Veríte na mágiu?  

Stránka 55 / 85 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/07/2009 12:08  

Mily DuriX a Miska, dakujem vam za vase skvele experimenty na mojej osobe, trafili ste sa v niecom, v niecom nie, ale to aj tak nejaki slavni co sa povazuju za „jasnovidcov“ sa trafia asi v tom pomere. Ojedineli su niektori Detektivi jasnovidci. Napisem dlhsie neskorsie, lebo momentalne som v strede projektu „Skus ci to dokazes“. To su take projekty, ze robim veci, ktore som predtym nikdy nerobila. Takto clovek spozna sam seba lepsie.
Teraz iba : Na dedine som nezila, narodena v BA na Palisadoch. Dokaz je ze som na zakladnej skole nakreslila hus so 4 nohami. Manzel #2, American mal podla US Navy IQ 162, manzel #1 Holandan je atomovy/ fusion/ fyzik. Ale DuriX si dobry aj tak ved napisem viacej.
Len som toto rychlo naklepala, aby som nebola nevdacna. Lebo som vam vdacna, ze ste sa snazili. See you later alligators…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/07/2009 13:18  

No ty vole marti ti tvoji manzelia su teda fakt: NIEKTO a NIEKTO 2 takze uznavam ze sa mylim ale vies sebavedome reci a trocha namyslania si ze mam fakt nejake schopnosti sa niekdy vyplaca lebo mi to obcas v urcitych situaciach dodava sebavedomie a potom aj lepsie vysledky no a hento o sebe tych X Y Z blbosti o tom ako chcu byt lepsi na ukor mna su nie fakty ale ja som bol vtedy este trosku opity lebo sa pilo celu noc ale dal som si zavazok ze uz nikdy ziadny alkohol. Nie som ani nejaky fakt pekny ani nejaky moc NIEKTO ale aj tak som niekto ibaze by som to uz nepisal vsetko s velkymi pismenami.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/07/2009 15:44  

Marti1-viem,ze je to uz po „funuse“,pretoze si to uz sama takto verejne vyhlasila,ze si sa narodila v Bratislave. O tom som bola aj ja presvedcena este pred analyzami DuriXa a Misky. Kdesi si pisala (mam dojem,ze si to bola Ty, ak nie nic to), ze sa Ti pacila (alebo cosi take) matka herecky Z.Kocurikovej. Ak si to bola Ty, tak si ju velmi pekne opisala. A tu Bratislavu stale z Teba „citim“.

Dlho som si vsak myslela,ze aj teraz zijes v zahranici. Ale v jednej z odpovedi si ma uviedla na pravu mieru.

To,ze bol (i) Tvoji manzelia z inych zemi som si domyslala, ale nebola som si ista.

K vyzoru sa vyjadrovat nebudem – to by som len skutocne hadala.
Myslim si,ze si stale este zaujimava zena,urcite vysokoskolsky vzdelana, urcite aj nejake doktoranstvo, alebo cosi podobne, takisto, ako aj vela scestovana, tak aj nesmierne scitana.

Pri debate s Tebou ,by som asi len pocuvala s otvorenymi ustami.

A dovolim si tvrdit,ze aj ked musis vystupovat seriozne, dokazes sa aj bavit.
Tak, ja asi tolko.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/07/2009 16:59  

papierik som zabudla a ked sme obiehali autobus, niekto z neho nam ovracal predne sklo na aute.. ale mali parky, takze som happy 🙂
vidim,ze analyza pokracuje 🙂 Esmi, Marta pisala, ze vystudovala psychologiu a myslim si, ze ma asi aj diplom z anglictiny..a tu Bratislavu som tu tiez niekde vyrozumela.
DuriX, pit nie je hriech, treba vediet kedy prestat 😉


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/07/2009 8:27  

Miska, myslim si ze mas pravdu,ze Marta vystudovala psychlogiu. V niektorych svojich prispovkoch sa fakt vyjadrovala „fundovane“.
A co, parky,boli dobre?. Ja mam tiez rada tieto vyrobky,ale sa pamätam,ze ked sme museli chodit povinne na 1.maja „pochodovat“, tak najlepsie na tom boli tie parky. Malo to svoju atmosferu, boli to tie najlepsie parky. Samozrejme,ze aj tieto,ktore ja jem rada su O.K., ale aj vianocna kapustnica ma inu chut,a mozem ju cez rok varit rovnako kolko chcem,tak je uz nie taka. No darmo, vsetko ma svoje caro kdesi inde a inokedy.
Ja idem dnes „zvrtnut“ lazane a nejaku lahku zeleninovu polievku z „grisovymi“ haluskami.

