O čomkoľvek alebo aká je slovenská nátura...  

Stránka 13 / 13 Predchádzajúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
28/01/2009 15:30  

citacia: Hunter (Česko), Nedeľa, 11.3.2007, 20:49
Eva – slovensky charakter nie je pokriveny nedostatkom, chod sa pozriet napriklad do naozaj chudobnych statov, a uvidis ten rozdiel – mili, dobrosrdecni ludia. Slovensky charakter je utvarany 40 rokmi kedy tu vladla podivna mutacia marxizmu leninizmu v ponimani ludi co na to nedozreli.


Miki: … Ahoj Hunter. Myslim, ze v otazke 40 rokov socializmu (nazyva sa to socializmus) to je trochu inak. V podstate si urobil celkom bezny omyl, ktory sa teraz vdaka pravicovym (ano, takmer vsetky media su dnes pravicovo orientovane) mediam prebral, ako akysi spolocensky uzus. Tj. implikacia:

40 rokov socializmu => zly slovak

Lenze to je obratena implikacia. A ako dobre vieme – obratena implikacia je nekorektna log.operacia. Inymi slovami, nie preto su dnes Slovaci (ci iny slovania) vlastnikmi negativnych vlastnosti, ze tu nejaky ufoni z vesmiru priniesli ten zly a hnusny socializmus (ved kto iny to mohol urobit, ked Slovaci predtym boli dobri, ze ?). ale je to presne naopak: socializmus sa tu uchytil prave preto, ze narod tu je – aky je, uz velmi velmi davno …

Musim povedat, ze Cesi maju s tymto este vacsi problem. Totizto, nejakeho chytraka napadlo – co tak vsetky hajzloviny co sme tu my (alebo nasi rodicia) za tie roky napachali – zvalit na komunistov? Potom sa ale natiska otazka – kto boli ti komunisti, ak nie Slovaci? Ze by Madari???
Takze Hunter, nemam teraz priestor na to, aby som sa aktivne zucastnoval polemik, ale dakujem Ti za Tvoje nazory a predovsetkym za to, ze je z Tvojich prispevkov citit uprimnu snahu a nasadenie. Ina vec je, ze s Tebou v mnohych veciach nesuhlasim. Mam, ale malo casu precitat si ich. Trochu sa tomu povenujem, raz za cas na nieco zareagujem, OK?

ahoj


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
28/01/2009 17:06  

ahoj miki.tak uprimne,tomuto som voooobec nerozumela 😉 na mna musis jednoducho a polopaticky.dakujem


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
29/01/2009 9:59  

slovenska natura aj tu sa ukazala,nejaky slovaci vyvadzali napiti,mali problemy s policiou a tiez ziju v domnienke ze vela zarobit,nic nerobit a kradeze tiez nasa vyzitka,tu rumuni a slovaci maju lepkave prsty.inac auto zamykat netreba,ked su neni poblizku.ale aj drogy tu preferuju hlavne cesy a slovaci.ozrani a narkomani,sedte doma


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/01/2009 12:12  

citacia: Miska (Ázia), Streda, 28.1.2009, 19:06
ahoj miki.tak uprimne,tomuto som voooobec nerozumela Wink na mna musis jednoducho a polopaticky.dakujem


ahoj Miska,
ludska spolocnost funguje podla tych istych pravidiel, ako jednotlivec. Resp.naopak, jednotlivec sa prejavuje nejakymi reakciami na kazdodenne podnety, rovnako ako kazda skupina ludi sa nejako prejavuje na podnety zo svojho okolia. Akorat, ze ludska spolocnost je tvorena prvkami (= jednotlivcami ) ineho typu, a preto je cas, za ktory sa prejavi reakcia ludskej spolocnosti – iny (=dlhsi ), nez reakcny cas u cloveka.

