Slováci a rasizmus  

Stránka 2 / 3 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
17/04/2007 18:52  

caute mam 16 rokov a som z rk(kde je tu viac romov)
prave preto ako sa spravaju(nehovorim, ze ja som anjel)…napriklad sa mi tiez este napaci aj to ako vychovavaju svoje deti: raz som sla z vytvarnej vecer v zime a aza mnou sa rozbehol asi 6 rocny maly cigan a tresol mi kusom ladu do lakta tak som bola inak nahnevana (viete si predstavit ako to boli ked ste taky kostnaty clovek ako ja???)a divim sa ze som mu jednu nestrelila…alebo som nedavno vysla zo skoly so spoluziackou a normalne sme sa rozpravali ked vtom zacujeme ako niake decko vykrikuje po niekom ,,Halo ty pi*a“ a podobne a to krical na moju spoluziacku a na mna a samozrejme to bol rom…proste ja neviem ako on rozmysla ale len tak kricat cez ULICU ty pi*a a podobne to je naozaj dost ubohe…na nieco take by som sa neznizila ani keby bola ta ulica uplne prazdna.ved predsa detom treba dat vychovu a napriklad ja som ju mala a nerobila som take veci ako on.podla mna je to chyba v jeho matke,a v jej matke a v tej matky matke atd preto ze si nevedia vychovat svoje deti a potom to tak aj vypada….napriklad ked idem po ulici a vidim v akich zanedbanich domoch byvaju a nestaraju sa o to alebo aky maju neporiadok na zahradach (ak sa to da este tak pomenovat) tak som z toho znechutena.proste mne by to ani tak nevadilo ze su taky to je ich problem ale mne to vadi preto,lebo zijem s nimi v jednom meste!vobec by mi to nevadilo kebyze su iny…nevravim , ze vsetci su rovnaky nehadzem ich do jedneho vreca ale mam s nimi len zle skusenosti presne tak ako JANA GOEGEL .napriklad som mala kamaratku a ta bola romka a mala som ju velmmi rada ale prisla som na to,ze ma velmi klamala a ja som jej verila a mala som ju rada a proste ma to zarmutilo no….kazdeho by to zarmutilo kebyze mu klame clovek ,ktoreho si vazite,ktoremu verite a ktoreho mate rad.ale taky je zivot…podla mna nieje nic zle na tom ,ze mam taky nazor aky mam a nepovazujem sa za rasistu ani trochu.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/05/2007 10:04  

Ja mam len jednu otazku pre vsetkych tych rasistov tu – keby vase dieta potrebovalo krv a jediny cierny by bol vhodny —nechate si dieta umriet? Ak poviete. No to som zvedaVA


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/05/2007 10:07  

a este otazka pre patrika, ak si tvoje deti najdu nahodou cierneho kamarata, tak ako budes reagovat…alebo su uz take oblbnute z tvojich reci ze nerespektuju nikoho tmavsieho?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/05/2007 10:13  

lebo si im zrejme vysvetlil ze vsetci su rovnaky, .. a co keby to bol biely ten co ti vykradne pivnicu alebo bohieco ine….tak potom co? povies detom ze to bol cierny alebo budes nadavat na bielych…ozaj preco deti neucis doma tam maju istotu s nikym sa nestretnut a nenaucit sa na vlastnej kozi kto je aki (a nedostanu vsi)….je smutne ze vychovavas novu generaciu z nenavistou k inej rase, potom sa ides pomodlit do kostola………


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/05/2007 11:23  

vsetci nenavidia tych ktori niesu ich.Predstav si ze aj ti cigani ta nenavidia lebo si biela aj cernosi ta nenavidia lebo si biela aj arabi ta nemaju za nic lebo si biela tak preco vycitas akurat slovakom ze tiez nemaju radi farebnych ked farebni tiez nemaju radi slovakov?????? Dost bolo politicky a eticky korektnych slov,let`s face the truth !!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/05/2007 19:15  

