Ja a Turek  

Stránka 36 / 41 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/09/2009 10:46  

Rozdiel medzi Turkom a Kurdom je zhruba taky ako medzi Slovakom a Ciganom-zhruba povedane. Osobne poznam velmi malo Kurdov (mozem ich spocitat na prstoch jednej ruky), ktori by boli vzdelani, slusni a mali normalnu pracu. Vacsina z nich robi podradne prace, kedze nic ine nevedia a vynaliezaju nove a nove metody ako osklbat ludi. V tomto by sa mohli s Ciganmi pretekat. Co sa tyka osklbavania, tak na to su turisti ako stvoreni. Presne ako cigani sa Kurdi radi stazuju, ako sa maju zle, nemaju svoju krajinu atd. Vela z nich nevie ani po Turecky-ved na co. V horach zabijaju privrzenci PKK vojakov na vojenskej sluzbe atd.
Samozrejme su aj normalni, ale tych je mensina.
Co sa tyka nemeckych a tunajsich Turkov, tam su tiez rozdiely. Ja som studovala prekladatelstvo a vacsina spoluziakov boli nemecki Turci. Rozdiel vo vzdelanosti a ochote nieco robit bol dost velky, samozrejme v prospech tureckych Turkov. Opat su aj vynimky, ale vacsinou sa da povedat, ze nemecki Turci sa zasekli niekde medzi Tureckom a Nemeckom-nepatria nikde. Najma ak pride Turek z vidieka do Nemecka, kde je vsetko neobmedzene, neexistuju zakazy, tak sa utrhne z retaze, co je normalne. To sa potom prejavi v obleceni, v spravani atd.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/09/2009 14:57  

turci kurdi albanci arabi a pod. vsetko je to jedna pliaga.širia len nenavist,,su to ludia,ale nezasluzia si taketo pomenovanie.pomsta,klamstvo,lakomstvo,ziarlivost,podvadzanie,nasilie..to je iba v nich


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/09/2009 17:57  

Ahojte baby najprv chcem odpovedat rebeke na jej otazku. Nie kazdy turek je rovnaky su su taky ktory svoje zeny naozaj obmedzuju ale tych je ovela menej ako tych dobrych. To mas aj na slovensku mozes natrafit na chlapa ktory je mily prijemny a ktory by ti zneisol aj modre z neba a su aj taky ktory su pijany a tlcu zenu kazdy den jednoducho netreba hadzat vsetkych do jedneho vreca. pises ze si zo svojim priatelom skoro 2 roky musis ho spoznat naozaj poriadne a az tak zistis ci sa ksebe hodite.ja som uz zo svojim turkom 8 rokov stoho 2 roky vydata a poviem ti ze by som ho nevymenila a kazdy rok sa tesim na navstevu do turecka jeho rodina je perfektna. A ty stym zenatym turkom je mi luto co sa ti stalo ale nemozes si mysliet ze su vsetci rovnaky mam kamosku ktora bola 2 roky z chlapom (mimochodom slovakom) a tlkol ju hlava nehlava kym to nedoslo do takej krajnosti ze bola tyzden v nemocnici. Nemusis byt s turkom aby si natrafila na zleho chlapa jednoducho existuju dobry chlapi a hajzli rebeka ak chces napis pokecame.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/09/2009 18:15  

Aj ja som zila v turecku a to co pises je uplna hovadina ze neberuine kultury zila som tam pomerne dlho a moj manzel mi nic nezakazoval mohla som ist kam som chcela a s kym som chcela dokonca som smela aj pracovat predstav si. jeho rodina je super a ich zvyki preco nie aj my mame tie svoje my sme stale oslavovali aj tie ich aj tie nase vratili sme sa do europy len koli mojim rodicom lebo potrebovali pomoct su uz v starsiom veku. nikto ti za to nemoze ze si bezhlavo odisla do turecka bez toho aby si spozanala poriadne chlapa ku ktoremu si tam sla.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/09/2009 19:10  