Dobrym prikladom je rodina. Ste pribuzni, ste si v mnohom podobni – ale mate aj svoje specifika. U narodov je to tak isto – narody su si v mnohom podobne, pretoze ich vytvara ten isty zivocich (=clovek). Ale v zavislosti od mnohych faktorov (=typ krajiny, histor. vyvoj, atp), sa predsa len v niecom lisia.
Narody sa od seba JEDNOZNACNE lisia (ina vec je v com sa lisia). A prave tie odlisne prejavy(reakcie) prislusnikov toho ci ineho naroda, na ten isty podnet – to su tie typicke narodne vlastnosti.

Samozrejme berie sa statisticky priemer. Zpriemernuje sa chovanie vsetkych jednotlivcov – a vyberie sa reprezentativna reakcia, ktora prevladala v sledovanej skupine. Preto su argumentacie typu: „ale ja poznam jedneho a ten to robi uple inac…“, naprosto od veci. Tu nejde o jednotlivca, ale o velky statisticky pocet.

ahoj


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/01/2009 12:55  

Miki,
Tak aky je tvoj statisticky priemer temy tejto stranky merany na baze vsetkych prispevkov?
Nevyjadril si sa totiz statisticky, ale individualne k specifickym prispievatelom.
Preco sa potom divis, ze prispievatelia reaguju tiez individualne?
Dalej, organizacia zivych prvkov mozu byt aj potkani. Preto soc.psychologia robi vyskum s potkanmi a snazi sa vysvetlit urcite chovanie v urcitom prostredi.
Tak snad moze ziskat nejaky statisticky priemer. Ale ludska bytost je prilis komplikovana organizacia zivych prvkov. A keby sa aj nejaky socpsy snazil urobit statisticky priemer slovenskej natury, pride dalsi a dalsi… s roznymi vysledkami.
Ale dobry prispevok od teba.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/01/2009 12:56  

Miki, kupodivu s tebou takmer suhlasim, moj nazor sa za ten rok posunul veeelmi inam… 🙂


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/01/2009 14:04  

miki,dakujem za prikla.uz som pochopila,co si myslel.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/01/2009 17:51  

citacia:Beaticum
Tak aky je tvoj statisticky priemer temy tejto stranky merany na baze vsetkych prispevkov?


Este furt som si neprecital vsetky prispevky, zatial to ale vyzera, ze inklinuje k tendencii naznacenej v mojom uvodnom prispevku – tj.stavaniu si vlastnych pravidiel (ktore su samozrejme prospesne pre svojho stanovitela). Toto nerespektovanie vopred dohodnutych podmienok (napr.kultura prispievania na netforach, respektovanie stanovenej temy, atd), plus maly rozhlad v niektorych otazkach – veduci často k uzkoprsosti, atd. – to su dost zasadne oblasti, ktore by bolo zahodno zmenit

citacia:Nevyjadril si sa totiz statisticky, ale individualne k specifickym prispievatelom.


Individualne sa vyjadrujem ku konkretnym prispevkom tykajucich sa konkretnych otazok, od konkretnych ludi – to je v poriadku. Nechces snad naznacit, ze by som mal odpovedat nejakemu statistickemu avatarovi a vždy tu istu odpoved? Podla mna si dal dokopy dve rozdielne veci: preberame komplex prejavov priemerneho Slovaka, ale komunikujem s konkretnym Slovakom (Slovenkou). Preto je moja odpoved reakciou, v ktorej sa drzim prispevku individualneho prispievatela.

citacia:Preco sa potom divis, ze prispievatelia reaguju tiez individualne?


Viz. Predchadzajuca odpoved.

citacia:Dalej, organizacia zivych prvkov mozu byt aj potkani.


Dokonca aj neziva priroda, potom sa „spravanim“ tychto nezivych prvkov zaoberaju prirodne vedy ako chemia, fyzika.

citacia: … Preto soc.psychologia robi vyskum s potkanmi a snazi sa vysvetlit urcite chovanie v urcitom prostredi. Tak snad moze ziskat nejaky statisticky priemer. Ale ludska bytost je prilis komplikovana organizacia zivych prvkov.