Pozri sa Ty Anonymny kritik-demokrat!!!
Ak by si bol zil v oblasti s takymito problemami, inac by si hovoril, ked to hovado sam chytis na mieste cinu, pri akcii, zviazes, zavolas fizlov a oni ta este zdrbu, ze to je ich robota a potom ho pustia, a o tyzden je naspat. CO POTOM, budes ich chvalit?????
Uz som spominal „cest vynimkam“
Nedokazes si ani predstavit, kolko mam skutocnych priatelov-ciganov na SK. Posobil som ako spevak v nemalej kapele (povedzme, ze orchester), a v nej bola polovicka ciganska. S tymi ludmi dodnes udrziavam kontakt.
A ty ma nesud len preto, ze som sa vyjadril, ako som sa vyjadril o ludoch, z pomedzi ktori si len velmi mala mensina zasluzi meno clovek.
Ale este raz,,,, CEST VYNIMKAM….
Dalej,,,,
daj mi pokoj, ze nemam rad, alebo vyhovaram mojim detom farebnych.
Mam kolegov zo vsetkych kutov Zeme, a nikto z nich na mna nema tazke srdce, a ani ja na nich.
U Filipincanov som bol na krstinach. Kamarati Indi su u mna vzdy vitani. Moje deti sa v skole hraju s Pakistancami, a ja ich v tom podporujem, lebo ti ich pre zmenu nehresia a nekradnu im veci. Ja nic nemusim detom vyhovarat, oni vidia, kto sa ako sprava a ako ako rozprava.
A mimochodom, moje deti budu nadalej chodit do skoly, a ty si doma svoje odvsivav a potom ich pust naspat do skoly. A az potom sa stretneme v kostole.
Vies H.v.O, co je v Ri.i makke. Ak si cigan,,, tak aj Ty by si sa hanbil za tych, ktori su tu(v mojom okoli). Ved kvoli nim maju policajti viac vyjazdov, nez na domacich hooliganov.
Porucam sa…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
22/05/2007 11:47  

Patrik, ja som zila v londyne c cernosskej stvrti (nejednej) a myslim ze som bola v horsej situacii nez ty ale nevyhovaram sa na ne a tiez som neni kvoli tomu rasistka


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
22/05/2007 13:00  

Miriam,
ja ti to neberiem, je tazke tu hovorit o rasizme, ked vlastne odmietam ludi len tych, ktori akymkolvek sposobom ublizuju ci uz mne, mojej rodine, alebo mojmu blizkemu okoliu. Neviem ako Tebe, ale mne zalezi, ako sa moje deti budu spravat k ludom v buducnosti. No, nevediem ich k tomu, aby urobili prvy krok k nenavisti. To si na velkom omyle!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/05/2007 21:05  

Podobenství starého Mistra

V dávných dobách žil kdysi v Číně starý Mistr. Jednoho krásného dne postavil před svého žáka košík s bílými a černými kuličkami téže velikosti.
„Některé kuličky v tomto košíku,“ pravil svému žáku, „jsou plné a jiné duté. Tvým úkolem bude je roztřídit, na jednu hromádku dát plné a na druhou duté.“
Nebyl to těžký úkol, žák vážit uměl, práce mu šla hbitě od ruky. Záhy se mu po levé ruce hromadily kuličky duté a po pravé ruce kuličky plné. Slunce stálo ještě vysoko na obloze, když vyhledal Mistra.
„Mistře, splnil jsem úkol,“ pravil uctivě, „račiž jej zkontrolovat.“
Starý Mistr se zvedl z lavice, na níž meditoval, a odebral se na dvorek, kde žák celý den pilně vážil kuličky. Když stanul nad dvěma hromádkami, z nichž ta vlevo obsahovala jen kuličky černé a ta napravo pouze kuličky bílé, naoko se rozkatil.
„Cožpak jsem ti neřekl, abys třídil kuličky podle dutosti či plnosti, a nikoli podle barvy?!“ obořil se na žáka.
Žák se ale ohradil.
„Mistře, při vší úctě k vaší moudrosti,“ pravil, „svůj úkol jsem splnil přesně! Není mou chybou, že duté kuličky jsou černé a plné bílé, takže vznikl dojem, že jsem je třídil podle barvy.“
Tu se Mistr usmál.
„Milý žáku, v tom je tvoje dnešní poučení,“ pravil. „Budeš-li třídit věci podle zadaného kritéria, ještě mnohokrát v životě se ti stane, že odhalíš nežádoucí souvislosti, což tě vystaví protivenství mužů, o nichž jsi do té doby soudil, že jsou moudří.“


