vcielko207m@azet.sk“>vcielko207m@azet.sk
diky


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
28/01/2009 17:33  

ahoj lenka.nie je co radit.z toho,co pises,ta bude neskor aj otlkat.vykasli sa nanho.neznies velmi stastne a to do buducna nevesti nic dobre.rozhodni sa spravne.laska ta casom prejde a potom bude medzi vami co?len tie nervy,co ti robi uz teraz.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
28/01/2009 17:44  

nafukovaci alfonz a gumena anca hahahaaaaaaa


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Manželstvo s cudzincom - vzťah s cudzincom
Stránka 5 / 41 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.