Neveril by si, ale v istych ohladoch mozno pohyb spolocnosti predpovedat rovnako uspesne (sprepitujem aj uspesnejsie castokrat), ako predpoved jednotlivca. Vysvetlenie spociva v tom, ze na predpoved reakcie jednotlivca potrebujes silne individualne poznatky. Zatial co prvky spolocnosti su notoricky zname svojimi pohnutkami.

citacia: A keby sa aj nejaky socpsy snazil urobit statisticky priemer slovenskej natury, pride dalsi a dalsi… s roznymi vysledkami.


Myslim, ze teraz si uz zabrdol do otazky politiky. Konkretne vplyvu politickeho myslenia na striktne vedecky problem. Poznamka je to trefna – mimochodom, aj to je dosledok spolocnosti orientovanej na jedinca = ego vedca často podlahne nutkaniu uprednpostnit vlastnu spolocensku prestiz, pred objektivitou. (napr. predklada lubive vysledky).
To ale neznamena, ze treba striktne odmietat vsetky snahy o skumanie danej problematiky. Dalsi problem nastava v otazkach zneuzitia vysledkov takehoto vyzkumu. Lenze zneuzit možno cokolvek. Zabijat mozes aj riadenim automobilu – a predsa ho nezakazes, ze nie?

ahoj


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/02/2009 14:03  

viliam jablonicky (Slovensko), Piatok, 6.2.2009, 16:00
class=“postlink“ href=“http://zlatyfond.sme.sk/index.php“> http://zlatyfond.sme.sk/index.php

Elektronická knižnica Zlatého fondu denníka SME
750 digitalizovaných literárnych diel


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
07/02/2009 13:38  

Ahojte Slovaci.Byvam momentalne v Parizi.Prosim vas ak niekto ide na aute na slovensko mohly by ste dat vediet prosim vas?Na buduci tyzden musim ist na slovensko.Nestihol som si rezervovat letenku a ani autobus.Zaplatim urcitu cast cesty.Pripadne tu je moj mobile: 0033.685.396.173 a mail:suliman20@azet.skDakujem zatal vsetkym.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
07/02/2009 15:53  

citaj ako sa da zabavtt,obliekat,hodovat,,turistiku konat a ine komercne veci udajne v RAMCI POMOCI ZAHR. SLOVAKOM v najbohatsom svete a Amerike
class=“postlink“ href=“http://www.uszz.sk“>www.uszz.sk Klikni na stat DOTACIE a nebudes verit co odroni,vydedenci,mrtva hnila skodacami napadnuta haluz zahr.Slovaci prevadzaju na starej vlasti,SR a narode pod Tatrami.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/02/2009 11:32  