K veceru sa ozvem a napisem ohladne tych byliniek. Teraz idem „fachcit“,kedze o 13.00 let.casu mi pride navsteva..

Majte sa mi zatial vsetci krasne, uzite si (aspon tu je) peknu,slnecnu nedelu.

Nas brat Mirko si uz uziva dovolenku, verim,ze sa im vydari a vzajomne si s Patkom jeden druheho uziju . Poslal mi jednu fotku MMS-kou, ale len dnes som si ju mohla pozriet cez internet. Uzasne chlapciatko a Mirci vo svojej dusi nezaprie to, co citi, tak aj fotka maleho je symbolom toho.
Vlk, tiger a maly Patrik.

Ale fakt, uz teraz idem „klochtit“.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/07/2009 9:46  

Esmi, este som parky neotvorila, to je konzerva a nie je ich obycajne a moja starsia dcerka ich lubi. takze pochybujem,ze sa mi z nich ujde 😉
ja som dnes stravila dve hodinky opakovanim anglictiny na zajtrajsi dcerkin test v skole, celkom jej to slo,ale obavam sa,ze hindi vcera asi nenapisala dobre..hmm, budem sa musiet aj ja doucit,aby sme to nabuduce zmakli lepsie.podarilo sa mi najst pekne stranky,kde je animacia ako sa pisu pismenka a na dalsej aj ich vyslovnost..nejako to zvladneme 🙂
tiez som uz zvedava na Patka a na Mirkove pribehy ako prezil vikend 🙂


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/07/2009 7:29  

Som v uzase ako sa kazdy pripojil k tomu co zacala byt taka hra magiodeduktivna medzi DuriXom a mnou.
Takze DuriX, kedze sme zacali spolu, najviac ma udivilo toto co si pisal, lebo to si skutocne trafil, citujem “ Ked si bola v puberte a aj potom neskor v mladosti nevystriedala si vela partnerov.“ Tak to si ako na to prisiel. Miska sa viac trafila k fyzickemu veku, DureX viac „ako sa citim“ veku. Co je fyzicky vek? Pre mna relativny pojem.
Psychologia? Ano ale ako vedlajsi obor a to socialna psychologia, ale mam skuzky aj z klinickej v US a NL. Anglictina? To mam iba skuzku z English 101 to je na americkej univerzite povinne pre Americanov a je to kreativne pisanie. To bol tiez jeden z tych projektov “ skus, ci to dokazes,“ lebo sme prisli z NL a ja rovno nie na angl. pre cudzincov, ale hop, rovno medzi Americanov.
Esmi, ja som neplanovane prisla na Sk. Isla som na iny kontinent z US, za potencialnym #3, ktoreho som poznala este z SK, ale on sa v zahranici mentalne zhavaroval / to myslim obrazne/, asi dosledok stresu. Tak som odtial zhrozena odisla. Jasne, ze si nepripustil, ze potrebuje pomoc.
Chcete si predstavit co to bolo pre niekoho kto vtedy vacsinu zivota prezil v zahranici?
Myslim Esmi, ze ty si v tom viac balancovana, ze zijes v zahranici, ale chodis aj casto na SK, takze pre teba by to asi taky sok nebol. Ale asi som nejaky nezmar, lebo som sa rychlo z toho dostala a vsetko je v poriadku. I ked skoro kazdu noc sa mi sniva, ze som v US a potom aha, uz nie som a obujem sa do slovenskych / asi/ papuc a tralala…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/07/2009 7:42  

marti..mne to neda..a si nepravy blond, vyska 165cm a vaha 53cm ??


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/07/2009 7:45  

Miska, dufam, ze sa dcerke test podari, ved vy snad hovorite doma anglicky s manzelom.
To teda muselo byt neprijemne, ked ti niekto z autobusu ovracal predne sklo, najprv som si povedala fuj, ale prepac potom mi to prislo velmi smiesne. Take nieco som este nezazila.
Mirec, dufam, ze si so synom uzivas.
Uzivaj si s Patkom pokial nie je Pato, ked uz bude Pato neuzijes si ho tolko- Tato.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/07/2009 7:51  

Miska, teda vysku si presne uhadla, som rusalka- vlasy /original gastanove/. Oci „hazel“ podla mojho US ocneho lekara, nosim sosovky uz roooky. V slovencine ten vyraz nie je. Su zelenohnede.
Co je to ta makova panenka, co ty si chcela byt?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/07/2009 7:53  

a si znamenie ryby?
Makova panenka a motyl Emanuel?? Nepoznas?? ja som chcela taku cervenu sukienku a pritom som sukne nikdy nenosila 🙂 teraz som si kupila moju prvy suknu a hadaj akej je farby 🙂