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/05/2007 5:53  

Zdravim vsetkych vospolok,

konecne nejaka debata pre mna….Ja nejak ,,cernochov,,tiez nema v laske..Poznam mnozstvo ludi z JAR, a vsetci utekaju z krajiny odkedy tam padol Apartaid..preco asi…Pozrite sa na pripad Zimbabwe…od kedy ziskali nezavislost v roku 1981 ….tak to tam ide dole vodou…dokonca maju rekord….najvacia miera inflacie…ci mi verite alebo nie je 1600 percent…Nigeria krajina s obrovskymi zasobami ropy…ale na prvy pohlad polutovania hodna diera….Povedzte mi jednu vyspelu krajinu v Afrike…ale prosim nie JAR…lebo vsetci alebo skoro vsetci vieme preco je to tak v JAR….lebo to tam riadili ,,Biely,,
Na 95 percent je to banda prizivnikov…a basta…nie su schopny v Afrike postavit jednen most….Povedzte mi jedneho nositela Nobelovej ceny za Fyziku,Chemiu,Astronomiu…resp za prirodne vedi …ani jeden….Iba za politiku…

U mna su to chudaci….a ani sa nedivim ze je taka umrtnost v Afrike…
Preco by sme ich mali lutovat…ked ich nelutuju ich vlastny ludia ktory maju moc…Moc nieco zmenit….
Ziadne peniaze by som tam neposiela…iba v pripade zivelnej pohromi….chces nieco…tak zaplat ak nie peniazmi tak surovinami….
Jednoducho musia pochopit ze ani miv Europe nemame nic zadarmo, ze si to musime vydriet….Nerobit im dojnu kravu…

A Nase zeny….sa riadia viac citom ako rozumom…ale vsetko musi byt
vyvazene….aj ten cit…
Pretoze Oni strasne radi hraju na citi…
Su totolane nezodpovedni…..na ciernych si dajte bacha najma na tych z Subsaharskej Afriky….pretoze tam je velke mnozstvo infikovanych virusom HIV….jeden taky nainfikoval v Polsku 40 zien a terez sedi v base….
Biely ked si chce zalozit rodinu tak si najpr spocita ci na to ma…ale cierny
j*be ,bez rozmyslu….

Zoberte si geta v USA napr. Waschington DC tam nejde ani Policia…sami gang..nebespecenstvo smrti….
UK Manchaster, Londyn….vrazdy v getach-ciernych..na dennom poriadku…ci co ste v UK nejaku tu dobu viete o com hovorim…

Ano su to ludia….ale na kazdeho rovny meter….STOP POZITIVNEJ DISKRIMINACII!!! ak viete co tym myslim….


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/05/2007 7:32  

Martim Skotsko dal si volakedy nejakemu ciernemu alebo ciernej sancu? Mas ty ale stastie ze si sa narodil bielym rodicom na slovensku. Hm,? Ty aspon mas moznost si to tu vydriet najst si robotu


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/05/2007 7:38  

Ty si tiez odisiel zo slovenska, tak isto ako oni prichadzaju sem a ked su niektory neschopni co uz . Ale pozri sa kolko bielych sedi na zemi a vytahuje ruku for a change


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/05/2007 8:34  

Mila Miriam,

uvodom by som sa chcel podakovat za Tvoju reakciu na moj prispevok a Tvoj nazor….ale pozeraj sa na ,,tuto problematiku,, prosim pragmaticky…Tvoj manzel ako mi je zname je ciernej pleti…..tym padom
si myslim ,ze sa na vec nepozeras celkom objektivne…..ale ja to beriem.
Po prve ,ci mi veris alebo nie, ja som neodisiel zo Slovenska z ekonomickych dovodov…ja som hned po skonceni skoly mal dobru pracu a dobre peniaze…
Po druhe ja ich sudim podla toho ako sa spravaju….urcitu dobu vyse roka som pracoval v Anglicku…su arogantni,doterni, a drzi….a to mam z vlastnej skusenosti…
Minule som bol na stranke International penpals a tam ,,Holky zo Svedska,, pisali ze nech ich nekontaktuju ludia z Afriky pretoze len,, pytaju peniaze, chcu sa hned zenit atd….a nebol to jeden odkaz….Pozri si statistiky o Afrike, humanitarna pomoc,….atd..ale seriozne statistiky nestranne…a daj si dokopy mozajku….
Keby boli sikovny tak s tym co maju v Afrike si ziju lepsie ako my v Europe….
Ja som zato aby u Nas studavali ale ked ukonci studia..,,Hajde domov,,
lebo ked ostane v EU tak asi tazko pomoze svojej krajine….a castokrat jeho krajina zato plati tazke prachy…..
Zastvit migraciu z Afriky do EU….problem treba riesit v Afrike…
Ak ma prist African do EU testovat ho pred vstupom a po vstupe na HIV,
a Hepatitis…inak absolutne nevpustat….