Pochytila ma zvedavost a otvoril som stranku class=“postlink“ href=“http://www.uszz.sk“>www.uszz.sk, aby som sa konecne dozvedel, preco tolko stranok Portalu je venovanych vraj „hnilej vetve“ zahranicnych Slovakov.
Avsak ked som klikol na DOTACIE 2008 najnovsie kolo, objavil som, ze sa na Dotaciach podielaju krajania v 23 roznych krajinach a to od Severného Polu (Norsko) az po Argentinu pobliz ladového Severného Polu.
Nejde teda iba o „zlatokopov“v USA a v Kanade, ale najviac Dotacii sa dostalo krajanom v SRBSKU, az 1.661.000 SK. Nasleduju krajania v RUMUNSKU s dotaciou 1.202.000 SK. Na ziadnej stranke Portalu si niekto dovolil nadavat na tychto krajanov, ze okradaju slovenskych danovych poplatnikov. No este to by chybalo! Ide o zdruzenia krajanov, ktori ziju v Srbsku a v Rumunsku uz niekolko storoci a potrebuju neodkladne pomoc, aby si zachovali rodnu rec a svojsku kulturu.
Zatial krajanom v USA sa dostalo iba 95.000 SK a na ples v Bostone im USZZ odoprela poskytnut dotaciu. Aj krajania v Kanade zaostavaju daleko nielen za Srbskom a Rumunskom, ale aj za Ceskou republikou (740.000 SK), Madarskom (652.000 SK), Australiou (557.000 SK), nakolko im bola poskytnuta dotacia v obnose 362.000 SK.
Az do nudnej unavy sa v Portali opakuju stereotypné stranky, v ktorych sa tvrdi, ze na krajanov statny kulturny sektor USZZ vyhadzuje az 41 milionov SK, kym celkova dotacia predstavuje vylohy na krajanov v 27.krajinach v cekovom obnose 8 milionov SK a to je velky rozdiel.
Naozaj sa mi nezda, ze by vlada Slovenskej republiky vyhadzovala lahkomyselne miliony SK, keby nepovazovala za svoju povinnost napomahat rozsirovanie znamosti slovenskej kultury vo svete prostrednictvom krajanov angazovanych v tak zasluznej aktivite.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/02/2009 20:12  

……reagujem na tvoj prispevok…. zijem v Taliansku uz 10 rokov, aj pre mna boli zaciatky dost tazke, ani nie tak jazyk ako zvyknut si na mentalitu ludi….pretoze zijem v dvojjazycnej oblasti…….takze jazyky som zvladla na slusnej urovni aj vdaka praci….po rokoch stravenych v turisme som sa rozhodla zmenit moj zivot zo dna na den. ale tiez to nebolo take lahke.spravila som si skolu financovanu z fondov EU a tunajsej provincie…a po dlhom hladani som si nasla kvalifikovanu pracu v jednej firme so zmluvou na dobu neurcitu, ktoru tu tak lahko nedostane ani domaci. Moja praca je velmi zodpovedna ale ma bavi a to je hlavne..Zelam aj inym Slovakom vela stastia pri hladani vhodneho zamestnania….ked sa chce tak to ide…..


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/02/2009 20:18  

……to mas pravdu!!!!!!!!!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
19/05/2009 18:59  

Zdravim, tak tu pozeram na tieto komentare…Bea, k tomu o tom ze slovaci sa hambia hovorit po slovensky s tym mam skusenosti…dokonca s istym clenom mojej rodiny ktory by sa so mnou nerozpraval (maximalne tak potichu) po slovensky pred anglicanmi.

Ja studujem tu v UK, lebo skovensky skolsky system neni nic moc…na jednej strane ludia vyzeraju priatelsky, ale podaktori si myslia neco ine. A take ze povedat z mosta do prosta, ze sorry ale ty tu nic nerobis a ja fakt potrebujem ten pocitac vie rozplakat…tak toto uz nepochopim…

Mimochodom, ma tu niekto skusenosti so zivotom vo Finsku alebo niekde v Skandinavii? Lebo chcela by som studovat psychiatriu a pocula som ze tam su miesta v zdravotnictve…teda neviem to naisto, ale nieco taketo som pocula…

Majte sa :o)


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
21/05/2009 20:05  

Aka je Slovenska natura?
Zajtra zacina slovenska opatrovatelka pracovat v Rakusku.
Ale uz vcera chce byt milionarka.
A uz predvcerom mat postaveny dom a nove auto.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
28/05/2009 1:03  

Ŕ ńęîëüęî ćĺ ëţäĺé â ŕńüęĺ ???