d(nemecko) tak potom ty patris k tym stastnym. ja zijem s turkom 5rokov,bol to ideal.teraz?mam 2dieta,zamerne pišem mam,lebo som na vsetko sama.od zaciatku mojho tehotenstva to uz nebolo ono.zacal čoraz viac mysliet iba na seba a po narodeni malej sa to este zhorsilo.straca o nas zaujem,on si robi co chce,ja nesmiem nic,financie mam tak vydelene,ze ledva vyjdem a niekedy aj nie.zijeme s malou na hranici chudoby,zobral mi telefon,jedine spojenie zo svetom je internet,ale aj ten pouzivam ked nie je doma,inak nesmiem.na sk sa nemam ku komu vratit,rodicov uz nemam a surodencov som nemala.ale to je o inom.tymto som chcela iba povedat,ze moj muz bol predtzym velmi mily,pozorny,citila som sa pri nom ako princezna.doteraz neviem prečo ten velky zvrat.preto slečny ktore pomyslate na zivot s turkom,radsej sa otocte a zutekajte co najdalej.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/09/2009 8:34  

Smutny pribeh… Zelam ti vela stastia a pevnych nervov. Viem, ze sa to lahko hovori, ale podla mna je jednym z dovodov toho, ze si v tejto situacii to, ze sa ti na zaciatku pohodlie a mozno nic nerobenie pacilo, ostala si pasivnou, odtrhnuta od realneho sveta a zivota, a kedze si sa nesnazila presadit svoje a len si sa podvolovala, tak mas teraz smolu. Uplne ta chapem, rozdielny pristup muza zenu dost zblbne a ani si to neuvedomis a si iny clovek. Mne sa vdaka bohu nic taketo nestalo, ale tiez som len pre istotu od zaciatku vztahu priatelovi prizvukovala urcite veci, aby bolo od zaciatku vsetko jasne. Osobne ti odporucam najst si nejaku pracu, mozno na polovicny uvazok (ak sa to da). Drz sa.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/09/2009 9:56  

Ako tam jedna pise,ak aj existuje vsade dobri a zli chlapi,ich a nase baby dokopy miesat netreba.To k sebe nepasuje,potom su len sklamania a bitky,oni su iniiiiiiiiiiiii.Kedy to pochopite?Nejde tu o to,ze dobri aj zli su vsade…….ide tu o to,ze oni sa k nam absoluuuuutne nehodia.Kolke musia este napisat svoj smutny pribeh,kym to pochopite?Oni su dobri pre tie svoje moslimky zo satkami na hlave,ale nie pre emancipovane,sebavedome a pekne zeny,ako su slovenky.To je proti prirode to takto miesat,ved je to smiesne.Slubuju hory doly,maju vas,kde vas mat chcu a ste v PASCI.V jednej smradlavej,tureckej pasci mile daaaaamy.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/09/2009 10:25  

AJ ja ti to odporucam aby sis i nasla pracu ak to mozes. Netreba vsetko muzovi dovolit podriadovat sa mu potom to tak dopadne. Ja som hned na zaciatku svojmu povedala ze sme z dvoch rozlicnych kultur a ze ak chceme byt spolu nadalej musime na tom obaja pracovat hlavne hladat kompromisi. My to riesime tak ze ak sa mne nieco nepaci tak mu to narovinu poviem a aj on naopak mne porozpravame sa o tom vysvetlime si to a poripade hladame nejaky kompromis.Chvala bohu ja take problemy nemam nikdy mi nezakazoval telefon internet alebo ist niekam von. Dokonca sam mi vravi nech idem za kamoskami nech sa zabavim aj mimo neho ci muz alebo zena obaja partneri potrebuju kamosa ci kamosku na pokec nie sa iba naviazat jeden na druheho. Zatial deti nemame ale planujeme ich moj
manzel velmi tuzi po dietatku len ja som este chcela pockat realizovat sa v kariiere a on to respektuje. Neviem aky bude otec ale ked ho vidim z mojou neterou alebo jeho synovcom ma obrovsku trpezlivost pri detoch.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/09/2009 10:35  

