O čomkoľvek alebo aká je slovenská nátura...  

Stránka 10 / 13 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
21/12/2007 13:35  

he??dobryy si.dalsi,moralizuje o spravani,a potom si protireci , v anonymite.aj bi som ysla rilovat,ale sa mi nekse volajako.rad si?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
21/12/2007 18:36  

Ty macifuko a zlatokop, tebe sa nic nechce, len nadavat a napadat, neviem kto ta zivi? Ale asi zivi dobre, ked si taky produktivny. No my musime pracovat, tak sklapni so vsetkymi tvojmi nickmi a anonymmi a vulgarnostnou.
Divim sa, ze ta admin nevymaze.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
21/12/2007 20:23  

anonym se.xualne frustrovany + macifuko a zlatokop===al qaeda


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
22/12/2007 18:41  

Ťahaj odtiaľto,ty chudák! Nikto tu na tvoje problémy nie je zvedavý!!!!!!!!! Rozumel si,ty choromyselný debil!!!!!!!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/12/2007 11:16  

Ano, aj o tom je slovenska natura…;))))))


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/12/2007 21:53  

hej, aj taka, ale zdeformovana dlhsim pobytom v USA 😉


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/12/2007 21:53  

hej, aj taka, ale zdeformovana dlhsim pobytom v USA 😉


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/12/2007 15:28  

Tak teras ste sa naozaj predviedly.Braooo Slovenska natura .Po Ivkinom prispevku pohadat sa ako psi pre nic.A este ces sviatky.A potom sa cudujete ako je mozne ze mame zlu povest vo svete.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/12/2007 20:16  

lucia, nemame zlu povest vo svete, prretoze nemame ziadnu, alebo len minimalnu, kdekolvek povies slovak, tak ani nebvedia o koho ide, ty mas nejake ine skusenosti, nejake zle?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/01/2008 10:23  

A nie jednu.Us sa mi par razy stalo ze mai padla robota lebo som Cechoslovak zo Slovenskou narodnostou a nie Ceskou.Takze miyslim ze to hovory samo za seba.A stou minimalnou povestou mas pravdu .Ale myslim ze to tak trochu suvisy z velkostou a vekom nasej krajny.A vlasne preto si myslim ze by sme sme si mali trochu davat pozor na nasu povest.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
04/01/2008 9:25  

K zlej vlastnosti slovakov patri aj neustala potreba sa definovat, co sme, aky sme, co nas lisi od inych narodov.

O com hovori zavedenie tejto temy na tejto stranke a vela reakcii?

Na jednej strane a potrebe spolupatricnosti.

Na strane druhej o potrebe si trosku postazovat aki su to vsetci okrem nas ini, cudni, chladni, arogantni, atd.

Potom sa najdu ludia, ktori spomenu aj pozitivne vlastnosti nieslovakov a su hned zadupani typu: fuuuj ty namyslenec, uz si sa odslovactil? Takuto reakciu neznasam!!!!

Co z toho pre mna vypliva?

sme uplne fpoho! Myslim tym, ze mame v podstate uplne rovnake vlastnosti a myslenie ako ine narody. Preco si to nechcete dat pripustit?

Nechcem definovat nasu vlastnost malym sebavedomim. Aj ked tato diskusia skor o tom vravi. Ale my tu nie sme reprezentativna vzorka slovakov. Lebo je tu iba specificka skupina zijuca v zahranici.

Konecne uz aby skoncili tieto diskusie.

Prajem prijemny den


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
04/01/2008 10:24  

Mila monika velmi sa mi paci tvoj prispevok. Mas pravdu ale na tento temat by sa dali viest dlhe debaty.Lebo kebi vsetky narodi rozmislali rovnako. Tak bi nasvete neboli nabozenske vojny.A egzstovali by len dobri ludia .Bolo by to krasne vidiet Bin ladina ako si popija kavu s papezom.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/01/2008 9:07  

Monika, ty mozes akurat take filozoficke debaty drzat pred tvojimi sestrami kravami!
Lucia, tebe chyba na klavesnici ypsilon, daj si ju najprv opravit a potom mozes klabosit (najlepse prd susedkami kotkotkodak)!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/01/2008 10:38  