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
15/07/2009 4:56  

FwYqhL


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
15/07/2009 8:22  

presne tak zacinal som v gastronomi v zahranici casom som sa dostal na letisko pracovat a moj plan je dostat sa pracovat pod mesto.Ak sa chce ide to,len treba si ist zatym v zahranici skor sa presadis ako doma.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/09/2009 18:37  

jaki hnus to je


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/10/2009 0:42  

Slovenska natura nie je zla.Slovaci ze vobec prezili mozu vdacit za to ze si vzdy v krizi tazkej dobe pomahali.
Tu je kontrast co sa deje teraz ako zahranicni Slovaci zo zamoria Kanada,USA ale aj zapadneho svete tzv. bohatych krajin G7 doslova mesto pomoci ako to maju susedne narody Slovenska zahr.Slovaci okradaju a vykradaju svoju staru vlast.Mlady,novy stat kde sa nelahko zije ludom ved prebiehala transformacia spolocnosti.To nevadi tym zhavranelim spekulantom,podvodnikom,zlatokopom,tiezfukcionarom chodit na Slovensko a zidat peniaze na pomoc do Ameriky.Potom zavadzanim,klamstvami a za korupcie statnych uradnikov dostanu baliky penazi z dani slovenskeho ludu akoze na pomoc,uchovanie,rozvijanie,slovenskeho zivota,identity.A oni sa zabavaju za tie dane sl. ludu robia si reprezentacne plesy,zabavy,hromadnu turistiku,komercne veci,marnotratnosti.Dokazu za vecer na reprezentacnom plese par desiatik exotov,vydedencov,kriminalnikov preslopat,prejest,prekonzumovat stovky tisicov korun.
Samotny skorumpovany statny urad zbytocny stoji obrvske financie.Pomoc ktora sa premeniava v bohatom svete na zabavanie,veci spojene s uzitkom,predraha turistika,ubytovanie komercne veci zo ziskom pre tiezfukcionarov to stoji rocne len na dotaciach cez 40 milionov korun.
Citaj clanok od Karola Sitnana s nazvom;Marnotratni zahranicni Slovaci.
Citaj kde,komu,kolko,ucel,krajina idu dane sl ludu na stranke tunelu class=“postlink“ href=“http://www.uszz.sk“>www.uszz.sk -cast Dotacie je prehlad za posledne roky.
O koho ide v tom zamori ake exoti,podvodnici,zumpa spodina hniloba tiezfukcionarov je to citaj extra vydanie Slovak v Kanade.
Takze tie rozpravky a muty sirene o zivej vetve naroda na slovenskom strome v zahranici Slovakov treba prehodnotit,dat dole okuliare a dat si otazku.Preco az tak zdivocili,preco az tak dokazu okradat SR a svoj narod pod Tatrami ktory si uz nema kde dierky na opasku utahovat?
Co spravili za poslednych 20-,40 rokov pre Slovensko a narod len v sev.Amerike do 2 miliona na moznosti a porovnanie zo susednymi narodmi Slovenska?
Ake pravo maju chodit vykradat tito podvodnici poamerikanizovani bezdomovci(na Slovensko uz nepatia dokazuju to svojim zdieranim,okradanim,chovanim sa v duchu;Z cudzieho krv netecie,to cudzie im je stara vlast Slovensko.
Toto nie je blizke konaniu sl. mentalite takto sa v minulosti chovali ku narodu cudzi vykoristovatelia,mocipani a ti si nehovorili zahranicni Slovaci.
Kedy to prestane toto okradanie Slovenska ?Nie je cas porozmyslat a odmietnut platit dane na Slovensku?Stat zial nebrani sojeho danoveho poplatnika preto SLOVAC NA SLOVENSKU NEDAJTE SA OKRADAT,VYKRADAT PRESTANTE PLATIT DANE JE TO VASA POVYNNOST A SVETE PRAVO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stop SZSZ(Skalkeho Zdroju Stalych Ziskov) a podobnym org.,spolkom zahr.Slovakov povecsine v zamori a bohatom zapade krajin G7!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ,Stop USZvZ!!!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
08/10/2009 1:07  