Zienky….my sa v takychto pripadoch nemozeme riadit citom,….ale trdim
pragmatizmom…….

Toto je debata na dlhe stanky…..

Co sa tyka bielich asocialov….tak na to bolo kedysi jedno dobre riesenie….basa za prizivu.(pokial je mentalne a fyzicky zdravi)….ak je chory tak adekvatny ustav…..ja nie som komunista skor som praviciar….ale toto bol jeden zakon s ktorym sa 100 percent stotoznujem….

Ale to je vec nazoru,…..

S pozdravom

Martin

Dakujem za koment na moj prispevok


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/05/2007 12:32  

Martin, 100 bodov!
Miriam, o akych sanciach Ty tu pises? Malo ich dostavaju tí prížvníci na SK?
Socialne davky, prispevky na byvanie, a neviem, co vsetko mozne? To podla Teba nieje šanca? Ja som doma /SK/ musel zivit celu nrodinu a utiahnut funkcny chod celeho rodinneho domu za mozno tretinovu sumu z tych ich davok, a Ty hovoris o sanciach? Ja som drel v praci za 6-tisic korun(kto je z vychodu, vie ake platy tam su), a tí prizivnici dostavali po 15-20 tisic, a oni nemaju z coho uzivit rodinu? Ked ich decka behaju hole a bose po poliach, uliciach, a rodicia sa nalievaju ČUČOM do bezvedomia?
Tak to nie je sanca? Doslova majetok dostavaju každy meciac, a Ty chces viac sancí?
Polovicka mojich penazi su dane a odvody, ktore idu na tie Tvoje ŠANCE!!!!
A to iste je to aj tu v UK. Dostane TAX CREDIT a pol roka sa v praci viac neukaze. A kedze je socialny pripad, tak dostane od mesta lacny najomny byt, a kedze je socialny pripad, tak dostane od mesta HOUSING BENEFIT… ,,,, Mam pokracovat??????


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/05/2007 13:38  

to je presne ono. Maju to vyborne prespekulovane. Najprv sa svojim pristupom k praci postaraju o to, aby ich uz viac nikto do prace nechcel, no a potom poukazuju na to, ze im nechcu dat pracu chudakom a nazyvaju to diskriminacia. A este sa tvaria hrozne zubozene – to oni ovladaju.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/05/2007 16:34  

Ale prosim ta chces povedat ze bieli su v takomto pripade iny, prave preto som napisala kolko bielich zobre na uliciach, anglicania, ovladaju jazyk su vo vlastnej krajine, kazdy ma nieco ine ale neviem preco prave vyclenujete ciernych, aa som si ista ze vela dievcat zo slovenska sa chcelo vydat aby tu mohli ostat predtym nez sme dostali viza(poznam nejednu), nejde o to ako sa sem chcu dostat ale o to co tu potom robia. A nepovedz ze len cierny sa sem valia aby ich potom PATRIKOVE odvody zivili


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/05/2007 17:12  

Ja som myslel specialne na ciganov – nie na cernochov.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/05/2007 17:16  

KAZDY VERI ZE TO CO SI MYSLI JE SPRAVNE, KONCIM, LEBO TATO TEMA JE NEKONECNA, JA OSOBNE NEBUDEM POSUDZOVAT LUDI PODLA FARBY PLETI A JE MI LUTO ZE SA NAJDU LUDIA KTORI TAK ROBIA , MAJTE SA


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/05/2007 8:48  

Miriam, nie moje, ale odvody kazdeho jedneho z nas, ktory sa snazi uživit svoju rodinu poctivou pracou.
A mimo ineho, bieli anglicania moje deti neposielaju do P.ČE, na rozdiel od ciernych slovakov.
Tak už prestaň, prosim Ťa tárať dve na tri, že Lev žerie seno a zebra lovi žirafy. Otvor oči a prebuď sa.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/05/2007 8:55  

Miriam,
ja som bol v Glasgowe. Prid sem a spytaj sa domacich na slovakov.
Odpovede sa dockas, … Su taki isti cierni ako pakistanci, a ich zeny robia ako ku..y a prostitutky. Tie dievcata si myslela, ktore poznas?
Lebo ja som tu biele slovenske ku..y nestretol, ale zato cierneho slovenskeho pasaka z obce Pavlovce nad Uhom som vidal kazdy den.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/05/2007 9:57  