Ty si naozaj myslis ze v turecku niesu emancipovane a sebavedome zeny a ze vsetky sedia doma zo satkamy na hlave. Tak to sa velmi mylis najprv chod do truecka zi tam nejaky cas a sama uvidis turkine su zeny ako my chodia na vysoku skolu pracuju su sebavedome a ak aj niektore nosia satky je to z ich vlastneho presvedcenia a nie kovli tomu ze by ich niekto nutil robia to ako koli bohu. Mam v turecku vela kamosiek ktore su ako my chodili sme na kavu von atd pracuju ako my a nikto im to nezakazuje neter mojho manzela ona sama studuje na vyokej skole lebo chce nieco v zivote dosiahnut a dalsia kamoska ma vecsie postavenie v praci ako jej manzel . A to ze naslubuju zenam hory doly to zalezi uz len na samotnej zene co muzovi dovoli.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/09/2009 11:11  

anonymna 21:10 a dNemecko..rozdiel vo vasich muzoch je ten,ze anonymna ma muza typickeho turka,ktory je super iba par časovych obdobi a potom sa vrati k povodnemu sposobu zivota. ty dNemecko si mala stastie vo vybere,tvoj muz pochopil ze zena nie je jeho majetok.ja som zila s kurdom 4roky.zaciatok bol nadherny,vobec som nepocitovala,ze sme z inych kultur.pracovala som,mala som priatelov v nicom ma neobmedzoval.skratka normalny zivot dvoch ludi,ktori si veria.po necelych dvoch rokoch sme sa vzali.a po par mesiacoch bolo vsetko krasne minulostou.zakazy prikazy,kazdy den ine.on nadalej chodil s kamaratmi na futbal,karty,do lokalu.ja som nesmela nic.z prace rovno domov,telefonaty ktorymi ma kontroloval kde som čo robim,zacalo mu vadit ako sa obliekam,malujem.bolo toho vela.teror by sa to hadam aj nazvat dalo.kompromis?to slovo on nepoznal.skratim to.odisla som od neho,hned po prvej facke,ktoru som dostala,ked som prisla domov o 45min neskor,ako som chodila.tusila som ze inak nas vztah neskonci.velmi sa zmenil,alebo ani sa nezmenil,len sa prestal pretvarovat.v tomto su neskutocne dobri.viem ze mi problemy neskoncili,ze budu a velke,lebo som ho mojim odchodom ponizila,ale chcem zit ako clovek a nie ako jeho vezen.Anonymna21.10,mas dcerku,tak urob niečo zo svojim zivotom,nedovol aby vam ho obom znicil.ak chces ozvi sa mi sem a ja ti potom dam svoj email,ak sa rozhodnes nieco s tym urobit,vedela by som ti v niečom pomôct.nenechaj znicit zivot aj malej,viem ze to mas tazke,ked nikoho nemas,ale ak chces pomozem ti.zijem vo viedni v 15bezirku.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/09/2009 15:12  

Anonymný 25.09.2009 o 21:10
ak potrebuješ pomoc rada Ti pomôžem. Kľudne napíš svoj mail, ozvem sa.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/09/2009 21:00  

turci su to najhorsie co sa do europy dostalo.mnozia sa ako epidemia.vobec im nezalezi na tom s kym,ale len aby splodili.ze to dieta bez vycitiek potom opustia a nestaraju sa ako zije,svedci iba o tom ,ze im skutocne ide iba o rozmnozenie.je to blbe takto to tu pisat,ale je to tak.poblaznit dievca,naslubovat krasny zivot,presvedcit ju do špiku kosti o jeho laske a jej jedinečnosti.az potom pride kruta realita,ale žial vo velmi vela pripadoch sa to uz dotyka aj maleho cloviečika.a turkovo srdce zostava voči nemu studene.ja patrim zial tiez medzi tie ktore sa dali oklamat.jeho pretvarka trvala 3 aj pol roka.velmi rad sa so mnou ukazoval medzi jeho priatelmi,stuplo mu ego.verila som jemu a nikomu inemu.po dvoch rokoch som otehotnela a tam to prislo,uz vedel ze mu „neutečiem“.a tak som uz nebola prenho zaujimava.teraz mam 6mesacnu dcerku a som sama.bez jeho zaujmu,bez jeho podpory.jedine v čom ich nikto nepredbehne je klamstvo a pretvarka,v tom su najlepsi.slovenky dajte ruky od tejto pliagy preč.spalite sa.niekto tu uz napisal ze turci miluju svoje deti.skutocne?zila som vo viedni dost dlho na to,aby som videla co je pravda,len som si vtedy myslela,ze ten moj je iny,ze nie je taka hyena,ako ti ktori bez vahania opustali svoje deti a ich matky a sli dalej bez zavahania.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/09/2009 9:03  