A ti by si sa mal zacat konecne normalne chovat.Lebo si zacnem mysliet ze si zakompleksovany idijot ktoreho nik nema rad .Co si musi aspon takouto Detinskou formou(napdanim a urazanim druhich ludi)dokazovat ze ma gule. A to sa ani nepotrafi podpisat vlasnim menom.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/01/2008 10:57  

Prisiel som po 2 tyzdnoch a je to tu furt to iste…

Lucia fr.
Nechcem sa nijako zastavat anonymnych a pod cudzym nickom vystupujucich pisatelov, ale tvoj pravopis je skutocne otrasny. Myslim, ze je uplne logicke, ze sa nad tym niekto pozastavi. Mas predsa pri pisani cas, tak preco si to po sebe neprebehnes, neprekontrolujes chyby a az potom to sem nesupnes??? Mozes to urobit aj vo Worde, ci Open O. – kde si navolis automaticku opravu chyb. Tam ta to slovo po slove bude upozornovat na chyby, ty ich opravis, potom cely text vymodris, zkopirujes sem a hotovo! Naviac sa i co to naucis…
Takto sa tu ztrapnujes, urcite ti nerobia dobre adekvatne poznamky – no tak s tym nieco urob, co ty na to? Ked to neurobis, tak sa budes vzdy stretavat s poznamkami…stoji ti to za to?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/01/2008 13:54  

Caute,

musim este nieco spomenut k tomu, ako som pisala, ze mame v podstate rovnake povahove crty ako ine narody. Priznavam, ze som to trosku presvihla. Ved to bolo aj trosku schvalne, aby ste sa chytili.

V kazdom narode sa najdu ludia povahovych vlastnosti ako v narode inom. Ved najprv existovali ludia s ich povahou a az potom clenenie na krajiny!

Napriek tomu jasne ze existuju urcite skupinove narodnostne povahy.
Tu slovensku sa tu nam ale nepodari zdefinovat, ved my sme tu slovaci.

Inak si myslim, ze na SK su povahove crty aj zavisle od toho, kto odkial pochadza. Ved taky vychodniar v porovnani s blavakom alebo stredoslovencanom je tiez iny.
A ludia z dedin su tiez iny ako z mesta.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/01/2008 13:55  

Pardon, myslela som stredoslovak a nie stredoslovencan.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/01/2008 14:00  

Cau anonymny!

tento tvoj podareny vtip so sestrou kravou pouzivaju chlapci vo veku asi 8 rokov a vtedy sa sulaju sami na svojom vtipe.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/01/2008 14:40  

Prečítal som si niektoré postrehy a ak by ste chceli lepší svet skúste si pozrieť a odpovedať na moju tému POMOC PRE VŠETKÝCH! Môžete pomôcť aj vy.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/01/2008 14:49  

Tému POMOC PRE VŠETKÝCH nájdete v rubrike: KONTAKTY V EXILE.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
08/01/2008 23:06  

Tému POMOC PRE VŠETKÝCH som ukončil!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/01/2008 9:26  

Konecne!!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/01/2008 19:53  

typicka slovenska natura je asi o tom,ze ked trpia nedostatkom financii,stazuju si,ked netrpia nedostatkom financii tak si stazuju na nedostatok casu,kade chodia si len stazuju a stazuju.Ked je leto,chcu zimu,ked je zima,chcu leto.Proste,slovak bude stale nespokojny.cakaju na pecene holuby z neba,ale aby sa pozreli doprava a dolava,to nie. hladia iba na svoje vyhody,len aby to bolo co najvyhodnejsie bez stipky sebaobetovania.Peniazky by radi,ale schopnost prisposobovat sa podmienkam /hlavne vo svete/ na to akosi zabudaju.Alebo to este nejaky cas potrva,kym sa to naucia.A ani ta praca im velmi nevonia(cest vynimkam)A ked sa vratia domov,tak nadavaju,aka je ta praca sakramentsky narocna a ako si z nas robia vo svete otrokov.Veru,nas narod potrebuje este velmi dlhu dobu,kym to pochopi,deticky moje.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/01/2008 12:52  