Mila Miriam,

ci sa ti to paci alebo nie migraciu je nutne kontrolavat…ako som spominal…v Afrike je mnozstvo smrtelnich virosov…Ebola,HIV….atd..
Jednoducho sa musime chranit….tu nie je miesto na SLABOST….
Nech sem pride African….ved vsedci sme obyvatelia Zeme..ale
proste,,PORIADOK MUSI BYT!!,
Na kazdeho rovnaky meter….Jednoducho sa mi tiez napaci ako ich vsade pretlacaju….aby mali dobru statistiku….ale Afrika je cierna a Europa biela…Vsimni si ,,Olympiske kruhy,,presne to oni znacia…
Nie je dobre vsetko mesiat bezhlavo dokopy….to dobre urcite nebude..

Prv domaci a potom ostatni!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/05/2007 9:59  

Apropo Patrik ja som v Edinburghu…ked chces mozeme niekedy niekam zajst……na pivec…neboj sa niesom ziadny ochlasta


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/05/2007 10:40  

martin , mas Skype? marnica69


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/05/2007 19:45  

Martin, sorry za neznalost, co naznacuju olympijske kruhy?
Inak s vami chlapci v mnohom suhlasim, ja som v Berkshire, tu maju Slovaci dobru reputaciu.
Patrik, ako sa ti dari v praci?
Tiez by som si s vamo rada zasla na pivec a pokecala trebars aj o tom prizivnictve, ale ste daleko. Citali ste minulu sobotu v Daily Mail o tom namakanom cernochovi co robi po krajine turne so svojim kuskom; zdvihnutie 0/5 tonoveho vozidla na dobu 1 minutz? No tak teraz ziada od statu marodku, nakolko ma problemy s chrbticou. Je to az desive aky je tento system benevolentny, a to uz uvazuju o EXTRA socialnych davkach pre chlapkov z dalekeho vychodu, ktori si doviezli viac zien.
Drzosti sa medze nekladu.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/05/2007 6:29  

BB nezavid,vydaj sa za muslima co ma viac zien a aj on dostane vyssiu podporu


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/05/2007 8:06  

Ahoj BB,

No tie kruhy naznacuju, 5 kontinetov,Cierna pre Afriku,Cervena pre
Ameriku,Zlta Azia,Modra Oceania, Zelena pre Europu….co v podstate predstavuje Rasa-Kontinent…tak som to myslel…ale nechcelo sa mi to tu rozpisovat…Ja v podstate nemam nic proti inym rasam…len by som chcel ze ked napr pojdem do Holanska resp, Francie tak aby som sa citil ako
vo Francii a nie ako v Afrike….o tom to tiez je…..Ja nemam nic proticudzej kulture ale nie na ukor tej nasej….ide mi rovnovahu…..
asi tolko….

Co sa tyka tych socialnych davok….tak to podla man prehanaju….ja nikomu nezavidim….ale napr ja nepoberam ziadne, a pritom som poplatit
do systemu formou NI uz slusne peniaze….ked som bol chory tak som si tu za penicilin musel zaplatit….a pritom tu platim NI, ked som sa spytal preco, tak mi bolo povedane, ze ked pracujem tak si to musim zaplatit…co na tom ze zarabam nejakych 800 libier bruto,….mesacne..
ze si platim podnajom…atd ako kazdy….a nejaky zmrd ,,skade ruka z tade noha,, urobi smutne oci….a vyziera system….asi uz musim aj s tym nieco robit….Ale toto je chyba systemu…
Napriklad maj spolubyvajuceho Poliaka ten berie Housing benefit a pritom
vobec neplati najom za cely byt iba za izbu….doslova oklamal Council…
Ked ja som poteboval zmluvu tak mal normalni strach ze by som isiel si tiez poziadat o benefit….a tym padom by nanho prisli…..nemam ich rad su vsade….a znehodnocuju trh prace….


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/05/2007 10:57  

Keby som mohla tak ti pisomne zatlieskam. Uplne s tebou suhlasim. S poliakmi je to tu hrozne, su rozlezeni po celom svete ako kobylky. Mam kolegynu s dcerou co potrebuje individualnu starostlivost v skole (u nas osobitna skola). Su uz 3 mesiace pozadu s ucivom, lebo dostali do triedy 12 polskych deti, co nevedeli ani zatat po anglickya treba sa im vycerpavajuco venovat, nehovoriac, ze rozpocet na 8 novych pocitacov pre studentov bolo pouzitych na preklady ucebnic a extra jazykove hodiny. Je mi az do placu aka je situacia v UK zufala a ako zvysoka se… na svojich a investuju do parazitov.