Vsetky zeny v turecku satky na hlave nemaju,to mas pravdu,ale je ich podstatne viac,ako tych na slovensku,heheeeeeee.Nase baby sa nemusia skryvat,aby ich ten ziarlivy turecky potkan nedokopal,ked sa budu s nejakym muzom co i len rozpraaaaaaavat.Tak dokopal turecky pes moju kamosku,pre nevinny rozhovor na ulici.Sa uvedomte konecne a neporovnavajte neporovnatelne.Samozrejme su vsade vynimky,ale u nich to nie je vynimka,je to pravidlo……a k tomu este aj dovolene a tolerovane.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/09/2009 14:10  

Anonymný, Piatok, 25.9.2009, 21:10 -alias- Anonymný, Sobota, 26.9.2009, 11:56 -alias- Anonymný, Sobota, 26.9.2009, 23:00 -alias- Klárika.

Prosíme Ťa sklápni už, nikto nie je na to tvoje ohováranie a sťažovanie sa fakt zvedavý! Vieme kto si drahá Klárika, Viedeň 15. bezirk nie je až tak ďaľeko tak Ťa poprosíme konečne už sklápni a neočierňuj už! Lebo ten Tvoj posledný príspevok kde opisuješ ako hyeny a pod. už je maximálna drzosť! Zrejme by si nebola rada ak by si toto po Tebe prečítali… Dúfame, že si to plne pochopila a viac slov Ti k tomu netreba!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/09/2009 14:16  

to co pises je kruta realita.su mili,zlati,nenachadzas u nich jedinu chybicku v spravani,pokym si ta uplne neziskaju.aj potom este vydrzia v tej pretvarke,ale vzdy to pokracuje rovnako.ziarlivost,vycitky,odrazu mate vela chyb a prilis vela priatelov a to treba obmedzit alebo celkom zlikvidovat,ved naco su vam priatelia,ked mate jeho!!!!a potom uz pride aj k tomu co pises,k fyzickemu nasiliu,na to su ich ruky a nohy ako stvorene.ak chces s nim zostat musi sa z teba stat poslusna baabka,ale to uz nebudes ty,to uz bude iba handra s ktorou si on bude robit co chce.preto su z tychto bab po čase trosky.nikdy ich nemali do europy pustit,vsade su s nimi len problemy.v sukromnom i spolocenskom zivote.su proste neprisposobivy.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/09/2009 17:50  

………….to je pravda, mali by ich z celej Európy i celého sveta poslať domov do Turecka, tam kde patria, nikdy ich neprijať do EÚ, sprísniť podmienky ich cestovania mimo Turecka hoci len na dovolenku…..Turek má doma tehotnú manželku a „loví“ pritom ďalšiu, ktorú by rád dostal do postele a zničil jej život. Čo tak celoeurópska petícia za ich vyhostenie????