Hihi cau Fahrel,
pocuvaj ma presne takto charakterizuju nemci seba! Ale ja mam v zivote skor pocit, ze to su ale skor ludia tak nad 50ku. Mladi ludia maju uplne iny charakter ako ich rodicia a prarodicia.
Myslite, ze slovaci su naozaj frflosi?
No inak aj ja frflem…. ale potom sa vyfrflem a idem dalej.
Majte sa


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/01/2008 21:49  

Farhel,

to ide aj od toho, medzi akymi ludmi na SK sa pohybujes. Ono, pre starsich ludi, co zili 40 rokov v komunizme a vsetko im bolo nakazane, bez dovolenia pouzivat mozog, takych ludi asi tazko presvedcis, ze ked sa vrhnu na internet, ze si este tych par (3-4) rokov do dochodku mozu nieco zarobit. Neviem, v akom veku si ty, ale ja prave v tom, ktory sa povazuje za obet cerstveho postkomunizmu a ak si mladsi, tak sa to bude tazko vysvetlovat, ak si starsi, tak tiez. Ja som bola otiz v tom case premeny na schodiku rozhodovania sa co DALEJ. Ziadna skusenost s „vonkajsim svetom“ ziadna priprava z toho vnutorneho, proste pokusne morca. To aki sme (Slovaci) je velmi intenzivne ovplyvnene tou ruskou klietkou, ktora okolo nas rastla a formovala nam mozgy. Ty, ak si mladsia generacia, mozno povies, ze Slovaci su lakomi, ja, ako starsia, poviem, ze sa boja riskovat, alebo sa nikdy nenaucili podnikat a co mali sa naucili strazit ako oko v hlave. To iste by to bolo so sebavedomim, so schopnostou prisposobit sa, so snahou dosiahnut atd. Nesud narod podla priemerneho veku, ak chces vediet tendenciu vyvoja krajiny, sustred sa na mlad, to rozhodne nie sme velmi pozadu za krajinami ako Rakusko, Nemecko…hoci novacikovia. Na rozdiel od ostatnych krajin sa nasa mlad prisposobila velmi rychlo, v porovnani s inymi postkomunistickymi vaznami, kde (nechcem povedat kde) este nemaju ani poriadnych lektorov anglictiny a nevedia kto to je Britny Spears. Len tolko.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/01/2008 21:14  

SLOVACI POZOR.
Ja mam na Sk teminovany ucet a prave som zistila, aby som to povedala slusne, ze banka urobila chybu. Neslusne to poviem, ze ma okradla, lebo mam ucty v inych bankach v zahranici a tato „chyba“sa nikdy nestala.
Co sa stalo, ze som mala dostat na svoj term ucet 2.30 urok, ale som dostala iba 1.80. urok.
Mam na ten ucet ebanking, tak som to skoro zistila. tak som si stazovala cez email, – myslela som si normalne, ze to daju do poriadku.
Nie dostala som dalsiu adresu, kde si mam stazovat a reklamovat.
Takze, kotrolujte !!!
Prajem vam vela penazi a osobne stastie.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
22/01/2008 22:42  

Ty si sa vratil z liecenia?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/01/2008 21:18  

Kurva, kde otvorim vsade samy zidosionista a macifuko. Doporucujem paralen a teply matovy cajik, je dobry na nervy.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/01/2008 13:26  

v akej ty cudzine pobyvas? lebo iste nie v taliansku! to vskutku nieje len fama, ze taliani porusuju akekolvek zakony a pravidla hry. sami taliani mi vysvetlil, ze ich zakony su urobene tak aby si bol postihnutelny aj ked ho dodrziavas aj ked robis presny opak.. som tu 14 rokov takze viem o com hovorim. takze o slovenskej nature radsej opatrne… pod vybavovat do talianska…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/01/2008 16:29  

jana,ja teda neviem,tiez som v ita, ale taku blbost,aku si zahlasila,som este nepocula.


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Hyde Park
Stránka 10 / 13 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.