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/07/2009 8:59  

Tak vidis Miska tak to sa mi velmi casto na SK stava. Nepoznam, ved akoby aj, to sme prave v 1972/ vygooglila som si rok vzniku/ byvali pri Bostone, US a pozerali hlavne Sesame Street. To ty poznas?
Nie kdeze, ryby nie som, ale strelec. Okolo ryb musim chodit po spickach su take citlive.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/07/2009 9:44  

Sesame kedysi chodilo na ORF 🙂 ale nejako ma to nebavilo..ja som na nasu klasiku. v 1972 ja som este nebola 🙂


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
28/07/2009 15:51  

Ahojte vsetci….
Mirec ty si isto uzivas volno a to je dobre lebo to pomaha aj dusevne a ked si dusevne v pohode tak sa ti viac dari aj v magii

Citam samozrejme pripevky kazdeho z vas ale co k tomu dodat…

Miska keby sa hento s tym ovracanim stalo mne asi by som bol v soku este 3 dni lebo mna vyvede z mieri takmer vsetko.

marti, ty a miska ste na tom dobre/inteligencne/ ja sa radsej idem skryt lebo som taky maly srac co sa len vystatuje a skutek utek.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
28/07/2009 16:10  

Viete, mam pocit ze na tomto fore sa stretla duchovna elita takzvanych vysoko postavenych (moralnych a znacne rozvinutych) dusi na ziadost Bozskej Prozretelnosti, ktora ma s nami a tymto forom urcity plan. A to myslim vcelku vazne. Sme tu minimalne preto lebo si musime vymenit iste informacie a posunut sa duchovne vpred.

Hlavne marta je asi az prilis dobry clovek, Miska je zase pevna a silna osobnost aj ked niekdy prisna ale to je spravne, Mirec je dobrak od kosti so zmyslom pre humor a popri rieseni tzv. vyssich problemov nezabuda ani na vsedne veci ako napr. byt svojmu synovi vzornym otcom, Esmeralda je vyslovene typ vhodny pre magiu a nechcem nic mudrovat ale v magii musi mat clovek rozhodnost, volu a nesmie mat obavy ani nesmie byt moralista a slaboch… a ostanich diskutujucich tohoto fora az tak nepoznam takze sa zdrzim nazoroveho hodnotenia ale Hunter a Janka maju iste vlohy pre vyssie nauky kazdopadne.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
28/07/2009 19:12  

Ahojte, vsetci moji mili magovia.

MARTI,mas pravdu,ze balancujem medzi Sk a zahranicim.Zhruba kazdych 6.tyz. cestujem na SK.
Teraz som uz tiez 2.tyz.prec zo SK, ale v nedelu 2.8. sa vraciame naspät. Ml. synovi sa vyskytla brigada,tak sme na 2.tyz.vycestovali. Potom sa budem uz na Slovensku zdrziavat az cca do 25.septembra.
Medzi tym vsak este tyz.Praha.

Inac,ja som od Teba o 1 cm mensia. A zajtra, ako? Riadne to roztocis, bude curbes,budes skakat pod plafon?

MISKA,slubujem,slubujem,ze napisem o bylinkach, ale stale nemam cas. Bud je u mna navsteva, potom mam kadejaku robotu, alebo uz od unavy odpaduvam, vid.vcera. Teraz som sa chystala o tom, co to popisat, ale moj syncok mi oznamil,ze jeho PC nejde,tak by rad okupoval tento moj.
A kedze nechcem, aby sa nudil (nikoho tu nepozna a aj satelit ma dnes kadejake faksne),tak mu ho dam k dispozicii.
Ale aspon trosku. Byliny, a ludova receptura ma uz oslovovali od mala.
Ked som bola mala,zvedava, tak som si strcila ruky do hrnca s vriacou vodou az po lakte. No a kedze sme boli s mojou mamou prave na Kysuciach,kde o babky bylinkarky nebolo nudza, tak tie ma veru vyliecili.
Ked som uz bola väcsia,tak stara mama sa so mnou „neparala“,ked som si dost casto strcila nohu do vidlici na bicykli /to ma este vozievala moja teta na „vaze“, ja som sa este nevedela/ bez pardonu mi na tie moje skrvavene prsty naliala ocotu – a ,pomohlo. Nemala ta kedy so mnou chodit po lekaroch. Ked som chcela zuvacku, kozku zo slaniny mi dala pozuvat a bolo.To byvavalo u starkej na dedine,ked ma tam dali. Inac som z mesta a aj druhi stari rodicia boli z mesta a ti mi tu zuvku skor mali za co kupit.
Ked so mala asi 9.rokov,tak ma tiez dali na prazdniny na Kysuce a tam ma cigani zbili s takymi velikanskymi lopuchmi,ze az. Nikde inde som take obrovske lopuchy nevidela. A ,ze preco som tu nakladcku dostala? Nuz, lebo ja dievca z mesta som bola pysnica-pysna, nechela som sa s ciganmi kamaratit,lenze potom som pochopila,ze tam sa veru kamaratia aj bieli aj cigani bez problemov. Nuz, tak som bola aj ja ich kamoska. A ked som sa tam v horach zatulala,tak ma pomahali statocne hladat aj cigani.
No, pokracovanie na buduce. „Dieta“ mi tu uz klopoce prstekami po stole.
Tak, zatial sa majte pekne.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
29/07/2009 3:38  