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/09/2009 18:51  

KEBY TO BOLO TAKE JEDNODUCHE,,BOLO BY TO KRASNE. OBLBUJU A NICIA ZIVOTY SAMOZREJME AJ INI,ALE TITO TURCI AKO BY TO MALI „V POPISE PRACE“ A BOLI NA TO VYSKOLENI..VED MNOHI ANI INE NEVEDIA..VSADE KAM SA DOSTANU ROBIA IBA PROBLEMY,PRESNE AKO NEPRISPôSOBIVY CIGANI..VIEM,ZE TU MNOHE PISU,ZE VED TOTO NEROBIA IBA TURCI!!ANO TO VIEME,ALE TURCI TO ROBIA „VO VELKOM“ OBLBNU RESPEKTIVE PRESVEDCIA,ZE ONI SU TI NAJLEPSI,NAJSLUSNEJSI,NAJPRAVDOMLUVNEJSI,SKRATKA TI NA CELY ZIVOT..ALE MY CO TU PISEME UZ VIEME AKO TO U TYCHTO PROFESIONALNYCH KLAMAROV CHODI..PREč S NIMI!ALE ZIAL TO NEJDE,TAK ICH BABY KTORE POMYSLATE NA VZTAH S TURKOM ASPON ODIGNORUJTE,TO JEDINE VAS MOZE ZACHRANIT OD VELKEHO SKLAMANIA KED PRIDE VYTRIEZVENIE A KRUTA REALITA


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/09/2009 19:31  

Neviem, tak to cítim. Slovensko vonku nič neznamená. Viem to, žil som tam. Slováci a Poliaci sú zväčša robotníci, domáci na nich pozerajú zvrchu. O našej krajine vie len pár Angličanov a aj tí sú informovaní najmä o tom, že tu nič nie je. Jedine lacné pivo a lacné ženy. Inak sme pre nich nezaujímaví. Aj v gastronómii. Talianom, Francúzom a Švédom veria, nám skoro vôbec.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/09/2009 19:34  

Sa mi tu vôbec nepáči. Kde? Na Slovensku. S prácou som spokojný, ale život v tejto krajine ma veľmi trápi. Konkrétne?
Prekáža mi skoro všetko. Od politikov až po mnohých ľudí. Asi som náročný, neviem.. Tu sa každý predvádza, závidí jeden druhému, všade vládne arogancia… mne to lezie na nervy. Máme tu veľa zbohatlíkov a zároveň množstvo chudobných, stredná vrstva akoby neexistovala.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/09/2009 21:53  

Stop dalsiemu okradaniu slovenskeho danoveho poplatnika a drancovaniu Slovenska per exotmi,podvodnikmi,spekulantami v maske zahr.Slovakov.
Stop zabavanam sa v najbohacsom svete na reprezentacnych plesoch,zabavach,vyrocnych schodzach,vecierkov od Shalom,Katarinskych.Valentinskych,Mikulaskych… v najbohacsom svete krajin G7.
Stop turistika ako koser-jevrej-Skupinka funkcionarov SZSZ kde predseda,podpredseda,podpredsedova zena pod znevazenim,drzo,svindlom ked sukromno-turisticka-spoznavacia cesta do Izraela sa nazve Dni slovenskeho zahranicia v Izraeli.
Stop marnotratnostiam spojenych so ziskom pre uzky okruh tiezfunkcionarov.
Stop dalsiemu rabovaniu Slovenska v maske zahr.Slovakov.
Stop partnerovy skorumpovanemu uradu statneho a jeho riaditelky USZvZ na tejto nekalej,ilegalnej cinnosti.
P.S.;Aj Janosik bohatym bral chudobnym daval.Toto drancovanie SR sa deje zvecsa cez spekulantov,podvodnikov a exotov tiezfukcionarov v sev.Amerike ako aj bohateho sveta krajin G7.
EXILACI ZIADAJU GENERALNEHO PROKURATORA, PANA TRNKU OKAMZITE KONAT!!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
28/09/2009 9:55  

Exilaci – čo má tento príspevok spoločné s témou Ja a Turek????