Je to strasne co sa deje ako lahko sa podvodnikom dokaze vykradat Slovensko.Co kona vlada SR ,pri ktorej vznikol za toto zodpovedny statny urad USZvZ?Ako mozu ti exoti zaspavat a spat vedomi si v akej biede neraz narod preziva tazke casy transformujuceho sa mladeho statu a tato chrapac mesto pomoci ako to maju ine narody od svojich a USA,Kanady bohatych statov sveta susediace zo Slovenskom,okradaju surovo Slovensko a danoveho poplatnika.A beru do huby neraz slovaka ako Boh a narod ale skutky ako posledni kriminalnici v trojke napravnej skupine.
Preco kontrolne organy nespravia audit v tom USZvZ a kedy sa zamedzi takemuto zdieraniu a tunelovaniu SR?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
08/10/2009 13:54  

Mna by zaujimalo kto to doniesol zacal presadzovat to rafinovane vykradanie naseho Slovenska ako sa to deje v SZSZ?Je to cudzie zahr.Slovaci nezdierali Slovensko nikdy.Je iste ze su to ti chazari vyletnici do Izraela za slovenske dane.A to je cudzie slovenskej natire aby Slovak bohaty,zijuci v bohatom svete zdieral svoj narod ktory sa stavia na nohy este len,ked stat je mlady tam treba pomoct a nie zdierat.
Ako je to mozne,co za politiku sleduje ten zodpovedny dom Urad Slovakov Zijucich v Zahranici.Tu ide o korupciu a kriminalne,nekale chovanie a aj ti zahr.Slovaci co takto chovaju sa to je par tiezfunkcionarov len.Otrasne a hnusne je to.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/10/2009 0:18  

Ludia majte strpenie.V Bratislave sa pripravuje demonstracia Slovakov zo Slovenska ako aj ucastnikov zo zahranicia.Vagabundi a vykradaci Slovenska tiezfukcionari Skalskeho groupe alebo koser Nostry Skupinky a ich nohosledov v SZSZ(Skalskeho Zdroji Stalych Ziskov) sa chystaju na hroby svojich znamych na Pamiatku zosnulych v oktobry 2009 a hodi sa im Valne zhromazdenie v City hotela Bratislava.
Mlady slovensky ludia im chcu dat verejne najavo co si myslia o ich vykradani Slovenska.
Vivat mladez slovenska nedajte sa viacej zdierat podvodnikmi,spekulantami,vagabund zlatokopmi tiezfukcionari co si z pomoci pre zahr.Slovakov spravili prijmi a financiu svoje zabavanie,santenie za morom v najbohacsom svete krajin G7,robia hromadnu turistiku(vid zajazd za slovenske dane predsedu SZSZ Skalskeho,podpredsedu farara v luterke a jeho zeny do Izraela medzi svojich a tuto provokaciu voci starym komunitam po svete a zahr.Slovakom nazvu chazarsko drzo,provokacne Dni slovenskeho zahranicia v izraeli.Komercne veci,zavanie,turistika,marnotratnosti nie su pomoc pre zahr.Slovakov a slovensko a jeho danoveho poplatnika takketo safarenie,okradanie,nakladanie s verejnymi prostriedkami stoji stovky milionov korun a slovensky lud pod Tatrami zijuci a poctivo platiaci dane,neraz uz na pokraji biedy si nema viac kde utahhovat opasky.
Vivat mladez slovenska nedajte sa viacej okradat zahr.Slovaci vas podporuju nakolko par exotov a zlosynov,chazarov,zlatokopov,odorn banda toto kona v maske zahr.Slovakov a pomoc pre zahr.Slovakov sa stala zlodejina a tunelovanie SR.
VIVAT MLADEZ SLOVENSKA !NEDAJTE SA VIACEJ OKRADAT CEZ ZLATOKOP BANDU PRASIVU V MASKE ZAHR. SLOVAKOV!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/10/2009 14:09  