To mnozstvo pristahovalcov z afriky a vychodu, co sa sem stahuje, aby vlada dodrziavala politiku ludskych prav naservirovanu priamo od Busha…no fakt, niekedy mam pocit, ze Amerika musela obetovat cast europy, tak obetovali UK, napriek bohatej kulture, je to ostrov a mat vsetkych pristahovalcov takto pekne pod kontrolou. Ani v jednej eur. krajine im nedovoluju tolko ako tu. Uz ani moj manzel, anglican sa tu neciti ako doma a pomysla, ze by sme vypadli, niekde, kde nas budu „mat radi“. Takto vytlacia domacich a Anglicko zanikne.

Keby kazdy prisiel, tak ako ty al. ja, pracoval, platil dane, postaral sa o rodinu…skoda reci.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/05/2007 13:18  

Ahoj BB,

teraz tu vyzerame ako rasisti….ale ja som k timto zaverom dospel pocas niekolkych rokov…co tu zijem a zil som aj vo Francii…
Bohuzial musim s Tebou tiez suhlasit….tu kde som v Skotsku v Edinburghu
je 500 000 obyvatelov a len Poliakov je tu 70 000!!! Niekedy ma dojem ze uz aj ,,rychlovarna konvica na mna hovori po polsky,,
Minule jeden krajan vraj robil nejake skusky na nejaku kartu spolu s Poliakmi..a oni mali vsetko prelozene do polstiny a ked sa on spytal ci to nemaju v slovencine alebo cestine takze nie len v polstine alebo anglictine.
On dobre anglicky nerozprava….a tak si musel poradit s polstinou…
Preco im to vobec prekladaju…nevies aspon zaklady…nedostanes pracu…ak by niekto prisiel na SK a nevie jazyk asi tazko dostane pracu…

Rozmyslam inak o Islande…velmi zaujimava krajina..casom si tam mozes poziadat o pozicku od statu na kupu domu…atd…vellmi dobre podmienky
Inak…zije tam len 300 000 ludi a ma dvojnasobnu rozlohu Slovenska!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
28/05/2007 8:29  

Hovorite o pristahovalcoch, a vy ste co? alebo a mi sme co? Vy ste tu tiez neboli narodeni. boze to ma tak stve ako nadavate na poliakov a cernochov, vsetci pristahovlaci ale vy ste sem tiez prisli z inej krajiny tak sa nerobte viac nez ste


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
28/05/2007 9:56  

Martin a ostatni,

preco by sme mali vyzerat ako rasisti? Co toma spolocne s nenavistou k rasam? Ja hovorim o adaptaciou, prisposobeni sa a o bezocivosti parazitovani.

Pred x rokmi boli do Australie nasilu introdukovane zajace (kraliky?, neviem) a neprisposobili sa, nemohli. Rozmnozovali sa neumerne, lebo nemali prirodzeneho nepriatela a redukovali existenciu prirodzene zijucich domacich zivocichov tym ze boli hladne a zrali. Proti tomu musela vlada zakrocit a urobili razny krok. O tom hovorim. setci co sme tu sme pristahovalci, tak ako su vsetci Americania pristahovalci na Americkom kontinente. Ale vacsina z nas sa prisposobila a neprizivuje sa.

Ty, o poschodie vyssie, kto sa robi viac nez je? Zober si tvoju rodinu na SK, predstav si, ze by Ficova vlada ponukla azyl (zozaciatku len) 100 000 vietnamcom a len 10-20 % by sa zaclenilo, naslo si pracu a produkovalo. Ostatni by dostali od statu bytovky, socialne podpory, zdravotnu starostlivost, prekladatelov, ucitelov no a Slovaci by museli cvakat. Potom, aby boli dodrzane ludske prava, vlada by ich financne raz do roka podporovala v kulturnej zlozke a vyclenila by im xxxxx financnej ciastky na festivaly, karnevaly, nabozenskej institucie atd. A to je len zaciatok. Nikto sa nehra na viac nez je. Skus svoju humanitu vysvetlit svojim rodicom, ze oni si musia od huby odtrhnut, aby si mohli kupit lieky a Vietnamska rodina s TBC ich dostane zadarmo.

Narast kriminality radsej nespomeniem.


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Hyde Park
Stránka 2 / 3 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.