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
28/09/2009 12:44  

Turka, ani keby mi zaplatili… sú falošní…. strašne… presne ako napísala tá kočka, ukazujú sa z tej lepšej stránky… potom sa ukážu a zakážu aj dýchať… ja som mala najlepšieho kamaráta pol roka, milý ako medík až raz som sa postavila medzi neho a jeho tureckého kamaráta, sodoma gomora, skoro ma zabil – doslovne… Najväčší omyl myslieť si, že Slovenka zapadne medzi Turkov…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
29/09/2009 15:52  

class=“postlink“ href=“http://www.ahaonline.cz/cz/ze-sveta/33581/jmenuji-se-nojoud,-je-mi-10-let-a-jsem-rozvedena“> http://www.ahaonline.cz/cz/ze-sveta/335 … -rozvedena

Jmenuji se Nojoud, je mi 10 let a jsem rozvedená!

Nojoud AliSANÁ – Její případ otřásl světem. Je to ještě dítě a byla donucena být ženou. Malá dívka z arabského Jemenu Nojoud Ali (nyní 10) byla otcem ve svých 8 letech donucena ke svatbě. 32letý manžel ji znásilňoval a nikdo jí nepomohl. Nakonec se musela spolehnout sama na sebe. Rozhodla se vzepřít osudu a u soudu zvítězila! V USA pak byla dokonce zvolena »Ženou roku«.

Před dvěma roky jí otec oznámil: „Nojoud, brzy se budeš vdávat.“ Jen tiše přikývla, aniž by tušila, co ji čeká. Týž večer nechtěně vyslechla rozhovor otce se sestrou. Ta ji bránila, že je na vdávání moc mladá. Ale otcova reakce jí vyrazila dech: „Nemáme peníze. Aspoň se zbavíme jednoho hladového krku.“

Když se pak Nojoud otci vzepřela, zmlátil ji a řekl: „Budeš znásilněna a jako nečistou tě pak ukamenují!“ Ano, takový je zde zákon, starý už 1400 let. A tak byla provdána. Za muže, kterého neznala. Byl o 22 let starší a ona se nemohla vzmoci na sebemenší odpor. Svého otce od toho momentu nenávidí.

V manželství prožívala peklo. Faez Ali Thamer (32) ji mlátil a znásilňoval. Zacházel s ní jako s věcí. Celé tři měsíce toto utrpení snášela. „Pořád jsem plakala, ale nikdo mě neposlouchal. Kdykoliv jsem si chtěla jít hrát na dvorek, zmlátil mě a odvlekl do ložnice. Tam pak se mnou dělal ty strašné věci,“ vypráví 10letá holčička. Jednoho dne jí však došla trpělivost a vydala se k soudu…

Na ulici oslovila neznámou ženu: „Chtěla bych mluvit se soudcem!“ Ta na ni nechápavě zírala. Svou prosbu několikrát zopakovala. U muslimek je takové odhodlání nevídané. V arabských zemích mají rozhodující slovo muži.

Soudce nevěřil svým uším, když mu děvčátko oznámilo, že se chce nechat rozvést. Poté, co vysvětlila, že ji manžel bije a znásilňuje, řekl přesně to, co chtěla slyšet: „Dobře, pomůžu ti.“ Soudní proces dopadl pro Nojoud dobře – jejího muže zavřeli (ale jen proto, že s ní měl s.e.x) a ona byla rozvedena. Stala se první muslimskou ženou, které se podařilo uniknout z manželství uzavřeného z donucení otce.

Holčička je nyní v útulku pro týrané děti. Má strach. Až bude bývalý manžel z vězení propuštěn, může ji s klidným svědomím zabít. Islám mu dá za pravdu.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
29/09/2009 17:37  

….čo má posledný príspevok spoločné s Tureckom a Turkami???? Okrem iného Islám vyzdvihuje práva žien, hlása, že žena si môže slobodne vybrať partnera a pod., treba si však dôkladne preštudovať Korán, Šariu a pod. To, čo utláča ženy je tradícia – čiže zvyky danej kultúry dávno pred Islamom….