Zaujima ma co zeru tie svine podvodnici,zlatokopi,odroni,gauneri tiezfukcionari zahr. spolkov a organizacii na tych reprezentacnych plesoch?Co chlastaju,ake menu,muzika,doprava na seansi,luxus hotely,haly a najme co REPREZENTUJU ak nie svoju pazravost,nenazaratost,drzost,poamerikanizovanie sa?
Preco ma slovensky lud v mladom state,transformujucej sa spolocnosti platit sviniam radovanky,zabavanly,turistiku,komercne veci a ine marnotratnosti po celom svete najme v bohatej Amerike alebo v Izraeli kde koser Nostra mafiozo parazit Skupinka chodi zo zenami na turistiku?
Nie je zreli ten statny urad a jeho skorumpovana riaditelka USZvZ zraela sadnut na lavicu obzalovanich za spreneveru,korupcne,kriminalne,nekale chovanie ,spreneveru verejnych financii dani sl. ludu?Ved sa okrada slovensky danovy poplatnik cez svine kriminalne tiezfukcionarov zahr.Slovakov v bohatom svete krajin G7 a sl. danovy poplatnik zijuci na pokraji biedy,ked mu deti su nutene hladat obzivu vo svete stary zlodeji,idioti,svine zlatokopi sa zabavaju za jeho dane je okradany permamentne.
Brat zamestnancov USZvZ na zodpovednost teraz a tie svine pazrave,prizivnicke tiezfukcionarov zahr., organizacii,spolkov pri prvej turistickej ceste za lumpom a okradanim na Slovensko zavriet a dat skodu nahradit.
Bratia a sestry na nasom Slovensku ODMIETNITE PLATIT DANE,STAT VAS NECHRANI A STE OBETE KRIMIONALNEHO OKRADANIA KTORE SA DEJE CEZ PAR TIEZFUKCIONAROV ZAHR.SLOVAKOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(neraz neslovakov)
Stop SZSZ!!!!!!!!!!!!Stop kriminalnemu tunelu USZvZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/10/2009 17:24  

Sl natura nie je urcite o okradani ako to prevadzajub zahr.Slovaci na narode pod Tatrami.Shame on You!
Stop SZSZ a podobnym tunelom ktore sluzia odronom a vykradacom, tiezfukcionarom na zdieranie Slovenska a slovenskeho naroda v maske zahr.Slovakov.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/10/2009 3:35  

Pozor! ti co zdieraju Slovensko a hovoria si ze su zahr.Slovaci nie je vzdy pravda.Aj ta Koser Skupinka SZSZ oni su chazari a oni priniesli,zacali prvy parazitovat na Slovensku.Ostatni ked vydeli chazari aj so svojima zenami do izraela si cestuju a vsetko je Bohom vyvolenim dovolene tak si aj ti pravy povedali nebudme voly a pruhrajme si nieco.A stacilo uvarit skorumpovanu riaditelku USZvZ.Najme mat pre nu turisticku zaujimavu destinaciu a potom pozvanie pre nu na reprezentacny ples,zabavu,nejaku maskaradu.A dotacie isli.Od Izraela vyletov,Shalom vecierkov,repr. plesov v bohatom svete krajin G7,Libanone,Taliansko aj stovezata Praha a Narodny Dum nie na zahodenie.A peniazky isli na marnotratnosti pre par oblubencov ich zabavanie,marnotratnosti,letenky……
To je ten statny urad uz sam o sebe financne narocny pre sl. danoveho poplatnika a jeho cinnost?Spoluucast na tunelovani Slovenska.TO BY MALO ZAUJIMAT VYSETROVACIE ORGANY,VLADU SR ,GENERALNU PROKURATURU .
Stat je povynny vhranit danoveho poplatnika a verejne prostriedky.Stop SZSZ!!!!!Stop USZvZ!!!!!!!!!!!!!!


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Hyde Park
Stránka 13 / 13 Predchádzajúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.