comment6


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
29/07/2009 4:57  

da sa magiou sustredit na svoj ciel a dosiahnut ho?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
29/07/2009 5:31  

urcite da. A este ako.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
29/07/2009 5:38  

aaa, cize staci verit, ze na to mam 🙂 a ze nic nie je nemozne..


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
29/07/2009 7:18  

Miska tu otazku si hodila len tak do plena ze nech reaguje kto chce?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
29/07/2009 10:11  

nie 🙂 to som „nahlas“ rozmyslala


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
29/07/2009 10:49  

Mne to neda Miska ja skratka musim reagovat.

Ano presne si to trafila do cierneho… Staci verit ze na to mam a ze nic nie je nemozne ale tych „typkov“ ktori su schopni splnit tuto jedinu zdanlivo ale fakt len zdanlivo lahku podmienku je velmi velmi malo. Omnoho lahsie sa mi zda splnit svoje ciele v beznom zivote prostrednictvom pozitivneho myslenia a primeranej sebadovery. A pokial ide o karieru tak aj tvrdou pracou. Samozrejme ze s tymto mas iste viac skusenosti ale ja len proste pisem svoj nazor.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
29/07/2009 14:38  

suhlasim s tebou DuriX


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
29/07/2009 18:52  

MARTI-Tebe v prvom rade chcem zablahozelat k meninam. Skor sa nedalo. Dufam,ze si to riadne oslavila. Takze, vela zdravia, stastia, lasky od vsetkych Tvojich blizkych, nesmierne vela spokojnosti so vsetkym coho sa dotknes a nech Ti to „pise“ dalej tak fantasticky, ako doteraz.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/07/2009 11:45  

Esmi, dakujem za milu gratulaciu k mojim meninam, ovsem Marta je moje stredne meno, takze ziadny curbes tu nebol.
Prave citam knihu Minule zivoty Edgara Cayceho, predtym som citala uz jeho knihy a sposobom ako liecil ked upadol do spanku.
Spomenula som si na teb, ze ides v auguste na tu regresnu hypnozu, teda tak by tom malo byt a nie nejake „Uvolnite sa pani“. V pripade, ze sa to podari tej druhej panej, tak si to nahraj, pretoze ty si z toho nic nebudes pamatat, jedine sa mozes spoliehat na to, co ti ta pani povie. Ked ti povie, ze si dalsia Kleopatra, tak teda to neber vazne. Neviem kolko uz takych byvalych Kleopatier po regresnej hypnoze beha po svete. Kde su vsetci ti chudaci, ktorych bolo viac ako panovnikov v minulych zivotoch, vlastne aj teraz.
Autor tej knihy co citam Stearn Jess, takto popisuje “ Napriek tomu, ze bola vedecky orientovana, bola natolko citliva k svojmu podvedomiu, ze bola idealnym subjektom pre regresnu hypnozu.“
Nie kazdy je dobry subjekt na hypnozu. Ked sme boli studenti, tak jeden psycholog urobil experiment skupinovej hypnozy. Tak zhypnotizoval asi 8% ludi a s tymi potom pracoval a my sme sa divali a bolo to velmi zaujimave.
Takze ja asi nie som dobry subjekt na hypnozu. Tak som zvedava, ci ta ta druha pani zhypnotizuje, alebo to bude skusat len s tym uvolnovanim, com som este nepocula, ze by sa podarilo – iba ak ludom, ktori maju uzasny vztah so svojim podvedomim- ale je to bude dane, alebo to ziada roky trenovania. Tak uz sa tesim, ze co bude na buducej tvojej regresii.