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
29/09/2009 18:47  

Ahojte vsetcia aj ja by som sa chcela vyjadrit k tejto teme JA A TUREK poznam vela turkov a aj kurdou mam kamaratky ktore s nimi ziju a aj ktore su za nich vydate a maju deti. Neviem aky zivit je v Turecku ale je to urcite velky a v niektorych castiach bohaty a moderny stat. Ja mam skusenosti len s tymi co ziju v europe ale to su prave ti ta zberba ktori nenasli alebo nemali miesto u nich doma. Pridu do Europi ako obycajni chudaci robia tu zo seba frajerov a snazia sa zbalit peknu a blbu slovenku ktora sa preda za par grosov. Vsetci turci ktory su v Europe maju doma zeny deti a rodinu ktorej sa nikdy nezrieknu pretoze by ho rodicia vydedili a nikdy by sa nemohol vratit lebo by ho mozno aj zabili ako pomstu. Odkazujem vsetkym slovenkam ste pekne zeny a nezapredavajte sa turkom alebo kurdom su to primityvni ludia ktori maju svoju mentalitu. A kulturu? nemaju ziadnu zeru na zemi a rukami chlieb si nevedia odkrojit a rozpravaju iba o tom aky su uzasny a aky krasny zivot je v Turecku


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
29/09/2009 18:58  

silvia v podstate mas pravdu.nie vo vsetkom ale vo vacsine ano.turci,kurdi,su vynimocni ludia,v negativnom zmysle slova.ja mam dieta s jednym z nich.chcel ho,nebola to nahoda,ale teraz sa nestara o nic.či ma syn co jest,čo si obliect,či mame peniaze na lieky abo na proplatok na očkovanie,nezalezi mu na tom.stale narieka sko sa mu nedari,ako tazko idu obchody.ale on ma pre seba,on ide na futbal,do herne,lokalu,všade kde ma svoju komunitu a tam nepozera na to kolko minie.ale co mame robit?vybrali sme si zivot s nimi,nikto nas nenutil,len skoda ze z nasich takmer dokonalych muzov sa stali taketo …….!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
29/09/2009 19:12  

Ahoj Editka mohla by som vediet kde zijes? To co my pises je mi ta v podstate luto iny by ti mozno povedal aka si hlupa preco neurobis to alebo to. Viem sa vzit do tvojej koze a chapem ta mas to tazke neviem kolko mas rokov a kolko ma tvoj syncek aj ja mam deti 2 a mohla by som ti naozaj vela rozpravat ale nie na tejto stranke. Ja len dufam ze sa stastie obrati aj na teba a tvojho syna a budes stastna. Ale poviem ti Turka sa zbavyt nie je SRANDA. Drzim ti vsetky palce a prajem vela nervov trprzlivosti a hlavne STASTIA


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/09/2009 10:23  

to viem uz som sa o to pokusala.zijem vo frankfurte:mam24 a syn ma 3,5roka.je to tazke ale nebolo to vzdy tak.boli sme si velmi blizky,bola som presvedcena ze je to velka laska.taketo fora ako je toto sa mi zdali uplne stupidne a neverila som im,ze v turkoch je tolko zla,intrig,ziarlivosti a lakomosti.taktiez som neverila,ze tomu co tu pisu dievcata,ze turci su mili iba pokial su neni isty,ze ste ku nemu priputana.citala som to tu vtedy iba tak,ale je to pravda,teraz to uz viem.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/09/2009 10:38  

Pre Lilianku– Ahoj, ako sa ma malicka? Ja som prave na Slovensku, vybavujem si nejake papiere, moj malicky ma uz tri mesiace a sedem kil, je to taky maly šiško, mohli by sme sa aj nejako skontaktovat, isli by sme spolu aj kocikovat, ja chodim skoro každý den do Augarten,je tam velmi pekne, ked budeš mat chuť ozvi sa mi, pa


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/09/2009 10:39  

pre Editku
Ahoj Editka, prečo jednoducho neodcestuješ z Frankfurtu domov trebars k rodičom, príbuzným….Tvoj manžel sa ani nemusí dozvedieť kde si


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Manželstvo s cudzincom - vzťah s cudzincom
Stránka 36 / 41 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.