DuriX co to pises, ze ta vyvedie z miery takmer vsetko. Na to si daj pozor, je to zle pre tvoje dusevne a telesne zdravie. Snaz si trenovat, ked nieco neprijemne sa stane, tak povedz jednoducho „Sh-t happens!“, lebo neprijemne zalezitosti su castou zivota.
Vaya con Dios


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
31/07/2009 7:17  

MARTI-to som aj ja zvedava na, ze ako to bude chciet ta druha pani prevadzat. Avsak, aj ja som presvedcena,ze nejaka ta lahsia hypnoza, ci hladina by tam mala byt. No, ak by mi povedali,ze som bola nejakou tou Kleopatrou,prip. inou „popularnou“ personou,tak je to jasne…
Neviem, kolko som ich prezila, ak som teda? Ale ja si myslim,ze som v jednom z nich mohla zit, ako muz a byt nejakym navigatorom. Mam celkom dobre orientacne schopnosti a mam taku, pre mna zaujimavu skutocnost, ktora ma zaciatky kdesi na zakl.skole. Mali sme hodinu vytvarnej vychovy, ktoru som ja dako nikdy nemusela (kreslim,malujem na urovni skolkara-taky som ja vynimocny talent), no a tam sme dostali lubovolnu temu cosi namalovat. Ja, som „namalova“ vodu,v ktorej boli 4 kruhy,do polky zatopeny cln, jedno veslo fuc a druhe tak este trcalo z tej casti clna,ktora este bola nad hladinou. A este nejake tie ryby,ktore si akoze plavali v tej rozburenej vode.
Ked sa ma ucitelka potom opytala,ze co to ma akoze znamenat,tak som jej odpovedala,ze „4 utopenci na rozburenom mori“.
Do dnes ma more fascinuje svojimi dialavami a ked je rozburene,tak som vo vytrzeni.

S tymto vsetkym chcem vsak povedat to,ze som presvedcena o tom,ze nieco z toho sa kedysi stat muselo.
Mam totizto velmi dobrych kamaratov, s ktorymi sme aj kmotrovci a jeho som poznala uz asi od 12-14 rokov. On je o cosi starsi odo mna a chodil kedysi s mojou susedkou. Rozisli sa a ja som o niekolko par rokov robila s nim v jednej firme. Tam si opät „nabalil“ moju kamosku -nasu spolupracovnicku, no a aj sa nakoniec vzali. Su dodnes spolu, maju uz aj 2 vnucatka a my sa uz stretavame dost sporadicky a to z nedostatku casu – hlavne z mojej strany. Ked sa vsak stretneme, tak potom sa nevieme rozlucit. Ale… ,raz ked som bola u nej nich na navsteve,tak mi jeho manzelka poukazovala vsetky nove obrazy,obrazky,ktore namaloval. On maluije nadherne.
Medzi celou tou jeho tvorbou som zrazu zazrela obraz v krasnom rame /nie nejaky veliky/, z ktoreho som ostala „paf“. Mal nazov:
„4 utopeni na rozburenom mori“. Ten jeho je vsak prekrasny.
Takze si myslime,ze sme sa my dvaja s nim uz kdesi – kedysi stretli.
Ja som im tiez potom ukazala ten moj „vytvor“ a on aj ked nikdy nebol na taketo veci, ako on vravi „Hokus-pokus“, tak vtedy pripustil,ze cosi snad asi existuje.
Tie minule zivoty si musim aj ja zohnat, uz som o tom pocula, ale u nas som to v knihkupectvach nevidela a po pravde uz mi to dlhsie neprislo na um. Aspon si mi to Marti pripomla. Fajn,dik.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
31/07/2009 7:23  

jaj, sorry za tie slovne preklepy, ale syn este spi,tak rychlo vyuzivam cas a nejske to slovko je navyse,prip.naviac.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
31/07/2009 7:28  

Ozaj, ozval sa mi aj nas Dravy vlk,Mirko MMS-kou. Na 2-hy tyz.sa nam asi uz ozve.
Nech si chlapci este uzivaju, samych seba do sytosti.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
31/07/2009 7:31  

no, co mi je dnes? Asi rychlejsie myslim,ako pisem.Tam,co som pisala,ze je to nejake slovko navyse, prip. naviac – ma byt: prehodene!


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Hyde Park
Stránka 55 / 85 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.